لیست قیمت آسانسور سعید
لیست قیمت آسانسور سعید | قیمت روز قطعات آسانسور |

در کشور ما شرکت های مختلفی در حوزه صنعت آسانسور فعالیت می کنند. یکی از معتبرترین آن ها شرکت آسانسور سعید می باشد. این شرکت چندین سال است که با واردات و پخش قطعات مختلف آسانسور نیاز بازار را تأمین می کند. آسانسور سعید دارای مجوز رسمی از سوی وزارت صنایع و معادن و نیز گواهی عضویت در سندیکای آسانسور می باشد. این شرکت در تمامی فعالیت های خود از قوانین و استاندارد ها پیروی نموده و پیشرفته ترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. در لیست قیمت آسانسور سعید قیمت ها بسیار مناسب تعیین شده است.

لیست قیمت آسانسور سعید

از آنجایی که آسانسور یکی از ملزومات ساختمان های امروزی است، انتخاب مناسب آن یکی از دغدغه های سازندگان ساختمان ها است. آنان برای داشتن آسانسور مناسب و باکیفیت با یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور مشاوره نموده و بعد از مطمئن شده از مجوز رسمی شرکت مخاطب از جمله مجوز طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع و معادن و گواهی عضویت در سندیکای آسانسور، کار ساخت و راه اندازی آسانسور را به شرکت مربوطه می سپارند. بهتر است قبل از عقد قرارداد با شرکت ها از اعتبار آن ها نیز آگاه شد. موضوع مهمی که می تواند دلیل محکمی برای اعتبار شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور باشد، تعداد پروژه های اجرا شده توسط همان شرکت ها است.

انتخاب آسانسور از حساسیت بالایی برخوردار است. شما می توانید با توجه به ابعاد ساختمان پکیچ های آسانسور مختلفی با قطعات ایرانی و خارجی را در نمایندگی آسانسور سعید جستجو نمایید. همچنین می توانید لیست قیمت آسانسور سعید را دریافت کنید. 

لیست قیمت شرکت آسانسور سعید 

شرکت آسانسور سعید یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های وارد کننده قطعات آسانسور در کشور می باشد. این شرکت در سال 1374 تأسیس و با تلاش مدیر و تمامی نیروهای متخصص، رو زبه روز در حال پیشرفت می باشد. آسانسور سعید چندین سال است که با پشتیبانی قوی از شرکت های معتبر آسانسور در دنیا انواع قطعات آسانسور را وارد می نماید. که توانسته آن ها را به سراسر کشور توزیع و نیاز بازار را تأمین نماید. شرکت آسانسور سعید علاوه برتوزیع و پخش بهترین قطعات آسانسور در بازار کشور، با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه توانسته بهترین و پیشرفته ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت همواره در تلاش است تا با ارائه به روزترین خدمات آسانسور از جمله سرویس و نگهداری ، انواع تعمیرات آسانسور و خدمات پس از فروش مناسب و نیز گارانتی معتبر، به رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان دست یابد که البته در این چند سال اخیر شاهد درصد بالایی از رضایت مشتریان از این شرکت فعال و پر افتخار بوده ایم. آسانسور سعید تمامی محصولات خود را با در نظر گرفتن کیفیت و کارایی با قیمت بسیار مناسب در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد. پیشنهاد ما برای خرید لوازم آسانسور مراجعه به نمایندگی آسانسور سعید و مطلع شدن از لیست قیمت قطعات آسانسور سعید می باشد. با آسانسور سعید مطمئن تر خرید نمایید.

لیست قیمت آسانسور سعید

لیست قیمت روز آسانسور سعید

 شرکت آسانسور سعید لیست قیمت تمامی محصولات خود از جمله انواع آسانسور و قطعات اصلی و جانبی آن را کاملا به روز شده در اختیار متقاضیان قرار داده تا بتوانند راحت تر قطعه مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. از آنجایی که نمایندگی آسانسور سعید بهترین و مرغوب ترین قطعات را ارائه می دهد، مناسب ترین قیمت را برای آن ها در نظر گرفته است. آسانسور سعید قیمت انواع آسانسور های کششی، هیدرولیک و… را با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در کشور تعیین نموده و در راستای رضایت مشتریان مناسب ترین خدمات را ارائه می دهد.

لیست قیمت آسانسور سعید

لیست قیمت آسانسور سعید ،بزرگترین وارد کننده قطعات آسانسور

شرکت آسانسور سعید در طی چندین سال اخیر توانسته نمایندگی انحصاری و رسمی برندهای اروپایی و بین المللی را کسب نماید. به جرأت می توان گفت که در حال حاضر شرکت آسانسور سعید بزرگترین وارد کننده قطعات آسانسور در کشور می باشد. این شرکت با ارائه قیمت مناسب قطعات به خوبی توانسته کنترل بازار را در دست گیرد. بهتر است برای خرید لوازم آسانسور به این نمایندگی مراجعه نموده و از کیفیت و اصالت محصولات آن مطلع شده و نیز در صورت انتخاب به لیست قیمت قطعات آسانسور سعید توجه نمایید. این نمایندگی بهترین و مناسب ترین قیمت ها را به مشتریان ارائه می دهد.

لیست قیمت آسانسور سعید

عوامل مؤثر در تعیین قیمت آسانسور

برخی از افراد از روش تعیین قیمت آسانسور ها آگاهی لازم را ندارند. باید دانست که قیمت آسانسور بستگی به عواملی چون ظرفیت آسانسور، نوع آسانسور، قطعات بکار رفته در آسانسور، عمر مفید ساختمان و سایر موارد دارد. مطمئنا هر چه ظرفیت آسانسور بیشتر باشد بهای تمام شده آن بیشتر می باشد. همچنین باید دانست که آسانسور در انواع مختلفی از جمله کششی، هیدرولیک، گیرلس و روملس  ساخته می شود که هر کدام از این آسانسور ها با توجه به قطعات مورد استفاده در آن ها و نیز شیوه راه اندازی دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

قطعاتی که در آسانسور بکار برده می شود همانند موتور های ایتالیایی ، ریل های اسپانیایی، چینی و ترکی و نیز درب های لولایی یا اتوماتیک ایرانی باتوجه به کیفیت و کارایی آن ها در تعیین قیمت آسانسور ها مؤثر می باشند. باید توجه نمود آسانسوری که در زمان ساخت ساختمان طراحی و ساخته می شود نیاز به قطعات کمتری در مقابل ساخت آسانسور ساختمان های قدیمی دارد. این موضوع نیز در تعیین قیمت آسانسور دارای اهمیت است. در تعیین لیست قیمت آسانسور ،شرکت سعید تمامی جوانب را سنجیده و در نهایت قیمت مناسب و منصفانه ای ارائه می دهد.

نمایندگی فروش بهترین برند موتور آسانسور 

نمایندگی آسانسور سعید با واردات بهترین برندهای موتور آسانسور توانسته نیاز بازار به موتور های باکیفیت را تأمین و با توجه به کیفیت آن ها قیمت های مناسب و منصفانه ای را ارائه دهد. همانطور که می دانید، شرکت آلبرتو ساسی ایتالیا بزرگترین تولید کننده موتور آسانسور در سطح بین المللی است. شرکت آسانسور سعید با پشتیبانی از شرکت بزرگ آلبرتو ساسی ایتالیا دارای نمایندگی انحصاری این شرکت در ایران می باشد. آسانسور سعید تمامی مدل های موتور آسانسور آلبرتوساسی را وارد کشور نموده و آن ها را با بالاترین کیفیت به سراسر کشور عرضه می کند.

از جمله مدل های موتور گیربکس آسانسور آلبرتو ساسی در نمایندگی آسانسور سعید می توان به

موتور آسانسور لئو (LEO) ،

موتور آسانسور تورو (TORO) ،

موتور آسانسور مودی (MODY)

موتور آسانسور MF84 ، MF48 و … اشاره نمود.

علاوه بر موتورهای گیربکسی ساسی، موتور های گیرلس آن همچون

مدل های G200 و G300 در این نمایندگی به فروش می رسد.

لیست قیمت آسانسور سعید

در نمایندگی آسانسور سعید موتور های آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا در مدل ها و طرح های مختلف همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش اصلی آلبرتو ساسی به فروش می رسد. از مدل های 

S58

S48

S48-S

S38

S38-S

در لیست قیمت قطعات آسانسور سعید نام برده شده است.

همچنین نمایندگی انحصاری برندهای موتور آسانسور مونتاناری ، ایتال گیرز و سیکور نیز در اختیار شرکت آسانسور سعید بوده

که با واردات مدل های مختلف موتور های مونتاناری و ایتال گیرز و سیکور بازار کشور را از وجود آن ها بی نیاز نموده است. 

نمایندگی انحصاری شرکت ویتور نیز در اختیار آسانسور سعید می باشد. 

قیمت دقیق این موتور ها را می توانید در لیست قیمت موتور آسانسور سعید ملاحظه نمایید.

لیست قیمت آسانسور سعید

لیست قیمت آسانسور سعید ،نمایندگی فروش بهترین قطعات آسانسور

شرکت آسانسور سعید بزرگترین وارد کننده ریل های آسانسور مارازی و مونته فرو ایتالیا می باشد. 

این شرکت نامدار نمایندگی انحصاری شرکت جان لیفت ترکیه است که با توزیع قطعاتی همچون:

سیستم های ایمنی، گاورنر، دیکتاتور، مگنت و قفل های درب آسانسور نیاز بازار را تا حد امکان پاسخگو بوده است.

آسانسور سعید از شرکت های تولید کننده تراول کابل آسانسور همانند دت وایلر ، فوپا و رد کاوی پشتیبانی نموده

و با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری آن ها، تمامی محصولات این شرکت ها را به سراسر کشور توزیع می کند.

این شرکت با تلاش و پشتکار فراوان توانسته نمایندگی بسیاری از شرکت های تولید کننده قطعات دیگر آسانسور

همچون شرکت گوستاو ولف آلمان و چین و نیز شرکت فوپا ترکیه را در اختیار گیرد. آسانسور سعید با پشتیبانی از

شرکت فوپا تمامی محصولات این شرکت را با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می دارد.

آسانسور کششی

در این نوع آسانسور نیروی محرکه توسط یک موتور الکتریکی ایجاد می شود. به طور معمول این قطعه (موتور الکتریکی) در موتورخانه و بالای چاه آسانسور نصب می شود. معمولا از آسانسور های کششی در ساختمان های با ارتفاع متوسط و یا بلند استفاده می شود. ناگفته نماند که سرعت آن ها از آسانسور های هیدرولیک بیشتر می باشد. با وجود وزنه تعادل در آسانسور های کششی، این نوع آسانسور بسیار کارآمدتر از قبل شده است.

لیست قیمت آسانسور سعید

آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک با نیروی فشار روغن کار می کند. در واقع می توان این گونه استنباط کرد که سیستم های هیدرولیک سیستم هایی هستند که در آنها فشار روغن نیروی لازم را فراهم می کند. نکته ای که در مورد این آسانسور ها حائز اهمیت است افزایش ایمنی و کاهش خطر سقوط کابین به دلیل استفاده از جک است. از لحاظ قیمتی آسانسور هیدرولیک نیز براساس ظرفیت ، ابعاد ، تعداد توقف ، نوع قطعات و سایر موارد اندازه گیری می گردد. باید دانست از آسانسور هیدرولیک در شرایطی که فضای کافی وجود نداشته باشد می توان استفاده نمود.

قیمت انواع آسانسور در لیست قیمت آسانسور سعید به صورت کامل و بروز مشخص شده است.

آسانسور گیربکس و گیرلس

در آسانسور گیربکس یک دستگاه گیربکس به موتور اصلی آسانسور متصل است. این آسانسور قابلیت حرکت تا سرعت های بالاتر از 500 فوت در دقیقه را دارا می باشند. در آسانسور گیرلس یک چرخ بطور مستقیم به موتور اصلی آسانسور متصل است. این آسانسور قابلیت حرکت تا سرعت های بالاتر از 2000 فوت در دقیقه را دارد.

انواع آسانسور براساس ارتفاع ساختمان

1-ساختمان های کم ارتفاع

آسانسور های هیدرولیک

2-ساختمان های با ارتفاع متوسط

آسانسور های گیربکس

3-ساختمان های با ارتفاع بلند

آسانسور های گیرلس

انواع آسانسور براساس نوع ساختمان

  • آسانسور های بیمارستان
  • آسانسور های مسکونی
  • آسانسور های صنعتی
  • آسانسور های کشاورزی
  • آسانسور های مخصوص پارکینگ

در هنگام انتخاب آسانسور از لیست قیمت آسانسور سعید غافل نشوید.

عوامل مؤثر در تغییر قیمت آسانسور

شاید برخی از شما عزیزان از عواملی که در تغییر قیمت ها دخیل می باشند اطلاع چندانی نداشته باشید. البته همه ما می دانیم که مؤثرترین عامل در تغیر قیمت ها بهای ارز می باشد. متأسفانه در سال های اخیر با نوسانات پی در پی نرخ ارز در کشور شاهد گرانی در بسیاری از اصناف از جمله آسانسور بودیم. از آنجایی که بسیاری از قطعات آسانسور وارداتی است با تغییر نرخ ارز قیمت آن ها نیز دچار تغییر می شود. متاسفانه بسیاری از قطعات تولید شده در داخل کشور نیز مونتاژ بوده و نوسانات بازار ارز آنان را تحت تاثیر قرار می دهد.

متأسفانه در شرایط رکود بازار نیز شاهد کاهش خرید و فروش در بسیاری از اصناف هستیم که البته این موضوع نیز در تغییر قیمت آسانسور نقش بسزایی دارد. از طرفی باید توجه داشت که روابط اقتصادی مطلوب در همه ی کشور ها باعث می گردد مبادله کالا و تجارت در آن کشور ها رونق داشته باشد. این تجارت، صادرات و واردات نیز در صنعت آسانسور تأثیر بالایی داشته و به همین علت قیمت آسانسور دستخوش تغییر خواهد بود.

مشکلات مربوط به افزایش قیمت در صنعت آسانسور

همانطور که گفته شد در سال های اخیر شاهد تغییراتی در قیمت آسانسور ها بودیم. این تغییرات بسیار نگران کننده و ناخوشایند است. زیرا با تغییر قیمت ها این صنعت بزرگ دچار مشکلات فراوانی خواهد شد. برای مثال با افزایش قیمت برخی از قطعات آسانسور بسیاری از سازندگان ساختمان به علت نداشتن توانایی مالی ساختمان را نیمه کاره رها می کنند. موضوع تقلبات ، سوء استفاده ها و جوسازی ها را نباید دست کم گرفت. بسیاری از افراد سودجو با فروش قطعه های تقلبی به جای نمونه های اصلی سعی در سوء استفاده از افراد ناآگاه را دارند.  از آنجایی که آسانسور از قطعات زیادی ساخته می شود به راحتی می توان نمونه های تقلبی تولید کرده و با تبلیغات گسترده  مثلا در سایت های مختلف اینترنتی آنان را فروخت.

برخی از افراد از این موضوع آگاهی کامل نداشته و به علت گرانی به سمت قطعات تقلبی مایل شده و آن ها را با قیمت های پایین تری خریداری می کنند. حال باید به این نکته توجه نمود که اگر این قطعات در آسانسور ها نصب شده و راه اندازی شوند، چقدر دوام خواهند داشت و آیا خطری امنیت استفاده کنندگان را تهدید نخواهد کرد؟

بهتر است هوشیار بوده و قبل از تهیه قطعات

حتما از اصالت و استاندارد آنان مطمئن شده و بعد اقدام به خرید نمایید.

زیرا موضوع اصالت قطعات از قیمت آنها مهم تر است.

بنابراین تنها به فروشگاه ها و مراکز تجاری اکتفا نکرده و

حتما از بازرگانی ها و نمایندگی های معتبر قطعه یا قطعات مورد نظر را تهیه نمایید.