معتبرترین برند موتور آسانسور ایتالیا
نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی | قیمت روز موتور آسانسور ساسی ایتالیا |

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسوربا در اختیار داشتن نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی در امر فروش انواع موتور آسانسور ساسی با سطح کیفی بالا سهم قابل توجهی از بازار روز کشور را به خود اختصاص داده است. این شرکت برای معتبرترین برند موتور آسانسور ایتالیا بهترین و مناسب ترین قیمت را در نظر گرفته است. همچنین با رعایت نکات ایمنی در نصب انواع موتور آسانسور آرامش خاطر خاصی را برای استفاده کنندگان به ارمغان می آورد.

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی

همانطور که می دانیم طراحی و تولید و توزیع انواع برند های موتور آسانسور توسط شرکت های مختلفی در جهان صورت می پذیرد. شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور نیز دارای نمایندگی برخی از انواع موتور آسانسور در ایران می باشد که با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت آسانسور توانسته است انواع قطعات آساتنسور مخصوصا موتور های آسانسور را با برند های معتبر دنیا در بازار سراسر کشور توزیع کند. شرکت رایا واردات انواع موتور های پیشرفته آسانسور را بدون واسطه انجام می دهد.

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی در ایران

شرکت رایا آسانسور با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان باتجربه و مجرب در زمینه نصب و راه اندازی انواع موتور آسانسور و فروش آن در سراسر کشور در حال فعالیت است. لازم به ذکر است این شرکت در اکثر شهر های ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال می باشد و قیمت های رقابتی را در فروش، نصب و تعمیر انواع موتور آسانسور ارائه می دهد. مجموعه رایا آسانسور با بهره گیری از پرسنل باتجربه در امر بازاریانی انواع برند های موتور آسانسور را با بالاترین سطح کیفی و البته با توجه به نیاز بازار کشور و متناسب با خواسته های مشتریان ارائه می دهد.

یکی از معتبرترین برند موتور آسانسور را می توان موتور آسانسور آلبرتو ساسی ایتالیا دانست.

که در کشور ما استفاده از این موتور گیربکس با کیفیت، در صنعت آسانسور بسیار چشمگیر است. در نمایندگی رایا فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی با قیمت بسیار مطلوب و مناسب انجام می شود.

نمایندگی فروش موتور اسانسور آلبرتو ساسی

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی رایا

موضوع قابل توجه برای مردم در هنگام تهیه محصول مورد نظر علاوه بر قیمت ، کیفیت و استاندارد و وجود گارانتی معتبر  برای محصول می باشد. در صنعت آسانسور نیز برای تهیه محصولات مرتبط با آسانسور از جمله موتور آسانسور نیز وجود این آیتم ها بسیار حائز اهمیت است. بلکه آسانسور دستگاهی است که اگر در ساخت آن از قطعات با کیفیت و مرغوب استفاده نشود ممکن است خسارت مالی و حتی خسارت جانی در پی داشته باشد. موتور گیربکس آسانسور آلبرتو ساسی بدون شک معتبرترین برند موتور گیربکس وارداتی در کشور بوده و با توجه به کیفیت منحصر به فرد آن ، دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر موتور های گیربکس وارداتی و موتورهای گیربکس تولید داخل است. این موتور گیربکس منطبق بر استاندارد EN81 و دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است.

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی

مقایسه موتور آلبرتو ساسی ایتالیا با نمونه اسپانیایی

شرکت آلبرتو ساسی ایتالیا در سال 2000 میلادی اقدام به خرید شرکت فای مسا نمود و در سال 2010 نام این شرکت را به ساسی اسپانیا تغییر داد و به نوعی ساسی اسپانیا به عنوان شعبه دوم شرکت آلبرتو ساسی مبدل گردید. .تفاوت اصلی این دو موتور گیربکس در استاتیک لود آن هاست. بهترین تعریفی که از استاتیک لود می توان ارائه نمود به این صورت است که توان تحمل موتور گیربکس در حالت سکون به چه میزانی است. در مورد موتور گیربکس ساسی اسپانیا این توان تحمل کمتر است به نحوی که پایین ترین نوع این موتور دارای توان تحمل 2100 کیلوگرم است که توان تحمل ساسی ایتالیا در پایین ترین نوع موتور گیر بکس 150 کیلوگرم بالاتر از ساسی اسپانیا است.

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی

رایا آسانسور نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی

شرکت فنی و مهندسی رایا آسانسور با برنامه ریزی جامع و بهره گیری از امکانات نوین و دانش روز ، در زمینه انواع خدمات آسانسور (از صفر تا صد) پیشرو بوده و در فروش قطعات آسانسور ، با در اختیار گرفتن نمایندگی موتور گیربکس و گیرلس آلبرتو ساسی به عنوان معتبرترین برند موتور گیربکس موجود در کشور ، همواره برای رضایت مردم عزیز کشورمان در تلاش است.

این مجموعه علاوه بر داشتن نمایندگی موتور آسانسور آلبرتو ساسی ، دیگر برندهای ایتالیایی و نمایندگی موتور آسانسور بهران را نیز برعهده دارد.

معتبرترین برند موتور آسانسور ایتالیا

مدل های مختلف موتور آسانسور آلبرتو ساسی

موتور ساسی لئو:

توان : 6/6

سرعت : 1 متر بر ثانیه

برق مصرفی : سه فاز

ظرفیت : نهایت 450 کیلوگرم

موتور ساسی تورو (TORO):

توان : 13/2 کیلو وات

سرعت : 1/6 متر بر ثانیه

حداکثر ظرفیت : 1275 کیلوگرم

تک سرعته 3VF

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی رایا 24 ساعته در حال خدمات رسانی است.

موتور ساسی S38:

توان : 5/5 کیلو وات

حداکثر ظرفیت : 550 کیلوگرم

سرعت : 1 متر بر ثانیه

تک سرعته 3VF

موتور ساسی MF۸۴:

توان : 14/7 کیلو وات

حداکثر ظرفیت : 1425 کیلوگرم

سرعت : 1 متر بر ثانیه

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی رایا با ایجاد واحد توانمند خدمات پس از فروش و نمایندگی فعال در مراکز استان ها دارای یکی ازگسترده ترین خدمات می باشد و در طی این مدت با تعدادی از انبوه سازان و ارگان ها همکاری داشته است.این مجموعه پر افتخار توانسته است با تعداد بالای تکنسین در سراسر تهران قیمت های ویژه و مناسب در خدمات سرویس و نگهداری آسانسور ارائه دهد. در زمینه فعالیت در فروش قطعات نیز با واردات مستقیم نیز موفق به ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب شده است.تیم پشتیبان شرکت رایا با پاسخگویی تلفنی و فنی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی و هم از طریق وبسایت در خدمت شماست.

رایا آسانسور تمام تلاش خود را برای حفظ ایمنی و رضایتمندی متقاضیان بکار کرفته است.

تماس در ساعات 9 تا 5 بعد از ظهر

02166099453

02144210626

همانطور که می دانید موتور گیربکس ساسی معتبرترین برند موتور آسانسور ایتالیا است.

این موتور آسانسور با توجه به راندمان بالا قابلیت استفاده در برج ها و واحدهای اداری ، تجاری و پر رفت و آمد را دارا می باشد. از ویژگی های بارز این تابلو فرمان آسانسور استاتیک لود بالای آن است.

خرید این موتور آسانسور باعث می گردد تا سال ها با آسودگی خاطر از موتور گیربکس آسانسور خود و عملکرد و مکانیزم آسانسور مطمئن باشیم. به امید روزی که کشور در تولید موتور گیربکس و گیرلس آسانسور به حدی برسد تا نیاز کشور در صنعت آسانسور توسط نیرو های داخلی تامین گردد.