معتبرترین شرکت آسانسور | شرکت های بزرگ آسانسوری

معتبرترین شرکت آسانسور را می توان از پارامتر هایی تشخیص داد.تنها معدودی از شرکت های آسانسور هستند که می توانند صفر تا صد خدمات آسانسور را انجام دهند.و در انجام این امر رضایتمندی مطلوبی از سوی سازندگان ساختمان داشته باشند.آن چه که مهم است هر چه درصد رضایتمندی از یک شرکت بالاتر باشد آن شرکت توانسته است از محبوبیت بالاتری نزد مشتریان برخوردار باشد و میزان اعتبار خود را بالاتر ببرد.

معتبرترین شرکت آسانسور

می توان یکی از آیتم های مهم اعتبار در هر شرکت آسانسوری را تخصص داشت.استفاده از افراد مجرب و متخصص عاملی که بر اعتبار یک شرکت تاثیر اساسی دارد.زمانی که یک شرکت آسانسور دارای افراد مجرب و متخصص باشد می توان آن را قابل اتکا دانست.این تخصص باعث می گردد مواقعی که مشکلاتی اساسی برای آسانسور بوجود می آید این افراد خبره از پس کار برآمده و موضوع را حل و فصل نمایند.این افراد با کلیات کار آشنا بوده و صفر تا صد خدمات آسانسور را می دانند.

سال ها تجربه این افراد باعث شده است هر گونه مشکل احتمالی در آسانسور را برطرف نمایند.این افراد توانسته اند بروز بوده و دانش فنی خود را ارتقا بدهند.آسانسور به دلیل گستردگی این نیاز را در خود حس می کند که هر روز شاهد نوآوری باشد پس بنابراین اعتبار یک شرکت و حتی معتبرترین شرکت آسانسور در گرو استفاده از افراد مجرب و متخصص است.

معتبر ترین شرکت آسانسور

معتبرترین شرکت آسانسور توضیحات

یکی دیگر از آیتم هایی که در تعیین معتبرترین شرکت آسانسور مهم است:

رزومه آن شرکت است.

می توان از پروژه های انجام شده آن شرکت بازدید به عمل آورد .

تعداد پروژه های در دست اجرای آن شرکت را بررسی نمود .

و از سازندگان ساختمانی که پروزه خود را به دست آن شرکت سپرده اند پرس و جو نمود.

میزان رضایتمندی سازندگان ساختمان در پرس و جو بسیار مهم است .

هر چه میزان رضایتمندی افراد از آن شرکت بیشتر باشد آن شرکت معبر تلقی می گردد.

به موقع انجام دادن تعهدات را نیز باید در نظر گرفت .که این شرکت توانسته است طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده عمل نماید و تمامی مراحل به موقع و درست انجام داده است.باید این نکته را در نظر گرفت که پروژه ها طبق قرارداد از پیش تعیین شده باشد و به صورت درصد پیشرفت کار انجام گیرد .تا در نهایت تعهدات به صورت درست و اصولی انجام گیرد.

آموزش به عنوان یک امر مهم در آسانسور تلقی شده و مجموعه رایا آسانسور با آموزش تابلو فرمان و سایر قطعات به پرسنل سعی در به روز نگه داشتن دانش فنی پرسنل دارد.

معتبر ترین شرکت آسانسور

معتبرترین شرکت آسانسور در جهان

شرکت اوتیس

یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های آسانسور در جهان شرکت آسانسور اوتیس است.این شرکت یکی از پر درآمد ترین شرکت های آسانسور در جهان محسوب می گردد.این شرکت در سال 1853 تاسیس گردید بنابراین آن را قدیمی ترین شرکت آسانسور در جهان می دانند.برج ایفل ، برج خلیفه ، مرکز تجارت جهانی و سایر موارد از پروژه هایی است که این شرکت به انجام رسانده است.

شرکت تیسن

یکی دیگر از شرکت های آسانسور معتبر در جهان شرکت تیسن آلمان است.این شرکت در سال 1891 در آلمان تاسیس گردید .این شرکت در حدود دهه 70 شروع به ساخت آسانسور و پله برقی نمود.شرکت تیسن دارای درآمد بالایی است به طوری که در حال حاضر ، تنها در کشور اسپانیا دارای درآمد 1.6 میلیارد دلاری است.

معتبر ترین شرکت آسانسور

شرکت شیند لر

شرکت شیندلر یک شرکت آسانسور سوییسی است که با قدمتی 135 ساله یک تولید کننده بزرگ و مطرح در زمینه آسانسور و پله برقی محسوب می گردد.شرکت شیندلر دارای شعبه های متعدد در سرتاسر جهان بوده و یکس از بزرگ ترین تولید کنندگان آسانسور در سطح بین المللی است.

شرکت میتسوبیشی

شرکت میتسوبیشی یک شرکت شناخته شده در سطح جهانی است که در سال 1921 تاسیس گردید.این شرکت در تولید آسانترین، بلندترین و سریع‌ترین آسانسورهای دو طبقه‌ای جهان مطرح شده است.دفتر این شرکت در شهر توکیو بوده و برخی از پروژه های مهم آسانسور در سطح جهان توسط این شرکت انجام گرفته است.

شرکت سیگما

شرکت سیگما یکی از مطرح ترین تولید کنندگان آسانسور در سطح بین المللی است .

این شرکت در کشور کره جنوبی به فعالیت می پردازد.

شرکت سیگما را باید یکی از زیر مجموعه های شرکت اوتیس دانست.چرا که در سال 2001 همکاری مشترک خود را با شرکت اوتیس آغاز نمود.و برخی در کره آن را با نام اوتیس می شناسند.

شرکت ویتور

شرکت ویتور یک شرکت مطرح جهانی در زمینه آسانسور بوده که در سال 1968 در کشور آلمان شروع به فعالیت نمود.این شرکت یکی از شرکت های مطرح در زمینه آسانسورهای بدون موتورخانه است.تولیدات این شرکت به سرتاسر جهان صادر می گردد.

برخی از معتبرترین شرکت آسانسور در ایران 

شرکت RAYA LIFT ELEVATOR

این شرکت با 25 سال سابقه درخشان در زمینه فروش ، نصب ، سرویس و نگهداری و باز سازی آسانسور یکی از شرکت های مطرح و معتبر در زمینه آسانسور است.این شرکت توانسته است با درصد رضایتمندی بالای 90 درصد ، اعتبار مطلوبی در نزد مشتریان کسب نماید.

تلفن تماس :

02166099453

این مجموعه با استفاده از پرسنل کارآزموده توانسته است در زمینه تعمیر و عیب یابی تابلو فرمان آسانسور اقدامات شایانی را انجام دهد.

شرکت  ASIA LIFT ELEVATOR

شرکت آسیا لیفت در سال 1370 تاسیس و هم اکنون یکی از موفق ترین شرکت های آسانسور در سطح کشور است.که صفر تا صد خدمات آسانسور را به انجام می رساند.

تلفن تماس :

02144210626

یکی از مواردی در پیشرفت این شرکت نقش بسزایی داشته آموزش قطعات آسانسور بویژه آموزش تابلو فرمان آسانسور است.

شرکت TEFA ELEVATOR

شرکت تفا با پرسنل متخصص و کار آزموده یکی از شرکت های پیشرو در صنعت آسانسور است.این مجموعه دارای سابقه ای 18 ساله است.

تلفن تماس :

02144276445

این مجموعه توانسته است علاوه بر انجام خدمات با داشتن چندین انبار در فروش آسانسور موفق عمل نماید.

شرکت  BHFKHR ELEVATOR

این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های آسانسور در سطح کشور است که خدماتی چون سرویس آسانسور در تهران ، تعمیر ، فروش و در نهایت کلیه خدمات آسانسور را به انجام می رساند.

تلفن تماس :

02188790101

شرکت PARS ELEVATOR

شرکت پارس لیفت سال هاست در زمینه آسانسور فعالیت نموده و هم اکنون توانسته است رضایتمندی مطلوبی را نزد مشتریان بدست آورد.

تلفن تماس :

09381864792

شرکت BEHRAN ELEVATOR 

 شرکت آسانسور بهران یکی از مطرح ترین شرکت های تولید کننده موتور گیربکس در کشور است.که در زمینه تولید و فروش قطعات آسانسور به سراسر کشور پیشرو است.

تلفن تماس :

02187162000