انتخاب بهترین شرکت آسانسور در ایران
بهترین شرکت آسانسور در ایران | برندهای آسانسور در ایران

آسانسور یکی از اجزای مهم و اساسی در هر ساختمان محسوب می شود.و بدون استفاده از آسانسور رفت و آمد در ساختمان به سختی انجام می پذیرد.در کشور شرکت های زیادی ارائه دهنده خدمات آسانسور هستند.اما مشخص کردن بهترین شرکت آسانسور در ایران مشکل به نظر می رسد.خدمات آسانسور مختلف بوده و هر شرکتی در بخشی از خدمات آسانسور موفق عمل نموده است.شرکت های معتبر آسانسوری باید مجوزهای لازم از سوی وزارت صنایع و معادن را دریافت نموده باشند.و قواعد و پروتکل های ساخت آسانسور در کشور را رعایت نمایند.و نسبت به استانداردهای پذیرفته شده در کشور اقدام نمایند.

بهترین شرکت آسانسور در ایران

آسانسورها دارای انواع مختلفی هستند.و توسط شرکت های آسانسوری نصب و راه اندازی می گردند.بهترین شرکت آسانسور در ایران براساس آیتم هایی مشخص می گردد.میزان رضایت افراد در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور ، تعداد پروژه های در دست اجرا ، رزومه کاری شرکت و داشتن مجوزهای لازم از سوی نهادهای زیربط از آیتم هایی است ، که اعتبار یک شرکت آسانسوری را ثابت می نماید.

گفتنی است :

شرکت های آسانسور باید تمامی قواعد و مقررات و ایمنی در ساخت آسانسور ها را رعایت نموده و مطابق با استاندارد های آسانسور عمل نمایند.

بهترین شرکت آسانسور در ایران توضیحات

خوشبختانه در صنعت آسانسور  شرکت های مختلفی در حال طراحی و ساخت آسانسور هستند.برخی از آن ها در پاره ای از خدمات موفق هستند.و برخی هم به طور نسبی در کلیه خدمات حضوری موفق هستند.

بهترین شرکت آسانسور در ایران را می توان با توجه خدمات انجام شده ، میزان رضایت مشتریان و رزومه مجموعه سنجید.شرکت های آسانسوری بایستی نسبت به اصول پذیرفته شده در آسانسور ، اقدامات لازم را انجام نمایند.و مجوزهای لازم را از نهادهای زیربط دریافت نمایند.

بهترین شرکت آسانسور در ایران

نصب و راه اندازی آسانسور در ایران

اولین آسانسورها در ایران تقریبا از 80 سال پیش به وجود آمدند.

ابتدا این آسانسورها خارجی بودند.

اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی در کشور کارگاه هایی برای تولید در و کابین در کشور به وجود آمدند.

در سال 50 اولین کارخانه آسانسور سازی در ایران با نام شیندلر افتتاح شد.

این مجموعه تحت لیسانس شیندلر سوئیس به تولید آسانسور در کشور اقدام می نمود.و برای پیشرفت بیشتر در زمینه صنعت آسانسور دوره های آموزشی تئوری و عملی برگزار می نمود.همین امر باعث شد، از شرکت آسانسورسازی شیندلر به عنوان مادر صنعت آسانسور و بهترین برند آسانسور ایرانی یاد شود.در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه آسانسور به فعالیت می پردازند.و انتخاب بهترین شرکت آسانسور در ایران سخت به نظر می رسد.

بهترین شرکت آسانسور در ایران

شرکت معتبر آسانسوری

اعتبار یک شرکت آسانسوری از راه های مختلف قابل اثبات است.

یکی از این راه ها داشتن مجوزهای لازم از سوی وزارت صنایع و معادن است.

و پروانه عضویت در سندیکای آسانسور است.

شرکتی می تواند از اعتبار لازم برخوردار باشد.که ضمن توجه به نیاز مشتری ، اقدامات لازم را برای رضایتمندی مشتریان انجام نموده باشد.رزومه شرکت و تعداد پروژه های در دست اجرا نیز در اعتبار یک مجموعه اثرگذار است.گفتنی است : کیفیت قطعات در نصب و راه اندازی آسانسور بسیار مهم است.و چنانچه از قطعات بی کیفیت در راه اندازی یک آسانسور استفاده گردد.

عمر مفید آسانسور کاهش خواهد یافت.یک شرکت آسانسور معتبر بایستی با داشتن نیرو های متخصص و باتجربه ، نصب و راه اندازی انواع مختلف آسانسور را پیش بینی نماید.و توانایی کار در انواع پروژه های اداری ، تجاری و مسکونی را داشته باشد.بهترین شرکت آسانسور در ایران را می توان از روی مشخصات ذکر شده رصد کرد.

انتخاب بهترین شرکت آسانسور در ایران

بهترین شرکت آسانسور در ایران

همانطور که گفته شد : در کشور شرکت های آسانسور زیادی به فعالیت می پردازند.برخی از آن ها در زمینه فروش آسانسور و برخی دیگر در زمینه خدمات آسانسور مشغول به کار هستند.کمتر شرکت آسانسوری را می توان یافت.که در همه زمینه های آسانسور موفق عمل نماید.چرا که کنترل و برنامه ریزی همه بخش ها کار دشواری است.

بهترین شرکت آسانسور در ایران شرکتی است:

که توجه به نیاز مشتری را در اولویت قرار دهد.

برای مثال در فروش آسانسور ، ارائه فاکتور ،ارسال اصولی محصول و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است.و رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت.

با مراجعه به لینک استاندارد ساخت کابین آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

انتخاب شرکت آسانسور

توجه به سابقه فعالیت شرکت ، تعداد پروژه های انجام داده و میزان رضایت مشتریان در انتخاب شرکت آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.یکی از مهم‌ترین نکات در خرید آسانسور از شرکت‌های مختلف، داشتن تاییدیه استاندارد آسانسور از سازمان‌های مربوطه می‌باشد. بسیاری از ساختمان‌ها به دلیل استاندارد نبودن آسانسور گواهی پایان کار نمی‌گیرند. و باعث ضرر رساندن به پیمان‌کار می‌شود. پس دقت در انتخاب شرکت ارائه‌دهنده ی آسانسور بسیار حائز اهمیت است.

البته نگران نباشید، اگر شما هم مانند افراد بسیاری که به گروه بازرگانی رایا مراجعه می‌کنند، در انتخاب آسانسور و خرید آسانسور و همچنین شرکت آن دچار سردرگمی هستید، می‌توانید با گروه پشتیبانی رایا تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان رایا بهره‌مند شوید.

( همچنین ببینید : قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس )

شرکت رایا آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور دارای پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور ، بالابر و پله برقی به همراه عضویت در سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی است. این مجموعه با بهره گیری از تکنسین های مجرب و کارآزموده در بخش های مختلف طراحی، نصب، تعمیر و نگهداری، بازسازی انواع آسانسور و تولید بالابرهای هیدرولیک و فروش پله برقی و انواع قطعات آسانسور، همواره در افزایش سطح کیفی خدمات در تلاش است و در راستای رضایت هرچه بیشتر مشتری، ضمن تسریع در امر سرویس دهی اقدام به ارائه خدمات همه روزه نموده است.

این مجموعه هنگام فروش قطعات برای اطمینان بیشتر مشتریان با ارائه گارانتی معتبر اصالت و کیفیت قطعات را ضامن می شود. رایا آسانسور بهترین و مناسب ترین قیمت ها را برای مشتریان انتخاب نموده و آماده همکاری با تمامی شرکت های آسانسورسازی در تهران  و غیر ه که در زمینه آسانسور و فروش قطعات فعالیت می کنند، می باشد.

تخفیف ویژه به همکاران و متخصصین شرکت های معتبر آسانسور و تمام ارگان های دولتی و نظامی و همچنین ارسال یک روزه قطعات به سراسر کشور از ویژگی های بارز این مجموعه است. این مجموعه بهترین برند قطعات آسانسور در ایران را با سطح کیفی بالا به مشتریان ارائه می دهد.