قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس
قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس | بهترین برند تابلو فرمان آسانسور |

امروزه در کشور انواع تابلو فرمان آسانسور با کیفیت ها و قیمت های متفاوت در حال طراحی و تولید هستند که یکی ار این محصولات تابلو فرمان داتیس است که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. در نمایندگی رایا آسانسور قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. این نمایندگی با نصب انواع تابلو فرمان داتیس عمر طولانی تری را برای آسانسور شما رقم خواهد زد.

قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس

تابلو فرمان داتیس یکی از تابلو فرمان های با کارایی بالا و قیمت مناسب در بازار است ،که در سال های اخیر به پیشرفت زیادی دست یافته است. این تابلو با کاهش مصرف انرژی تا میزان 30 درصد یکی از تابلو فرمان های با مصرف بهینه شناخته شده است. در این تابلو امکان نصب بر روی انواع موتور های سینکرون و آسنکرون (Gear Less) وجود دارد. سیستم فاز هوشمند  این تابلو فرمان آسانسور باعث می شود که در صورت جابه جایی فاز ها ، بدون نیاز به حضور سرویس کار، آسانسور به حرکت خود ادامه می دهد. تابلو فرمان داتیس با ایجاد حرکتی بسیار نرم و ایده آل آرامش خاطر خاصی را برای استفاده کنندگان به ارمغان می آورد. با استفاده از دانش فنی در طراحی این تابلو ابعاد آن کاهش یافته که علاوه بر تبدیل شدن به کوچک ترین تابلو فرمان بازار،

مشکلات حمل و نصب تابلو را به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس توضیحات

با توجه به نوسانات نرخ ارز در کشور قیمت برخی از قطعات آسانسور نیز متغیر می باشد. از جمله محصولاتی که این موضوع در تعیین قیمت آن دخیل است تابلو فرمان آسانسور داتیس است. البته در حال حاضر تابلو داتیس با قیمت بسیار مناسب توسط مجموعه رایا آسانسور در حال توزیع می باشد. قیمت دقیق انواع تابلو فرمان و دیگر محصولات مرتبط با آسانسور را فقط از رایا آسانسور استعلام بگیرید. تابلو فرمان داتیس با توجه به قیمت مناسب توانسته جایگاه مطلوبی را در بازار کشور به دست آورد. در حقیقت این تابلو فرمان یکی از پرفروش ترین تابلو فرمان آسانسور در سراسر کشور است.

قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس

کیفیت و استاندارد تابلو داتیس

امروزه کیفیت تنها چیزی است که مردم در زمان تهیه محصولات مورد نظر خود به آن توجه بسیار دارند.

کیفیت همیشه حرف اول را می زند. استفاده از قطعات با کیفیت در آسانسور باعث طول عمر آن می شود. تابلو فرمان آسانسور د اتیس با کیفیت مطلوب توانسته رضایتمندی خوبی را از سوی مشتریان خود کسب کند. استفاده از این تابلو فرمان در آسانسور ها باعث می شود تا سالیان طولانی شاهد عملکرد نرمال و ایده آل آسانسور خود باشید. تابلو فرمان داتیس دارای استاندارد ملی از سوی سازمان استاندارد ایران می باشد. استاندارد هر محصول نشانگر کیفیت بالای آن محصول است. در نمایندگی رایا آسانسور انواع تابلو فرمان داتیس با مشخصه استاندارد و کیفیت مطلوب به استفاده کنندگان ارائه می شود.

قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس

قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس

گارانتی

گارانتی و ضمانت جزء اقدامات اولیه و اساسی برای هر صنعت و به ویژه صنعت آسانسور است.

همانطور که گفته شد تابلو فرمان داتیس در حال حاضر با قیمت بسیار مناسب و البته گارانتی معتبر 2 ساله تعویض برد الکترونیکی به بازار عرضه می شود. نمایندگی رایا آسانسور با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور تمامی اجناس مرتبط به آسانسور را تضمین می کند. تابلو داتیس نیز جزء همین محصولات است.

مجموعه رایا علاوه بر فروش تابلو فرمان ، به عنوان مرکز فروش ریل آسانسور شناخته شده و قیمت روز موتور آسانسور ایرانی و قیمت موتور آسانسور ایتالیایی را به مشتریان محترم ارائه می نماید.

قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس

برخی از سیستم هایی که در تابلو فرمان داتیس بکار رفته است

قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس در بازار کنونی بسیار متناسب با شرایط اقتصادی مردم است.

فیوز دیجیتال الکترونیکی:

فیوز دیجیتال الکترونیکی 24 ولت روی مسیر شاسی ها و نمراتور ها و فیوز دیجیتالی 110 ولت روی مدار سری استپ

سیستم موتور سیف دیجیتال:

وظایف آن محافظت از موتور و اندازه گیری جریان هر فاز می باشد و قابلیت سهولت تنظیم پارامترها،  دقت بالا و …. را نیز دارد

سیستم Double Click Canceling:

در صورت انتخاب اشتباه یک طبقه با فشردن دو بار کلید همان طبقه شاسی مورد نظر کنسل می شود و از توقف بی جای آسانسور جلوگیری به عمل آید.

راه اندازی به صورت سریال:

امکان استفاده فقط از یک کابل برای متصل نمودن تابلو و شاسی آسانسور 

نصب آسان و خطا های احتمالی در فرآیند نصب را به حداقل می رساند.

سیستم نجات اضطراری: 

در زمان تنها قطعی یکی از فاز ها اتوماتیک وار جهت و سرعت حرکت بهینه را تشخیص داده

و کابین آسانسور را به نزدیکترین طبقه هدایت می کند.

قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس

انواع تابلو فرمان داتیس

  • تابلو فرمان دوسرعته
  • تابلو فرمان درایودار
  • تابلو فرمان دوسرعته به همراه سیستم نجات
  • تابلو فرمان درایودار به همراه سیستم نجات

نمایندگی رسمی انواع تابلو فرمان آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت آسانسور و پله برقی با در اختیار داشتن پرسنل مجرب از همان ابتدای فعالیت خود اقدام به توزیع انواع قطعات آسانسور نمود. این مجموعه با توزیع محصولات مرتبط با آسانسور در سطح کیفی بالا توانسته است تا حد امکان نیاز بازار کشور را پاسخگو باشد.و در زمینه تعمیر آسانسور اقدامات مطلوبی را انجام نماید.

این مجموعه در طول فعالیت خود توانسته است از سیستم های مدیریتی و مهندسی کاملا بروز شده بهره ببرد.

رایا آسانسور توسط تکنسین های باتجربه با بازاریابی حرفه ای،

مشاوره رایگان و رعایت حقوق مشتریان،

و ارائه قیمت مناسب و منطقی

موفق به کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان شده است.

مناسب ترین قیمت تابلو فرمان آسانسور داتیس را از رایا آسانسور بخواهید.

این نکته نیز قابل ذکر است که سیتم الکتریکی آسانسور فقط از تابلو فرمان تشکیل نشده است بلکه باید دانست قطعات الکتریال آسانسور کاملا متصل به تابلو فرمان می باشد. تابلو فرمان هم به تابلو برق سه فاز، هم به جعبه رویزیون، هم به موتور درب کابین، هم به دورانداز ها و کلید ها و … متصل است و وظیفه کنترل همه این ها با تابلو فرمان آسانسور است. با توجه به امکاناتی که تابلو فرمان دارد ، دارای ترمینال های مختلفی است که باید از روی نقشه راهنمای آن نصب تابلو فرمان را انجام داد. رایا آسانسور با بهره گیری از نیرو های متخصص و توانمند خود نصب تابلو فرمان ها را به صورت کاملا دقیق و حرفه ای انجام می دهد.

این مجموعه 24 ساعته حتی در روز های تعطیل، حاضر به خدمات رسانی است.

برخی از خدمات این مجموعه شامل تعمیرات آسانسور در تهران ، تعمیر درب اتوماتیک آسانسور ، سرویس و نگهداری آسانسور و سایر موارد است.