قیمت موتور آسانسور ایتالیایی | بهترین برند معتبر موتور آسانسور |

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی | برند های مختلف موتور آسانسور ایتالیایی | انواع قطعات موتور اصلی آسانسور | موتور آسانسور ساسی |

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی در مقایسه با قیمت موتور های تولید داخل با توجه به کیفیت آنها بسیار بیشتر می باشد.

قیمت موتورهای آسانسور ایتالیایی در کشور به علت نوسانات در قیمت ارز متغیر می باشد.

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی

موتور آسانسور مهمترین و اساسی ترین بخش آسانسور می باشد.

موتور آسانسور را قلب دستگاه آسانسور و مرکز اصلی آسانسور می گویند. موتور باید از بهترین و با کیفیت ترین قطعات ساخته شده باشدتا بتواند بهترین نقش را در آسانسور ایفا کند. موتور آسانسور وظیفه حمل وزن بار و نفرات را به عهده دارد. هم چنین در انواع و طرح های مختلف در سراسر دنیا در حال تولید است. با توجه به نوع آسانسور و ظرفیت آن قدرت موتور محاسبه شده و موتور مناسب در آسانسور نصب می شود.

در کشور ما علاوه بر موتور های آسانسور ساخت داخل از موتور های تولید کشور های دیگر نیز در صنعت آسانسور استفاده می شود. قیمت موتور های وارداتی با دارا بودن کیفیت و مرغوبیت و راندمان بالا نسبت به موتورهای داخلی بیشتر می باشد.

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی توضیحات

بهترین و معتبرترین برند های موتور آسانسور به کشور ایتالیا تعلق دارد.

موتور های آسانسور ایتالیایی به نسبت دیگر موتور ها با کیفیت بالاتری تولید می شوند و بسیار پرکاربرد ترند. موتورهای آسانسور ایتالیایی از محبوبیت خاصی در نزد نصابان آسانسور برخوردارند. برای درخواست کنندگان و خریداران موتور آسانسور قیمت و کیفیت و کارایی موتورهای آسانسور بسیار پر اهمیت است. قیمت موتورهای آسانسور ایتالیایی در کشور ما نیز با توجه به کیفیت و مرغوبیت آنها و البته وارداتی بودنشان بیشتر از سایر موتور های آسانسور است. با تهیه کردن یکی از موتور های آسانسور ایتالیایی برای آسانسور خود می توانید سالیان سال از عملکرد خوب آنها بهره ببرید.

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی

آخرین آمار ها نشان می دهد که در سال 2008 میلادی، ایتالیایی ها بیشترین آسانسور سواران نام گرفته اند. این کشور جمعیت زیادی ندارد اما آنها با نصب 850 هزار دستگاه آسانسور رتبه نخست را در دنیا به خود اختصاص داده اند. بعد از ایتالیا، آمریکا و چین رتبه ی دوم و سوم را در استفاده از آسانسور دارا می باشند. در ایتالیا روزانه بیش از 100 میلیون نفر از آسانسور استفاده می کند. در این کشور صنعت آسانسور بسیار پیشرفت داشته و برای طراحی و تولید انواع آسانسور و قطعات آن از تکنولوژی پیشرفته استفاده می شود. تعدادی از موتور های آسانسور ایتالیا را در اینجا شرح خواهیم داد. تولید و طراحی کلیه انها منطبق با استاندارد EN81 اروپا می باشند.

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی و انواع آن

با توجه به نوسانات قیمت ارز در بازار کشور، قیمت موتور آسانسور ایتالیایی نیز دچار نوسان شده و متغیر است. در بحث قیمت موتور آسانسور ایتالیایی باز هم باید گفته شود که این موتورها به علت داشتن راندمان و کیفیت بسیار بالا قیمت بیشتری به نسبت سایر موتورهای آسانسور در کشور را دارا می باشد. در کشور ما از برند های مختلف موتور آسانسور ایتالیا در صنعت آسانسور استفاده می شود.

موتور آسانسور ساسی ایتالیا ( آلبرتو ساسی )

موتور آسانسور الکمپ ایتالیا 

موتور آسانسور ایتال 

موتور آسانسور جم ایتالیا

موتور آسانسور لئو ایتالیا

موتور آسانسور سیکور ایتالیا

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی

موتور آسانسور ساسی ایتالیا ( آلبرتو ساسی ): 

با ظرفیت 6 نفره و سرعت یک متر بر ثانیه طراحی و تولید گردیده است.

در سایز مناسب و (فشرده و جمع و جور) کارا و قادر به تطابق در بکارگیری در ابعاد کوچک برای نصب های متفاوت می باشد. 7/3 کیلو وات آن توسط شرکت آلبرتو ساسی در کشور ایتالیا طراحی و به تولید انبوه رسیده است. این موتور گیربکس درظرفیت 8 نفره وبا سرعت 1m/s طراحی گردیده است. معتبرترین برند موتور گیربکس وارداتی در کشور بوده و با توجه به کیفیت منحصر به فرد آن ، دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر موتور های گیربکس وارداتی و موتور های گیربکس تولید داخل است.

این موتور گیربکس دارای 2سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است.

موتور آسانسور آلبرتو ساسی یکی از بهترین موتورهای آسانسور تولید ایتالیا است.

موتور آسانسور الکمپ ایتالیا: 

یکی از مارک های معتبر و برند موتور گیربکس می باشد.  دارای راندمان بالا و میزان نویز و صدای کم در حدود 25 دسیبل است. موتور الکمپ ایتالیا 5/5 کیلو وات (MR12)جزء پرفروش ترین موتور آسانسور حال حاضر کشور است.

خرید موتور آسانسور

انواع موتور آسانسور ایتالیایی ، ادامه:

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی به لحاظ کیفیت بالای آن بسیار حائز اهمیت است.

موتور آسانسور ایتال:

 موتور آسانسور ایتال یکی از موتور های گیربکس ساخت کشور ایتالیا است،

که در توان های مختلف ( 5/5 کیلو وات ، 6/1 کیلو وات ،7/3 کیلو وات و … ) طراحی و تولید شده است. این موتور در دو نوع با یاتاقان و بدون یاتاقان وبا سیستم تعلیق 1به 1 است و استاتیک لود آن 2600 کیلو گرم است. این موتور با میزان نویز کم درحدود 25 دسیبل و به صورت دوسرعته و تک سرعته به بازار عرضه شده است.

موتور آسانسور جم ایتالیا:

در ظرفیت 6 نفره با سرعت 1متر بر ثانیه طراحی شده و میزان نویز و صدای این موتور گیربکس کمتر از 60 دسیبل است و یکی از مزیت های آن قابلیت جداسازی کامل قطعات این موتور و پیاده سازی مجدد آن در محل نصب می باشد. 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش را دارا می باشد.

موتور آسانسور لئو ایتالیا: 

در ابعاد کوچک و با توان های مختلف ( 5/5، 6/6، 7/3 کیلو وات که حداکثر توان آن می باشد) طراحی گردیده است. به صورت 6 نفره و 8 نفره ساخته شده و برای آسانسور های 8 تا حداکثر 10 ایستگاه را مناسب است.

دارای 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

موتور آسانسور سیکور ایتالیا:

 موتور آسانسور سیکور MR13 در کارخانه سیکور ایتالیا طراحی و تولید شده است.این موتور در ظرفیت 8 نفره و با سرعت یک متر بر ثانیه تولید و با داشتن طراحی جدید و راندمان عالی از جمله موتور های گیربکس موفق در سطح بین المللی محسوب می گردد.

این موتور آسانسوراز جمله موتور هایی است که نیازی به تزریق روغن گیربکس ندارد.

قیمت موتور آسانسور ایتالیایی

نمایندگی انواع برند های موتور آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور 

  • در نمایندگی فروش انواع موتورهای آسانسور رایا آسانسور قیمت موتور آسانسور ایتالیایی بسیار مطلوب ارائه می شود.
  • بهره گیری از تکنولوژی مدرن، بکار بردن دانش مهندسی
  • وجود پرسنل مجرب، سرویس کاران کارآزموده
  • ارائه محصولات با بالاترین کیفیت ها، خدمات رسانی بسیار سریع و دقیق
  • نصب حرفه ای آسانسور، رعایت استاندارد ها
  • رعایت نکات ایمنی، مشاوره مناسب در فروش محصولات
  • استفاده از شیوه های مدرن بازاریابی
  • پاسخگویی 24 ساعته حتی در روز های تعطیل
  • بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی

افتخار این مجموعه رضایتمندی متقاضیان و مشتری مداری می باشد.

مجموعه رایا علاوه بر قیمت موتور آسانسور ایتالیایی ، قیمت آسانسور 1398 و قیمت روز انواع موتور آسانسور مانند قیمت موتور آسانسور ایرانی یاران ، را در اختیار سازندگان محترم قرار می دهد.

در نصب آسانسور افراد خواهان موتو هایی برای آسانسور خود هستند که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مطلوبی نیز باشد.عموما پیشنهاد نصابان، برند های مختلف موتور آسانسور ایتالیایی استکه البته قیمت موتور آسانسور ایتالیایی همانطور که ذکر شد بیشتر از موتورهای تولید داخل می باشد.در نمایندگی فروش انواع موتورهای آسانسور رایا آسانسور قیمت موتور آسانسور ایتالیایی بسیار مطلوب ارائه می شود.