آسانسور بهران قم
آسانسور بهران قم | فروش موتور گیربکس آسانسور بهران |

در کشور ما شرکت های متعددی در زمینه آسانسور و پله برقی فعالیت می کنند. برخی از این شرکت ها اقدام به تولید قطعات آسانسور نموده و برخی نیز با پشتیبانی و نمایندگی از شرکت های تولید کننده خارجی و داخلی، محصولات آنان را در بازار کشور به فروش می رسانند یکی از شرکت های با سابقه که با تولید انواع قطعات آسانسور توانست نام خود را در دفتر افتخارات کشورمان ثبت نماید، شرکت آسانسور بهران لیفت می باشد. این شرکت قدیمی ترین تولید کننده ی موتور گیربکس آسانسور در کشور است که در اکثر شهرها دارای نمایندگی است. شرکت آسانسور بهران در قم نیز دارای نمایندگی فعال است. 

آسانسور بهران قم

در دنیای کنونی دستگاه آسانسور به یکی از ملزومات در ساختمان ها تبدیل شده است. ساخت آسانسور بزرگترین دغدغه برای سازندگان ساختمان ها است. همه ی ما می دانیم که با وجود آسانسور بسیاری از مشکلات ساختمان ها همچون ترافیک، سروصدا و … کمتر شده و آرامش بیشتری احساس می شود. همانطور که پیشتر گفته شد، شرکت آسانسور بهران یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که در حوزه صنعت آسانسور و پله برقی در کشور فعالیت می کند. این شرکت پر افتخار با تولید انواع مختلف قطعات آسانسور توانسته بسیاری از نیاز های بازار کشور را تأمین کند. برای اطلاع بیشتر از مشخصات کامل و قیمت های محصولات بهران، حتما سری به نمایندگی آسانسور بهران در قم بزنید.

نمایندگی آسانسور بهران قم

در شهر قم همانند بسیاری از شهرهای کشورمان از محصولات شرکت بهران پشتیبانی شده و دارای نمایندگی فعال است. در این شهر صنعت آسانسور روز به روز در حال پیشرفت و توسعه می باشد. شهر قم یکی از شهرهای مطرح کشور است که همه ساله بسیاری از مسافرین را در خود جای می دهد. استفاده از آسانسور در این شهر مقدس و پر ترافیک سبب ایجاد ترافیک روان و آرامش بیشتر در ساختمان های مختلف همچون هتل ها و رستوران ها و مراکز تجاری شده است. از شهر قم می توان به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های آسانسور بهران یاد کرد.

زیرا در این شهر محصولات بهران فروش بالایی داشته و توانسته سهم بزرگی در بازار کشور کسب نماید. با توزیع کلیه قطعات بهران در این شهر در راستای ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی گام های مؤثری برداشته شده است. در هنگام خرید قطعات آسانسور از لیست قیمت آسانسور بهران قم غافل نشوید.

آسانسور بهران قم

آسانسور بهران قم ،محصولات

گروه صنعتی بهران با توجه به کسب پروانه بهره برداری آسانسور و پله برقی از وزارت صنعت و معدن و تجارت ایران و اخذ پروانه های استاندارد محصولات قفل درب لولایی بهران و درب کشویی همچنین گاورنر آسانسور از سازمان ملی استاندارد ایران ، جهت پیشبرد اهداف شرکت و به روز کردن خود با استانداردهای جهانی موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی همچون گواهینامه ISO9001 و ISO10004 شده است. شرکت بهران به عنوان ،صنعتگر نمونه استان تهران در سال 1392  و با توجه به کسب تقدیرنامه های متعدد در نمایشگاه ها و سمینارهای تخصصی آسانسور و پله برقی ایران خود را مطرح و در زمینه موتور آسانسور بهران خود را به عنوان شاخص، معرفی نمود. در ادامه به معرفی برخی از تولیدات این شرکت خواهیم پرداخت.

  • موتور آسانسور
  • درب آسانسور
  • قفل درب
  • گاورنر
  • فلکه هرزگرد
  • قلاب سربکسل
  • ضربه گیر پلی اورتان
  • روغندان

قیمت قطعات آسانسور بهران قم را از رایا آسانسور جویا شوید.

  • وزنه تعادل
  • زنجیر جبران
  • براکت ریل
  • پشت بند ریل
  • پایه موتور
  • سوئیچ ایمنی
  • فتوسل پرده ای
  • بست های تراول کابل

برخی از محصولات شرکت بهران می باشد.

آسانسور بهران قم

موتور آسانسور بهران

به جرأت می توان گفت که موتور آسانسور بهران بهترین و مرغوب ترین موتور گیربکس تولید شده در داخل کشور است. چرا که این موتور آسانسور دارای کیفیت و کارایی بالایی است. به طوری که در اکثر پروژه های انبوه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. موتور بهران در 8 نوع مختلف و به صورت تک سرعته 3VF و دوسرعته AC2 طراحی و ساخته شده است. شرکت بهران در تولید این موتور آسانسور از استاندارد های اروپایی پیروی نموده و این موتور را کاملا مطابق با موتور آسانسور جم طراحی کرده است. موتور گیربکس بهران دارای طول عمر بالایی است به طوری که تا چندین سال بدون نگرانی از فرسودگی زود هنگام دیگر قطعات آسانسور همچون سیستم تابلو فرمان می توان از آن استفاده نمود. موتور گیربکس های بهران با توان های 5/5، 6/1، 7/3 و 9/2 کیلووات در ظرفیت های مختلف روانه بازار شده اند.

قبل از خرید محصولاتی همچون موتور بهران جدول انتخاب موتور آسانسور را

مطالعه و از لیست فروش آسانسور بهران قم مطلع شوید.

آسانسور بهران قم

درب آسانسور بهران

درب آسانسور بهران یکی از بهترین تولیدات داخلی است که در دو نوع لولایی و اتوماتیک طراحی و ساخته شده است. یکی از نکات بارز در مورد این درب آسانسور، استفاده از موتورهای براش لس برای پروژه های پر ترافیک است. این درب با استفاده از تکنولوژی نوین ، دستگاه های پیشرفته پانچ ، استفاده از پرس و برک CNC و ابزارآلات پیشرفته تولید شده و استفاده از سیستم رنگ الکترو استاتیک و تمام اتوماتیک از دیگر ویزگی های این درب آسانسور ایرانی است.

درب لولایی بهران با استفاده از ورقه های فولادی درجه یک نوع ST37 وبا ضخامت های 1/5 و 2 میلیمتر به بازار عرضه شده است. ابعاد این درب ها به صورت استاندارد و با عرض های 60 تا 90 سانتیمتر می باشد. درب اتوماتیک بهران با عرض های 70 تا 120 سانتی متر به بازار عرضه شده است. درب آسانسور بهران در قم فروش بالایی داشته و هم اکنون در بسیاری از پروژه ها بکار برده می شود.

نمایندگی رسمی شرکت بهران لیفت

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور یکی از معتبرترین نمایندگی های شرکت بهران است که با فروش بالای بسیاری از تولیدات این شرکت توانسته نیاز بازار را تا حد امکان پاسخگو باشد. نمایندگی رایا توسط متخصصین و کارشناسان با تجربه خود در بخش فروش به مشتریان در رابطه با کلیه قطعات آسانسور مشاوره رایگان ارائه داده و آنها را در انتخاب مناسب قطعات راهنمایی می کند. رایا با توزیع بالای انواع موتور آسانسور بهران به سراسر کشور دسترسی مردم به این محصول با ارزش را آسان تر نموده است. کلیه تولیدات شرکت بهران در این نمایندگی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به فروش می رسد. رایا علاوه بر فروش قطعات آسانسور بهران ، با بکارگیری تکنسین های متخصص و زبده کلیه خدمات آسانسور بهران را به صورت کاملا ماهرانه و حرفه ای به انجام می رساند.

از لیست آسانسور بهران قم غافل نشوید.

از کجا محصولات با کیفیت و اصل بخریم

اینکه برای نصب آسانسور حتما باید محصول باکیفیتی تهیه کنیم مهمترین موضوع در نظر افراد می باشد. اما برخی نیز در بازار به دنبال محصولات ارزان قیمت هستند و به کیفیت آنها توجه نمی کنند. بسیاری از افراد سود جو در برخی فروشگاه ها قطعات تقلبی را در کنار نمونه های اصل می فروشند. برخی از افراد خریدار از تقلبی بودن آنها اطلاع نداشته و صرفا به خاطر هزینه کمتر مایل به تهیه ی آنها شده و جنس تقلبی و نامرغوبی را خریداری می کنند. متأسفانه اجناس تقلبی مخصوصا محصولاتی که مرتبط با آسانسور است در بازار کم نیست. در خرید هر کدام از قطعات آسانسور باید دقت داشت. بهتر است هوشیار بوده و فقط از نمایندگی ها و بازرگانی های معتبر که دارای مجوز رسمی می باشند. خرید نمود و تنها به مراکز خرید و فروشگاه ها اتکا نکرد. 

ما در نمایندگی رایا آسانسور این اطمینان را به شما می دهیم که از ما جنس اصل و باکیفیت دریافت خواهید کرد و برای اثبات آن به شما کارت گارانتی معتبری را ارائه خواهیم داد که توسط آن اصالت و کیفیت کالا از سوی ما تضمین خواهد شد. رایا از مرحله فروش قطعات تا نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری آنها شما را تنها نخواهد گذاشت و با رعایت نکات ایمنی و استاندارد ها در ارائه کلیه خدمات آسانسور، آرامش و امنیت بیشتری را برای شما رقم خواهد زد.