قیمت آسانسور بهران | نمایندگی فروش آسانسور بهران |

شرکت آسانسور بهران به عنوان یک شرکت معتبر محسوب می گردد.قیمت آسانسور بهران با توجه به انواع قطعات تولیدی این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است.شرکت بهران در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های تولید کننده قطعات آسانسور در سطح کشور است.که قطعات آسانسور را با کیفیت و براساس نیاز مشتریان تولید کرده است.مجموعه رایا آسانسور به عنوان نمایندگی فروش بهران محصولات این مجموعه را با ارائه خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می نماید.

قیمت آسانسور بهران

شرکت بهران یک تولید کننده موفق در زمینه قطعات آسانسور است.

که بسیاری از قطعات مهم و اساسی آسانسور را تولید و به بازار کشور عرضه می نماید.

قیمت آسانسور بهران براساس نوع قطعات ارائه شده ، میزان تقاضا و عرضه و سایر موارد تعیین می شود.این مجموعه در سال های اخیر توانسته است درصد بالایی از رضایتمندی و مشتری مداری را کسب نماید.

باید به این نکته توجه نمود در حال حاضر موتور گیربکس بهران به عنوان یکی از بهترین موتورهای گیربکس تولید شده در داخل کشور شناخته می شود.و دیگر قطعات تولیدی این شرکت نیز از استاندارد لازم برخوردار هستند.

قیمت آسانسور بهران توضیحات

قیمت آسانسور99 براساس مشخصات و مولفه هایی قابل تعیین است.

این مشخصات شامل نوع آسانسور ، تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور ، نوع برندهای مورد استفاده و سایر موارد است.یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید و فروش قطعات آسانسور شرکت بهران است.

قیمت آسانسور بهران با توجه به کیفیت قطعات این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است.مجموعه بهران توانسته است بسیاری از قطعات مورد استفاده در صنعت آسانسور را تولید نماید و در بازار کشور توزیع نماید.

از ویژگی های مجموعه بهران داشتن نمایندگی های فروش و خدمات پشتیبانی در سراسر کشور است.که باعث می گردد محصولات این مجموعه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به بازار عرضه گردند.

قیمت آسانسور بهران

قطعات تولیدی شرکت بهران

خوشبختانه شرکت آسانسور بهران در سال های اخیر توانسته است :

بسیاری از قطعات مهم آسانسور را تولید نماید.

این مجموعه با استفاده تکنولوزی روز ، دانش نوین و بهره گیری از ابزار آلات پیشرفته محصولاتی باکیفیت را به بازار اسانسور کشور عرضه کرده است.

که باعث شده است آسانسور بهران به عنوان یک برند معتبر شناخته شود.

و قیمت آسانسور بهران از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

 

موتور آسانسور بهران لیفت

موتور آسانسور بهران به عنوان شاخص قطعات تولیدی این مجموعه شناخته می شود.

و در حال حاضر با کیفیت ترین موتور آسانسور ساخته شده در کشور است.

که با سه سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به بازار عرضه می گردد.

موتور گیربکس های بهران که نتیجه بررسی دهها موتور گیربکس خارجی است.

و با بهره گیری از دانش روز اروپایی و منطبق با موتور گیربکس جم ایتالیا ساخته شده است.

بنابراین یکی از آیتم های اساسی در قیمت آسانسور بهران موتور گیربکس تولیدی در این مجموعه است.

باید دانست موتور بهران باعث کاهش استهلاک به ویژه ترمز موتور شده است.این امر در بهبود مکانیزم آسانسور تاثیر بسزایی دارد.افزایش عمر مفید قطعات از جمله موتور گیربکس و سیستم تابلو فرمان از ئیگر ویژگی های این موتور گیربکس آسانسور است.در لیست قیمت آسانسور بهران ، موتور گیربکس بهران به عنوان یک شاخص شناخته می شود.کاهش سر و صدای آسانسور و کاهش قابل ملاحظه مصرف انرژی و برق از ویژگی های بارز این موتور گیربکس آسانسور است.

درب آسانسور تمام اتوماتیک بهران

درب آسانسور یکی از اصلی ترین قطعات آسانسور است.

و در قیمت آسانسور بهران نقشی مهم را ایفا می نماید.درب آسانسور در مرحله بعد از آهن کشی نصب و راه اندازی می گردد.و در واقع یک نیاز اولیه در نصب آسانسور است.باید به این نکته توجه نمود درب آسانسور بهران در کنار موتور آسانسور بهران از مهم ترین قطعات تولید شده در این شرکت است.

با توجه به نیاز کشور به درب های اتوماتیک با کیفیت مجموعه بهران اقدام به تولید انواع مختلف درب آسانسور در ابعاد و اندازه مختلف نمود.

باید به این نکته توجه نمود :

در درب های اتوماتیک شرکت بهران کنترل درب توسط برد میکروپروسسوری انجام شده است.

که باعث افزایش سطح کیفی این محصول شده است.

باید دانست استفاده از دستگاه های پیشرفته پانچ –پرس و سیستم جوش کاری به صورت نقطه جوش که باعث افزایش استحکام درب می شود.از دیگر ویژگی های این درب اتوماتیک آسانسور است.درب های بهران دارای نشان استاندارد ملی ایران است.و با رنگ الکترواستاتیک به بازار عرضه شده است.

قیمت آسانسور بهران

درب نیمه اتوماتیک آسانسور بهران

بسیاری از سازندگان ساختمان در پروژه های نصب و راه اندازی خود از درب های نیمه اتوماتیک برای کابین آسانسور استفاده می نمایند.این نوع از درب نیز در قیمت آسانسور بهران تاثیرگذار است.درب نیمه اتوماتیک آسانسور بهران با کنترل درب توسط برد میکروپروسسوری طراحی شده است.

این برد در افزایش عمر مفید درب تاثیر گذار است.

باید دانست:

تولید درب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در کشور باعث شده است :

بیش از 90 درصد نیاز کشور به این قطعه از برندهای داخلی تامین شود.

درب اسانسور بهران نیز یکی از این برندهاست.

باید به این نکته توجه نمود :

استفاده از دستگاه های پیشرفته پانچ پرس و برک CNC و سیستم جوش کاری به صورت نقطه جوش برکیفیت این درب ها افزوده است.درب های آسانسور بهران قابلیت استیل شدن را داراست.اما به طور معمول با رنگ الکترواستاتیک به بازار عرضه شده است.انجام تست های مکانیکی و الکترونیکی قبل از بسته بندی باعث بهبود روند کیفی این محصول گردیده است.درب نیمه اتوماتیک بهران در لیست قیمت آسانسور بهران ، برای پروژه هایی که از درب های لولایی استفاده می گردد.مناسب است.

قفل درب آسانسور بهران

قفل درب آسانسور به عنوان یک قطعه ایمنی در درب آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

این اهمـیت و در کنار آن فقدان قــفل های با کیفیت در بازار ایران مــــــتخصصان مجموعه بهران را بر آن داشت :

تا با تلاش بی وقفه مـــــحصولی تولید کنند.که ایمنی تضمین شده ای را به کاربران هدیه دهد.

قفل درب یکی دیگر از قطعات آسانسور تولیدی در شرکت بهران است که در قیمت آسانسور بهران تاثیرگذار است.

در زمینه تولید قفل اسانسور برخی از برندهای معتبر حضور دارند که خوشبختانه نیاز کشور را پاسخگو هستند.

برخی از برندها مانند قفل درب آسانسور بهران ، قفل آسانسور ایستا و قفل تاپ لیفت از برندهای مطرح قفل آسانسور ساخته شده در کشور است.باید به این نکته توجه نمود قفل آسانسور بهران دارای علامـــت اســــتاندارد ایران وCE اروپا است. باید دانست تسـت ۲۰۰ هـــزار ضـــربه ای کــه دو برابـر میـــزان اسـتاندارد بین المــــللی است نشـان دهنــده کیفیت بالای این مـحصول است.

این محصول در لیست قیمت آسانسور بهران جای گرفته است.

قیمت آسانسور بهران

فلکه هرزگرد آسانسور بهران

یکی دیگر از قطعات تولیدی مجموعه بهران فلکه هرزگرد است.

این قطعه در قسمت مکانیکال آسانسور نصب و راه اندازی می گردد.

باید دانست یکی دیگر از قطعاتی که در لیست قیمت آسانسور بهران نقش دارد فلکه هرزگرد است.

فلکه هرزگرد آسانسور بهران ساخته شده از چدن با ترکیب آلیاژهای مخصوص جهت استحکام و تحمل بار است.این وسیله چون فشار زیادی را متحمل می شود بایستی از متریال مناسب ساخته شود.این قطعه به صورت ۴ ، ۵ و ۶ شیار در شرکت آسانسور بهران طراحی شده است.و برای اکثر پروژه های نصب می تواند مورد استفاده قرار گیرد.فلکه هرزگرد با بسیاری از قطعات اصلی آسانسور مرتبط بوده و از این رو برای خرید این قطعه بایستی دقت نمود.

لیست قیمت آسانسور بهران

درب لولایی آسانسور بهران

با توجه به قیمت مناسب درب های لولایی در اکثر پروزه های نصب و راه اندازی آسانسور از این درب ها برای درب طبقات آسانسور استفاده می گردد.

درب لولایی آسانسور بهران با استفاده از دستگاه های پیشرفته پانچ پرس و خم کاری CNC و سیستم جوش کاری به صورت نقطه جوش طراحی شده است.و در لیست قیمت آسانسور بهران تاثیر گذار است.باید به این نکته توجه نمود استفاده از ورق های فولادی ST12 و ST14 بر افزایش سطح کیفی این درب ها افزوده است.

درب های بهران دارای نشان استاندارد ملی ایران است .

و با انجام تست های مکانیکی قبل از بسته بندی به بازار عرضه شده است.

لیست قیمت آسانسور بهران

گاورنر آسانسور بهران

گاورنر نیز یکی از قطعات مهم در آسانسور است.

که در قسمت مکانیکال آسانسور نصب و راه اندازی می گردد.

گاورنر اسانسور بهران با انجام تست عملکرد به وسیله PLCو انکودر با دقت بالا طراحی شده است.این قطعه از آسانسور دارای میکروسوئیچ عملکرد است.که بر افزایش سطح کیفی این قطعه افزوده است.

باید دانست :

گاورنر آسانسور بهران به همراه گاورنر آسان شایان دو برمد معتبر در زمینه تولید این قطعه در آسانسور هستند.گاورنر آسانسور بهران با طراحی فلکه در قطرهای ۲۵ و ۳۰ سانت در پروژه های نصب اسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.باید به این نکته توجه نمود عدم سایش قرقره به صورت مستقیم بر روی چدن که باعث افزایش طول عمر و حساسیت بالا در عملکرد می شود از دیگر ویژگی های این قطعه از آسانسور است.

قلاب سربکسل آسانسور بهران

یکی دیگر از قطعات ساخته شده در شرکت آسانسور بهران قلاب سر بکسل است.

در شرکت بهران این قطعه در طرح های مختلف و بصورت منحصر به فرد تولید می شوند.

این قطعه براساس نمره سیم بکسل ساخته می گردد.

باید دانست:

قلاب سربکسل برای سیم بکسل های نمره ۱۰ بیشترین استفاده را دارد.

قلاب سربکسل آسانسور بهران توانسته است:

از نظر استحکام، ظرافت و نوع عملکرد جزء بهترین برندها قرار گیرد.باید دانست استفاده از فولاد فورج به جای چدن و طراحی فنرهای خاص جهت افزایش طول عمر بر بهبود سطح کیفی این محصول افزوده است.

این قطعه نیز در قیمت آسانسور بهران تاثیرگذار است.

باید به این نکته توجه:

نمود قلاب بکسل های بهران کاملا ً از جنس فولاد فورج بوده و در ساخت آن ها، چدن بکار برده نشده است که این امر به علت شکنندگی چدن در زمان سقوط آسانسور می باشد. در حالیکه فولاد از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.این قطعه از آسانسور نیز در لیست قیمت آسانسور بهران در جایگاه خاص خود قرار می گیرد.

دیگر محصولات آسانسور بهران

خوشبختانه اسانسور بهران توانسته است:

در تولید دیگر قطعات آسانسور نیز موثر عمل نماید.

سایر محصولات اسانسور بهران شامل بافر پلی اورتان  بهران، روغندان ، وزنه های تعادل ، زنجیر جبران ، براکت های ریل ، پشت بند ریل ، پایه موتور گیربکس ، سوئیچ ایمنی ، فتوسل پرده ایی ، بست های تراول کابل وسایر موارد است.باید به این نکته توجه نمود بافرآسانسور بهران از نوع پلی اورتان تولید می شوند که همین امر باعث تحمل این ضربه گیرها تا ظرفیت ۱۵۰۰ کیلوگرم و سرعت ۱ متر بر ثانیه می شوند.

نمایندگی فروش آسانسور بهران

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بهره گیری از فناوری نوین ، امکانات پیشرفته و دانش روز در زمینه ی کلیه خدمات آسانسور از صفر تا صد پیشرو بوده و با در اختیار گرفتن نمایندگی فروش قطعات آسانسور بهران ، در زمینه فروش قطعات آسانسور به سراسر کشور گام های بلندی برداشته است.این شرکت با رضایتمندی ۹۶ درصدی مشتریان برای بهبود سطح کیفی خدمات آسانسور می کوشد.مجموعه رایا دارای واحدهای مشخص خدمات آسانسور است و از این رو در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور ، تعمیرات آسانسور ، نصب و بازسازی آسانسور گام های بلندی برداشته است.

این مجموعه سرویس دوره ای آسانسور را در اولویت کاری خود قرار داده است.

بهره گیری از تکنولوژی نوین در تولید قطعات آسانسور بهران

مجموعه بهران لیفت لیفت سال هاست : در زمینه تولید قطعات مهم و کاربردی آسانسور به فعالیت می پردازد.بهره گیری از تکنولوژی نوین ، ماشین آلات پیشرفته و دانش روز در تولید قطعات باعث افزایش کیفیت محصولات تولیدی این مجموعه می گردد.

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران ، با به کارگیری ماشین آلات پیشرفته با بالاترین دقت ، مطابق با تکنولوژی و دانش روز دنیا ، با سرمایه گذاری مداوم و به کارگیری سیستم های رباتیک در خطوط تولید قطعات آسانسور و پله برقی ، همواره در تلاش جهت یکپارچه سازی کیفیت محصولات تولیدی خود با فناوری روز دنیا می باشد و توانسته است سطح کیفی محصولات تولیدی خود را قابل رقابت با نمونه های مطرح اروپایی نماید.شما می توانید : قیمت آسانسور بهران را از مجموعه رایا آسانسور استعلام نمایید.

آسانسور بهران

شرکت آسانسور بهران در سال 1377 تاسیس گردید.این مجموعه تولید انواع قطعات کاربردی آسانسور مانند موتور گیربکس ، موتور بدون گیربکس ، درب اتوماتیک و لولایی ، گاورنر ، فلکه هرزگرد ، قلاب سربکسل و سایر قطعات را به انجام می رساند.و هر ساله شاهد روند صعودی کیفیت محصولات این مجموعه هستنیم.کارخانه بهران به وسعت 110 هزار متر مربع و بیش از 900 نفر پرسنل فنی و متخصص در شهرک صنعتی پرند واقع شده است که واحدهای مدیریت، برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل این مجموعه در ساختمانی اداری با وسعت 7000 متر مربع در محل شهرک صنعتی پرند واقع شده تا کلیه فرایندهای تحقیق و توسعه ، تولید و کنترل کیفی این شرکت مطابق با برنامه های استراتژیک این شرکت اجرا شده و خشنودی مشتریان تضمین شود.