آسانسور بهران مشهد
آسانسور بهران مشهد | نمایندگی فروش آسانسور بهران

فروش آسانسور بهران مشهد و سایر استان ها در سال های اخیر به شکل چشمگیری افزایش یافته است.در راس آن ها موتور آسانسور بهران به عنوان معتبرترین موتور گیربکس داخلی به فروش می رسد.سازندگان ساختمان می توانند به راحتی و با مراجعه به نمایندگی فروش استان خود نسبت به خرید قطعات آسانسور اقدام نمایند.زمانی که خرید در استان مورد نظر انجام گیرد باعث اعتماد سازی بیشتر می گردد و هزینه حمل کاهش پیدا می کند.

آسانسور بهران مشهد

شرکت بهران توانسته است در اکثر استان ها دارای نمایندگی مجاز باشد.مشهد به عنوان کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است.مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران پس از تهران است.فروش آسانسور بهران مشهد به دلیل نیاز این استان به آسانسور و تعداد پروژه های در دست اجرا آغاز گردیده است.شرکت آسانسور بهران توانسته است بسیاری از قطعات آسانسور را به تولید انبوه برساند.و با تولید موتور آسانسور بهران با توان های مختلف نیاز کشور به موتور گیربکس آسانسور تا تا حدی برطرف نموده است.آسانسور بهران در مشهد با فروش اکثر قطعات آسانسور در اختیار سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور قرار گرفته است تا با اطمینان نسبت به خرید قطعات آسانسور اقدام نمایند.

فروش آسانسور بهران مشهد

در سال های اخیر صنعت آسانسور در کشور شاهد پیشرفت های خوبی است.

به طوری که شاهد تولید بسیاری از قطعات آسانسور در کشور و عرضه آن به سراسر کشور هستیم.

فروش آسانسور بهران مشهد به عنوان دومین شهر پهناور ایران ، با داشتن پروژه های نصب و راه اندازی در حال اجرا باعث رونق صنعت آسانسور در کشور می گردد.نیاز روز کشور به قطعات آسانسور هر روز بیشتر شده و لزوم تولید قطعات آسانسور بایستی به نحو جدی تری دنبال شود.شرکت آسانسور بهران توانسته است با تولید موتور آسانسور بهران در اکثر استان های کشور دارای نمایندگی باشد.تا برای ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در کشور مشکلی وجود نداشته باشد.

آسانسور بهران مشهد

تولیدات شرکت آسانسور بهران

در شرکت آسانسور بهران بسیاری از قطعات مورد نیاز آسانسور تولید و به بهره برداری می رسد که در زیر برخی از قطعات مهم اشاره می گردد.

موتور آسانسور بهران

موتور آسانسور بهران به عنوان مهم ترین قطعه تولیدی این شرکت در صنعت آسانسور شناخته می شود.

که در توان و ظرفیت های مختلف به صورت VVVF و AC2 به بازار عرضه می شود.

موتور گیربکس بهران با کیفیت بالا و به صورت 6 و 8 نفره و سرعت یک متر بر ثانیه در جهت پاسخگویی به نیاز کشور در صنعت آسانسور به بهره برداری رسیده است.فروش موتور آسانسور بهران در تهران و مشهد و سایر استان ها و ارسال به سراسر کشور هر ساله رونق بیشتری به خود می گیرد.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور به عنوان نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران ، این موتور گیربکس آسانسور را به سراسر کشور عرضه می نماید.

آسانسور بهران مشهد

درب اتوماتیک بهران

شرکت آسانسور بهران توانسته است در کنار تولید موتور گیربکس آسانسور به تولید درب های تمام اتوماتیک بهران و نیمه اتوماتیک و سانترال ، در سایزهای 70، 80، 90، 100 و 110، چپ بازشو و راست بازشو بپردازد.درب آسانسور یکی از قطعه های اصلی آسانسور به شمار می رود و در مرحله دوم پس اجرای آهن کشی آسانسور انجام می پذیرد.

درب آسانسور لولایی بهران

همانطور که می دانید:

انواع درب آسانسور شامل درب اتوماتیک و لولایی است.

درب های آسانسور لولایی به دلیل بهای تمام شده کمتر بیشتر مورد استقبال افرد قرار می گیرد.

درب های طبقه لولایی بهران، در دو رنگ کرم و مسی چکشی ، با داشتن لولاهای قوی در دو حالت راست بازشو و چپ بازشو و در سایزهای 70، 80، 90 تولید شده است .از نکاتی که در مورد درب های لولایی آسانسور بهران حائز اهمیت است استفاده از ورق های فولادی باکیفیت با ضخامت 1.5 و 2 میلی متر است.که باعث کیفیت بالای درب های این شرکت گردیده است.

فروش درب های آسانسور بهران مشهد یکی از نقاطی است :

که از این درب ها بسیار استفاده می گردد.

آسانسور بهران مشهد

فروش کابین آسانسور بهران مشهد

کابین آسانسور یک قطعه ایمنی و تزیینی در آسانسور به شمار می رود.که از اهمیت بالایی برخوردار است فروش کابین آسانسور بهران مشهد با استحکام بالا و دقت و ظرافت منحصر به فرد ، مطابق با استانداردهای بین المللی در طرح ها و ابعاد مختلف انجام می گیرد.کابین آسانسور به صورت سفارشی و نسبت به سلیقه افراد با ارائه انواع طرح های کابین آسانسور تمام استیل ، ام دی اف ، نیمه استیل ، فرمیکا و شیشه ای قابل انجام است.

 

گاورنر آسانسور بهران

گاورنر آسانسور یا در واقع ترمز ایمنی آسانسور یکی از قطعات مهم آسانسور است.

این قطعه به صورت تک جهته و دوجهته تولید می گردد.

گاورنر آسانسور بهران تک جهته با سرعت نامی یک متر برثانیه و 1.6 متر بر ثانیه و گاورنرهای دو جهته با سرعت نامی 1.6 متر برثانیه و یک متر بر ثانیه  طراحی و به تولید انبوه رسیده است.شما می توانید قیمت آسانسور و قیمت موتور آسانسور را از مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور استعلام نمایید.

فروش فلکه هرزگرد آسانسور بهران مشهد

فروش فلکه هرزگرد آسانسور بهران در مشهد با قطرها و به صورت 4 و 5 شیار انجام می پذیرد.از نکاتی که در مورد فلکه هرزگرد بهران حائز اهمیت است استفاده از مواد اولیه درجه ی یک و بهره گیری از دستگاه CNC تراشکاری است که باعث کیفیت هر چه بیشتر محصول می گردد.

قفل درب آسانسور بهران

یکی دیگر از محصولات شرکت آسانسور بهران قفل درب لولایی آسانسور بهران است.

قفل آسانسور بهران به صورت راست بازشو و چپ بازشو طراحی شده است.

از نکاتی که در مورد قفل آسانسور بهران حائز اهمیت است :

استفاده آلومینیوم درجه یک در طراحی آن است.

فروش قلاب سربکسل آسانسور بهران مشهد

قلاب سربکسل آسانسور در مرحله مکانیکال آسانسور نصب و راه اندازی می گردد.فروش قلاب سر بکسل آسانسور بهران در مشهد با طراحی منحصر به فرد در مدل های مختلف و تماما از فولاد انجام می گیرد.کیفیت بالای قطعات بهران باعث شده است در کل کشور  قطعات آسانسور ارسال گردد.باید دانست رشد روز افزون تولید قطعات آسانسور در کشور باعث پیشرفت و اعتلای صنعت آسانسور در کشور می گردد.