مشخصات فنی موتور آسانسور بهران
مشخصات فنی موتور آسانسور بهران | قیمت موتور گیربکس بهران

موتور آسانسور بهران یکی از بهترین برندهای موتور گیربکس تولید شده در سطح کشور است.از مشخصات فنی موتور آسانسور بهران 6.1 کیلووات می توان به ظرفیت 6 نفره و سرعت یک متر بر ثانیه اشاره نمود.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز پخش قطعات آسانسور این موتور را با قیمت مناسب ، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می نماید.

مشخصات فنی موتور آسانسور بهران

بدون شک موتور آسانسور بهران را یکی از بهترین موتورهای گیربکس ساخته شده در سطح کشور است.از مشخصات فنی موتور آسانسور بهران 6.1 کیلووات می توان به 180 استارت بر ساعت ، سرعت یک متر بر ثانیه ، ظرفیت 6 نفره ، فلکه 4 شیار و مطابق با سیم بکسل نمره 10 اشاره نمود.

موتور گیربکس بهران دارای سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است این موتور گیربکس تمامی مراحل و فرایند استاندارد را طی نموده و مطابق با استاندارد EN81 طراحی شده است.

گفتنی است در حال حاضر این موتور گیربکس محبوب بسیاری از نصابان آسانسور و سازندگان ساختمان در سراسر کشور است و در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی موتور آسانسور بهران

مشخصات فنی موتور آسانسور بهران توضیحات

نام کالا موتور آسانسور بهران ۶/۱کیلووات دو سرعته BEHRAN MOTOR 6.1 AC2   BL5005R2
کشور سازنده ساخت ایران Made in Iran
برند بهران BEHRAN
گارانتی ۳۶ ماه طلایی ۳ YEARS
خدمات پس از فروش ۱۵ سال ۱۵ YEARS
سیستم حرکتی سرعت یک متر ۱:۱ ۱ M/S
برق مصرفی ۳ فاز (۳۸۰ولت) (۳L (380 V
قدرت و مشخصات فنی موتور آسانسور بهران ۶٫۱ کیلووات ۶٫۱ KW
تعداد دور سیم پیچ دو دور AC2
ظرفیت استاندارد ۵۰۰ کیلوگرم ۵۰۰KG
اینکودر فابریک ندارد NO
تعداد بوبین ترمز تک بوبین ۱
یاتاقان ندارد NO
مناسب برای تعداد طبقات ۲-۳-۴-۵-۶ طبقه ۲-۳-۴-۵-۶ Floor
فن خنک سازی دارد YES
روغن چرخ دنده دارد YES
میزان نوز و صدا ۶۰ دسیبل ۶۰ decibel
مناسب تعداد استارت در ساعت 180 استارت 180 start
استاتیک لود ۳۰۰۰ کیلو گرم ۳۰۰۰MAX STATIC LOAD KG
قطر فلکه و مشخصات فنی موتور آسانسور بهران ۵۵ سانتی متر ۵۵CM
جریان راه اندازی ۱۴ آمپر ۱۴A
نماینده فروش مستقیم مجموعه رایا آسانسور RARA LIFT
 نمره کارشناسان رایا آسانسور به این محصول از ۱۰ 6.1 6.1

مشخصات فنی موتور آسانسور بهران

موتور گیربکس بهران کیفیت

برای هر محصول تولیدی توجه به کیفیت دارای اهمیت است.موتور گیربکس بهران یکی از با کیفیت ترین موتورهای گیربکس ساخته شده در داخل کشور است.گفتنی است کیفیت بسیار بالای دنده برنجی و مارپیچ موتورهای گیربگس بهران باعث شده است تــوان تحمــل فــشارهای محــوری شــدید را دارا باشند.سایر مشخصات فنی موتور آسانسور بهران 6.1 کیلووات شامل استاتیک لود 3000 کیلوگرم ، فلکه 55 ، استفاده از برق مصرفی سه فاز و سایر موارد است.

باید دانست میزان صــدای ایــن موتور گیربکس ها کمتر از 60 دسیبل است و سطح لرزش افقی موتور گــیربکس های بهران کاملا با استانداردهای اروپا مطابقت دارد.شما می توانید ضمن مشاهده مشخصات موتور بهران ،با مراجعه به لینک  مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

ویژگی های موتور آسانسور بهران

موتور آسانسور بهران در توان و ظرفیت های مختلف تولید می شود از مشخصات فنی موتور آسانسور بهران میزان توان تحمل آن است.به طوری که دارای استاتیک لود 2700 برای 5.5 کیلو وات و 3000 برای 6.1 3400 برای 7.3 کیلووات است.

باید به این نکته توجه نمود میزان استارت در ساعت این موتور گیربکس 180 است و این موتور گیربکس دارای فن خنک کننده است.موتور بهران دارای سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر است.این محصول با توجه به اقلیم کشور ساخته شده است و مناسب با شرایط آب و هوایی کشور است.

ویژگی های موتور آسانسور بهران

مشخصات فنی موتور آسانسور بهران

همانطور که گفته شد موتور گیربکس بهران را یکی از بهترین موتورهای گیربکس داخلی می دانند.استفاده از تکنولوژی نوین ، ابزارآلات پیشرفته و دانش به روز در تولید موتور گیربکس ، باعث کیفیت بالای این موتور شده است.از مشخصات فنی موتور آسانسور بهران 6.1 کیلووات می توان به میزان استارت بر ساعت 180 ، استاتیک لود 3000 کیلوگرم ، سرعت یک متر بر ثانیه و سایر موارد اشاره نمود.

گفتنی است این موتور آسانسور دارای حرکتی نرم ، بدون صدا و بدون شک حرکتی است و قابلیت تطابق با انواع تابلو فرمان های موجود در کشور است.معمولا برای موتور 6.1 کیلووات بهران ، استفاده از تابلوی 7.5 کیلووات پیشنهاد می گردد.

باید دانست کابین نیز یکی از قطعات مهم آسانسور است و بایستی به استاندارد ساخت کابین آسانسور توجه نمود.

شرکت آسانسور بهران

شرکت آسانسور بهران یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید موتور گیربکس و سایر قطعات کاربردی آسانسور در سطح کشور است.این مجموعه محصول بیش از سه دهه تلاش و کوشش گروهی از مدیران و متخصصان ایرانی است.

گفتنی است شرکت بهران در طول فعالیت صنعتی خود نقش پررنگی را در پیشرفت و گسترش صنعت آسانسور و پله برقی در ایران ایفا کرده است.از دیگر مشخصات فنی موتور آسانسور بهران می توان به میزان صدا و لرزش کم ، راندمان بالا و عملکرد مناسب اشاره نمود.

تلاش های صورت گرفته از سوی شرکت آسانسور و پله برقی بهران آنچنان تاثیرگذار است که بسیاری از مراکز آکادمیک، سازمان هایی همچون استاندارد، شرکت ها خارجی و حتی رقیبان داخلی از بهران به عنوان افتخاری برای ایران یاد می کنند.

باید دانست توجه به اصل کیفیت مهمترین و اساسی ترین مقوله ای است که شرکت آسانسور و پله برقی بهران آن را در تولیدات و حتی در فعالیت های وارداتی خود لحاظ می کند.

با مراجعه به لینک قیمت موتور آسانسور بهران 99 اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

نمایندگی برندهای معتبر قطعات آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بهره گیری از فناوری نوین ، امکانات پیشرفته و دانش روز در زمینه ی کلیه خدمات آسانسور از صفر تا صد پیشرو بوده و با در اختیار گرفتن نمایندگی برندهای معتبر موتور آسانسور به ویژه موتور گیربکس بهران ، در زمینه فروش قطعات آسانسور به سراسر کشور گام های بلندی برداشته است.این شرکت با رضایتمندی ۹۶ درصدی مشتریان برای بهبود سطح کیفی خدمات آسانسور می کوشد.

مجموعه رایا به عنوان مرکز پخش قطعات آسانسور عرضه مستقیم و بدون واسطه قطعات به سراسر کشور را در اختیار دارد و کلیه قطعات را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به سراسر کشور ارسال می نماید.با ما تجربه ای بهتر داشته باشید.

شما می توانید قیمت موتور آسانسور موسی خانی را نیز از ما استعلام نمایید.