مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو | مرکز فروش ریل آسانسور

ریل آسانسور مونته فرو یکی از بهترین برندهای شناخته شده ریل آسانسور در سطح بین المللی است.که در کشور ایتالیا ساخته شده است.برخی از مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو شامل شیار جانبی ، آرم حک شده و سایر موارد است.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز پخش ریل آسانسور این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور ارسال می نماید.بدون شک این برند از مطرح ترین ریل های آسانسور وارداتی به کشور است.

مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو

نام کالا /Product Name ریل مونته فرو  ایتالیا Montefero Rail Italy
نام کشور سازنده ریل /Name of country of manufacture of rail ایتالیا ITALY
برند /brand مونته فرو Montefero
کشش سرد یا گرم ریل/Cold or hot traction rails سرد Cold
طول محصول /Product length هر شاخه 5 متر Each branch 5 meters
سایز تیغه /Blade size تی 5 تی 9 تی16 T5 – T9 -16
ظرفیت تحمل بار /Load bearing capacity ۶۰۰ کیلو گرم در هر شاخه ۶۰۰ kg per branch
نهایت سرعت قابل اجرا با این ریل /The ultimate speed with this rails ۱٫۶ متر بر ثانیه ۱٫۶ m / s
مناسب برای تعداد توقف های /Suitable for number of stops 2-20 2-20
پشت بند فابریک /Behind the fabric strap دارد YES
لقمه فابریک /Fabric melt  ندارد NO
براکت فابریک /Fabric brackets ندارد NO
پیچ فابریک /Fabric screw دارد YES
نیاز به روان کاری /Need lubrication دارد YES
مناسب برای تعداد استارت در روز /Suitable for number of starters per day ۱۰۰۰ استارت ۱۰۰۰ Starters
وزن محصول /Product weight 149 کیلو گرم وزن تقریبی تی5 -تی9 -تی16 149 kg
گارانتی محصول /Product Warranty ۱ سال ۱ year
خدمات پس از فروش /after sales service ۱۵ سال ۱۵ years
ارزش خرید نسبت به قیمت  از عدد ۱۰/Purchase value over price of 10 ۹٫۳ ۹٫۳
نمره کارشناسان رایا آسانسور به این محصول از ۱۰ /Raya lift experts score to this product of 10 ۹٫۱ ۹٫۱
اسم کارت گارانتی کالا /Warranty card name رایا آسانسور Raya Elevator
نماینده رسمی ریل  در ایران /Official representative of Rail in Iran رایا آسانسور Raya Elevator

مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو

مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو توضیحات

ریل آسانسور مونته فرو سال هاست به کشور وارد می شود و در پروژه های مهم نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.از مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو می توان به آرم حک شده ، شیار جانبی و سایر موارد را نام برد.

این ریل با استفاده از بهترین فولاد FE360B ساخته شده است و در پروژه های مهم نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول در شاخه های 5 متری و تا سرعت 1.6 متر بر ثانیه را پاسخگو است و در ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی پر ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد.ریل مونته فرو در بین نصابان آسانسور از محبوبیت بالایی برخوردار است و در کنار ریل ساورا اسپانیا شناخته شده ترین ریل های آسانسور وارداتی به کشور محسوب می گردد.

مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو

ساخت ریل آسانسور مونته فرو

ساخت ریل آسانسور مونته فرو در اواخر سال 1940 میلادی در شهر میلان ایتالیا آغاز شد.شرکت مونته فرو با تغییر در فرایند تولید توانست فناوری کشش سرد وارد عرصه ریل اسانسور کند.از مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو می توان به استفاده از فولاد فورج شده ، آرم حک شده و شیار جانبی آن اشاره نمود.شرکت مونته فرو ایتالیا با تجربه ای طولانی در صنعت تولید ریل آسانسور و حضور در همه قاره ها با به کارگیری بالاترین کیفیت، همواره در صدد رضایت مشتریان بوده است.

کیفیت مناسب، استفاده از مواد خام درجه یک و سیستم یکپارچه توزیع باعث رشد چشم گیر این شرکت شده است.ریل آسانسور مونته فرو به بسیاری از کشور ها صادر و در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

باید دانست در کنار ریل آسانسور یکی از مهم ترین قطعات درب آسانسور اتوماتیک است.

برخی از ویژگی های ریل مونته فرو

ریل آسانسور از اصلی ترین قطعات آسانسور است و وظیفه هدایت کابین و وزنه تعادل را بر عهده دارد.

از مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو می توان به نماد MF ، شیار جانبی و آرم حک شده مختص کارخانه مونته فرو ایتالیا و بارکد اشاره نمود.این ریل در شاخه های 5 متری و در انواع سایزهای T5 -T9 -T16-T125 تولید شده است.

باید به این نکته توجه نمود این ریل از سطح بسیار صاف و صیقلی برخوردار است. ریل مونته فرو در آسانسورهای مرتفع کاربرد بسیار دارد و همچنین برای نصب در آسانسورهای پرترافیک مناسب است. در برابر سایش و ساییدگی خط ترمز اضطراری (پاراشوت) بسیار مقاوم است.

مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو

مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو

ریل آسانسور جزء 5 قطعه اصلی در آسانسور محسوب می گردد.از مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو می توان به تکنولوژی کشش سرد ، آرم حک شده ، استفاده از فولاد FE360B و سایر موارد اشاره نمود.باید به این نکته توجه نمود این ریل توسط دقیق ترین دستگاه های اندازه گیری و ماشین کاری طراحی شده است.

کیفیت بالای این ریل باعث شده است مقاوم درقبال کجی و انحراف حین حمل ونقل باشد و به هیچ وجه تاب برندارد.این ریل مناسب جهت آسانسور های مرتفع و بلند مرتبه است و در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور پرترافیک مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید با مراجعه به لینک فروش اینترنتی موتور آسانسور اطلاعاتی را در این خصوص کسب نمایید.

 

نحوه تشخیص ریل آسانسور مونته فرو

ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا سال هاست به کشور وارد می شود و در کنار ریل آسانسور مارازی و ریل آسانسور ساورا اسپانیا بهترین برندهای ریل آسانسور وارداتی محسوب می شوند.باید به این نکته توجه نمود بیشترین ریلهای تقلبی صنعت آسانسور نیز مربوط به همین برند می باشد. یکی از راههای تشخیص ریل اصلی از تقلبی وزن ریل می باشد. در ریل تقلبی از فولاد کمتری استفاده شده و وزن ریل های تقلبی حدودا 8 کیلو از ریل اصلی کمتر می باشد.

از مشخصات فنی ریل آسانسور مونته فرو آرم حک شده ریل و نماد MF است.باید دانست کشور چین نیز با ساخت ریل آسانسور MF چین مطابق با ریل آسانسور ایتالیا عمل نموده است هر چند که به لحاظ کیفیت در درجه پایین تری قرار می گیرد.

نمایندگی رسمی انواع ریل آسانسور


شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور عرضه مستقیم و بدون واسطه قطعات آسانسور بالاخص ریل آسانسور به سراسر ایران را از همان ابتدای فعالیت خود آغاز نمود.

این شرکت برای تمامی محصولات وارداتی خود قیمت مناسبی تعیین نموده و اصالت جنس را در اولویت قرار داده است. همچنین با ارائه تخفیف ویژه از محبوبیت خاصی در نزد همکاران و متخصصین شرکت های معتبر آسانسور و تمام ارگان های دولتی و نظامی برخوردار است.این مجموعه فروش انواع ریل آسانسور را به انجام می رساند.

بازرگانی رایا علاوه بر مرکز فروش ریل به عنوان مرکز فروش موتور آسانسور نیز شناخته می شود.