درب آسانسور اتوماتیک
درب آسانسور اتوماتیک | نمایندگی فروش درب آسانسور|

درب آسانسور اتوماتیک بیشترین استفاده را در آسانسور های پر رفت و آمد دارد. درب آسانسور حافظ امنیت مسافرین می باشد. این قطعه در انواع و مدل های متنوعی طراحی و ساخته می شود. نصب درب در آسانسور در ایجاد امنیت نقش بسزایی دارد. با مراجعه به نمایندگی رایا آسانسور می توانید از قیمت انواع درب آسانسور آگاه شده و آنان را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

درب آسانسور اتوماتیک

درب آسانسور در دو نوع درب طبقه و درب کابین ساخته می شود. درب طبقه در محل ورودی طبقات به کابین قرار می گیرد و درب کابین هم بر روی کابین آسانسور نصب می شود. در نصب درب آسانسور باید بسیار دقت داشت که به صورت دقیق انجام شود کمترین بی دقتی موجب زیان های فراوانی خواهد شد.

برای نصب درب آسانسور باید حتما از نصابان یا سرویس کاران متخصص کمک کرفت. همچنین استفاده از قطعات ارزان و بی کیفیت در نصب درب باعث می شود تا درب آسانسور زودتر دچار خرابی و فرسودگی شود. درب آسانسور اتوماتیک کابین و طبقه را از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید. 

درب آسانسور اتوماتیک ،توضیح

به طور کلی درب آسانسور در دو نوع لولایی و اتوماتیک ساخته می شود. در سال های قبل درب های لولایی بیشترین استفاده را داشتند اما به محض ورود درب های اتوماتیک استفاده از این درب ها محدود شد.

درب آسانسور تمام اتوماتیک دربی است که مسافرین هنگام استفاده از آسانسور دخالتی در باز و بسته شدن آن نداشته و مکانیزم درب به صورت خودکار فعالیت می کند. درب های آسانسور به لحاظ الکتریکی به دو دسته تقسیم می شوند. درب هایی که دارای موتور و نیز درایو کنترل بوده و درب هایی که فاقد آنها هستند.

استفاده از درب آسانسور اتوماتیک چرخه رفت و برگشت آسانسور را سرعت می بخشد. چرا که این نوع درب های آسانسور با سرعت بالاتری باز و بسته می شوند. درب های اتوماتیک در مدل های سانترال، تلسکوپی، آکاردئونی و … تولید می شوند. که با توجه به سلیقه افراد و نوع آسانسور از آنها استفاده می شود. 

درب آسانسور اتوماتیک

درب طبقه اتوماتیک

مدل سانترال و تلسکوپی درب طبقه آسانسور اتوماتیک بیشترین استفاده را دارند. مدل سانترال از وسط باز شده و مدت زمان باز و بسته شدن آن کم است. به این معنی که با سرعت بالایی عمل می کند.

در نتیجه موجب صرفه جویی در انرژی و از همه مهمتر سبب سرعت بالای آسانسور در رفت و برگشت می شود. مدل تلسکوپی از یک سمت (چپ یا راست) باز شده و نسبت به مدل سانترال برای باز و بسته شدن مدت زمان بیشتری را صرف می کند.

از مزایای مدل سانترال نسبت به تلسکوپی می توان 

  • زیبایی بیشتر
  • امکان قرینه سازی کابین و طبقه
  • اشغال کردن جای کمتر در کابین هایی که به عمق بیشتری نیاز است

را مثال زد.

همچنین می توان گفت که درب آسانسور سانترال از جذابیت بیشتری برخوردار بوده و این خود موجب ترغیب افراد در استفاده از آسانسور خواهد شد. این مدل بیشتر در ساختمان های بزرگ و آسانسور هایی که جنبه حیاتی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. 

قیمت کلیه دربهای آسانسور همچون قیمت درب آسانسور بیابانی را از رایا آسانسور استعلام نمایید.

درب آسانسور تمام اتوماتیک

درب کابین اتوماتیک

این درب بر روی کابین نصب می شود. نوع تلسکوپی درب های اتوماتیک کابین آسانسور بیشترین استفاده را دارد. این نوع درب معمولا به صورت دو یا سه لته طراحی و تولید می شود. که این بستگی به نوع آسانسور و سلیقه کاربران دارد. موقع باز شدن درب های تلسکوپی کابین، از یک سمت یعنی چپ یا راست، لته ها بر روی هم جمع می شوند.

بر روی درب کابین مکانیزمی وجود دارد که

علاوه بر بازو بسته کردن درب کابین،

بازو بسته کردن درب طبقه را نیز عهده دار می باشد. 

درب آسانسور اتوماتیک

استفاده از درب های اتوماتیک ورود و خروج مسافرین را سرعت می بخشد. امروزه در بیشتر ساختمان ها و آسانسور های پرتردد درب های اتوماتیک بکار برده می شوند. نصب این درب ها سبب آسان شدن ورود و خروج افراد معلول، ویلچر سوار و یا ناتوان جسمی می شود.

در حقیقت نصب این درب ها در ساختمان هایی که این افراد بیشترین تردد را دارند بسیار کمک کننده است.

در طراحی و ساخت درب های آسانسور از شیوه های مختلفی استفاده می شود

که رایج ترین آنها سلکوم و سماتیک می باشد.

در کشور ما در ساخت این درب ها بیشتر از طراحی سماتیک بهره گیری می شود.

سلکوم محبوب ترین برند درب آسانسور در کشور است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

سلکوم یک نوع چینش و مونتاژ ادوات درب می باشد.

درب سلکوم ایتالیا از بهترین درب های آسانسور اتوماتیک موجود در بازار است.

درب آسانسور تمام اتوماتیک

برترین برند های درب آسانسور اتوماتیک 

در ایران شرکت های متعددی در حوزه طراحی و ساخت انواع درب آسانسور فعالیت می کنند.

درب های لولایی، نیمه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بسیاری در بازار وجود دارد.

از برند های معتبر درب های اتوماتیک می توان

  • درب آسانسور یاران
  • درب آسانسور حریری (بیابانی)
  •  درب آسانسور بهران
  • درب آسانسور پارسیان سیستم رو
  • درب آسانسور صدرا
  • درب آسانسور آریان سیستم رو
  • درب آسانسور روانکار 

و … را نام برد.

تولید درب آسانسور اتوماتیک در کشور بسیار پیشرفت و رونق داشته

و به همین علت می توان گفت که درب های اتوماتیک ایرانی به لحاظ کیفیت و راندمان

به خوبی توانسته اند جای درب های گرانقیمت خارجی را پر کنند.

صنعتگران کشورمان با بهره گیری از دانش فنی بالا و استفاده از دستگاه های پیشرفته پرس و پانچ و برش توانسته اند بهترین و مرغوب ترین درب های آسانسور اتوماتیک را در جهت تأمین نیاز بازار طراحی و تولید نمایند. 

نمایندگی فروش درب آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با در اختیار داشتن نمایندگی برترین برند های درب آسانسور بهترین درب های آسانسور اتوماتیک خارجی را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را همراه با مرغوب ترین درب های داخلی به سراسر کشور توزیع می نماید.

رایا علاوه بر حفظ کیفیت محصولات خود با تعیین قیمت های مناسب بستری برای متقاضیان فراهم نموده تا بتوانند با خیالی آسوده قطعه مورد نظر را انتخاب و با پرداخت کمترین هزینه صاحب جنس باکیفیتی شوند.

برقراری امنیت و آرامش کامل آسانسور سواران ایرانی از اهداف بلند این مجموعه است. 

درب آسانسور حریری

یکی از بهترین برندهای درب آسانسور اتوماتیک ، برند حریری است.در این مدل از درب آسانسور عرض بازشو از ۶۰ تا ۳۶۰ سانتی متر طراحی می شود.باید به این نکته توجه نمود : زبانه محافظ فولادی در قسمت بالا و پایین برای جلوگیری از سقوط درب به داخل چاه قرار می گیرد.درب های حریری مطابق با استاندارد بین المللی EN81 طراحی می شوند.و ارتفاع ورودی از ۲ تا ۳ متر ساخته می شود.درب آسانسور اتوماتیک حریری با قیمت مناسب و ارائه سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می شود.

درب آسانسور یاران

درب آسانسور یاران جزء برندهای درب اتوماتیک آسانسور به شمار می رود .که به صورت سانترال و تسکوپی ساخته می شود. و به مشتریان این امکان را می دهد تا با توجه به سلیقه خود ، نسبت به خرید اقدام نمایند.

گفتنی است :تمام درب های تولیدی مجموعه یاران دارای سه سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش معتبر است و خدمات پشتیبانی آن در سراسر کشور ارائه می گردد.این درب از محبوبیت بالایی در نزد نصابان آسانسور و سازندگان ساختمان برخوردار است.و سال هاست در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.