ابعاد درب آسانسور اتوماتیک | فروش درب آسانسور اتوماتیک

درب جزء قطعات مهم و کابردی آسانسور محسوب می شود.که نقش ایمنی افراد استفاده کننده از آسانسور را بر عهده دارد.درب ها در مدل ها و سایز های مختلفی تولید می شوند.و به بازار عرضه می گردند.ابعاد درب آسانسور اتوماتیک را براساس فضای چاهک آسانسور در نظر می گیرند.درب های سایز 70 ، 80 و 90 بیشترین استفاده را در آسانسور دارند.معمولا عرض استاندارد برای درب ها که در اکثر ساختمان ها وجود دارد.عرض 80 است.باید به این نکته توجه نمود : عرض ورودی چاه آسانسور باید حداقل 5 الی 10 سانت از ابعاد ساسپنشن ها بزرگتر باشد.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش قطعات آسانسور انواع درب را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور ارسال می نماید.

ابعاد درب آسانسور اتوماتیک

درب آسانسور اتوماتیک در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شود.و در دسترس افراد در سراسر کشور قرار می گیرد.ابعاد درب آسانسور اتوماتیک شامل سایز 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 و 120 سانتیمتر است.معمولا سایز 80 بیشتر مد نظر افراد و نصابان آسانسور قرار می گیرد.و عرض 80 به عنوان عرض استاندارد درب آسانسور در نظر گرفته می شود.

گفتنی است :

برای محاسبه دقیق ابعاد درب ، نیاز به عرض کلی و ضخامت ساسپنشن درب ها داریم.گفتنی است : عرض ورودی چاه آسانسور باید حداقل 5 الی 10 سانت از ابعاد ساسپنشن ها بزرگتر باشد، و ضخامت ساسپنشن نیز در وضعیت ابعاد عمق کابین تاثیرگذار است.

ابعاد درب آسانسور اتوماتیک توضیحات

درب آسانسور نقش ایمنی را در حرکت آسانسور بر عهده دارد.درب آسانسور با عرض 80 و ارتفاع 2 متر در بیشتر پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.و به عنوان عرض استاندارد درب شناخته می شود.محاسبه ابعاد درب آسانسور اتوماتیک براساس عرض ورودی چاهک آسانسور در نظر گرفته می شود.

باید دانست :

عرض کلی و ضخامت ساسپنش درب ها برای محاسبه دقیق ابعاد درب از اهمیت بالایی برخوردار است.عرض ورودی چاه آسانسور باید حداقل 5 الی 10 سانت از ابعاد ساسپنشن ها بزرگ تر باشد.برای مثال درب کابین آسانسور اتوماتیک سایز 80 با عرض ساسپنشن 124 سانتیمتر ، عرض مورد نیاز نصب آن را بایستی حداقل 133 سانتیمتر در نظر بگیرند.

ابعاد درب آسانسور اتوماتیک

وظیفه درب آسانسور

درب در آسانسور یکی از 5 قطعه اصلی در آسانسور محسوب می شود.این وسیله نقش ایمنی افراد استفاده کننده در آسانسور را تامین می کند.و از این رو از اهمیت بالایی برخوردار است. درب ها از سقوط افراد و بار در چاه آسانسور جلوگیری نموده و به همین دلیل در حفظ امنیت جان مسافرین و سلامت بار نقش مهمی ایفا می نماید.

باید دانست :

کمترین بی دقتی در نصب درب سبب اتفاقات ناگواری خواهد شد. به همین دلیل باید قبل از نصب ابعاد چاه آسانسور اندازه گیری شود. اندازه ابعاد درب آسانسور در انتخاب درب مناسب مؤثر است.ابعاد درب آسانسور اتوماتیک را براساس عرض قابل پیش بینی ورودی چاهک آسانسور در نظر می گیرند.

ابعاد درب آسانسور اتوماتیک

استفاده از درب اتوماتیک در ساختمان ها

در حال حاضر استفاده از درب های تمام اتوماتیک در نصب و راه اندازی آسانسور افزایش یافته است.این مدل از درب ها به صورت اتوماتیک و بدون نیاز دست ، باز و بسته می شوند.و در دو مدل سانترال و تلسکوپی به بازار عرضه می شوند.باید به این نکته توجه نمود : ابعاد درب آسانسور اتوماتیک با توجه به ابعاد چاهک آسانسور محاسبه می شود.

گفتنی است :

اگر درب مورد نظر از نوع تلسکوپی باشد عرض چاه باید حداقل یک و نیم برابر عرض مفید بازشوی درب به اضافه ۲۰ سانتی متر باشد. و اگر درب از نوع سانترال باشد، عرض چاه باید دو برابر عرض مفید بازشوی درب به اضافه ۲۰ سانتی متر باشد. نصب درب آسانسور در مراحل اولیه نصب آسانسور انجام می شود. باید دقت داشت که به درستی صورت گیرد. در غیر این صورت با کمترین بی دقتی حوادث ناگواری پیش خواهد آمد.

ابعاد درب آسانسور اتوماتیک

ابعاد درب آسانسور اتوماتیک

محاسبه ابعاد درب آسانسور اتوماتیک را براساس عرض ورودی چاهک آسانسور در نظر می گیرند.عرض ورودی چاه آسانسور باید حداقل 5 الی 10 سانت از ابعاد ساسپنشن ها بزرگ تر باشد.و ضخامت ساسپنشن نیز در وضعیت ابعاد عمق کابین تاثیرگذار است.درب های آسانسور در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می شوند.و به بازار عرضه می گردند.تا در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار گیرند.

باید دانست :

در کشور سازنده درب آسانسور معتبر چندین شرکت را می توان نام برد.

که از جمله شرکت حریری ، شرکت درب آسانسور یاران و شرکت پارسیان و سایر موارد جزء بهترین برندها به شمار می روند.

برخی از برندهای در آسانسور اتوماتیک در ایران

خوشبختانه در کشور در زمینه تولید قطعات آسانسور شاهد پیشرفت های بزرگی هستیم.مخصوصا در زمینه تولید درب آسانسور اتوماتیک ، نیاز کشور کاملا به صورت داخلی و بدون نیاز به واردات تامین می گردد.برخی از برندهای درب اسانسور اتوماتیک شامل : درب آسانسور یاران ، درب اتوماتیک حریری ، درب آسانسور پارسیان سیستم رو و سایر موارد را می توان نام برد.

گفتنی است :

ابعاد درب آسانسور اتوماتیک نسبت به عرض ورودی چاهک آسانسور در نظر گرفته می شود.بر این اساس درب ها از سایز 60 سانتیمتر تا عرض 130 سانتیمتر ساخته می شوند.و در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.ساختار درب های اتوماتیک به گونه ای است : که بدون دخالت دست ، باز و بسته می شوند.و شما می توانید : با انواع ورق های استیل آن ها را تزیین نمایید.

با مراجعه به لینک سرویس دوره ای آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

نمایندگی فروش انواع درب آسانسور

مجموعه رایا آسانسور نمایندگی شرکت فروش برندهای معتبر درب های آسانسور اتوماتیک  را در اختیار داشته و کلیه درب های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک  را با قیمت بسیار مناسب و گارانتی معتبر به متقاضیان در سراسر کشور عرضه می دارد.

رایا آسانسور با برنامه ریزی مدون و بازاریابی حرفه ای توسط نیروهای متخصص و باتجربه خود می تواند بیشترین سهم فروش درب های  آسانسور  را به خود اختصاص دهد. ارائه مشاوره فنی رایگان و خدمات پس از فروش مناسب می تواند : دلیل فروش بالای این مجموعه باشد.مجموعه رایا نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو ، درب آسانسور یاران و درب سماتیک حریری را در اختیار داشته و به شما مناسب ترین قیمت ها را پیشنهاد می کند.

مقایسه ابعاد درب یاران در سایز 80 طبقه و کابین

جالب است ، بدانید در مورد درب طبقات و کابین درب آسانسور یاران برخی از آیتم ها یکسان و برخی از آیتم ها با تفاوت هایی همراه است.عمق درب در هر دو 13 سانتی متر و عرض لته هر دو 42 سانتی متر است.طول درب در درب های طبقات 123 و در درب های کابین 124 سانتی متر است.

از نکاتی که در مورد تفاوت این دو درب حائز اهمیت است : یکسان بودن ارتفاع استاندارد (2 متر) اما متفاوت بودن ارتفاع کل درب است.که در درب طبقات 235 و در درب کابین ، ارتفاع کل درب 252 سانتی متر است.همچنین وزن درب طبقات یاران در سایز 80 ، 77.3 و در درب کابین 62.6 کیلوگرم است.به همین دلیل است : که بایستی ابعاد درب آسانسور اتوماتیک را باهم مقایسه نماییم.

سایز و ابعاد درب آسانسور اتوماتیک

فضای مورد نیاز از کف تا سقف چاهک آسانسور

در نصب آسانسور یکی از مسائل مهم تعیین فضای مورد نیاز برای نصب از سقف تا انتهای چاهک آسانسور است.بنابراین در این بخش به 4 آیتم نیاز داریم.

چاهک :

در قسمت چاهک قطعاتی مانند بافر مورد نصب قرار می گیرد.ضمن این که فضایی را برای قرار گرفتن تعمیرکار و یا سرویسکار آسانسور باید در نظر گرفته  شود.ارتفاع چاهک را با P نشان می دهند. ارتفاع چاهک از پایین ترین قسمت ایستگاه آسانسور تا کف چاه در نظر می گیرند. این ارتفاع برابر با حداقل ۱۴۰ سانتی متر است که بسته به سرعت و ظرفیت آسانسور این ارتفاع متفاوت است.شما می توانید : قیمت فروش درب آسانسور را از ما استعلام نمایید.و با قیمت روز قطعات آسانسور بیشتر آشنا شوید.

مسیر حرکت آسانسور :

مسیر حرکت یا به اصطلاح کارشناسان آسانسور کورس حرکتی از کف پایین ترین توقف تا کف بالاترین توقف است.گفتنی است : ارتفاع طبقه آخر در محاسبه طول مسیر حرکت در نظر گرفته نمی شود. به عنوان مثال طول مسیر حرکت در یک ساختمان شش طبقه از کف طبقه اول شروع و اتمام مسیر حرکت در کف بالاترین طبقه محاسبه شده و ارتفاع طبقه ششم محاسبه نمی شود.

 

اورهد یا بالاسری:

به فاصله کف بالاترین توقف تا زیر سقف چاه آسانسور، بالاسری یا اورهد می گویند. و این ارتفاع را با OH نشان می دهند. در واقع این فضا نیز مانند چاه آسانسور به عنوان جان پناه برای بازرس و تعمیرکار آسانسور در نظر گرفته شده است.

ارتفاع روی سقف چاه تا زیر سقف موتورخانه:

این ارتفاع با در نظر گرفتن متوسط قد افراد زمانی که بر روی سکوی موتورخانه در حال کار هستند، محاسبه می شود. بر طبق استاندارد این ارتفاع برابر با ۸/۱ متر است.گفتنی است : یکی از بهترین برندهای درب اتوماتیک ، درب آسانسور حریری است.