سازنده درب آسانسور
سازنده درب آسانسور | قیمت درب آسانسور اتوماتیک

سازنده درب آسانسور باید تمامی نکات ایمنی و استاندارد ساخت درب آسانسور را بصورت کامل و دقیق رعایت نماید. چرا که درب یکی از قطعات اصلی آسانسور بوده و وظیفه آن حفظ امنیت و سلامت مسافرین است. بنابراین رعایت نکات ایمنی در ساخت این قطعه ضروری است. خوشبختانه در کشورمان انواع درب آسانسور در مدل های مختلف تولید می شوند که به خوبی توانسته اند جای درب های گرانقیمت اروپایی را پر کنند.

سازنده درب آسانسور

درب آسانسور جزء مهمترین قطعات آسانسور است. این قطعه بصورت درب کابین و درب طبقه در طرح ها و مدل های متنوع ساخته می شود. سازنده درب آسانسور همواره باید امنیت و آرامش آسانسور را در نظر داشته باشد.

درب آسانسور به صورت:

لولایی،

نیمه اتوماتیک و

تمام اتوماتیک

ساخته می شود.

سازندگان درب آسانسور با توجه به نوع کاربری آسانسور درب مناسب را به مشتریان پیشنهاد می دهند. بسیاری از درب های مورد استفاده در کشور ایرانی بوده و به لحاظ کیفیت و طول عمر قابلیت رقابت با درب های خارجی را دارا می باشند.

سازنده درب آسانسور ،توضیح

سازنده درب آسانسور در واقع همان کسی است که با طراحی و ساخت انواع درب آسانسور امنیت و آرامش را برای سرنشینان آسانسور ها فراهم می آورد.

رعایت استاندارد ساخت درب آسانسور از جمله مواردی است که این شخص باید به آن توجه کامل داشته باشد. یک سازنده درب آسانسور باید تخصص و تجربه بالایی داشته باشد.

تا بتواند با توجه به کاربری آسانسور و البته در برخی موارد با توجه به سلیقه مشتریان درب آسانسور مناسب را تولید نماید. در کشورمان کارخانجات متعددی در طراحی و تولید انواع درب آسانسور فعالیت می کنند که در ادامه با آنان آشنا خواهیم شد.

رایا آسانسور با ارائه لیست قیمت آسانسور شما را از تمامی قیمت های روز آگاه می کند.

سازنده درب آسانسور

نکته مهم در ساخت درب آسانسور

آسانسور دارای قطعات بیشماری است. هر کدام از این قطعات دارای استاندارد بخصوصی است. که باید حتما رعایت شود. در ساخت درب آسانسور نیز استاندارد هایی در نظر گرفته شده است که سازنده درب آسانسور باید با توجه به آن درب ها را بسازد.

یکی از نکات مهم در ساخت درب آسانسور، توجه به اندازه و ابعاد چاه آسانسور است.

در حقیقت طراح و سازنده درب آسانسور برای ساخت درب مناسب نیاز به اندازه چاه آسانسور دارد که باید به صورت دقیق اندازه گیری شود. کمترین بی دقتی در این کار می تواند حوادث ناگوار و جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

باید دقت داشت که قطعات درب آسانسور باید حتما باکیفیت و مرغوب باشد.

سازنده انواع درب آسانسور

استاندارد ساخت درب آسانسور

استاندارد هر درب آسانسور مشخصه با کیفیت بودن آن درب است.

بنابراین در ساخت درب آسانسور باید از آن پی روی کرد. بعد از اندازه گیری ابعاد چاه آسانسور می توان به اندازه دقیق درب ها دست یافت. به طور معمول درب های آسانسور با عرض 70، 80، 90 تا 120 سانتیمتر طراحی و تولید می شوند.

که البته در بعضی از چاه ها به دلیل استفاده از نهایت سایز ضلع ورودی کابین آسانسور، از درب هایی با عرض ۷۵، ۸۵ و … استفاده می شود. که معمولا درب های سفارشی هستند.

اما طبق استاندارد ساخت درب آسانسور ارتفاع درب باید حداقل 195 سانتیمتر باشد.

یک سازنده درب باید بداند که عرض درب نباید بیشتر از 5 سانتیمتر از عرض درب کابین از هر طرف باشد،

مگر آنکه تمهیدات لازم جهت پیشگیری و ایمنی انجام شده باشد.

توجه کامل به مکانیزم درب آسانسور از دیگر موارد مهم در ساخت این قطعه است.

سازنده انواع درب آسانسور

سازنده درب آسانسور

ساخت درب آسانسور لولایی، تلسکوپی و سانترال:

سازنده درب آسانسور به خوبی می داند که درب مناسب برای ه آسانسور چه دربی است. و با توجه به استاندارد ساخت درب شروع به طراحی و ساخت آن می کند.

اگر درب لولایی انتخاب شده باشد، عرض این درب باید بیشتر از 70 سانتیمتر باشد.

زیرا ورود و خروج از این درب ها برای ویلچرسواران مشکل است.

ورود و خروج این افراد از درب آسانسور اتوماتیک آسانتر است بنابراین اگر درب اتوماتیک تلسکوپی انتخاب شده باشد، عرض چاه باید حداقل یک و نیم برابر عرض مفید بازشوی درب به اضافه 20 سانتی متر باشد.

و اما اگر درب اتوماتیک سانترال مد نظر سازنده درب آسانسور باشد باید، عرض چاه دو برابر عرض مفید بازشوی درب به اضافه 20 سانتی متر باشد.

با رعایت این نکات ،

سازنده درب آسانسور بهترین و مناسب ترین درب را به مشتریان خود ارائه می دهد.

درب آسانسور لولایی و اتوماتیک

درب لولایی آسانسور همان دربی است که باز شدن آن توسط دست صورت می گیرد. و مکانیزم ساده ای دارد. در گذشته بیشتر از این نوع درب برای آسانسورها استفاده می شد.

اما با پیشرفت دانش و تکنولوژی کم کم درب اتوماتیک در بعضی از آسانسورها جای درب لولایی را گرفت. امروزه این نوع درب آسانسور بیشترین استفاده را دارد و دلیل آنهم تنوع در طرح و سرعت عمل بالای آن است. درب های

تلسکوپی

و سانترال

از مدل های درب اتوماتیک آسانسور هستند که بیشترین استفاده را دارند. درب تلسکوپی به صورت دو یا سه لته ساخته می شود و باز و بسته شدن آن از یک سمت (چپ یا راست) انجام می شود.

درب سانترال از وسط باز شده و سرعت آن بیشتر از مدل تلسکوپی است. در آسانسور های پر رفت و آمد برای اینکه چرخه رفت و برگشت آسانسور با سرعت بالاتری صورت گیرد، این درب ها کاربرد فراوان دارند.

همانطور که پیشتر اشاره شد:

سازنده درب آسانسور با توجه به ابعاد چاه آسانسور درب مناسب را طراحی و تولید می کند.

برندهای مطرح درب آسانسور

  • درب آسانسور یاران
  • درب آسانسور حریری
  • درب آسانسوربهران
  • درب آسانسور پارسیان سیستم رو
  • درب آسانسور آریان سیستم رو
  • درب آسانسور صدرا
  • درب آسانسور روانکار

از جمله برند های مطرح درب آسانسور در بازار می باشند. این درب ها در کشور ساخته می شوند.

گروه صنعتی یاران بهترین سازنده درب آسانسور ایرانی شناخته شده است.

علاوه بر درب های آسانسور داخلی، درب های خارجی نیز در بازار موجود است که می توان به

و … اشاره نمود.

نمایندگی فروش درب آسانسور

مجموعه رایا آسانسور بهترین نوع درب آسانسور ایرانی و خارجی را با کیفیت بالا و بهترین قیمت همراه با گارانتی معتبر به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد.

این مجموعه یکی از معتبرترین نمایندگی های درب آسانسور در کشور شناخته شده است.

چرا که در فروش انواع درب آسانسور شرایط اقتصادی حاکم در کشور را در نظر گرفته

و بهترین و منصفانه ترین قیمت را به مشتریان ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش معتبر این مجموعه زبانزد همگان است.

مجموعه رایا سازنده درب لولایی

مجموعه رایا آسانسور سال هاست.انواع درب های لولایی ساده و طرحدار را تولید و با قیمت مناسب و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می نماید.واحد ساخت درب مجموعه رایا مجهز به، به روز ترین دستگاه های برش و جوش Co2 است.و انواع طرح های درب لولایی آسانسور را به مشتریان ارائه می نماید.این مجموعه به عنوان سازنده درب آسانسور کیفیت انواع درب را تضمین می نماید.تمامی درب های مجموعه رایا به صورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست طراحی می شوند.

 

نصب درب آسانسور

معمولا در هر آسانسور دو نوع درب نصب می گردد: درب طبقات و درب کابین. درب کابین دربی است که همراه با کابین حرکت می نماید. درب طبقه نیز به دربهایی گفته می شود.که در هر ایستگاه از آسانسور مورد نصب قرار می گیرد.درب های طبقات پس از پایان مرحله آهن کشی در آسانسور و به همراه ریل مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرند.لازم به ذکر است.درب کابین یکی از قطعات راه اندازی آسانسور است.و در آخرین مرحله از فرآیند نصب مورد استفاده قرار می گیرد.