موتور گیربکس آسانسور بهران
نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران مشهد |موتورگیربکس بهران|

موتور آسانسور بهران بهترین موتور گیربکس ایرانی شناخته شده و در بسیاری از شهر ها دارای نمایندگی است. نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران در مشهد با فروش درصد بالایی از این موتور توانسته نیاز بازار نسبت به موتور آسانسور با کیفیت را تأمین نماید. این نمایندگی به همراه این موتور آسانسور گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان ارائه می دهد. 

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران مشهد

با استقبال فراوان مردم از صنعت آسانسور در شهر های مختلف کشورز شرکت های آسانسوری تأسیس شد. آنان شروع به طراحی و ساخت برخی از قطعات از قبیل موتور آسانسور، درب آسانسور و … نمودند. شرکت بزرگ بهران یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده قطعات و لوازم آسانسور در کشور است. این شرکت هنوز هم به عنوان معتبرترین شرکت آسانسور در کشور مشغول فعالیت است. کیفیت محصولات این شرکت بالا بوده و نیز دارای نمایندگی در شهر های مختلف می باشد. شهر مشهد نیز همانند بسیاری از شهر ها میزبان نمایندگی موتور آسانسور بهران می باشد. از آنجایی که این موتور بهترین موتور گیربکس داخلی است، در این شهر بسیار پرمخاطب و پر فروش می باشد.

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران مشهد ،شرح

یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش موتور آسانسور بهران در مشهد فعالیت می کند که همواره در راستای جلب رضایت مشتریان و حفظ امنیت و ایجاد آرامش بیشتر هموطنان آسانسور سوار، بهترین و باکیفیت ترین موتور های ایرانی بهران را به فروش می رساند. شهر مشهد یکی از شهر های توریستی و پر جمعیت کشور است. که همه ساله میزبان بسیاری از مسافرین و توریست های بسیاری است. به همین جهت استفاده از آسانسور در این شهر در کاهش مشکلات تردد و سرو صدا در ساختمان ها نقش مهمی ایفا می کند. به جرأت می توان گفت که در این شهر زندگی بدون آسانسور تا حد زیادی مشکل خواهد بود و امورات به کندی صورت می گیرد.

از چند سال گذشته صنعتگران اقدام به طراحی و نصب انواع آسانسور در این شهر نمودند. استفاده از موتور آسانسور بهران در این شهر بسیار رواج پیدا کرده است. نصابان آسانسور در شهر مشهد به جهت بالا بردن کیفیت آسانسور ها و طول عمر آنها بیشترین استفاده را از موتور های آسانسور بهران می کنند. این موتور باکیفیت در توان ها و ظرفیت های متنوعی ساخته شده و قابل استفاده در آسانسور های با ارتفاع بلند می باشد. این موتور به لحاظ کیفیت در حال رقابت با موتور های اروپایی است.

قیمت دقیق این موتور را از نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران مشهد استعلام نمایید

موتور گیربکس آسانسور بهران

موتور آسانسور بهران

در حال حاضر موتور گیربکس بهران معتبرترین و مرغوب ترین موتور آسانسور ایرانی است. این موتور از قدیمی ترین موتور های ساخت داخل است که هنوز هم مانند سابق کیفیت خود را حفظ نموده و به عنوان بهترین موتور گیربکس داخلی در آسانسور های مختلف نصب می شود. موتور گیربکس های شرکت بهران در 8 نوع مختلف با ظرفیت های 6 و 8 نفره به بازار عرضه می شوند. این موتور ها در دو نوع تک سرعته و دو سرعته با توان های 5/5، 6/1، 7/3 و 9/2 کیلووات تولید شده که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. 9/2 کیلووات آن جدید بوده و به تازگی وارد بازار شده است. نوع دو سرعته ی موتور آسانسور بهران دارای استاتیک لود 2700 ، 3000 و 3400 می باشد. همچنین این موتور از قابلیت 180 استارت در هر ساعت برخوردار است.

موتور های دوسرعته ی بهران از فن موتور برای خنک کردن موتور بهره می برند.

این موتور ها را می توان از نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران در مشهد به صورت اصل خریداری نمود.

نوع تک سرعته ی موتور بهران دارای کیفیت حرکتی بالا بوده به طوری که نصب آن سبب عدم لرزش و شوک حرکتی در کابین و حرکت نرم و آرام آن می شود. کاهش سروصدا در آسانسور یکی دیگر از مزایای استفاده از این مدل موتور بهران می باشد. نصب موتور های تک سرعته ی بهران در آسانسور باعث افزایش طول عمر قطعات دیگر بالاخص تابلو فرمان آسانسور می شود. این موتور به لحاظ مصرف انرژی موتور بهینه ای شناخته شده است.

موتور گیربکس آسانسور بهران

مدل های موتور آسانسور بهران

شرکت بهران موتور گیربکس های آسانسور را در مدل های مختلفی طراحی و به تولید انبوه رسانده است. موتور بهران به دلیل کیفیت و کارایی بالا به یکی از افتخارات ایرانی در بازار های منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

مدل های موتور گیربکس آسانسور بهران:

مدل توان ظرفیت استاتیک لود نوع
BL5006 7/3 کیلووات 8 نفره 3400 AC2
BL5007 7/3 کیلووات 8 نفره 3400 3VF

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران مشهد تمامی این مدل ها را

با قیمت بسیار مناسب همراه با گارانتی معتبر به متقاضیان ارائه می دهد.

قیمت روز موتور آسانسور را از این نمایندگی استعلام نمایید.

موتور گیربکس آسانسور بهران

 

مدل توان ظرفیت استاتیک لود نوع
BL5004 R1 5/5 کیلووات 6 نفره 2700 AC2
BL5004 R2 6/1 کیلووات 6 نفره 3000 AC2
BL5005 R1 5/5 کیلووات 6 نفره 3000 3VF
BL5005 R2 6/1 کیلووات 6 نفره 3000 3VF

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران مشهد

موتور آسانسور بهران در شهر مشهد مخاطبان بسیاری دارد. از این رو نمایندگی این محصول در مشهد درصد بالایی از فروش این موتور را به خود اختصاص داده است. بهره گیری استفاده کنندگان از موتور آسانسور بهران سبب بالابردن کیفیت و کارایی آسانسور های این شهر شده است. این نمایندگی برای ساخت آسانسور های با ارتفاع بلند این موتور آسانسور را به نصابان و مشتریان پیشنهاد می دهد. نمایندگی موتور آسانسور بهران مشهد علاوه بر پخش این موتور در داخل شهر مشهد به سراسر کشور نیز آن را با قیمت بسیار مناسب توزیع می نماید.

موتور آسانسور بهران 9/2 کیلووات

این موتور آسانسور جدیدترین موتور گیربکس بهران است که به تازگی روانه بازار شده است. موتور بهران 9/2 کیلووات دارای ظرفیت 600 کیلوگرم و سرعت یک متر بر ثانیه است. این موتور به صورت تک سرعته 3VF ساخته شده و دارای میزان صدای 60 دسیبل است. این موتور قابلیت استفاده در آسانسور های با ارتفاع بلند را دارد. استفاده از این موتور جدید سبب طول عمر آسانسور شده به طوری که می توان تا چندین سال با خیال راحت از آن استفاده نمود. لرزش کم، مصرف انرژی کم، طراحی منحصر به فرد و … باعث جذب بالای مشتری برای این موتور شده است.

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران در مشهد علاوه بر فروش انواع قطعات با

آموزش تعمیر موتور آسانسور بهترین خدمات را ارائه می دهد. 

کیفیت و استاندارد موتور بهران

از نظز متخصصین موتور آسانسور بهران بهترین و با کیفیت ترین موتور گیربکس داخلی است. اما باید دانست که چه چیز باعث کیفیت بالای این موتور شده است؟ برای اطلاع شما عزیزان در خصوص عوامل مؤثر در بالابردن کیفیت این موتور گفته می شود که، موتور آسانسور بهران متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی کشور ساخته شده و قابلیت جدا سازی قطعات آن و دوباره سر هم کردن آنان در محل نصب را دارد. دیگر اینکه در ساخت این موتور را از قطعات وارداتی استفاده شده که این یکی از مهم ترین نکات در کیفیت بالای آن می باشد. سطح لرزش افقی این موتور کمتر از ۰٫۷ mm/s بوده و به همین علت حرکت نرم و روان آسانسور را رقم می زند.

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران در مشهد این موتور را

به عنوان باکیفیت ترین موتور گیربکس داخلی به مشتریان پیشنهاد می دهد.

موتور آسانسور بهران مطابق با موتور آسانسور جم ایتالیا ساخته شده و دارای استاندارد های ملی می باشد. همچنین این موتور با استاندارد های اروپایی EN81 مطابقت دارد. در طراحی و ساخت این موتور با ارزش از تکنولوژی روز و مدرن ترین ماشین های CNC بهره گیری شده و  روز به روز برای بهبود کیفیت این موتور گیربکس تلاش شده است. فلکه ی این موتور ضد سایش می باشد. موتور گیربکس های بهران کاملا مطابق با با استانداردهایIEC34-14 و IEC2-23 اروپا طراحی و ساخته شده اند. این موتور ها در مصرف برق بسیار صرفه جو بوده و کمترین استهلاک را برای قطعات دیگر همچون ترمز موتور که در سیستم دو سرعته نقش اساسی در متوقف کردن کابین دارد را رقم می زند.

رایا آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با دراختیار داشتن نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران و با اتکا به کیفیت این موتور گیربکس آسانسور نسبت به موارد مشابه ارسال موتور گیربکس به سراسر کشور را در اولویت قرار داده است. رایا آسانسور با بهره گیری از فناوری نوین، امکانات پیشرفته و دانش روز در زمینه ی کلیه خدمات آسانسور از صفر تا صد پیشرو بوده و با در اختیار گرفتن نمایندگی برندهای معتبر موتور آسانسور به ویژه نمایندگی موتور گیربکس بهران ، در زمینه فروش قطعات آسانسور به سراسر کشور گام های بلندی برداشته است.