لیست قیمت آسانسور بهران
لیست قیمت آسانسور بهران | قیمت روز قطعات آسانسور

شرکت آسانسور بهران بسیاری از قطعات مهم آسانسور را تولید می نماید.و در اختیار مشتریان قرار می دهد.لیست قیمت آسانسور بهران برای سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور دارای اهمیت است.بسیاری از نصابان آسانسور در پروژه های خود از موتور گیربکس بهران و سایر قطعات تولیدی این شرکت استفاده می نمایند.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور به عنوان نمایندگی فروش آسانسور بهران ، این قطعات را به سراسر کشور عرضه می نماید.

لیست قیمت آسانسور بهران

بسیاری از قطعات مهم آسانسور توسط شرکت آسانسور بهران تولید و به بهره برداری می رسد.لیست قیمت آسانسور بهران به عنوان یک تولید کننده قطعات آسانسور برای سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.بسیاری از نصابان آسانسور برای پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور از قطعات آسانسور بهران استفاده می نمایند.باید به این نکته توجه نمود برخی از قطعات این مجموعه با گارانتی یک ساله و برخی با گارانتی سه ساله به مشتریان عرضه می گردد.در یک پکیج آسانسور کششی بین 50 تا 70 قطعه آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.مجموعه بهران توانسته است بسیاری از این قطعات را تولید نماید.باید دانست این مجموعه در تمامی استان ها خدمات پشتیبانی را بر عهده گرفته و دارای خدمات پس از فروش است.شما می توانید قیمت آسانسور 98 را از مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور استعلام نمایید.

لیست قیمت آسانسور بهران توضیحات

برای استفاده سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور بسیاری از شرکت های سازنده و وارد کننده دارای لیست قیمت می باشند.

لیست قیمت آسانسور بهران نیز به همین منظور طراحی شده است.

بسیاری از قطعات آسانسور دارای قیمتی متغیر هستند.

و نسبت به قیمت روز تغییر می کنند.

قیمت آسانسور بهران نیز به همین صورت است.

آسانسور بهران به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در سطح کشور مطرح است.باید به این نکته توجه نمود قیمت قطعات آسانسور به صورت روزانه تعیین می شود.و افرادی که قصد خرید قطعات آسانسور را دارند بایستی به روز قیمت ها را دریافت نمایند.در یک پکیج آسانسور برخی از قطعات وارداتی بوده و برخی داخل کشور تولید می گردند.

لیست قیمت آسانسور بهران

محصولات موجود در لیست قیمت آسانسور بهران

شرکت آسانسور بهران توانسته است با توجه به نیاز کشور در زمینه قطعات آسانسور ، بسیاری از قطعات آسانسور را تولید نماید.در این زمینه بسیاری از کارشناسان این مجموعه با استفاده تکنولوزی روز ، دانش نوین و بهره گیری از ابزار آلات پیشرفته محصولاتی باکیفیت را به بازار اسانسور کشور عرضه کرده است.

برخی از این محصولات شامل :

موتور آسانسور بهران

بدون شک موتور آسانسور بهران یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید شده موتور گیربکس در سطح کشور است.

این موتور گیربکس با توجه به سابقه بیشتر در تولید ، هر ساله در جهت بهبود سطح کیفی گام برداشته است.

موتور گیربکس های بهران که نتیجه بررسی دهها موتور گیربکس خارجی است.

و با بهره گیری از دانش روز اروپایی و منطبق با موتور گیربکس جم ایتالیا ساخته شده است.

این موتور گیربکس با سطح رضایتمندی بالا و پشتیبانی در سراسر کشور به بازار عرضه شده است.باید به این نکته توجه نمود دنده برنجی و مارپیچ موتور گیربکس های بهران به دلیل بهره مندی از کیفیت بسیاربــالا ، تــوان تحمــل فــشارهای محــوری شــدید را دارا می باشند.که این خود از مزایای مهم برای یک موتور گیربکس آسانسور است.

باید دانست موتور بهران باعث کاهش استهلاک به ویزه ترمز موتور شده است.این امر در بهبود مکانیزم آسانسور تاثیر بسزایی دارد.افزایش عمر مفید قطعات از جمله موتور گیربکس و سیستم تابلو فرمان از ئیگر ویژگی های این موتور گیربکس آسانسور است.در لیست قیمت آسانسور بهران ، موتور گیربکس بهران به عنوان یک شاخص شناخته می شود.کاهش سر و صدای آسانسور و کاهش قابل ملاحظه مصرف انرژی و برق از ویژگی های بارز این موتور گیربکس آسانسور است.

لیست قیمت آسانسور بهران

فلکه هرزگرد آسانسور بهران

فلکه هرزگرد آسانسور از جمله قطعاتی است :

که در مرحله مکانیکال آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

این قطعه از آسانسور در موتور خانه نصب می گردد.

فلکه هرزگرد آسانسور بهران ساخته شده از چدن با ترکیب آلیاژهای مخصوص جهت استحکام و تحمل بار است.این وسیله چون فشار زیادی را متحمل می شود بایستی از متریال مناسب ساخته شود.باید به این نکته توجه نمود این فلکه هرزگرد دارای دو بلبرینگ است.که باعث افزایش عمر مفید این قطعه در آسانسور می گردد.فلکه های هرزگرد بهران به صورت 4 ، 5 و 6 شیار طراحی شده است.و برای اکثر پروژه های نصب می تواند مورد استفاده قرار گیرد.فلکه هرزگرد با بسیاری از قطعات اصلی آسانسور مرتبط بوده و از این رو برای خرید این قطعه بایستی دقت نمود.

لیست قیمت آسانسور بهران

 

لیست قیمت آسانسور بهران

قطعات آسانسور بهران طبق اصول پذیرفته شده در آسانسور طراحی شده است.این قطعات منطبق با استانداردهای کشور به بازار عرضه شده است.باید به این نکته توجه نمود لیست قیمت آسانسور بهران بایستی به صورت روزانه مورد بازبینی قرار گیرد.چراکه قطعات آسانسور دارای نوسان قیمتی است.بهتر است قطعات آسانسور بهران به صورت یک پکیج ترکیبی با سایر قطعات ترکیب شود.تا در نهایت یک پک کامل آسانسور با کیفیت در دسترس قرار گیرد.بهای تمام شده هر محصول نقشی اساسی در عرضه آن محصول ایفا می نماید. محصولات بهران دارای قیمت تعادلی است و در اکثر پروژه ها می توان از آن ها استفاده نمود.

قفل درب آسانسور بهران

قفل درب آسانسور در ایمنی درب های طبقات آسانسور نقشی اساسی ایفا می نماید.

این اهمـیت و در کنار آن فقدان قــفل های با کیفیت در بازار ایران مــــــتخصصان مجموعه بهران را بر آن داشت :

تا با تلاش بی وقفه مـــــحصولی تولید کنند.

که ایمنی تضمین شده ای را به کاربران هدیه دهد.

هم اکنون در کشور در تولید قفل درب آسانسور شاهد پیشرفت های خوبی هستیم .

برخی از برندها مانند قفل درب آسانسور بهران ، قفل آسانسور ایستا و قفل تاپ لیفت از برندهای مطرح قفل آسانسور ساخته شده در کشور است.باید به این نکته توجه نمود قفل آسانسور بهران دارای علامـــت اســــتاندارد ایران وCE اروپا است. باید دانست تسـت 200 هـــزار ضـــربه ای کــه دو برابـر میـــزان اسـتاندارد بین المــــللی است نشـان دهنــده کیفیت بالای این مـحصول است.این محصول در لیست قیمت آسانسور بهران جای گرفته است.

لیست قیمت آسانسور بهران

درب های اتوماتیک آسانسور بهران

درب اتوماتیک آسانسور یکی از قطعات مهم و کلیدی در آسانسور محسوب می گردد.که در مرحله بعد از آهن کشی نصب و راه اندازی می گردد.درب های  آسانسور بهران در کنار موتور آسانسور بهران از مهم ترین قطعات تولید شده در این شرکت است.باید به این نکته توجه نمود استفاده از موتورهای پیشرفته برای پروژه های پر ترافیک آسانسور از ویژگی های درب اتوماتیک بهران است.کنترل درب توسط برد میکروپروسسوری انجام شده است.که باعث افزایش سطح کیفی این محصول شده است.باید دانست استفاده از دستگاه های پیشرفته پانچ –پرس و سیستم جوش کاری به صورت نقطه جوش که باعث افزایش استحکام درب می شود.از دیگر ویژگی های این درب اتوماتیک آسانسور است.درب های بهران دارای نشان استاندارد ملی ایران است.و با رنگ الکترواستاتیک به بازار عرضه شده است.

درب نیمه اتوماتیک آسانسور بهران

درب های نیمه اتوماتیک زمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

که از درب های لولایی برای طبقات استفاده گردد.

درب نیمه اتوماتیک آسانسور بهران با کنترل درب توسط برد میکروپروسسوری طراحی شده است.

این برد در افزایش عمر مفید درب تاثیر گذار است.

باید به این نکته توجه نمود :

استفاده از دستگاه های پیشرفته پانچ پرس و برک CNC و سیستم جوش کاری به صورت نقطه جوش برکیفیت این درب ها افزوده است.درب های آسانسور بهران قابلیت استیل شدن را داراست.اما به طور معمول با رنگ الکترواستاتیک به بازار عرضه شده است.انجام تست های مکانیکی و الکترونیکی قبل از بسته بندی باعث بهبود روند کیفی این محصول گردیده است.درب نیمه اتوماتیک بهران در لیست قیمت آسانسور بهران ، برای پروژه هایی که از درب های لولایی استفاده می گردد.مناسب است.

قیمت آسانسور بهران

درب لولایی آسانسور بهران

درب لولایی آسانسور با توجه به قیمت مناسب در اکثر پروزه های نصب آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع طرح های درب های لولایی باعث می شود:

تا به هر سلیقه ای پاسخ داده شود.

درب لولایی آسانسور بهران با استفاده از دستگاه های پیشرفته پانچ پرس و خم کاری CNC و سیستم جوش کاری به صورت نقطه جوش طراحی شده است.شما می توانید برای درب های طبقات آسانسور از درب لولایی بهران استفاده نموده و برای درب کابین آسانسور از درب نیمه اتوماتیک این مجموعه استفاده نمایید.باید به این نکته توجه نمود استفاده از ورق های فولادی ST12 و ST14 بر افزایش سطح کیفی این درب ها افزوده است.درب های بهران دارای نشان استاندارد ملی ایران است و با انجام تست های مکانیکی قبل از بسته بندی به بازار عرضه شده است.

لیست قیمت آسانسور بهران

دریافت لیست قیمت آسانسور برای افزایش اطلاعات سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور ضروری است.در یک لیست قیمت آسانسور بهتر است از یک پکیج کامل قطعات آسانسور استفاده شود.لیست قیمت آسانسور بهران بدین منظور طراحی شده است.تا با ادغام با دیگر برندهای معتبر قطعات آسانسور یک پکیج کامل در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد.به طوری که اطلاعاتی جامع در خصوص قیمت انواع قطعات آسانسور ، مراحل نصب آسانسور و بهای تمام شده پکیج در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد.

گاورنر آسانسور بهران

گاورنر یکی از قطعات ایمنی در اسانسور است.

این قطعه در قسمت موتورخانه آسانسور در کنار موتور آسانسور قرار می گیرد.

گاورنر اسانسور بهران با انجام تست عملکرد به وسیله PLCو انکودر با دقت بالا طراحی شده است.

این قطعه از آسانسور دارای میکروسوئیچ عملکرد است.

که بر افزایش سطح کیفی این قطعه افزوده است.

گاورنر آسانسور بهران با طراحی فلکه در قطرهای 25 و 30 سانت در پروژه های نصب اسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.باید به این نکته توجه نمود عدم سایش قرقره به صورت مستقیم بر روی چدن که باعث افزایش طول عمر و حساسیت بالا در عملکرد می شود از دیگر ویژگی های این قطعه از آسانسور است.باید دانست گاورنرهای بهران مهندسی معکوس شده گاورنرهای PFBایتالیا می باشند که در این طراحی به دلیل عدم سایش قرقره به صورت مستقیم بر روی چدن طول عمر آن ها افزایش یافته و از حساسیت بالایی برخوردارند.متریال به کار رفته در این قطعه از آسانسور دارای اهمیت است.و بایستی خرید از برندهای معتبر مانند بهران صورت گیرد.

قلاب سربکسل آسانسور بهران

یکی دیگر از قطعاتی که در مرحله مکانیکال اسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

قلاب سربکسل آسانسور است.

قلاب بکسل های بهران در طرح های مختلف و بصورت منحصر به فرد تولید می شوند.

قلاب سربکسل برای سیم بکسل های نمره 10 بیشترین استفاده را دارد.

قلاب سربکسل آسانسور بهران توانسته است:

از نظر استحکام، ظرافت و نوع عملکرد جزء بهترین برندها قرار گیرد.

باید به این نکته توجه نمود قلاب بکسل های بهران کاملا ً از جنس فولاد فورج بوده و در ساخت آن ها، چدن بکار برده نشده است که این امر به علت شکنندگی چدن در زمان سقوط آسانسور می باشد. در حالیکه فولاد از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.این قطعه از آسانسور نیز در لیست قیمت آسانسور بهران در جایگاه خاص خود قرار می گیرد.

باید دانست استفاده از فولاد فورج به جای چدن و طراحی فنرهای خاص جهت افزایش طول عمر بر بهبود سطح کیفی این محصول افزوده است.

دیگر محصولات آسانسور بهران

آسانسور دارای قطعات بسیاری است .

و برای تولید هر قطعه تکنولوژی ساخت آن قطعه نیاز است.

سایر محصولات اسانسور بهران شامل ضربه گیر پلی اورتان ، روغندان ، وزنه های تعادل ، زنجیر جبران ، براکت های ریل ، پشت بند ریل ، پایه موتور گیربکس ، سوئیچ ایمنی ، فتوسل پرده ایی ، بست های تراول کابل وسایر موارد است.باید به این نکته توجه نمود بافرآسانسور بهران از نوع پلی اورتان تولید می شوند که همین امر باعث تحمل این ضربه گیرها تا ظرفیت 1500 کیلوگرم و سرعت 1 متر بر ثانیه می شوند.

نمایندگی فروش برندهای معتبر قطعات آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بهره گیری از فناوری نوین ، امکانات پیشرفته و دانش روز در زمینه ی کلیه خدمات آسانسور از صفر تا صد پیشرو بوده و با در اختیار گرفتن نمایندگی فروش قطعات آسانسور بهران ، در زمینه فروش قطعات آسانسور به سراسر کشور گام های بلندی برداشته است.این شرکت با رضایتمندی ۹۶ درصدی مشتریان برای بهبود سطح کیفی خدمات آسانسور می کوشد.مجموعه رایا دارای واحدهای مشخص خدمات آسانسور است و از این رو در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور ، تعمیرات آسانسور ، نصب و بازسازی آسانسور گام های بلندی برداشته است.