تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران
تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران | خدمات آسانسور در تهران

تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران و سایر مناطق جزء اصلی ترین و مهم ترین خدمات آسانسور در شرکت های آسانسور محسوب می گردد.بسیاری از شرکت های آسانسور به صورت تخصصی به تعمیر و نگهداری آسانسور می پردازند.با نگهداری به موقع از آسانسور می توان از بروز بسیاری از خسارات مالی در آسانسور جلوگیری نمود.علاوه بر آن امنیت ساکنان ساختمان را نیز به ارمغان آورد.

تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

 تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران با توجه به قدیمی بودن برخی از آسانسور های آن ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.باید به این نکته توجه نمود این تعمیر و نگهداری بایستی توسط یک شرکت معتبر انجام گیرد.تعمیر آسانسور ها در صورت بروز خرابی نیاز می شود و یکی از اصلی ترین خدمات ارائه داده شده در شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور است. که توسط شرکت های معتبر انجام داده می شود. آسانسور ها در مدل های مختلفی تولید شده و در صورت بروز خرابی نیاز به تعمیرات در آن ها پیدا می شود. تعمیر آسانسور ها نیاز به دانش فنی بسیار بالایی بوده و بهتر است از افراد حرفه ای برای انجام آن استفاده شود.در تعمیر آسانسور سال ها تجربه نیاز است و صرفا تعمیر آسانسور با سرویس آسانسور متفاوت است.

تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران توضیحات

در تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران تخصص در زمینه آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.

بسیاری از آسانسورها در این منطقه قدیمی بوده و نیاز به بازسازی دارند.

به طوری که بایستی در ابتدا یک کارشناس به محل اعزام و کلیه قطعات آسانسور مورد بازبینی قرار گیرند.

در این فرایند از نقاط ضعف و قوت مکانیزم آسانسور بازرسی به عمل می آید.

سپس بازدید به عمل آمده به واحد تعمیر و نگهداری آسانسور اطلاع داده می شود.

واحد تعمیر و نگهداری با اطلاع از قطعات فرسوده شده نسبت به ارائه فاکتور اقدام می نماید.

در نهایت رفع نقص توسط متخصصین مجموعه انجام می پذیرد.

تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

انتخاب شرکت معتبر خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور

انتخاب یک شرکت معتبر برای خدمات سرویس و نگهداری آسانسور بسیار مهم است.و به یکی از دغدغه های مدیران ساختمان مبرل شده است.اگر در یک آپارتمان سکونت دارید، حتما نیاز به شرکت معتبری در زمینه سرویس آسانسور دارید.شرکتی متعهد و با رزومه کاری مطلوب که بتواند نیازهای شما را در زمینه آسانسور برطرف نماید.و همچنین شرکتی که در منطقه شما حضور پررنگی داشته باشد و بتواند خدمات آسانسور مفید و سریعی را به شما ارائه دهد.آسانسورها با توجه به سال ساخت آپارتمان، ممکن است از شرکت بازرسی استاندارد را دریافت کرده باشند ویا خیر. همین امر است که اهمیت انتخاب شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران را بیشتر نمایان می‌کند.

باید دانست هر شرکتی قابل اتکا نیست .شرکتی باید انتخاب شود که با تمامی انواع آسانسورها سر و کار داشته باشد و برای هر نوع از آسانسور نیروی متخصصی را به محل اعزام کند.باید به این نکته توجه نمود قطعات آسانسور و عملرد سیستم با توجه به نوع آسانسور متفاوت است.و به همین دلیل است لزوم استفاده از افراد متخصص از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

دلایل خرابی در آسانسور

هر آسانسور با توجه به مکانیزم و عملکرد سیستم دچار خرابی می گردد.

البته بسیاری از این خرابی ها با توجه به به پایان رسیدن عمر مفید برخی از قطعات کوچک بوجود می آیند.

و با صرف هزینه محدود درست می گردند.

اما در آسانسور علت خرابی ممکن است به دلیل قدیمی بودن آسانسور و اجزا آن باشد.

که مستلزم بازسازی آسانسور و تعمیرات اساسی است.

علت دیگر خرابی استفاده نادرست از آسانسور و عدم توجه به مشکلات کوچک در آسانسور است.

یک مشکل کوچک در آسانسور ممکن است:

به مرور زمان مکانیزم کلی آسانسور را بر هم زده و باعث خرابی دیگر قطعات آسانسور گردد.

بی‌توجهی به سرویس آسانسور ، تعمیر نادرست آسانسور در زمان بروز مشکلات قبلی ، استفاده از قطعات نامناسب در زمان تعمیر قبلی همه و همه دلایلی است که موجب خرابی آسانسور می گردد.در اسانسور بایستی به مواردی مانند بروز توقف‌های ناگهانی ، زمان انتظار بیش‌ از حد، باز نشدن درب کابین یا درب طبقات ، خاموش شدن موتور الکتریکی آسانسور و روشن نشدن آن ، افزایش دمای آسانسور و سایر موارد دقت نمود.در صورت بروز هریک از این موارد بایستی سرویسکار آسانسور را مطلع نمود.تا رفع نقص احتمالی صورت گیرد.

تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

لزوم عیب یابی آسانسور

عیب یابی قطعات آسانسور بسیار مهم است.و تشخیص به موقع از خراب شدن بی مورد سایر قطعات در آسانسور جلوگیری می نماید.عیب یابی قطعات گاهی آسان و گاهی خیلی پیچیده است.باید به این نکته توجه نمود از آنجا که آسانسور یک وسیله الکترومکانیکی است و مستقیما با جان و سلامت ما نیز مرتبط است، باید در نهایت ایمنی تعمیر شود. تخصص ، تجربه و مهارت جزء لاینفک یک تعمیرکار است.مسلما کسی به جز یک نیروی متخصص نمی‌تواند مشکلات پیش‌آمده را رفع نماید. از طرف دیگر در مواقعی نیاز به تعویض قطعه هست. انتخاب و تعویض قطعات نیز اصول خاص خود دارد. شرکت باید با توجه به آسانسوری که به مشکل برخورده است، قطعه را انتخاب و نصب کند.

در سال های اخیر به دلیل نوسان قیمت استفاده از قطعات دارای عمر مفید کم شدت گرفته است.

باید دانست :

تعمیر نادرست و استفاده از قطعات بی‌کیفیت و نامناسب برای حل مشکل آسانسور، ممکن است :

در کوتاه‌مدت و یا طولانی‌مدت آثار خود را نشان دهند.

که هزینه اضافه‌ای روی دوش ساکنین خواهد گذاشت.

از این رو در انتخاب شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران نهایت دقت را داشته باشید.

و در نهایت آسانسوری  ایمن و قابل اتکا داشته باشید.

مجموعه رایا آسانسور با تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران و سایر مناطق در خدمت شماست.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور متشکل از سرویسکاران آموزش دیده و مجرب است.که با به روز ترین تجهیزات در تهران و حومه، آماده ارائه خدمات و سرویس در اسرع وقت بوده و رفع هر گونه خرابی و اجرای نگهداری پیشگیرانه در جهت افزایش عمر و کارایی دستگاه را بر عهده دارد.مجموعه رایا به عنوان یک شرکت نگهداری آسانسور مطرح است.این مجموعه صفر تا صد خدمات آسانسور را انجم داده  و با دارا بودن انبار قطعات قابلیت ارائه خدمات سرویس ، نگهداری و جنرال سرویس با مناسب ترین قیمت را به انجام می رساند.این مجموعه توانسته است در سال های اخیر رضایمندی مطلوبی در زمینه خدمات آسانسور کسب نماید.