سرویس آسانسور پونک
سرویس آسانسور پونک | خدمات آسانسور غرب تهران

سرویس آسانسور دارای اهمیت بالایی است.سرویس آسانسور پونک با توجه به تراکم آپارتمان در آن منطقه و نیاز به سرویس و نگهداری آسانسور مهم تلقی می گردد.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با داشتن واحد سرویس و نگهداری آسانسور مجزا این منطقه از شمال غرب تهران را جزء مناطق تحت پوشش خود قرار داده است.

سرویس آسانسور پونک

پونک یکی از مناطقی است که در شمال غرب تهران واقع شده است.

سرویس آسانسور پونک با توجه به تراکم جمعیت و تراکم آپارتمان دارای اهمیت فراوانی است.بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور این منطقه را تحت پوشش واحد نگهداری آسانسور قرار می دهند.شرکت سرویس و نگهداری آسانسور رایا نیز این منطقه را تحت پوشش خود قرار داده است.

باید به این نکته توجه نمود :

سرویس آسانسور جزء الزامات آسانسور است.و تمامی آسانسورها نیاز به سرویس و نگهداری دارند.این امر باعث می گردد خطرات آسانسور تقلیل یابد.و خرابی آسانسور به حداقل برسد.

سرویس آسانسور پونک توضیحات

سرویس و نگهداری آسانسور را باید جدی گرفت.

سرویس آسانسور پونک دارای اهمیت است.

این منطقه در شمال غرب تهران واقع شده است.

و با داشتن آپارتمان های متعدد جزء بخش هایی است که سرویس آسانسور در آن ضروری است.باید به این نکته توجه نمود شرکت های سرویس آسانسور غرب تهران بهتر می توانند خدمات پشتیبانی این منطقه را بر عهده بگیرند.

باید دانست سرویس آسانسور حداقل باید ماهی یکبار انجام گیرد..و در ساختمان های تجاری و پرترافیک بهتر است حداقل دوبار در ماه سرویس آسانسور به انجام برسد.و آن هم طبق برنامه زمانی مشخص و از قبل پیش بینی شده انجام گیرد.

سرویس آسانسور پونک

خدمات به موقع در سرویس آسانسور پونک

خدمات رسانی به موقع و سریع در سرویس و نگهداری آسانسور مهم است.

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور برای این مهم توجه خاصی قائل می شوند.

بهتر است:

سرویس آسانسور پونک در منطقه تحت پوشش در غرب و شمال غرب تهران قرار گیرد.

باید به این نکته توجه کنید:

علاوه بر سیستم خدمات رسانی سریع خرابی مستقر در هر منطقه ، سیستم سرویس نگهداری پیشگیرانه نیز به صورت منظم و ماهانه جهت هر آسانسور درتاریخ مشخص واز قبل برنامه ریزی شده بایستی انجام گیرد.تا هم از خرابی های بی مورد پیشگیری نموده و هم هزینه های سرویس و نگهداری آسانسور مقرون به صرفه باشد.

بهتر است کلیه دستورالعمل های سرویس و نگهداری آسانسور و فرم های بازدید ماهیانه در اختیارمدیران ساختمان قرار گیرد تا از طریق مدیران ساختمان ، افراد استفاده کننده از آسانسور  نیز در جریان چگونگی انجام خدمات قرار گیرند .و بهتر بتوانند هزینه های ساختمان را مدیریت نمایند.

شما می توانید:

علاوه بر خدمات سرویس آسانسور خدمات بازسازی آسانسور را از مجموعه رایا درخواست نمایید.

سرویس آسانسور پونک

صرفه جویی در هزینه های سرویس آسانسور

شاید در کوتاه مدت هزینه های سرویس و نگهداری ماهیانه آسانسور زیاد به نظر برسد.

اما در بلندمدت مقرون به صرفه است.

باید به این نکته توجه نمود :

در صورتي كه آسانسور به صورت ماهيانه سرويس گردد ، قطعات آن کنترل شود ، قطعات متحرك آچار كشي شوند، ترتیب در سرویس آسانسور رعایت گردد ، ترمز ها كنترل شوند  و خرابي هاي جزئي برطرف گردند.علاوه بر این که عمرمفید قطعات افزایش پیدا می نماید مکانیزم آسانسور نیز با یک ریتم منظم به فعالیت خود ادامه می دهد.

و چون از بروز مشكلات و خرابي هاي اساسي جلوگيري به عمل خواهد آمد.

در هزينه هاي آسانسور نيز صرفه جويي بسيار زيادي صورت خواهد گرفت.سرویس آسانسور پونک و هر منطقه نیاز به یک پشتیبانی به موقع و نظم جامع و عملیاتی دارد.و آموزش سرویس و نگهداری آسانسور امری ضروری است.

قیمت سرویس آسانسور پونک

سرویس آسانسور پونک

پونک یکی از محله های غرب تهران است.

که به دلیل وجود فراوان گل پونه در باغستان‌های آن، پونک نام‌ گرفته است.

پونک در قسمت شمال غربی شهر تهران واقع ‌شده است.

و قسمت اعظم آن در منطقه‌ی ۵ و بخش دیگر آن در منطقه‌ی ۲ قرارگرفته است.همانطور که گفته شد سرویس آسانسور پونک دارای اهمیت بالایی است.باید به این نکته توجه نمود بسیاری از قطعات آسانسور با توجه به سرویس آسانسور عملکرد بهتری دارند.

و در کل قطعات آسانسور به هم مرتبط بوده و خرابی در یک قطعه ممکن است مکانیزم آسانسور را با مشکل مواجه نماید.شرکت آسانسوری به این خاطر بوجود آمده است تا کنترل عملیات آسانسور را برعهده بگیرد.و در نتیجه ارائه بهتر خدمات آسانسور باعث سرعت و راحتی انجام کارها و رضایتمندی عمومی گردد.

قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور

شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور موظف اند:

قراردادی را به صورت سالیانه با مدیران ساختمان منعقد نمایند.

باید به این نکته توجه نمود:

سرویس و تعمیر آسانسور ازجمله خدماتی است :

که نحوه اجراو نحوه ی ارایه آن در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی بسیار متفاوت است. و نحوه انعقد قرارداد نیز در آن ها متفاوت است.معمولا درساختمان هایی که تعدادتوقف بالایی دارند و واحدهای اداری و مجتمع‌های مسکونی، قراردادهایی به صورت بلندمدت با شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور منعقدمی‌کنند.و تعداد دفعات سرویس آسانسور در این واحدها نسبت به واحدهای کم ترافیک بیشتر است.

این قراردادها شرکت نگهداری را موظف‌می‌کند:

که باتوجه قراردادمنعقدشده به سرکشی و سرویس بخش‌های مختلف آسانسور بپردازد.باید دانست سرویس آسانسور پونک و هر منطقه بایستی با توجه به قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور انجام گیرد.

خدمات سرویس آسانسور 

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با توجه به مناطق تحت پوشش به انجام خدمات آسانسور می پردازد.

این مجموعه با داشتن پرسنل مجرب و با تجربه خدمات صفرتاصد آسانسور را به انجام می رساند.

همواره کیفیت بالای خدمت‌رسانی به مشتریان از موارد اصلی مورد توجه مدیران رایا آسانسور بوده است. به همین منظور خدمات سرویس و نگهداری رایا برای ایجاد تجربه رضایت‌بخش برای مشتریان با نظارت و پشتیبانی دائم صورت می‌گیرد.

تیم پشتیبانی رایا آسانسور بر عملکرد تکنسین‌ها نظارت کامل داشته، علت خرابی آسانسور را پیگیری نموده و همچنین با مشتریان در ارتباط بوده و از نیازهای آن‌ها مطلع می‌باشد.

مجموعه رایا دارای واحدهای مختلف از جمله واحد تعمیر و نگهداری آسانسور ، واحد فروش آسانسور ، واحد ساخت کابین آسانسور و سایر واحدهای ارائه خدمات آسانسور است.

این مجموعه رضایت مشتریان را در اولویت کاری خود قرار می دهد.

و به عنوان یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران شناخته می گردد.

شما می توانید:

علاوه بر خدمات آسانسور قیمت موتور آسانسور الکو را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

قیمت سرویس آسانسور چقدر است

قیمت سرویس آسانسور براساس تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور ، نوع کاربری ، نوع آسانسور ، تراکم ترافیک ، نوع درب ، نوع موتور و … تعیین می گردد.معمولا قیمت سرویس آسانسورهای اداری و تجاری نسبت به ساختمان های مسکونی متفاوت است.باید به این نکته توجه نمود : با لحاظ کردن هزینه‌های جانبی که خرابی آسانسور می‌تواند به‌ وجود بیاورد مثل هزینه قطعه‌ حیاتی‌ موتور و حتی خطر جانی که ممکن است عدم توجه به تعمیر و سرویس آسانسور باعث شود، قیمت سرویس آسانسور با هر تعرفه‌ای هم که محاسبه شود زیاد نخواهد بود.شما می توانید : قیمت سرویس آسانسور پونک و سایر مناطق تهران را از ما استعلام نمایید.

 

سرویس ادواری آسانسور

تمامی قطعات و وسایل مکانیکی که دارای عمر مفید مشخصی هستند.نیاز به سرویس و نگهداری دارند.در مورد آسانسور نیز به همین صورت است.باید به این نکته توجه نمود : چون آسانسور وسیله‌ای‌ست که مستقیماً با جان افراد در ارتباط است، باید ایمن، کارا و قابل اطمینان باشد.سرویس ادواردی آسانسور در بازه زمانی مشخص و به صورت ماهی یکبار انجام می گردد.و در هر بار سرویس کلیه قطعات آسانسور مورد چکاپ و بازبینی قرار می گیرند.