نگهداری آسانسور غرب تهران |قرارداد نگهداری آسانسور

نگهداری آسانسور غرب تهران ، نگهداری آسانسور نیاز به دانش ، تخصص و تجربه در زمینه قطعات آسانسور دارد . سرویس و نگهداری آسانسور ازجمله خدماتی است که نحوه اجرا و نحوه ی ارایه آن با توجه به نوع ساختمان ، تعداد توقف ، ظرفیت ، قطعات مورد استفاده و سایر موارد متفاوت است.

نگهداری آسانسور غرب تهران

بهترین تعریفی که از نگهداری آسانسور می توان بیان کرد بدین صورت است که کنترل آسانسور در یک بازه زمانی معین توسط یک سرویسکار آسانسور که توسط یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور پشتیبانی می گردد.این بازه به صورت یک قرارداد سالیانه تنظیم می گردد و سرویسکار به صورت ماهیانه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور را انجام می دهد. در صورت هرگونه خرابی قید شده در قرارداد ، سرویسکار موظف است نسبت به رفع خرابی اقدام نماید.

نگهداری آسانسور غرب تهران توضیحات

نگهداری آسانسور به صورت منطقه ای موضوعی است که در کم کردن هزینه ها نقش اساسی را ایفا می نماید.

نگهداری آسانسور غرب تهران و سایر مناطق و رفتن سرویسکار به صورت منطقه تحت پوشش باعث می گردد:

سرویسکار به موقع بر سر پروژه حاضر گردد .

علاوه براین در زمانی که خرابی برای آسانسور بوجود می آید و مستلزم توقف آسانسور است :

سرویسکار آسانسور می تواند به سرعت خود را به ساختمان رسانده و رفع نقص هر چه سریع تر انجام دهد.

در این صورت هم به نفع شرکت ارائه دهنده خدمات سرویس و هم استفاده کنندگان از آسانسور خواهد بود.

نگهداری آسانسور در تهران

شرکت نگهداری آسانسور غرب تهران

همانطور که می دانید سرویس آسانسور نیاز به پشتیبانی فنی دارد .این پشتیبانی فنی بایستی توسط یک شرکت معتبر و باسابقه در زمینه آسانسور انجام گیرد. هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم و هر روز آسانسور های جدید و مدرن با قطعات به روزتر وارد بازار می گردند. بسیاری از سرویسکاران و تعمیرکاران آسانسور خود را با دانش روز مطابقت نمی دهند . زمانی که در سرویس و نگهداری با یک شرکت قرارداد منعقد می گردد شرکت آسانسور با توجه به آموزش های دوره ای که برای سرویسکاران در نظر می گیرد آن ها را با دانش روز آسانسور آشنا می نماید.

تیم متخصص نگهداری آسانسور غرب تهران و سایر مناطق با تعمیر و رفع نقص به موقع آسانسور ،سرویس ادواری آسانسور ،تعویض به موقع قطعات فرسوده و سایر موارد به صورت تخصصی در زمینه آسانسور به فعالیت می پردازند.این شرکت ها با کنترل به موقع قطعات در افزایش عمر مفید قطعات آسانسور و کم نمودن خرابی ، نقش اساسی را ایفا می نمایند.این نکته حائز اهمیت است که یک آسانسور در طول مدت زمان دچار خرابی می گردد اما  تعداد دفعات آن با کنترل و بازبینی دقیق یک سرویسکار مجرب ، هر روز کمتر می گردد.

نگهداری آسانسور در تهران

نگهداری آسانسور غرب تهران هزینه

در مورد هزینه تعمیر و نگهداری آسانسور منطقه خاصی را نمی توان مد نظر قرار داد.

و این هزینه با توجه به نوع آسانسور ، قطعات مورد استفاده ، ابعاد و ظرفیت آسانسور ، و سایر موارد تعیین می گردد.

نگهداری آسانسور در یک قرارداد سالیانه  تنظیم می گردد .

تعداد توقفات آسانسور در این هزینه نقش اساسی را ایفا می نمایند .

هر چه در یک آسانسور تعداد ایستگاه ها بیشتر باشد:

مستلزم صرف زمان بیشتری از سوی سرویسکار خواهد بود.

در نتیجه هزینه بیشتری از مدیران ساختمان اخذ می شود.

سندیکای آسانسور در هر سال نرخی را به ازای هر ایستگاه در نظر می گیرد.در نهایت توافقی بین مدیر ساختمان و شرکت ارائه دهنده خدمات سرویس و نگهداری آسانسور منعقد می گردد.برخی شرکت ها برای نگهداری آسانسور غرب تهران دفاتری در غرب تهران و برای نگهداری آسانسور شرق تهران شعباتی در شرق تهران دایر می نمایند.تا با کم کردن هزینه ها خدماتی شایسته به مشتریان ارائه نمایند.

مجموعه رایا علاوه بر خدمات سرویس و نگهداری آسانسور ، خدمات نصب آسانسور را نیز بر عهده داشته ، و با اعزام نصاب آسانسور به محل ، کارشناسی لازم را در این خصوص انجام می دهد.

نگهداری آسانسور در تهران

تهیه اقلام مصرفی در نگهداری آسانسور

همانطور که می دانید برخی از قطعات آسانسور به مرور زمان کارایی خود را از دست داده و مستهلک می گردند .بایستی هر چه سریع تر نسبت به تعویض این قطعات اقدام نمود.در این بین برخی شرکت ها یک انبار مجزا برای این گونه قطعات  در نظر می گیرند.باید دانست داشتن انبار قطعات مجهز برای شرکت ارائه دهنده خدمات سرویس و نگهداری آسانسور امری بدیهی است.انبار قطعات می تواند در موقعی که خرابی برای یک آسانسور بوجود می آید و نیاز به قطعه است با صرف زمان کمتری رفع نقص انجام گیرد.

علاوه بر این زمانی که خرابی در ساعات غیر اداری اتفاق بیفتد ،انبار قطعات موجب سرعت بخشیدن به کار سرویسکار می گردد.در این صورت دیکر نیازی به متوقف کردن آسانسور نیست.از سوی دیگر برخی قطعات ، شامل قطعات کوچکی هستند که در صورت نبود انبار کل قطعه تعویض می گردد. در تیجه تعویض کل قطعه مدیران ساختمان باید هزینه بیشتری را متحمل گردند.

آموزش پرسنل برای نگهداری آسانسور غرب تهران

آموزش پرسنل و تخصص در زمینه آسانسور امری بدیهی است .

تخصص در هر زمینه ای موجب بالابردن سطح کیفیت ارائه خدمات می گردد.

در خدمات سرویس آسانسور نیز به همین صورت است.

زمانی که از پرسنل متخصص در زمینه آسانسور استفاده گردد :

در صورت بروز خرابی ، سرعت تشخیص خرابی و در نتیجه رفع نقص آن با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

این نکته حائز اهمیت است که شرکتی در خدمات سرویس و نگهداری آسانسور می تواند موفق باشد که با تدوین دستور العمل های معین ،ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور با کیفیت مطلوب را برای استفاده کنندگان فراهم نماید.در این موضوع داشتن تخصص امری بدیهی و غیر قابل انکار است.

نگهداری آسانسور غرب تهران

پشتیبانی خدمات در سرویس و نگهداری آسانسور

واحد پشتیبانی در هر مجموعه ای وظیفه ای بسیار مهم بر عهده دارد .

این واحد نقش تعیین کننده ای در میزان رضایتمندی مشتریان ایفا می نماید .

باید به این نکته توجه نکمود  هیچ مجموعه ای بدون رضایت مشتریان قادر به ادامه فعالیت نیست.

در شرکت های آسانسوری نیز به همین صورت است.

واحد پشتیبانی بایستی از مجرب ترین و باسابقه ترین افراد تشکیل شده باشد.

این واحد با هدف پشتیبانی خدمات در مواقع خرابی آسانسور با اعزام نیروی متخصص به محل ،به رفع نقص سریع آسانسور می پردازد.

زمانی که این واحد بتواند قوی عمل نماید مشتریان مجموعه روز به روز افزایش و میزان رضایتمندی بیشتر خواهد شد.واحد پشتیبانی کنترل عملیات را در دست گرفته و باید به نحوی هر غیر ممکنی را ممکن سازد.