تعمیر تخصصی آسانسور
شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور | تعمیرات آسانسور در تهران

یکی از اقدامات مجموعه رایا آسانسور تعمیر و نگهداری آسانسور است.برای دریافت شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور کافی است به لینک تماس با ما مراجعه نموده و از کارشناسان ما در مجموعه مشاوره دریافت نمایید.رایا آسانسور سال هاست در زمینه کلیه خدمت آسانسور از صفرتا صد به فعالیت می پردازد.و با اعزام کارشناس به محل ضمن بررسی از آسانسور ، رفع نقص احتمالی را به انجام می رساند.

شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور

تعمیر آسانسور یکی از مهم ترین اقدامات یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور محسوب می گردد.

معمولا شرکت های خدمات دهنده آسانسور واحدی را به منظور خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور تشکیل می دهند.

برای دریافت شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور کافی است به لینک تماس با ما در مجموعه رایا آسانسور مراجعه نموده و با تماس رایا آسانسور از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.مجموعه رایا آسانسور این امکان را بوجود آورده است تا در صورت نیاز از ساختمان بازدید به عمل آمده و رفع نقص احتمالی انجام پذیرد.

شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور

شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور توضیحات

شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسورمجموعه رایا در زیر برای مدیران ساختمان در دسترس قرار گرفته است.

باید به این نکته توجه نمود قطعات آسانسور با هم در ارتباط بوده و خرابی یک قطعه باعث بر هم زدن مکانیزم آسانسور می گردد.ضمن این که خرابی یک قطعه ممکن است بر روی سایر قطعات نیز تاثیر مستقیم بگذارد.

لیست شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور

شرکت تفا آسانسور

02144210626

شرکت رایا آسانسور

02166099453

شرکت آسانسور آسیا

09106620271

شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور

انواع خرابی در آسانسور

آسانسور به طور معمول دچار خرابی می گردد.با سرویس و نگهداری منظم می توان خرابی های آسانسور و نیاز به تعمیر آسانسور را به حداقل رساند.خرابی دارای انواع مختلفی است برخی از آن ها به صورت عمدی و بعضی به صورت سهوی است.گفتنی است گاهی به اتمام رسیدن عمر مفید یک قطعه باعث خرابی در آسانسور می گردد.

خرابی قطعات مکانیکی

قطعات مکانیکی آسانسور جزء مهم ترین قطعات آسانسور محسوب می شوند.

گاهی تعمیرات آسانسور مکانیکی به صورت جزئی بوده و سرویسکار آسانسور بایستی رفع نقص را انجام دهد.

برخی از خرابی های جزئی مکانیکی شامل :

  • خرابی آرام بند آسانسور
  • خرابی قفل 
  • تعویض فنر درب
  • خرابی در کفشک کابین
  • مشکل سنسورهای آسانسور

معمولا این گونه خرابی ها با یک تنظیم جزئی برطرف می شود و در صورتی که عمر مفید قطعه به اتمام رسیده باشد باید آن را تعویض نمود.

برخی از خرابی های مهم قطعات مکانیکی شامل :

  • خرابی در قسمت گیربکس موتور آسانسور
  • فرسودگی بلبرینگ و دنده برنجی موتور آسانسور
  • مستهلک شدن فلکه اصلی موتور و فلکه هرزگرد
  • خرابی در گاورنر آسانسور
  • لرزش های کابین آسانسور

معمولا برای تعمیر این گونه قطعات بایستی ابتدا بایستی با شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور تماس گرفته و ضمن مشاوره از آن مجموعه درخواست بازدید نماییم.

تعمیر خرابی آسانسور

خرابی قطعات الکتریکی

قطعات الکتریکی نیز در نوع خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

برای مثال در صورتی که برد تابلو فرمان یا درایو تابلو با مشکل مواجه شود در مکانیزم آسانسور تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.به عنوان مثال دیگر در صورتی که تراول کابل آسانسور با مشکل مواجه شود درخواست هایی که از سوی کابین به تابلو فرمان به عنوان مرکز پردازش آسانسور انجام می گیرد با مشکل مواجه خواهند شد.برخی از این خدمات بر عهده شرکت آسانسور است و برخی دیگر را شرکت سازنده آن قطعه بایستی تعمیر نماید.

جنرال سرویس آسانسور چیست

معمولا در شروع سرویس و نگهداری آسانسور یک شرکت خدمات دهنده آسانسور ، کلیه قطعات الکتریکی و مکانیکی آسانسور را مورد بررسی قرار می دهد.این فرایند برای رفع اساسی عیوب و انطباق کل مجموعه با اصول استاندارد، انجام می شود.پس از این که تمامی قطعات مورد بررسی قرار گرفت بایستی قطعات خراب مورد رفع نقص احتمالی قرارگیرند و پس از آن است که قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور منعقد می گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

در صورتی که یک آسانسور به دلیل نقص فنی در سیستم مکانیکی ، باعث مراجعه متعدد سرویسکار در فواصل زمانی کوتاه جهت رفع خرابی آسانسور می گردد، اگر سرویسکار نسبت به رفع اساسی مشکل مربوطه اقدام نکند، زحمات و مراجعات مکرر ادامه داشته و این مسئله باعث ضرر طرفین سرویسکار و ساکنین ساختمان خواهد بود.

جنرال سرویس از سویی یک تعمیر آسانسور نیز محسوب می شود.

چرا که کلیه خرابی آسانسور در آن شناسایی می گردد.

شما می توانید:

شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور را از مجموعه رایا دریافت نمایید.

با مراجعه به لینک تعمیر آسانسور تهرانپارس اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

بهترین خدمات فنی آسانسور

شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور

همانطور که گفته شد تعمیر آسانسور یکی از اقدامات مهم شرکت های خدمات دهنده آسانسور به شمار می رود.ممکن است عمر مفید یکی از قطعات آسانسور به اتمام برسد و یا این که به دلیل تردد زیاد ساکنین برخی از قطعات آسانسور با خرابی مواجه شوند.

برای دریافت شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسورکافی است.

با شماره های ثابت ما در مجموعه رایا تماس حاصل نموده و ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه ، در صورت نیاز تعمیر کار آسانسور به محل اعزام نمود.باید به این نکته توجه نمود آسانسور دارای سیستم پیچیده ای است و از قطعات مختلفی تشکیل شده است که با هم در ارتباط مسقیم قرار دارند.نقص یک قطعه می تواند باعث برهم زدن ریتم آسانسورگردد.

در کنار خدمات آسانسور مجموعه رایا فروش قطعات آسانسور را نیز انجام می دهد .

و موتور ساسی آسانسور و سایر قطعات را به سراسر کشور عرضه می نماید.

تعمیر آسانسور خراب

تعمیر و نگهداری آسانسور

آسانسور نیز مانند سایر تجهیزات نیاز به تعمیرو نگهداری دارد .

این سیستم مهم در صورتی که به موقع و در طول بازه زمانی معین سرویس شود کمتر نیاز به تعمیر خواهد داشت.گفتنی است آسانسور به طور معمول دچار خرابی خواهد شد چرا که برخی از خرابی ها به علت مستهلک شدن قطعات است و با سرویس منظم می توان خرابی آن ها را به تعویق انداخت.

اما هزینه تعمیر آسانسور به عهده کیست .

باید دانست در صورتی که تعمیر آسانسور به صورت جزئی باشد .

بر عهده مستاجر و در صورت که تعمیر اساسی باسد بر عهده مالک است.

 تعمیر آسانسور در تهران

تخصص در تعمیر و نگهداری آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.

بسیاری از شرکت ها تنها در یک یا دو خدمت در آسانسور به فعالیت می پردازند.

و کمتر شرکتی است که توانایی انجام کلیه خدمات آسانسور را داشته باشد. 

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور  در حال حاضر با ایجاد واحد توانمند خدمات پس از فروش ، دارای یکی از گسترده ترین خدمات می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و کارآزموده سرویس و تعمیرات انواع آسانسور را با رعایت نکات ایمنی و استاندارد به صورت حرفه ای و ماهرانه به انجام می رساند.

این شرکت متشکل از سرویسکاران مجرب و با سابقه است که با تمام تجهیزات در تهران آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد این مجموعه می تواند به صورت همه روزه خدمات نگهداری و تعمیر آسانسور و جنرال سرویس را انجام دهد .برای دریافت شماره تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور با ما تماس بگیرید.یکی از قطعات و برندهایی که در تعمیرات آسانسور درب لولایی از کیفیت بالایی برخوردار است.دیکتاتور آسانسور جان لیفت است.

تلفن نمایندگی تعمیر آسانسور

تعمیر و نگهداری اسانسور غرب تهران

تعمیر و نگهداری آسانسور در غرب تهران با یک برنامه ریزی دقیق و منظم و توسط شرکت های معتبر انجام می گیرد.در این منطقه کلیه خدمات از قبیل ، نصب و اجرا ، تعمیر و نگهداری و سرویس آسانسور به انجام می رسد.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران با توجه به قراداد نسبت به سرویس آسانسور اقدامات لازم را انجام می دهد.باید به این نکته توجه نمود: سرویس آسانسور بایستی حداقل ماهی یکبار و در بازه زمانی مشخص انجام گیرد.و در مورد خرابی آسانسور به محض وقوع ، رفع نقص بایستی انجام گیرد.تا از بروز خسارات بیشتر به آسانسور پیشگیری شود.با مراجعه به لینک فروش قطعات آسانسور با قیمت قطعات مصرفی و سایر قطعات مرتبط با سرویس و تعمیر آسانسور بیشتر آشنا شوید.

فــرم کامل در خواست تعمیرات آسانسور

لطفا فرم زیر را با دقت تکمیل کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.