موتور ساسی آسانسور
موتور ساسی آسانسور |نمایندگی فروش موتور گیربکس ساسی|

موتور ساسی آسانسور بهترین موتور آسانسور در کل دنیا است. برند ساسی معتبرترین برند موتور های ایتالیایی است. برترین برند های موتور آسانسور دنیا متعلق به کشور ایتالیا است . این کشور در صنعت آسانسور پیشرفت فوق العاده ای داشته است. استفاده از آسانسور در این کشور بالا بوده به طوری که ایتالیایی ها در چند سال اخیر به عنوان بیشتری آسانسور سواران در دنیا شناخته شده اند. موتور ساسی در مدل های متنوعی طراحی و ساخته شده است. 

موتور ساسی آسانسور

ایتالیا میزبان بسیاری از شرکت های سازنده موتور آسانسور است که شرکت آلبرتوساسی معتبرترین آنها است. این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده موتور گیربکس آسانسور در دنیا شناخته شده است. آلبرتوساسی محصولات خود را به سراسر جهان توزیع می کند. موتور گیربکس های ساسی بسیار پرقدرت، مقاوم و باکیفیت اند. در ساخت آنها از مواد مرغوب و مقاومی استفاده شده که سبب بالا بردن طول عمر آنها شده است. موتور گیربکس ساسی چندین سال است که در صنعت آسانسور کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد. نصب این موتور عملکرد ایده آل قطعات دیگر همچون تابلو فرمان و در نهایت طول عمر آسانسور را موجب می شود. موتور ساسی در مدل های متنوعی ساخته شده که هر کدام از این مدل ها در مقایسه با

سایر موتور گیربکس های ساخته شده در دنیا باکیفیت تر و مقاوم ترند.

صنعتگران ایتالیایی در ساخت انواع موتور آسانسور مهارت بالایی دارند

و از این رو توجه یک دنیا را به خود جلب نموده اند.

موتور ساسی آسانسور ایتالیا

موتور گیربکس آسانسور ایتالیا:

موتور ساسی همچنان به عنوان برترین موتور گیربکس آسانسور در دنیا توزیع و استفاده می شود. این موتور دارای مدل هایی نظیر موتور آسانسور لئو (LEO)، موتور آسانسور تورو (TORO)، موتور آسانسور مودی (MODY)، موتور آسانسور MF84 ، MF48 و … می باشد. این موتور ها به لحاظ قدرت، کیفیت و کارایی در سطح بالایی نسبت به دیگر موتور گیربکس های وارداتی قرار گرفته است. موتور گیربکس ساسی دارای ابعاد جمع و جور و وزن کمی بوده و به همین علت نصب آنها در سه جهت عمودی ، افقی و برعکس امکان پذیر است. فلکه این موتور بسیار مقاوم بوده به طوری که دچار سایش و خوردگی نمی شود.

جالب است بدانید که روغن موتور این موتور گیربکس دائمی است

و به هیچ عنوان نیازی به تزریق یا تعویض روغن نخواهد داشت.

و این یعنی حفظ سلامت محیط زیست که این موتور درآن نقش بسزایی دارد.

از ویزگی هایی که باعث محبوبیت این موتور در نزد همگان شده است می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی و در نهایت کاهش هزینه های مصرف برق اشاره نمود. همچنین نصب موتور گیربکس ساسی باعث کاهش تعمیرات آسانسور و در نهایت هزینه های سرویس، تعمیر و نگهداری از آن می شود. موتور گیربکس ساسی در توان ها و ظرفیت های مختلف تولید شده اند. آنها با توان های ۵/۵، ۶/۶، ۷/۳، ۹/۲، ۱۱، ۱۳/۲ و ۱۷/۶ کیلووات بیشترین استفاده را در صنعت آسانسور کشور دارند. هر کدام از این موتور ها دارای قیمت  های متفاوتی هستند. موتور ساسی با دریافت کمترین میزان انرژی بیشترین قدرت را از خود نشان می دهد. 

موتور ساسی آسانسور

شرکت آلبرتوساسی 

شرکت آلبرتو ساسی پیشرفته ترین و مرغوب ترین موتور های آسانسور را در مدل های مختلف طراحی و به تولید انبوه رسانده است. این شرکت بزرگ و نامدار در کشور ایتالیا تأسیس شده و به عنوان معتبرترین تولید کننده موتور آسانسور در دنیا در حال فعالیت است. شرکت آلبرتوساسی دو نوع موتور گیربکسی و گیرلس را با ظرفیت ها و قدرت های متفاوت روانه ی بازار نموده است. جالب است بدانید شرکت آلبرتو ساسی ایتالیا در سال ۲۰۰۰ میلادی اقدام به خرید شرکت فای مسا اسپانیا نمود و در سال ۲۰۱۰ نام این شرکت را به ساسی اسپانیا تغییر داد و به نوعی ساسی اسپانیا به عنوان شعبه دوم شرکت آلبرتو ساسی مبدل گردید. موتور های این دو شرکت به خوبی مراحل استاندارد را طی نموده و کاملا مطابق با استاندارد EN81 اروپا ساخته شده اند. 

موتور ساسی آسانسور

موتور گیرلس ساسی آسانسور

موتور گیرلس آسانسور ایتالیا:

یکی از بهترین موتور گیرلس های آسانسور در دنیا موتور گیرلس آسانسور ساخت شرکت آلبرتو ساسی است. این شرکت موتور های بدون گیربکس را در مدل های مختلف با توان ها و ظرفیت های متفاوت راهی بازار نموده است. رایجترین آنها موتور های G200 و G300 هستند که در آسانسور های پرترافیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی و ساخت بدنه ی محکم و مقاوم این موتور ها سبب نصب آنها در شرایط مختلف آب و هوایی شده است. موتور گیرلس های ساسی به دلیل فقدان گیربکس به روغن موتور نیازی نداشته و از این جهت در حفظ سلامت محیط زیست نقش بسزایی دارند. این موتورها به لحاظ مصرف انرژی بسیار صرفه جو ( تا میزان ۵۰% ) و بهینه می باشند.

موتور گیرلس ساسی ایتالیا طوری طراحی شده است که می توان آن را به سه جهت عمودی، افقی و برعکس در شرایطی که فضای کافی وجود ندارد نصب نمود. از این جهت دارای محبوبیت بالایی در نزد نصابان است. استفاده از این موتور موجب حرکت آرام و بدون لرزش آسانسور می شود. در واقع حرکت خود را به آرامی آغاز نموده و به تدریج سرعت خود را بالا می برد و در زمان نزدیک شدن به سطح طبقه مورد نظر کم کم سرعت را کاهش داده و کابین را به آرامی نگه می دارد. بدین صورت هیچ گونه لرزش و تکانه یا شوک حرکتی در کابین آسانسور احساس نمی شود.

موتور آسانسور آلبرتوساسی اسپانیا

همانطور که گفته شد، شرکت ساسی اسپانیا

به عنوان شعبه دوم شرکت ساسی ایتالیا در حال فعالیت است.

این شرکت نامدار موتور های آسانسور خود را در مدل های متنوعی

همچون S58 ، S48 ، S48-S ، S38 ، S38-S روانه بازار نموده است.

در ساخت موتور ساسی آسانسور اسپانیا از قوانین و استاندارد های

موتور های ساخت شرکت ساسی ایتالیا پی روی شده است.

موتور گیربکس ساسی اسپانیا با سطح کیفی نسبتا بالایی تولید شده

و در بسیاری از آسانسور های با ترافیک و ارتفاع متوسط رو به بالا بکار برده می شود.

ابعاد کوچک، عملکرد مطلوب، راندمان بالا و قابلیت نصب به صورت های متنوع

از جمله آیتم های کلیدی در مورد این موتور گیربکس بوده که باعث کیفیت منحصر به فرد آن شده است.

تفاوت موتور ساسی ایتالیا و اسپانیا

موتور ساسی اسپانیا کاملا مطابق با استاندارد ساسی ایتالیا ساخته شده است اما موتور ساسی ایتالیا مزیت های بیشتری نسبت به همتای اسپانیایی اش دارد. کیفیت و قدرت بالاتر ساسی ایتالیا از مهمترین موارد در مقایسه با ساسی اسپانیا است. نکته ی مهمتر در این رابطه میزان استاتیک لود آنها نسبت به همدیگر است. استاتیک لود همان میزان باری است که هر موتور آسانسور در وضعیت ساکن قادر به تحمل آن است. در مورد موتور گیربکس ساسی اسپانیا این توان تحمل کمتر است به نحوی که پایین ترین نوع این موتور دارای توان تحمل ۲۱۰۰ کیلوگرم است که توان تحمل ساسی ایتالیا در پایین ترین نوع موتور گیر بکس ۱۵۰ کیلوگرم بالاتر از ساسی اسپانیا است. مطمئنا به دلیل همین موارد است که موتور گیربکس های ساسی ایتالیا

نه تنها نسبت به موتور گیربکس های ساسی اسپانیا بلکه نسبت به

تمامی موتور گیربکس های دنیا پیشرفته تر و قدرتمندتر و البته گرانقیمت ترند.

نمایندگی معتبر رایا آسانسور

آلبرتوساسی معتبرترین برند موتور گیربکس آسانسور است. موتور گیربکس های آسانسور ساسی را تنها از نمایندگی های مجاز خریداری نمایید. نمایندگی رایا آسانسور معتبرترین آنها در کشور است که توانسته با واردات مستقیم و بدون واسطه این موتور ها آنان را به سراسر کشور در جهت دسترسی آسانتر مردم به موتور آسانسور باکیفیت توزیع نماید. این نمایندگی با ارائه کلیه موتور های ساسی ایتالیا و اسپانیا با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از سوی همین شرکت ها با استقبال بینظیر مشتریان روبرو شده و توانسته بیشترین سهم فروش این موتور ها را به خود اختصاص دهد. ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور ضامن معتبری برای کیفیت و اصالت موتور های ساسی است.