شرکت تعمیر و نگهداری شرق تهران
شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران | سرویس آسانسور

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران ، سرویس و نگهداری آسانسور به صورت دوره ای و طبق قرارداد سالیانه به منظور پیشگیری از هرگونه خرابی و افزایش عمر مفید آسانسور در دوره کارکرد انجام می پذیرد.شرکت های تعمیر و نگهداری با اعزام کارشناس متخصص برای آسانسور خراب شده ، نسبت به تشخیص اولیه خرابی و رفع نقص احتمالی اقدامات لازم را انجام می دهند.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران

تعمیر و نگهداری آسانسور که توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور انجام می گیرد شامل بازبینی و کنترل آسانسور در یک بازه پیش بینی شده است.در این بازه مالکان و مدیران ساختمان که نسبت به تنظیم قرارداد با یک شرکت معتبر اقدامات لازم را انجام داده اند ، از خدمات تعمیر و سرویس ماهیانه آسانسور استفاده می نمایند.باید توجه کرد مالکان و مدیران ساختمان های تجاری و مسکونی موظفند به صورت دوره ای اقدامات لازم را جهت سرویس آسانسور انجام دهند.قبل از انجام این کار مدیران ساختمان بایستی نسبت به اخذ تاییدیه استاندارد اقدامات لازم را انجام داده باشند.

نکته حائز اهمیت این است که با انجام خدمات منظم سرویس آسانسور می توانیم :

پیش بینی و پیشگیری لازم در اثر بروز خرابی در آسانسور را انجام دهیم.

این کار باعث می گردد قبل از آنکه خرابی مذکور خسارات زیادی را وارد آورد.

نسبت به رفع نقص احتمالی اقدامات سریع تری را انجام داد.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران توضیحات

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور در استان تهران از غرب تا شرق و شمال و جنوب ، نسبت به تعمیر و نگهداری آسانسور  و اعزام نیروی متخصص به محل اقدامات شایانی را به انجام رسانیده است.این  شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران با داشتن پشتوانه قوی مدیریتی ، پرسنل مجرب و با سابقه به عنوان یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور ، در زمینه خدمات آسانسور از صفر تا صد فعالیت دارد .مجموعه رایا در طول فعالیت خود جهت پیشبرد کیفیت و سطح تکنولوژی این صنعت اقدامات گسترده ای را انجام داده است.پرسنل این مجموعه برای به نتیجه رساندن این تلاش ها زیر نظر متخصصین مجرب و باسابقه آموزش دیده و هر روز بر کیفیت خدمات خود افزوده است.و به عنوان یکی از بهترین شرکت های نگهداری آسانسور مطرح است.

سرویس ماهیانه آسانسور

یکی از دغدغه های اصلی مدیران ساختمان تعیین دقیق هزینه سرویس آسانسور است.شرکت های تعمیر و نگهداری آسانسور قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور را به صورت سالیانه منعقد می کنند.و معمولا به صورت ماهیانه هزینه سرویس را دریافت می کنند.هزینه سرویس آسانسور براساس تعداد توقف ، نوع درب آسانسور ، نوع موتور ، تراکم ترافیک ساختمان و… تعیین می شود.

خدمات آسانسور شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران

مجموعه رایا با سرویس ونگهداری منظم طبق اصول پذیرفته شده در آسانسور ، مجموعه خدمات آسانسور از صفرتاصد را به انجام می رساند.این مجموعه سرویس و نگهداری از آسانسور های خاص و ویژه ، هیدرولیک ، گیرلس وسایر موارد علاوه بر انجام خدمات در فروش قطعات آسانسور با نازل ترین قیمت نیز اقدامات گسترده ای را انجام داده است.اجرای تعمیر و نگهداری اسانسور بر طبق چک لیست ، عقد قراردادهای رسمی با سازندگان ساختمان ، اعزام افراد متخصص جهت تعمیر آسانسور ، جنرال سرویس منظم جهت قرارداد سرویس آسانسور سالیانه ،اجرای تعمیرات توسط افراد متخصص و با سابقه ،ارائه خدمات در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن و سایر موارد از جمله خدماتی است که مجموعه رایا در آن زمینه به فعالیت می پردازد.

این عملکرد مطلوب باعث شد:

در چندین سال متوالی بالای 90 درصد سطح رضایمندی از مجموعه کسب گردد.

که این خود نقطه عطفی برای این مجموعه به حساب می آید.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران

علل عمده خرابی آسانسور جهت تعمیر

در هر ساختمان ممکن است آسانسور به یکی از سه دلیل از کار بیفتد :

1- کاهش ولتاژ برق یا قطع شدن برق

ممکن است در یک آسانسور معمولا در فصل تابستان به دلیل استفاده بیش از حد افراد ساختمان از وسایل برقی پرمصرف مانند کولرهای گازی و … افت فشار رخ دهد . یا این که برق از سوی اداره برق قطع گردد .در این صورت آسانسور متوقف گردد.و اگر فردی در درون آسانسور باشد در داخل کابین حبس گردد.البته با توجه به استفاده از سیستم نجات اضطراری در آسانسور مسئله حبس شدن افراد در آسانسور تا حدودی برطرف شده است.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران

2- نادیده گرفتن ظرفیت آسانسور و استفاده نابجا از آسانسور

متاسفانه هنوز هم در کشور ما فرهنگ استفاده از آسانسور به طور کامل رعایت نمی شود .

برخی از افراد آسانسور مسافربر را با آسانسور باربر اشتباه می گیرند

و از آن به طور صحیح استفاده نمی کنند.

دستکاری در سیستم های مکانیکی یا الکتریکی آسانسور ، سوارشدن بیش از ظرفیت ، باز کردن به زور درب کابین زمانی که هنوز اسانسور کاملا متوقف نشده است و سایر موارد از جمله اقداماتی است که موجب خرابی آسانسور و نیاز داشتن به تعمیر آن می شود.

شرکت تعمیر و نگهداری شرق تهران

نقص در سیستم الکتریکی و مکانیکی آسانسور

هر سیستم و مکانیزمی ممکن است به مرور زمان دچار نقص و مشکل گردد .در آسانسور نیز به همین صورت است .اما چگونه آسانسور را تعمیر کنیم.باید دانست نقایص الکتریکی و مکانیکی ممکن است باعث اختلال در عملکرد آسانسور شده و موجب توقف آسانسور گردد.زمانی که نقص بوجود می آید ، احتمال گیر افتادن مسافران آسانسور در داخل کابین افزایش پیدا می کند.لزوم سرویس و نگهداری منظم و مستمر عاملی پیشگیری کننده برای توقف بیجای آسانسور است.

تعمیر و نگهداری آسانسور

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران

واحد یا شرکتی می تواند در عملیات سرویس و نگهداری آسانسور موفق عمل نماید:

که از سرویسکاران و تعمیرکاران متعهد ، مجرب و با سابقه استفاده نماید.

یک واحد نگهداری موفق همواره آماده ارائه خدمات و سرویس بهئ موقع است. و رفع هر گونه خرابی و اجرای نگهداری پیشگیرانه در جهت افزایش عمر و کارایی دستگاه را در اولویت قرار می دهد.

همچنین مجموعه ای در خدمات آسانسور می تواند رشد کند :

که با دارا بودن انبار قطعات قابلیت ارائه خدمات سرویس ، نگهداری و جنرال سرویس حتی در ایام تعطیل را نیز مد نظر قرار دهد.

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور به عنوان یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران ، شمال تهران ، غرب تهران و جنوب تهران آماده ارائه خدمت در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور در استان تهران است.

توانایی تشخیص در تعمیر و نگهداری آسانسور

در آسانسور برخی خرابی ها مانند عملکرد کند آسانسور واضح و مشخص است.

در صورتی که برخی مسائل قابل تشخیص نیست .

توانایی تشخیص در سرویس و نگهداری آسانسور برای هر کارشناس و تعمیرکار در آسانسور بسیار مهم و حیاتی است.

توانایی تشخیص خود 50 درصد کار بوده و 50 درصد مابقی رفع نقص به موقع آن است.

این امر مستلزم سال ها تجربه عملیاتی در زمینه آسانسور است.

باید دانست هر تعمیرکار آسانسوری قابل اتکا نیست.

شرکت تعمیر و نگهداری شرق تهران

تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران

سرویس و نگهداری آسانسور در هر منطقه ای دارای شرایط خاصی است.چراکه که نوع آسانسورها در هر منطقه متفاوت است.باید به این نکته توجه نمود زمانی که این وسیله به مشکل کوچک یا بزرگی برخورد کند، نیاز به سرویس پیدا میکند.اما لزوما این به این معنا نیست که در زمان خرابی آسانسور بایستی خدمات سرویس و نگهداری آسانسور انجام گیرد.چرا که آسانسور دارای مکانیزم مشخص است و بایستی طبق بازه زمانی مشخص آسانسور کنترل شود.باید دانست نگهداری آسانسور به معنای بازرسی از کلیه قطعات آسانسور است.به نحوی که عملکرد آسانسور با یک ریتم مشخص به کار ادامه دهد.

تعمیر و نگهداری آسانسور

اگر بعد از بررسی آسانسور، معلوم شود که مشکلی امنیت و کارایی آن را تهدید می‌کند، باید به مرحله بعدی یعنی مرحله تعمیرات رفت.تعمیرات آسانسور نیاز به تعمیر کار متخصص دارد.فردی که توانایی تشخیص به موقع خرابی آسانسور را داشته باشد.بایستی از یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران بهره گرفت.تا با کنترل عملیاتی بهبود روند مکانیزم آسانسور را رهگیری نماید.مجموعه رایا علاوه بر شرق تهران تعمیرات آسانسور در غرب تهران را نیز رهگیری می نماید.

تفاوت آسانسورها در سرویس و نگهداری آسانسور

آسانسورها دارای انواع مختلفی هستند.

و هر کدام از آن ها عملکرد خاص خود را دارند.

باید به این نکته توجه نمود :

که درست است که تمامی آسانسورها در اجزاء و قطعات کلی به هم شبیه هستند .

اما قطعات و اجزای مختلفی در انواع آسانسورهای مختلف وجود دارد.

برای مثال مکانیزم یک آسانسور گیرلس یا هیدرولیک یا روملس با یک آسانسور گیربکس دار متفاوت است.تعمیر و نگهداری در هر کدام از این آسانسورها شرایط خاص خود را دارد.و مستلزم دانش عملیاتی است. از این رو برای باید دقت شود که شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران نیروی متخصص در زمینه تعمیر آسانسور مربوطه را داراست و نیرو های متخص آن از دانش عملیاتی برخوردارند.باید به این نکته توجه نمود آسانسورهای مختلف، از تکنولوژی‌های مختلفی در ساخت استفاده می‌کنند. آشنایی با ساز و کار آسانسور برای تعمیرکار آسانسور یک امر ضروری است.این امر نیاز به به روز کردن دانش سرویسکاران و آموزش سرویس و نگهداری آسانسور به صورت مستمر دارد.سرویس آسانسور در تهرانپارس یکی از مناطقی است که در شرق تهران قرار دارد و بایستی در اولویت مناطق شرق تهران قرار گیرد.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران

اما شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران چه خصوصیاتی باید داشته باشد.

و چگونه باید سرویس آسانسور شرق تهران را رهگیری نماید.

باید به این نکته توجه نمود:

داشتن نیروی متخصص و کارامد از الزامات هر شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور است.

چرا که نیروی متخصص با انواع آسانسورهای مختلف آشناست و به خوبی می‌تواند آن‌ها را سرویس‌دهی و تعمیر کند.البته این امر با یک پشتیبانی دقیق توسر شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور تکمیل می شود.باید دانست شرکتی که سال‌های طولانی در زمینه تولید و سرویس و تعمیر آسانسور فعالیت می‌کند، عملکرد بهتری نسبت به یک شرکت تازه‌کار از خود نشان می‌دهد.چرا که تجربه در عملیات سرویس آسانسور نقش اساسی ایفا می نماید.تجربه باعث می گردد در زمان خرابی آسانسور ، تشخیص به موقع صورت گیرد.و زمانی که این امر تحقق پیدا کند.از بسیاری از خرابی های بی مورد در آسانسور پیشگیری می شود.