نمایندگی آسانسور بهران | قیمت موتور آسانسور بهران |

شرکت رایا آسانسور با در اختیار گرفتن نمایندگی آسانسور بهران به عنوان یک محصول داخلی و برند معتبر در زمینه موتور گیربکس آسانسور، برای پیشرفت در زمینه آسانسور گام های بلندی برداشته است. این مجموعه توسط تکنسین های باتجربه و ماهر خود نصب انواع موتور آسانسور بهران را به صورت دقیق انجام می دهد. در حال حاضر قیمت موتور آسانسور بهران در این مرکز از دیگر موتور های تولید داخل به لحاظ کیفیت بالا، بیشتر می باشد.

نمایندگی آسانسور بهران

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بیش از دو دهه فعالیت خود را به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته در حوزه فروش، صنعت نصب و تعمیر و نگهداری انواع آسانسور و قطعات آن آغاز نموده است.  لازم به ذکر است این شرکت در اکثر شهر های ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال می باشد و قیمت های رقابتی را در نصب و تعمیر انواع آسانسور ها ارائه می دهد. این شرکت با ایجاد واحد توانمند خدمات پس از فروش و نمایندگی فعال در مراکز استان ها دارای یکی از گسترده ترین خدمات می باشد و در طی این مدت با تعدادی از انبوه سازان و ارگان ها همکاری داشته است.این مجموعه در جهت ارتقای سطح کیفیت ، پیشرفت در صنعت آسانسور و حمایت از محصولات تولید شده در داخل کشور و مخصوصا در راستای فروش موتور باکیفیت آسانسور بهران تلاش های بسیاری را انجام داده است.

نمایندگی آسانسور بهران

شرکت بهران ، خدمات پس از فروش

شرکت آسانسور بهران یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدی قطعات آسانسور است.

این مجموعه با استفاده از بروزترین روش های تکنولوژی و همچنین بهره گیری از نیرو های توانمند خود در راستای تولید انواع موتور گیربکس آسانسور با سطح کیفی بالا بسیار تلاش نموده است. این شرکت با کوشش بسیار موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی مانند گواهینامه ISO9001 و گواهینامه ISO10004 شده است. همچنین این شرکت با اخذ تاییدیه CE قفل درب و موتور امکان صادرات این محصولات را فراهم کرده است. این مجموعه تاثیرگذار در طول فعالیت صنعتی خود نقش پر رنگی را در پیشرفت و گسترش صنعت آسانسور و پله برقی در ایران ایفا کرده است.

خدمات پس از فروش نقطه ی آغازین یک اعتماد و به عنوان وظیفه ای انکار نشدنی که برای هر شرکت لازم است لذا با بهره گیری از امکانات پیشرفته و مدرن و بکارگیری نیروهای متخصص و توانمند، کلیه قطعات و موتور آسانسور بهران به مدت دو سال گارانتی می شود

و خدمات پس از فروش 10 ساله تضمینی مناسب برای این محصول می باشد.

مجموعه رایا علاوه بر موتور آسانسور بهران ، قیمت موتور آسانسور ایرانی ، قیمت روز موتور آسانسور وارداتی ، قیمت روز تابلو فرمان آسانسور و سایر قطعات را به مشتریان ارائه می نماید.

نمایندگی آسانسور بهران

نمایندگی آسانسور بهران

قطعات اصلی تولید شده در شرکت بهران لیفت

موتور گیربکس آسانسور،

انواع درب آسانسور بهران،

گاورنر آسانسور،

قلاب سربکسل،

قفل درب لولایی بهران،

فلکه هرزگرد بهران و …

موارد تولید شده در مجموعه تولیدی بهران لیفت است که جزء قطعات اصلی و پرکاربرد در آسانسور محسوب می گردند.

شما می توانید قیمت روز موتور آسانسور بهران را از نمایندگی آسانسور بهران رایا آسانسور استعلام بگیرید.

در ادامه خصوصیات برخی از محصولات بالا را شرح می دهیم.

نصب انواع موتور آسانسور بهران

موتور گیربکس آسانسور بهران :

در حال حاضر این موتور آسانسور به صورت 6 و 8 نفره در مدل های مختلف دو سرعته (AC) و تک سرعته (3VF) با توان های 7/3 ، 6/1 ، 5/5 و سرعت 1 متر بر ثانیه عرضه می گردد. کیفیت موتور آسانسور بهران در مقایسه با سایر موتور های تولید داخل بسیار بالاتر است و قیمت آن نیز به علت کیفیت بالای آن از مابقی موتور های داخلی بیشتر است و بسیار پر ظرفدار بوده و مشتریان بی شماری دارد.

درب آسانسور بهران :

درب های لولایی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک از انواع درب اسانسور بهران می باشند.

 تمامی این محصولات مهندسی معکوس شده درب های سلکوم ایتالیا بوده و مطابق با استاندارد اروپا تولید می شوند. خط رنگ درب ها نیز بصورت تمام اتوماتیک و با استفاده از پودر الکترواستاتیک طراحی شده است. که در نتیجه پخش شدن یکپارچه و یک دست رنگ در تمامی نقاط محصول و همچنین استحکام بالای آنها را به همراه دارد.

نصب انواع موتور آسانسور بهران

فلکه هرزگرد بهران :

این فلکه مثال قرقره ای است که قدرت موتور و حرکت آن به سیم بکسل ها را انتقال می دهد. 

این فلکه در قطرهای 240 تا 520 میلی متر به تولید می رسد. فلکه هرزگرد بهران با کیفیت مطلوب عرضه می گردد.

رایا آسانسور نمایندگی فروش آسانسور در بهران ، تمام توان خود را برای کسب رضایتمندی مشتریان بکار گرفته است.

کیفیت قطعات تولیدی بهران

امروزه کیفیت تنها چیزی است که مردم در زمان تهیه محصولات مورد نظر خود به آن توجه بسیار دارند. کیفیت همیشه حرف اول را می زند. استفاده از قطعات با کیفیت در آسانسور باعث طول عمر آن می شود. در واقع کیفیت هر محصول نشانگر ماندگاری و راندمان آن محصول است.

با در نظر گرفتن این مهم شرکت بهران در طول فعالیت خود توانسته است :

موفق به تولیدات با کیفیت و استاندارد شود.

این مجموعه بر این باور است که زمانی رضایتمندی بوجود می آید که کیفیت و استاندارد در تولید هر محصولی رعایت شده باشد.

رایا آسانسور

نمایندگی رایا آسانسور با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان باتجربه و مجرب در زمینه نصب و راه اندازی انواع آسانسور در حال فعالیت است. این مجموعه با ارائه برند های معتبر و متنوع موتور آسانسور در سطح کشور و شیوه های مدرن بازاریابی و فروش توانسته است سهم قابل توجهی از بازار کشور را به خود اختصاص دهد. کلیه محصولات این مجموعه منطبق بر استاندارد های جهانی بوده و همچنین دارای کیفیت و راندمان بالایی است. رایا آسانسور افتخار دارد با بهره گیری از دانش مهندسی و کادر کارآزموده در بخش فروش قطعات آسانسور ، موتور های آسانسور بهران را با بالاترین سطح کیفی و البته با توجه به نیاز بازار کشور و متناسب با خواسته های مشتریان ارائه دهد. همچنین در نصب انواع موتور آسانسور بهران تمامی نکات ایمنی را رعایت می کند.

رایا با ارائه کارت گارانتی معتبر بدون قید و شرط تمامی اجناس را ضمانت می کند.

این شرکت به صورت مستقیم و بدون واسطه قطعات آسانسور را عرضه می کند.

با در نظر گرفتن مشاوره رایگان هنگام فروش محصولات حقوق مشتریان را رعایت می کند.

پاسخگویی شبانه روزی و خدمات رسانی 24 ساعته و بی وقفه از دیگر فعالیت های این مجموعه پر تلاش است.

مجموعه رایا با آموزش تعمیرات آسانسور به پرسنل به صورت تخصصی ، در زمینه خدمات آسانسور نیز اقدامات گسترده ای را انجام داده است.