نصب آسانسور |نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی|تعمیر ونگهداری آسانسور |نصب انواع آسانسور |

نصب آسانسور از جمله خدماتی است که باعث راحتی حمل ونقل افراد در ساختمان می گردد.ودر ساختمان هایی با تعداد طبقات بالا کاربرد دارد.

نصب آسانسور

 

نصب انواع آسانسور

 

 

 

 

 

1-آسانسور گیربکس

آسانسور گیربکس نوعی از آسانسور است که با استفاده از سیستم موتور گیربکس ، کابین به حرکت می افتدو از جمله آسانسور های پر استفاده وبا تعداد نصب بالا محسوب می شود.

نصب این آسانسورها برای ساختمان های مسکونی تا ارتفاع 20متر کاربرد بیشتری دارد.که این امر به دلیل استحلاک بیشتر این آسانسور می باشد.

2-آسانسور گیرلس

آسانسور گیرلس آسانسوری است که گیربکس در آن نقشی ندارد.

نصب این آسانسور ها به دلیل بازدهی وراندمان بالای آن (90درصد)مورد توجه قرار می گیرد.که این ویژگی سبب کاهش مصرف انرژی می گردد.در گذشته ابعاد و اندازه این موتور بسیار بزرگ تر بوده و در نتیجه نصب آن دشوارتر.با پیشرفت تکنولوژی ابعاد آن کوچک تر ونصب آن در کشور افزایش یافته است.

 

 

3-آسانسور روملس

در آسانسور روملس موتورخانه وجود نداردو این آسانسور بدون موتورخانه تلقی می شود.

نصب این آسانسورها در ساختمانهایی  مورد استفاده قرار می گیردکه امکان استقرار موتورخانه آسانسور در بالای چاه آسانسور وجود نداشته یا افرادی که طراحی بنای ساختمان برای آن ها اولویت داشته است.

4-آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیرولیک با استفاده از فشار روغن به حرکت می افتدو جک و پاوریونیت این نیرو را ایجاد می نمایند.

برخی از دلایل نصب این آسانسور به شرح زیر است:

  • امنیت بالای این آسانسور
  • بدون سقف بودن چاه آسانسور
  • فضای کمتر به دلیل حذف قاب وزنه
  • استفاده از نیروی جاذبه زمین برای پایین آمدن آسانسور که در نتیجه مصرف انرژی نزدیک به صفر می شود و سرعت آسانسور در حین پایین آمدن افزایش می یابد.
  • قطع برق،باعث باز داشتن آسانسور از حرکت نمی شود.

نصب آسانسور

نصب صفر تاصد با بهترین کیفیت

شرکت فنی مهندسی رایا صعود آسیا با بهره گیری از پرسنل مجرب وبا سابقه خدمات نصب صفر تا صد انواع آسانسور ، با بهترین کیفیت وکارایی را در اختیار استفاده کنندگان  قرار می دهد.

 

 

 

دریافت گواهینامه استاندارد

استاندارد را می توان یک مرجع ناظر برای نصب و راه اندازی یک آسانسور دانست.  آسانسور به عنوان یک وسیله حرکتی که مستقیما با انسان  ارتباط دارد، و ایمن نبودن آن می تواند جان افراد را به خطر بیندازد، بایستی موارد استاندارد را رعایت نماید.در مورد آسانسور استاندارد توانسته در دهه اخیر انبوهی از مسایل ایمنی آسانسور ها را بر طرف و از ساخت ونصب آسانسور های غیر ایمن تاحد زیادی جلوگیری به عمل آورد .

 

نصب اسانسور

ارتباط با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.