نمایندگی موتور آسانسور بهران تبریز
نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز | قیمت موتور گیربکس بهران|

مهمترین و اساسی ترین قطعه در آسانسور موتور است که انتخاب آن از حساسیت بالایی برخوردار است. از نظر متخصصین بهترین موتور آسانسور ساخته شده در کشور موتور آسانسور بهران است. این موتور آسانسور به لحاظ کیفیت و مرغوبیت و طول عمر نسبت به سایر موتور های داخلی در درجه ی بالاتری قرار گرفته است. نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران در تبریز با فروش بالای این موتور یکی از نمایندگی های معتبر موتور بهران در کشور است که تمامی موتور های بهران را با قیمت بسیار مناسب و نیز گارانتی معتبر در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز

شرکت بهران لیفت دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور می باشد. یکی از همین نمایندگی های فعال و معتبر، نمایندگی رایا آسانسور است. با مراجعه به این نمایندگی امکان انتخاب و خرید موتور مناسب به همراه مشاوره فنی رایگان از سوی متخصصین در بخش فروش میسر بوده و همچنین می توانید از گارانتی معتبر این نمایندگی و نیز خدمات پس از فروش مناسب بهره مند شوید. در این نمایندگی با توجه به لیست مشخصات و قیمت کلیه محصولات بهران از جمله موتور آسانسور بهران می توان انتخاب مناسبی را تجربه نمود. 

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز ،شرح

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با در اختیار داشتن نمایندگی شرکت بهران لیفت، تمامی محصولات این شرکت اعم از موتور آسانسور، درب، قفل و … را با بالاترین کیفت و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور توزیع می کند. رایا همواره در ترویج استفاده از محصولات داخلی همچون موتور آسانسور بهران تلاش نموده و با فروش درصد بالایی از محصولات شرکت بهران توانسته نیاز بازار را تا حد امکان پاسخگو باشد. نمایندگی رایا آسانسور انواع موتور های دوسرعته AC2 و تک سرعته 3VF بهران را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. این نمایندگی با فراهم نمودن بستر امنی از طریق اینترنت امکان کسب آگاهی از مشخصات کامل و کیفیت و کارایی موتور های بهران را به شما مشتریان عزیز می دهد.

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز

 

شما می توانید با استعلام قیمت موتور آسانسور بهران به صورت آنلاین، موتور مناسب را انتخاب و ثبت سفارش نمایید. تمامی مدل های موتور آسانسور بهران در فروشگاه رایا آسانسور با قیمت های بینظیر به فروش می رسد. در خرید موتور گیربکس آسانسور بهران از فروشگاه رایا و خدمات پس از فروش طلایی آن غافل نشوید. رایا علاوه بر فروش موتور های بهران عملیات نصب، تعمیر و سرویس و نگهداری این موتور را با  رعایت نکات ایمنی کاملا تخصصی و حرفه ای به انجام می رساند. برای تهیه ی این موتور ارزشمند ایرانی حتما سری به نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران در تبریز بزنید.

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز ،قیمت

نمایندگی رایا آسانسور با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در کشور کلیه محصولات شرکت بهران لیفت بخصوص موتور آسانسور بهران را با قیمت منصفانه ای به فروش می رساند. از آنجایی که در ساخت موتور گیربکس های بهران از قطعات و لوازم وارداتی بهره گیری شده است، قیمت آن در مقایسه با دیگر موتور های ایرانی بیشتر می باشد. و این موضوع به خاطر قیمت قطعات وارداتی است که در تعیین آنها عواملی همچون نرخ ارز و تعرفه های گمرکی نقش بسزایی دارد. طبعا با نواسانات و تغییرات در بهای ارز قیمت برخی از محصولات همچون موتور آسانسور بهران نیز دچار نوسان و تغییر خواهد شد.

با این که این موتور گیربکس قدیمی ترین و گرانترین موتور آسانسور در کشور است به جرأت می توان گفت که هنوز هم پرفروش ترین موتور در کشور محسوب می گردد. فروش بالای آن هم به دلیل کیفیت و طول عمر بالای این موتور است. این موتور باکیفیت ایرانی را در مدل های مختف می توانید در نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز جستجو نمایید. 

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز

انواع موتور گیربکس بهران

شرکت بهران لیفت با تولید بهترین موتور گیربکس های آسانسور در جهت

حفظ امنیت و کیفیت در آسانسور ها گامهای بلندی برداشته و در راستای

رضایت هر چه بیشتر مشتریان تمام تلاش خود را به کار بسته است.

موتور گیربکس های بهران در 8 نوع مختلف

و همچنین با ظرفیت های 6 تا 8 نفره روانه بازار شده اند.

مدل های دوسرعته و تک سرعته (AC2 ، 3VF) موتور بهران

با توان های 5/5 ، 6/1 ، 7/3 و 9/2 کیلووات را

می توان در نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز یافت. 

نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز

کیفیت و استاندارد موتور آسانسور بهران

همانطور که اشاره شد موتور گیربکس بهران به لحاظ کیفیت و مرغوبیت سرآمد تمامی موتور های آسانسور تولید شده در کشور است. همین امر سبب طول عمر این محصول ارزشمند ایرانی شده به طوری که تا چندین سال بدون ترس و نگرانی از خرابی و فرسودگی زود هنگام آسانسور می توان از آن استفاده نمود. بکار بردن قطعات خارجی در ساخت این موتور سبب بهبود کیفیت آن در چند سال اخیر شده است. موتور آسانسور بهران مطابق با استاندارد های اروپایی ساخته شده و کاملا با موتور آسانسور جم ایتالیا مطابقت دارد. استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات CNC در خط تولید این موتور نیز، سبب ارتقاء کیفیت این محصول ایرانی شده است. 

با نصب هر کدام از موتور گیربکس های بهران بخصوص موتور های تک سرعته 3VF می توان به خوبی حرکت نرم و بدون لرزش آسانسور را احساس کرد. نقش این موتور ها در کاهش سر و صدای آسانسور بسیار پررنگ بوده و به جرآت می توان گفت که موتور آسانسور ایرانی بهران به لحاظ مصرف برق و انرژی بسیار صرفه جو است. نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران تبریز کلیه موتور های آسانسور بهران را با بالاترین کیفیت و به صورت کاملا اصل به متقاضیان این محصول ارائه می دهد. 

خدمات پس از فروش بهران 

خدمات پس از فروش نقطه ی آغازین یک اعتماد و به عنوان وظیفه ای

انکار نشدنی که برای هر شرکت لازم است لذا با بهره گیری از

امکانات پیشرفته و مدرن و بکارگیری نیرو های متخصص و توانمند،

کلیه قطعات و موتور آسانسور بهران به مدت دو سال گارانتی می شود و

خدمات پس از فروش، به مدت 10 سال تضمینی مناسب برای این محصول می باشد.

مرکز خدمات پس از فروش بهران در مجموعه ای به وسعت 2000 هزار متر مربع واقع در

جاده قدیم کرج می باشد که متقاضیان خدمات پس از فروش می توانند

با مراجعه حضوری یا تماس با کارگاه بهران ضمن ثبت درخواست های خود ،

نسبت به حل مشکل از طریق تعمیر در محل توسط متخصصین با تجربه،

یا تعمیر در کارگاه نسبت به برطرف ساختن هر چه سریع تر مشکل اقدام کنند.