کیفیت موتور آسانسور ایرانی | انواع موتور آسانسور ایرانی |

با پیشرفت و ارتقاء دانش در تولید انواع  قطعات آسانسور در کشور متخصصین ایرانی موفق به تولید انواع موتور های آسانسور ایرانی شدند. دانشمندان و متخصصین کشورمان با بهره گیری از دانش نوین و استفاده از روش های تکنولوژی مدرن توانستند کیفیت موتور آسانسور ایرانی را بالا ببرند. در حال حاضر موتور های ایرانی از لحاظ کیفیت قادر به رقابت با انواع موتور های وارداتی هستند.موتور های آسانسور ایرانی با ظرفیت ها و توان های مختلفی طراحی و به تولید انبوه رسیده اند. امید است با تولیدات ملی به خودکفایی رسیده و بتوانیم نیاز صنعت آسانسور کشور را تأمین کنیم و دیگر نیازمند محصولات وارداتی نباشیم.

کیفیت موتور آسانسور ایرانی

امروزه در سراسر جهان شرکت های مختلفی در حال طراحی و تولید انواع موتور آسانسور می باشند. در کشور ما نیز شرکت های گوناگونی مشغول طراحی و تولید موتورهای آسانسور متنوع می باشد. در این شرکت ها با بهره گیری از دانش مدرن و تکنولوژی پیشرفته شاهد تولید محصولات مرغوب و با کیفیت بالا هستیم. متخصصین و کارشناسان با تجربه در ساخت بهترین موتور های آسانسور ایرانی و رفع نواقص آنها همواره در تلاش اند. تولید موتور های آسانسور پیشرفته و با کیفیت در کشور باعث می شود کم کم به خودکفایی موتور آسانسور در کشور برسیم. در ایران از موتور های وارداتی با کیفیت بالا نیز در صنعت آسانسور استفاده می شود. امروزه با پیشرفت فنی در تولید محصولات آسانسور ایرانی می توانیم شاهد رقابت بین موتورهای آسانسور وارداتی و موتورهای آسانسور ایرانی باشیم.

کیفیت موتور آسانسور ایرانی توضیحات

همانطور که می دانیم :

همه ی مردم برای تهیه محصولات مورد نیاز خود سراغ با کیفیت ترین آنها می روند.

به جهت بهایی که باید پرداخت کنند کیفیت  محصولات برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

وجود تحریم ها متخصصین و دانشمندان در حوزه های مختلف علمی و فنی کشور را بر آن داشت تا با بهره گیری از دانش مدرن ، استفاده از تکنولوژی پیشرفته و آگاهی کامل از نیاز روز بازار کشور محصولات با کیفیت بیشتری طراحی و تولید کنند تا کشور دچار کمبود محصولات با کیفیت نشود. متخصصان در زمینه دانش آسانسور نیز موفق به تولید انواع موتور آسانسور با کیفیت بالا با معرفی برند های مختلف شدند. کشور عزیزمان با تولید انواع موتور آسانسور با برند های معتبر توانسته است امتیاز بازار خود را از لحاظ کیفیت در صنعت آسانسور بالا ببرد.

همچنین با تولید موتور های با کیفیت آسانسور در حال رقابت با انواع موتور های آسانسور وارداتی می باشد.

کیفیت موتور آسانسور ایرانی

استاندارد و کیفیت انواع موتور آسانسور ایرانی

استاندارد هر محصول نشانگر مرغوبیت بالای آن می باشد. تمامی محصولات مرتبط با آسانسور تولید داخل  مخصوصا موتور های آسانسور همه ی مقررات و قوانین استاندارد های جهانی را سپری کرده و منطبق با استاندارد EN81 اروپا می باشند.

همانطور که گفته شد موتور های تولید داخل با کیفیت بالاتری نسبت به قبل راهی بازار آسانسور می شوند. در ایران موتور های آسانسور مختلف با برند های معتبر طراحی و تولید می شوند که عبارت اند از:

موتور آسانسور بهران 

موتور اسانسور پرگاس 

موتور آسانسور یاران

موتور آسانسور الکمپ

موتور آسانسور الکو

کلیه ی این محصولات از قطعات مرغوب و باکیفیت ساخته شده اند.

و هر کدام از لحاظ کارایی و قیمت جایگاه خاصی را در بازار به خود اختصاص داده اند.

در بین این محصولات برند موتور آسانسور بهران بسیار معتبر و با کیفیت ترین موتور آسانسور ایرانی است.

در حال حاضر این موتور آسانسور در حال رقابت با انواع موتور های وارداتی است.

فروش تابلو فرمان آسانسور و آموزش انواع تابلو فرمان آسانسور مانند آموزش تابلو فرمان آسانسور پار به پرسنل و آموزش تعمیر آسانسور از دیگر خدمات مجموعه رایا آسانسور است.

کیفیت موتور آسانسور ایرانی

مشخصات موتور های آسانسور بهران و پرگاس

موتور آسانسور بهران:

این موتور گیربکس آسانسور را می توان بهترین موتور آسانسور تولید شده در ایران دانست.

موتور آسانسور بهران با قدرت های مختلفی از جمله 5/5 ، 6/1 و 7/3 کیلو وات تولید می شود. از لحاظ عملکرد، این موتور گیربکس، برای آسانسور های 6 نفره و 8 نفره قابل استفاده است.

موتور آسانسور پرگاس:

این موتور گیربکس در مدل MD 550 و با قدرت 6/1 کیلو وات طراحی گردیده است. از ویژگی های بارز موتور گیربکس پرگاس سازگار بودن آن با شرایط جغرافیایی و زیست محیطی کشور است. این موتور گیربکس به صورت 6 نفره و با سرعت یک متر بر ثانیه به بازار عرضه می گردد.

کیفیت موتور آسانسور ایرانی پرگاس در سطح مطلوبی بوده و قابل رقابت با موتورهای گیربکس تولید داخل می باشد.

کیفیت موتور آسانسور ایرانی

مشخصات موتور آسانسور یاران، الکمپ و الکو

موتور آسانسور یاران:

موتور گیربکس یاران با قدرت 5/5 کیلوات و به صورت 6 نفره و با سرعت یک متر بر ثانیه به بازار عرضه می شود. این موتور گیربکس دارای جریان آمپر 13 و گام شیار 17 است. از جمله نکاتی که در مورد این موتور گیربکس حائز اهمیت است راندمان 75 درصدی این موتور گیربکس آسانسور است.

موتور آسانسور الکمپ:

موتور آسانسور الکمپ با قدرت 5/5 کیلو وات در ظرفیت 6 نفره و با سرعت یک متر بر ثانیه طراحی و تولید شده است

  همچنین ارتباط نزدیکی با موتور آسانسور الکمپ ایتالیا دارد. 

موفق به اخذ استاندارد ملی آسانسور ایران به شماره 630301 شده است.

موتور آسانسور الکو:

این موتور گیربکس درظرفیت 8 نفره و با سرعت ۱m/s دارای کیفیت بالا در طراحی و تولید بوده و نسبت به شرایط محیطی کشور تولید گردیده است. موتور الکو 5/5 کیلو وات دوسرعته محبوبیت بالایی نزد نصابان آسانسور و سازندگان ساختمان در کشور دارد.

توسعه زیر ساخت ها و استفاده از روش ها و تکنولوژی نوین کیفیت موتور آسانسور ایرانی الکو را بالا برده است.

کلیه این محصولات دارای 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشند.

نمایندگی موتور آسانسور ایرانی

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور همواره در تلاش است که بهترین و معتبرترین برندهای موتور آسانسور ایرانی با کیفیت و کارایی بالا را با قیمت مناسب به بازار و مشتریان ارئه دهد. این شرکت انواع موتور های ایرانی را با توجه به نیاز بازار و متناسب با درخواست مشتریان،

بدون واسطه و مستقیم به سراسر کشور عرضه می کند.

این مجموعه با ارائه مشاوره در زمان فروش محصولات خود حقوق مشتریان را رعایت می کند.

مجموعه رایا آسانسور 24 ساعته در حال پاسخگویی و خدمات رسانی سریع می باشد.

برای نصب موتور آسانسور تولید داخل باید از کیفیت موتور آسانسور ایرانی آگاهی کامل داشت.

مجموعه رایا علاوه بر فروش موتور آسانسور ایرانی ، در زمینه فروش موتور آسانسور ایتالیایی نیز گام برداشته

و خدماتی چون تعمیر موتور آسانسور و سایر خدمات را به انجام می رساند.