نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو | قیمت درب اتوماتیک آسانسور |

درب پارسیان سیستم رو یکی از درب های آسانسور ساخته شده در ایران است که با سطح کیفی مطلوبی به بازار عرضه می شود. این درب آسانسور از مواد و آلیاژ مرغوبی ساخته شده و در بسیاری از پروژه های انبوه سازی مورد استفاده قرار گرفته است. درب پارسیان سیستم رو با قیمت مناسبی که ارائه می دهد بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد. این درب آسانسور بادوام، در نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو  رایا آسانسور با بهترین و مناسب ترین قیمت نسبت به دیگر نمایندگی ها به فروش می رسد. با رایا آسانسور خرید مقرون به صرفه ای را تجربه خواهید نمود. 

نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو

مجموعه رایا آسانسور با سابقه فروش درخشان و ارسال به تمامی شهرستان ها و دارا بودن اکثر نمایندگی قطعات آسانسور از جمله همین درب پارسیان سیستم رو ، و تلاش برای رضایت شما عزیزان و دادن کالا های ۱۰۰% اصلی و با کیفیت و داشتن کارشناسان فروش مجرب و کار آزموده در تلاش است تا برای آسایش شما عزیزان گام بردارد و خدمات ارزنده ای به شما سازندگان و نصابان آسانسور عزیز ارائه دهد.

نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو ،رایا 

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با تلفیق تخصص ، دانش و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری، اداری و مسکونی می باشد. مجموعه رایا از همان ابتدای فعالیت خود اقدام به فروش انواع قطعات نموده است. این مجموعه واردات انواع قطعات آسانسور را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می دهد. رایا با بهره گیری از تکنسین های مجرب و کادر کارآزموده در بخش های مختلف فروش ، نصب و تعمیر و نگهداری انواع قطعات آسانسور در راستای حفظ ایمنی و کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان توانسته است گام های بلندی بردارد. این مجموعه با ارائه بهترین و با کیفیت ترین درب های آسانسور پارسیان سیستم رو توانسته است نیاز بازار کشور را تا حد امکان پاسخگو باشد.

نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو

شرکت پارسیان سیستم رو

شرکت پارسیان سیستم رو با سابقه بیش از 14 سال در طراحی و تولید قطعات آسانسور در ایران مشغول به فعالیت است. این شرکت در تولید انواع درب های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک آسانسور از پیشرفته ترین دستگاه های پرس و نیز دستگاه های برش و پانچ بهره برده است. این شرکت با تولید لندینگ و کابین توانسته همگام با تکنولوژی پیشرفته مانند کشور ایتالیا کیفیت محصولات خود را ارتقاء بخشد. این شرکت همواره در رفع نواقص فنی و فیزیکی تولیدات خود در حال تلاش است. شرکت پارسیان سیستم رو دارای یک آزمایشگاه و کنترل کیفیت مطابق با استاندارد های جهانی است. بدین صورت که هر محصول بعد از تولید، مورد بررسی در واحد کنترل کیفی شرکت قرار می گیرد.  این شرکت موفق به اخذ پروانه استاندارد از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شده و در تولید درب های آسانسور ار مواد مرغوبی استفاده نموده است.

نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو

نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو

رایا آسانسور نمایندگی معتبر انواع قطعات آسانسور در ایران، با بینشی عمیق نسبت به محصولات ساخته شده در داخل کشور ، در زمینه خدمات آسانسور از صفر تا صد پیشگام بوده و با در اختیار گرفتن نمایندگی برندهای معتبر از جمله نمایندگی فروش محصولات پارسیان سیستم رو ، در فروش قطعات آسانسور به سراسر کشور گام های نوید بخشی برداشته است. این مجموعه با شعار 24 ساعته در خدمت شما هستیم ، با تلاش مضاعف برای اعتلای این سرزمین می کوشد.

نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو

درب پارسیان سیستم رو

پارسیان سیستم رو تولید کننده انواع درب اتوماتیک آسانسور در ایران می باشد. این شرکت درب های اتوماتیک آسانسور را با کیفیتی مطلوب روانه بازار می کند. این درب ها در عرض های مختلفی چون، 70، 80، 90، 100، 110 و 120 سانتی متر به صورت دولته و سه لته طراحی شده اند. درب های پارسیان سیستم رو در مدل های تلسکوپی و سانترال تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به بازار عرضه می شوند.

انواع درب های آسانسور متداول در بازار کشور

از آنجایی که باید درب آسانسور از دو جنبه ایمنی و تزئینی برخوردار است پس با وجود آن، از سقوط افراد و بار به چاه آسانسور جلوگیری می شود. باید دانست که درب های آسانسور در انواع درب طبقه ( لولایی ، نیمه اتوماتیک ، اتوماتیک ) ، درب کابین و مدل های متنوعی (  سانترال ، تلسکوپی و …) طراحی و تولید شده اند. درب طبقه آسانسور در محل ورودی طبقات به کابین آسانسور قرار می گیرد. درب کابین آسانسور روی کابین نصب می شود. درب های آسانسور بسیاری در کشور با معرفی برند های مختلف در حال طراحی و تولید می باشند. از جمله آن ها به جز درب پارسیان سیستم رو می توان به:

اشاره نمود.

و از جمله درب های وارداتی می توان :

و … را مثال زد.

قیمت درب اتوماتیک پارسیان سیستم رو

باید دانست که قیمت اکثر محصولات مرتبط با آسانسور وابسته به نرخ ارز می باشد. نوسانات نرخ ارز باعث می شود تا قیمت قطعات به صورت لحظه ای تعیین شود. با این حساب قیمت برخی از قطعات آسانسور متغیر است. در بازار کنونی قیمت درب آسانسور پارسیان سیستم رو با توجه به کیفیت مطلوبی که دارد بسیار مناسب و منطقی تعیین شده است. البته در نمایندگی رایا آسانسور این درب ایرانی با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. قیمت روز درب های اتوماتیک آسانسور پارسیان سیستم رو را فقط از نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو رایا آسانسور جویا شوید. 

درب های سانترال و تلسکوپی پارسیان سیستم رو

درب سانترال: این درب تمام اتوماتیک از مکانیزم ساده ای برخوردار است. عملکرد این درب بسیار سریع است بطوری که هر دو قسمت در ب در کمترین زمان بصورت هماهنگ و همزمان به هم نزدیک و یا از هم فاصله می گیرند. سرعت عمل بالای این درب باعث می شود تا در زمان صرفه جویی شده و عمل ورود و خروج سریع تر انجام شود. وجود این درب به خاطر سرعت عمل بالا در ساختمان های بزرگ و برخی از آسانسور ها می تواند جنبه حیاتی داشته باشد. درب سانترال از نظر ظاهری جذاب تر می باشد.

درب تلسکوپی: این درب اتوماتیک با استفاده از یک مکانیزم بسیار ساده از یک طرف باز و بسته می شود. سرعت عمل این درب به نسبت درب تمام اتوماتیک سانترال پایین تر است . و زمان بیشتری برای باز و بسته شدن صرف می کند. از این درب نیز در ساختمان های پرترافیک استفاده می شود. تعمیر درب های آسانسور را به رایا آسانسور بسپارید.

قطعات درب اتوماتیک طبقه:

شامل چارچوب، لته ها، سیل درب، کفشک ها و کنتاکت می باشد.

قطعات درب اتوماتیک کابین:

تمام قطعات درب طبقه را دارد و نیز مکانیزم باز و بسته شدن درب که خود شامل قطعات مختلفی مثل موتور سردرب، درایو و قرقره ها و تسمه می باشد. 

نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو رایا آسانسور این محصولات را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نکات تکمیلی در استفاده درست از درب های آسانسور

  • به هیچ عنوان از قطعات ارزان و بی کیفیت در نصب و تعمیر درب ها استفاده نکنید.
  • در استفاده از آسانسور هیچ گونه شئ ای را در لابلای درب ها قرار ندهید.
  • از تکیه دادن به درب کابین در حال حرکت خودداری کنید.
  • اگر درب ها نیاز به تعمیر یا تعویض داشتند ،
  • حتما از یک  سرویس کار متخصص و باتجربه برای خدمات رسانی دعوت کنید.
  • به هیچ وجه درب ها را با شتاب زیاد نبندید
  • درب های اتوماتیک کابین را نباید با دست بست.
  • درب های دستی را قبل از رسین کابین به طبقه مورد نظر باز نکنید.
  • ضربه زدن به درب ها کار بسیار اشتباهی است
  • توجه به تکان ها و صدا های درب آسانسور بسیار مهم است

مطمئنا  رفتار نامناسب با درب های آسانسور آن ها را خیلی زود فرسوده کرده

و از عمر مفید آن ها می کاهد. در این صورت به تعمیر و شاید در بعضی مواقع نیاز به تعویض پیدا کنند.

که این نشانگر بی دقتی افراد در فرهنگ استفاده از آسانسور می باشد.

درب های آسانسور باکیفیت شرکت پارسیان سیستم رو را از نمایندگی فروش درب پارسیان سیستم رو رایا آسانسور بخواهید. همچنین سرویس و نگهداری آسانسور خود را می توانید با خیالی آسوده به سرویسکاران متخصص، ماهر و باتجربه این مجموعه بسپارید.