قیمت انواع درب آسانسور
انواع درب آسانسور | فروش درب لولایی و اتوماتیک آسانسور

درب در آسانسور یکی از 5 قطعه مهم و کاربردی محسوب می شود.که به همراه ریل پس از اجرای مرحله آهن کشی مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.این قطعه مهم برای امنیت افراد استفاده کننده از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.انواع درب آسانسور شامل : درب طبقات و درب کابین آسانسور است.درب های طبقات شامل : درب طبقه لولایی و درب طبقه اتوماتیک است.درب های کابین نیز شامل: درب نیمه اتوماتیک و درب تمام اتوماتیک است. گفتنی است : نصب و راه اندازی درب های آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.و بایستی توسط نصابان مجرب و باسابقه انجام پذیرد.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش قطعات آسانسور ، انواع درب های آسانسور را با کیفیت مناسب و قیمت عالی به سراسر کشور ارسال می نماید.

انواع درب آسانسور

درب در آسانسور نقش ایمنی و تزیینی را ایفا می نماید.و شامل انواع مختلفی است.انواع درب آسانسور شامل : درب طبقه و درب کابین است.درب طبقات شامل : درب طبقات لولایی و درب طبقات اتوماتیک است.درب کابین شامل: درب نیمه اتوماتیک و درب تمام اتوماتیک است.گفتنی است: زمانی که درب های طبقات به صورت لولایی خریداری شود.

درب کابین بایستی به صورت نیمه اتوماتیک مورد استفاده قرار گیرد.گفتنی است : درب در آسانسور امنیت افراد استفاده کننده را تامین می کند.از این رو بایستی به نوع آن ، متریال استفاده شده در آن و نصب و راه اندازی آن توجه نمود.

انواع درب آسانسور

انواع درب آسانسور با جزییات

  • نوع درب طبقات 
  • درب کابین

مدل درب طبقات شامل:

  • نوع درب طبقات لولایی
  • درب طبقات اتوماتیک

مدل درب کابین شامل:

  • درب کابین نیمه اتوماتیک
  • نوع تمام اتوماتیک
  • درب کابین اتوبوسی

مدل درب های طبقات اتوماتیک شامل:

  • درب اتوماتیک سانترال
  • نوع درب اتوماتیک تلسکوپی

گفتنی است:درب های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به صورت دولته و سه لته طراحی می شوند.عرض درب های آسانسور شامل 60 تا 120 سانتیمتر ساخته می شوند.و ارتفاع مفید 2 متر در نظر گرفته می شود.برخی از ساختمان ها با ارتفاع بیشتری ساخته می شوند.برای این مدل از ساختمان ها ارتفاع مفید درب بین 2.10 و 2.20 در نظر گرفته می شود.

درب طبقات لولایی

درب های آسانسور لولایی ساده ترین نوع درب محسوب می شوند.و با توجه به قیمت مناسبی که دارند.در بیشتر پروژه های نصب و راه اندازی اسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.این مدل از درب ها به فضای بسیار کمی از نظر عرض درب نیاز دارند زیرا شامل فقط یک درب و یک چارچوب ساده است .برای چارچوب معمولا از ورق فولادی 2 میلیمتر و برای لته ها از ورق فولادی 1 ، 1.25 و 1.5 استفاده می گردد.یکی از بهترین مدل های درب ، درب آسانسور لولایی طرح پردیس است.

انواع درب آسانسور

درب های آسانسور لولایی با زاویۀ ۹۰ درجه نسبت به دیوار باز شده و در نتیجه باعث مسدود شدن راهرو می گردند.در صورتی که درب های اتوماتیک یا از یک سمت به سمت دیگر و یا از وسط به دو طرف باز می شوند.انواع درب آسانسور لولایی شامل : طرح ترک ، طرح زنبوری ، طرح ورساچ ، طرح خاتم ، طرح برگ و سایر مدل ها را شامل می شود.

گفتنی است: یکی از قطعات مهم درب های لولایی ، دیکتاتور درب آسانسور است.

درب آسانسور تلسکوپی

درب آسانسور تلسکوپی نمونه ای از درب های اتوماتیک محسوب می شود.که از یک سمت به جهت دیگر باز می شود.باید به این نکته توجه نمود: به هنگام خرید بایستی جهت درب را مشخص نمود.این مدل از درب ها یا به صورت راست بازشو و یا به صورت چپ باز شو ساخته شده اند.

گفتنی است:

درب تلسکوپی مدت زمان بیشتری نسبت به مدل سانترال برای باز شدن صرف می کند. انواع درب آسانسور تلسکوپی شامل : درب تلسکوپی دولته و سه لته است.و عرض درب ها از 60 تا 130 سانتیمتر در نظر گرفته شده است.

قیمت انواع درب آسانسور

درب آسانسور سانترال

این مدل از درب آسانسور از وسط به دو سمت باز می گردد.در نتیجه نیازی به پیدا کردن جهت ندارد.گفتنی است: باز و بسته شدن این درب با سرعت بالایی نسبت به مدل تلسکوپی صورت می گیرد. که این باعث صرفه جویی در زمان می شود .

و می توان از آن در ساختمان های بزرگ و آسانسور هایی که جنبه حیاتی دارند استفاده کرد. مدل سانترال از نظر ظاهری بسیار جذاب می باشد.برای زیبایی بیشتر این مدل از درب آسانسور از ورق های استیل با طرح های مختلف استفاده می گردد.

مکانیزم بازشدن درب های آسانسور

مکانیزم باز شدن درب های اتوماتیک به گونه ای است:که به هنگام رسیدن به سر طبقه نه تنها درب کابین را باز می کند. بلکه قفل درب طبقه را نیز درگیر می کند و باعث باز شدن آن نیز می شود همین طور این مکانیزم در هنگام بسته شدن درب کابین قفل درب طبقه را نیز به آرامی آزاد کرده و باعث بسته شدن آن می شود.تا کابین بتواند بدون برخورد به این قفل ها به حرکت خود در شفت آسانسور ادامه دهد.

انواع درب آسانسور شامل : درب آسانسور لولایی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک است.و ارتفاع مفید درب آسانسور 2 متر است.رنگ درب های تمام اتوماتیک به صورت الکترو استاتیک است.و مشتریانی که نیاز به استیل کردن درب دارند.این کار به صورت سفارشی برای آن ها انجام می گیرد.امروزه در بازار ایران تنوع رنگی بسیاری در استیل وجود دارد. و در این ضمینه مشکلی وجود ندارد.

بازرگانی رایا آسانسور در کنار فروش درب آسانسور لولایی و اتوماتیک ، کلیه قطعات آسانسور از صفرتاصد را به سراسر کشور ارساال می نماید.

مرکز فروش درب های آسانسور


شرکت فنی و مهندسی رایا آسانسور با پرسنل و کادری مجرب و متخصص و با استفاده از امکانات و تکنولوژی های به روز و مدرن در جهت هرچه بهتر شدن خدمات آسانسور گام برداشته و با دارا بودن نیروی جوان و مجرب و کار آمد سعی در پیشرفت خدمات آسانسور در داخل کشور است.

این مجموعه با دارا بودن تکنولوژی روز دنیا در نظر دارد. برای هرچه بیشتر پیشرفت کردن این صنعت گام بردارد. در این راستا موفق هم عمل نماید. و با در اختیار گرفتن برندهای مطرح در قسمت فروش آسانسور همواره رضایت مندی مطلوبی را در اختیار گرفته است. و در تلاش است که هر روز بهتر از دیروز عمل کند و رضایت بیشتری را بدست آورد .

شما می توانید:

با مراجعه به لینک قطعات درب آسانسور اتوماتیک اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

درب نیمه اتوماتیک آسانسور

در آسانسور درب یکی از ملزومات مهم و پرکاربرد است.که به همراه ریل در یک مرحله و پس از اجرای مرحله آهن کشی مورد نصب قرار می گیرد.البته باید به این نکته توجه نمود : درب های طبقات در این مرحله مورد استفاده قرار می گیرند.و نوع درب کابین در مرحله راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

درب نیمه اتوماتیک  در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.در این پروژه ها درب های طبقات به صورت لولایی و مدل کابین آن به صورت نیمه اتوماتیک مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.در انواع درب آسانسور این مدل از درب نسبت به قیمت درب تمام اتوماتیک از قیمت پایین تری برخوردار است.یکی از پر فروش ترین این مدل از درب ها ، درب کابین نیمه اتوماتیک یاران عرض 80 است.

فروش انواع درب آسانسور

درب آسانسور اتوبوسی

یکی دیگر از مدل های درب ، درب آسانسور اتوبوسی است.این مدل از درب در پروژه های مورد استفاده قرار می گیرد.که با محدودیت فضا مواجه هستند.در حال حاضر کمتر از این مدل درب استفاده می شود.چرا که درب های آسانسور اتوبوسی نسبت به درب های تمام اتماتیک و نیمه اتماتیک خرابی بیشتری دارند.ضمن این که این مدل از درب جزء درب های قدیمی محسوب می شوند.

مشتریان عزیز در هنگام خرید انواع درب آسانسور دقت بیشتری نمایید. و درب های اتوبوسی شرکت هایی را خریداری کنید. که نسبت به درب های اتوبوسی دیگر موجود از کیفیت بالاتری برخوردار باشند . نگران نباشید ما شما را برای انتخاب بهترین مدل درب اتوبوسی راهنمایی خواهیم نمود.