استعلام قیمت قطعات آسانسور
استعلام قیمت قطعات آسانسور | نمایندگی فروش لوازم آسانسور |

آنچه که امروزه در هنگام خرید محصولات برای مردم اهمیت بالایی دارد، قیمت آنها است. در هنگام تهیه محصولات مرتبط با آسانسور قیمت موضوع مهمی است اما باید دانست که از آن مهمتر اصالت و کیفیت محصولات می باشد که به آن توجه بیشتری باید نمود. مطمئنا قطعات اصل دارای کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به قطعات تقلبی و بی کیفیت می باشند. متأسفانه تعداد این قطعات (تقلبی) در بازار کم نیست. در هنگام تهیه قطعات آسانسور باید بسیار هوشیار بوده و از اصالت و قیمت دقیق آنها مطمئن شده و در نهایت خرید نمود. برای تهیه قطعات اصل و استعلام قیمت قطعات آسانسور حتما به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.

استعلام قیمت قطعات آسانسور

در دنیای امروزی آسانسور یکی از لازمه های زندگی شده است. بطوری که بدون آن نمی توان زندگی کرد. این دستگاه با حمل و نقل مسافرین و بار به صورت حرکت عمودی مشکلات تردد و سروصدای ساختمان ها را به حداقل رسانده است. با پیشرفت در صنعت آسانسور، انواع آن در سراسر دنیا طراحی و ساخته می شود که هرکدام از آن ها دارای قطعات مخصوص به خود است. باید دانست که آسانسور ها از قطعات مکانیکال و الکترونیکال مختلفی تشکیل می شوند که به صورت هماهنگ و مانند یک خانواده در کنار هم فعالیت نموده تا آسانسور عملکرد ایده آلی داشته باشد. بهتر است برای استعلام قیمت قطعات آسانسور به نمایندگی های معتبر آسانسور مراجعه نمایید تا علاوه بر قیمت دقیق قطعات از اصالت آنها که موضوع بسیار مهمی در تهیه قطعات می باشد، مطمئن شوید.

استعلام قیمت قطعات آسانسور ،فروشگاه رایا

برخی افراد با قطعات آسانسور آشنا نبوده و آسانسور را یک سیستم ساده مانند بالابر می دانند. اما همانطور که گفته شد، آسانسور ها دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام از آنها دارای قطعات مختلف بسیاری می باشند. اکثر مردم از قطعات آسانسور فقط کابین را می شناسند و از قطعات دیگر و نقش آنها در آسانسور مطلع نمی باشند. برای همین وقتی قصد ساخت یک آسانسور را دارند باور نمی کنند که آسانسور این همه قطعه داشته باشد. بسیاری از قطعاتی که در صنعت آسانسور کشور بکار می رود وارداتی می باشد که قیمت آنها بیشتر از قطعات تولید داخل است. طبعا آسانسور هایی که با قطعات وارداتی ساخته یا نصب می شوند از قیمت بالاتری برخوردارند. 

برای کسب اطلاع از قیمت قطعات آسانسور حتما سری به فروشگاه رایا آسانسور بزنید. نمایندگی رایا آسانسور با واردات مستقیم بهترین قطعات آسانسور و توزیع آنها در کنار قطعات تولید داخل به سراسر کشور یکی از نمایندگی های پرفروش و معتبر آسانسور در کشور شناخته شده است. رایا کلیه قطعات آسانسور خارجی و داخلی را با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار داده و با ارائه مشاوره فنی رایگان آنها را در انتخاب قطعه مناسب یاری راهنمایی می کند. 

استعلام قیمت قطعات آسانسور

استعلام قیمت روز کلیه قطعات آسانسور

با توجه به نوسانات پی در پی نرخ ارز در کشور همچنان شاهد تغییر قیمت برخی از محصولات مرتبط با آسانسور هستیم. با این حساب باید گفت که نمی توان قیمت ثابتی برای برخی از قطعات آسانسور از جمله موتور آسانسور تعیین نمود. همانطور که می دانید، قطعات وارداتی نسبت به قطعات داخلی از قیمت بیشتری برخوردار بوده که معمولا علت آن بهای ارز، تعرفه های گمرگ و نیز موضوع وارداتی بودن آنها می باشد. بسیاری از قطعاتی که در کشور تولید می شود نیز به صورت کامل ایرانی نبوده که همین امر باعث شده تا قیمت آنها هم نسبت به قطعات کاملا ایرانی بالاتر رود. با این که موضوع مهم در تهیه قطعات آسانسور اصالت و کیفیت آنها است، اما در شرایط فعلی مردم بیشتر به قیمت قطعات اهمیت می دهند.

برای دریافت قطعات اصل و استعلام قیمت روز قطعات آسانسور فقط به نمایندگی رایا آسانسور مراجعه نموده و از خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر آن بهره مند شوید. 

استعلام قیمت قطعات آسانسور

رایا نمایندگی بهترین قطعات آسانسور

رایا آسانسور یکی از معتبرترین واردکننده های قطعات آسانسور در کشور بوده که توسط نیروهای متخصص و باتجربه در بخش های مختلف، فروش، نصب، تعمیر و نگهداری انواع آسانسور با برنامه ریزی مدون و بازاریابی حرفه ای بالاترین فروش قطعات آسانسور را به خود اختصاص داده و توانسته گام های بلندی در بازار این صنعت بزرگ بردارد. همچنین با رعایت نکات ایمنی و پیروی از قوانین و استاندارد ها توانسته بهترین و پیشرفته ترین خدمات آسانسور در تهران و حومه را به مشتریان ارائه دهد. رایا با پشتیبانی از شرکت های معتبر تولید کننده قطعات آسانسور خارجی و داخلی، کلیه محصولات آنها را به صورت مستقیم به سراسر کشور عرضه می دارد.

قیمت موتور آسانسور

رایا با دراختیار داشتن نمایندگی بسیاری از شرکت های تولید کننده موتور آسانسور، این قطعه مهم در آسانسور را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می دارد.  پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت قطعات آسانسور فقط به رایا مراجعه نمایید. موتور های ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ایرانی، ترک و چینی از جمله:

  • موتور آسانسور آلبرتوساسی 
  • موتور آسانسور مونتاناری
  • موتور آسانسور سیکور( الکمپ)
  • موتور آسانسور جم
  • موتور آسانسور ایتال گیرز
  • موتور آسانسور زیلابگ
  • موتور آسانسور ویتور
  • موتور آسانسور بلولایت
  • موتور آسانسور آکیش

استعلام قیمت قطعات آسانسور

 

نمایندگی رایا آسانسور بهترین گزینه برای استعلام قیمت قطعات آسانسور می باشد.

  • موتور آسانسور بهران
  • موتور آسانسور پرگاس
  • موتور آسانسور یاران
  • موتور آسانسور الکمپ
  • موتور اسانسور الکو

موتور های ایرانی در این نمایندگی با کیفیت بالا و بهترین قیمت به فروش می رسد.

قیمت ریل آسانسور

رایا نمایندگی شرکت های تولید کننده انواع ریل آسانسور همچون سوپر ساورا اسپانیا، مارازی و مونته فرو ایتالیا، مونته فرو چین، ترکلی، آیگون و فالکون ترکیه و … را دراختیار داشته و با بالاترین فروش ریل های آسانسور خارجی در کشور دسترسی مردم به این قطعه مهم در آسانسور را آسان تر نموده است. بهترین ریل آسانسور در اسپانیا با معرفی برند سوپر ساورا ساخته می شود که البته قیمت آن از دیگر ریل ها بالاتر می باشد. ریل های ایتالیایی به لحاظ کیفیت و مرغوبیت رتبه دوم را به خود اختصاص داده اند. قیمت این ریل ها نیز از ریل های ترک و چینی بالاتر است. ریل های ترک و چین با قیمت مطلوبی در نمایندگی رایا آسانسور به فروش می رسد.

قیمت درب آسانسور

انواع درب های ایتالیایی، ترک و ایرانی به صورت لولایی و اتوماتیک در فروشگاه رایا با نازل ترین قیمت به فروش می رسد. در این فروشگاه درب های سلکوم ایتالیا و ترک، برند های درب آسانسور ایرانی از جمله یاران، حریری، بهران، کیوان فراز، صدرا، پارسیان سیستم رو و … با بالاترین کیفیت به فروش می رسد. رایا برای درب های وارداتی قیمت بالاتری نسبت به درب های داخلی در نظر گرفته است که این به علت کیفیت و طول عمر بیشتر آنها است. فراموش نکنید: استعلام قیمت قطعات آسانسور فقط از نمایندگی رایا

در این نمایندگی قیمت سایر قطعات آسانسور همچون انواع تابلو فرمان، کابین، سیم بکسل، تراول کابل، دیکتاتور، قفل، وزنه تعادل و … با توجه به کیفیت و مرغوبیت و داخلی و خارجی بودن آنها تعیین می شود. که البته رایا آسانسور با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در کشور، برای تک تک قطعات داخلی و خارجی بهترین و مناسب ترین قیمت را در نظر گرفته است. بنابراین ما به شما این اطمینان را می دهیم که

با مراجعه به نمایندگی رایا آسانسور بهترین و مرغوبترین قطعات را دریافت و

از خدمات پیشرفته و گارانتی معتبر رایا بهره مند خواهید شد.

با رایا نگران امنیت و آرامش خود نباشید.