قیمت انواع تابلو آسانسور
قیمت انواع تابلو آسانسور | نمایندگی فعال تابلو فرمان آسانسور |

دانشمندان و متخصصین کشورمان با بهره گیری از دانش روز و تکنولوژی پیشرفته و نیز ماشین آلات و ابزار آلات مدرن موفق به طراحی و ساخت انواع قطعات آسانسور از جمله تابلو فرمان شده اند. این تابلو ها توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. تابلو فرمان های ایرانی در قدرت ها و مدل های متنوع و با معرفی برند های مختلف به بازار عرضه می شوند. از آنجایی که تابلو فرمان قطعه بسیار حساسی است و نقش مهمی در آسانسور ایفا می کند، برای تهیه آن باید از کیفیت، استاندارد و قیمت آن مطلع شد. لطفا برای اطلاع دقیق از قیمت انواع تابلو آسانسور به نمایندگی رایا آسانسور مراجعه نمایید.

قیمت انواع تابلو آسانسور

تابلو فرمان آسانسور:

تابلو فرمان را می توان مهمترین و اساسی ترین بخش الکتریکی و کنترلی آسانسور دانست. در کشور ما تابلو فرمان های مختلفی با معرفی برند های گوناگون تولید می شوند. این تابلو ها در مدل های تک سرعته 3VF و دوسرعته AC2 ساخته می شوند. هرکدام از این تابلو ها باید دارای موتور گیربکس یا موتور گیرلس مخصوص خود باشد. بدین صورت که برای تابلو های دوسرعته، موتور آسانسور نیز باید دارای دو سرعت دور تند و دور کند باشد. ولی برای تابلو های تک سرعته طبعا موتور آسانسور باید دارای یک دور سرعت باشد. این قطعه از آسانسور مسئولیت های سنگینی را به دوش می کشد. که از جمله آن ها می توان به کنترل حرکت کابین آسانسور و نیز اعلام وضعیت های مختلف آشاره نمود. قیمت انواع تابلو آسانسور بستگی به کیفیت قطعات بکار رفته در آنها دارد.

قیمت انواع تابلو آسانسور ،توضیحات

همانطور که می دانید تابلو فرمان های مختلفی در کشور تولید می شوند. این تابلو ها بعد از تست، وارد بازار شده و مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت آن ها نیز با هم متفاوت است. البته تعیین قیمت برای تابلو فرمان ها بستگی به نوع مواد و تعداد سیستم ها و قطعات بکار رفته در آن ها دارد. کیفیت و کارایی و طول عمر تابلو ها در تعیین قیمت ان ها مؤثر است. باد دانست که با بالا رفتن بهای ارز در کشور قیمت برخی قطعات آسانسور نیز بالا می رود. از این رو قیمت های برخی قطعات همانند تابلو ها به صورت لحظه ای تعیین می شود. حدالامکان برای تهیه تابلو فرمان آسانسور سعی کنید با نمایندگی ها و بازرگانی های معتبر مشورت نموده و اقدام به خرید کنید.

همچنین باید به قیمت انواع تابلو های آسانسور توجه نمود، زیرا برخی افراد سودجو با کاهش قیمت مردم را برای خرید تابلو های تقلبی ترغیب می کنند. پس موضوع قیمت ها بسیار مهم است. مجموعه رایا آسانسور با ارائه مشاوره فنی رایگان هنگام فروش محصولات خود، انتخاب قطعه مناسب را برای مشتریان راحت تر می نماید. رایا با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور کیفیت و اصالت قطعات را ضامن می شود. این نمایندگی با در نظر گرفتن قیمت های مناسب برای انواع تابلو ها خرید مقرون به صرفه ای را برای شما رقم می زند. پس با خیال راحت از این نمایندگی خرید کنید. 

قیمت انواع تابلو آسانسور

قیمت انواع تابلو فرمان آسانسور

بررسی سیتم Open Loop و Close Loop:

معمولا در آسانسور هایی با سرعت یک متر بر ثانیه و با موتور هایی با قدرت 9 کیلووات از تابلو فرمان هایی استفاده می شود که دارای سیستم Open Loop می باشند. ویژگی بارز این سیستم این است که هیچ گونه اطلاعاتی همانند سرعت موتور به درایو برگردانده نمی شود. در حقیقت سرعت موتور را خود درایو به واسطه ی اطلاعاتی همچون مشخصات جریان و ولتاژ و اختلاف فازهای بین آن ها انجام می شود. در این جا چون درایو کنترل دقیقی روی حرکت موتور ندارد، حرکت کابین آسانسور معمولا با لرزش همراه است.

در سیستم Close Loop کلیه اطلاعات موتور توسط انکودر به درایو متصل می شود. درایو هم تمامی پالس های الکتریکی که از انکودر دریافت می کند را پردازش نموده و در این صورت کنترل دقیق تری بر روی حرکت موتور دارد که این سبب حرکت بسیار نرم کابین می شود. قیمت انواع تابلو فرمان آسانسور را فقط از نمایندگی های معتبر استعلام نمایید.

قیمت انواع تابلو آسانسور

وظایف اصلی تابلو فرمان آسانسور

کنترل جهت حرکت و سرعت موتور اصلی
پردازش درخواست ها از کابین و طبقات آسانسور
کنترل تجهیزات الکتریکی مانند: ترمز ها و سوئیچ ها، درب کابین و …
نظارت دقیق بر حرکت کابین آسانسور و حفظ ایمنی های لازم
پاسخگویی و پردازش درخواست های الکتریکی بخش های مختلف آسانسور
حفاظت الکتریکی از تجهیزات آسانسور
تشخیص وضعیت ها و موقعیت های کابین در هر لحظه

قیمت انواع تابلو آسانسور

تابلو فرمان های مطرح در بازار کشور

تابلو فرمان آریان
تابلو فرمان آرمان فراز
تابلو فرمان پار آلفا
تابلو فرمان داتیس
تابلو فرمان السا
تابلو فرمان پایا

برای اطلاع از دقیق ترین قیمت انواع تابلو آسانسور به رایا آسانسور مراجعه نمایید.

نمایندگی معتبر تابلو فرمان آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با بهره گیری از نیرو های متخصص و حرفه ای در بخش های مختلف، فروش، نصب و راه اندازی، تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور و قطعات آن، توانسته جایگاه بالایی از بازار کشور را به خود اختصاص دهد. این مجموعه همواره در تلاش است تا با واردات قطعات خارجی به صورت مستقیم و توزیع آنها به همراه قطعات داخلی به سراسر کشور با توجه به نیاز های مردم و بازار دسترسی مردم به قطعات باکیفیت را آسانتر نماید. رایا با عرضه بهترین تابلو فرمان های آسانسور یکی از نمایندگی های معتبر شناخته شده است. رایا توسط متخصصین خود از صفر تا صد خدمات آسانسور همچون نصب پک کامل آسانسور را با رعایت نکات ایمنی و بسیار ماهرانه انجام می دهد. قیمت انواع تابلو آسانسور در این نمایندگی بسیار مناسب و منطقی تعیین شده است.

معرفی بهترین تابلو فرمان های آسانسور 

تابلو فرمان پار با حذف کردن سیم کشی های اضافی برای سیستم نجات اضطراری بر کیفیت تابلو فرمان افزوده است. فعال شدن وضعیت نجات اضطراری هنگام ایجاد مشکل در ورودی ۳ فاز از قبیل :۱- قطع یکی از فازها(۲ فاز شدن) – ۲- کاهش یا افزایش ولتاژ فازها ۳- قطع برق ۳ فاز ورودی از ویژگی های بارز تابلو فرمان آسانسور پار است. انتخاب جهت حرکتی مناسب برای کاهش مصرف انرژی و مجزا بودن کامل سیستم نجات اضطراری از سیستم کنترل از دیگر ویژگی های این تابلو فرمان آسانسور است.نمایشگر LCD جهت نمایش عملکرد سیستم – ورودی ها ، تنظیم پارامترها و همچنین نمایش خطاها از قابلیت های تابلو آسانسور پار کنترل است.

تابلو فرمان آریان به صورت درایو دار به بازار عرضه شده است. امکان استفاده با درايو هاي ۷٫۵ ، ۱۱ ، ۱۵ ، ۱۸٫۵ کیلووات برای این تابلو فرمان آسانسور وجود دارد. صرفه جویی در مصرف انرژي و کاهش هزينه هاي مصرف برق حداقل ۵۰% به دليل استفاده از درايو ازدیگر ویژگی های تابلو فرمان آسانسور آریان است. این تابلو با قابليت کنترل موقعيت به کمک انکودر موتور و حذف سنسور CF3 مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو آریان مجهز به سيستم نجات اضطراري است. در این رابطه سيستم نجات اضطراري از سيستم کنترل مجزاست. این محصول ارزشمند امکان پخش پيام در وضعيت اضطراري، مجهز به برد ADO ونیز داراي کيفيت حرکتي و کارایی بالایی است. قیمت انواع تابلو آسانسور پار و آریان بسیتگی به توان و کیفیت آن ها دارد. در بازار کنونی قیمت این تابلو ها بالاتر از دیگر تابلو ها است.