فروش تابلو فرمان آسانسور
آموزش تابلو فرمان آرمان فراز | نمایندگی انواع تابلو فرمان |

آموزش تابلو فرمان آرمان فراز | قیمت انواع قطعات آسانسور | برند معتبر تابلو فرمان آسانسور | تابلو کنترل آرمان فراز |

آموزش تابلو فرمان آرمان فراز، با توجه به تمام اصول ایمنی و کیفیت در کارایی این تابلو، توسط متخصصین و اساتید مسلط بر دانش روز طراحی تابلو فرمان آسانسور انجام می شود. تابلو فرمان آسانسور آرمان فراز با راندمان بسیار بالا یکی از بهترین و معتبرترین برند تابلو کنترل آسانسور می باشد.

آموزش تابلو فرمان آرمان فراز

تابلو فرمان آسانسور آرمان فراز با گذراندن تمام مراحل فرایند استاندارد و دریافت گواهی نامه ملی ایران (منطبق با استاندارد EN81 اروپا) ،در کشور به صورت دو سرعته و درایودار طراحی و به تولید انبوه رسیده است. به لحاظ متنوع بودن این تابلو فرمان دارای محبوبیت خاصی در نزد نصابان و استفاده کنندگان می باشد. تابلو فرمان آرمان فراز با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود دارای کیفیت کارایی بسیار بالا و البته قیمت مناسب می باشد.

می توان گفت :

مناسب ترین مدل تابلو کنترلی آرمان فراز از لحاظ اقتصادی مدل درایودار ال ایکس می باشد و بسیار پرفروش  است.

آموزش تابلو فرمان آرمان فراز

آموزش تابلو فرمان آرمان فراز و برخی از تابلوهای کنترل دو سرعته و درایودار:

تابلوهای دوسرعته آرمان فراز:

تابلو فرمان دو سرعته مجهز به برق اضطراری: 

در این نوع تابلو فرمان نیاز به سیم کشی جداگانه نیست و نصب آن بسیار آسان انجام می شود.

با ابعاد  مناسبی برای فضا طراحی شده است.

در هنگام قطعی برق سیستم اضطراری این تابلو به صورت اتوماتیک وارد عمل می شود.

در این تابلو از سیستم Battrerycup  برای جلوگیری از فرسوده شدن سریع باتری Backup و دیگر باتری ها استفاده می شود. در جهت حرکت اضطراری برای کاهش مصرف انرژی و البته افزایش کارایی، در تشخیص هوشمندانه خطاها مجهز به سیستم حفاظت های الکتریکی است.

این تابلو برای نمایش ولتاژ باطری ها و عملکرد موتور در موقع وضعیت اضطراری از مانیتور LCD کمک می گیرد.

تابلو فرمان هیدرولیک: 

عمل بالا بردن آسانسور با نیروی کم پمپ، ضریب ایمنی بالا و نداشتن احتمال سقوط آسانسور، امکان نصب سیستم برق اضطراری از جمله ویژگی های تابلوفرمان هیدرولیک آرمان فراز می باشد. این تابلو در هنگام حرکت آسانسور به سمت پایین از لحاظ مصرف انرژی بسیار بهینه است. در موقع پایین آمدن کابین آسانسور نیز افزایش سرعت به خوبی احساس می شود.

این تابلو به علت وضعیت خاص چاه آسانسور و موتورخانه در نزد طراحان معماری از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قیمت این تابلو به خاطر داشتن همه نکات مذکور بسیار مناسب تعیین شده است.

آموزش تابلو فرمان آرمان فراز

آموزش تابلو فرمان آرمان فراز

 تابلو فرمان درایودار یاسکاوا آرمان فراز:

 این مدل قابلیت راه اندازی با انواع موتور گیربکس دار و بدون گیربکس و هچنین امکان عملکرد دوپلکس را دارا می باشد. در این مدل از تابلو فرمان می توان شاهد کاهش مصرف برق تا میزان 50 درصد بود. شایان ذکر است که این مدل از تابلو فرمان بسیار ساده عمل می کند که این مناسب برای موتور های تک دور می باشد. کاهش بار حرارتی موتور نیز یکی دیگر از قابلیت های آن می باشد. این تابلو دارای یک صفحه کنترل چند زبانه است.

شرح خصوصیات این تابلو فرمان :

قابلیت تشخیص دادن خطا و ثبت آن در تابلو به همراه تعداد استارت

عملکرد اتوماتیک سیستم نجات اضطراری به هنگام قطع شدن برق

تشخیص هوشمندانه جهت حرکت اضطراری برای کاهش مصرف انرژی

کارایی بالا و عمکرد صحیح

مجهز به حفاظت های الکتریکی

نصب سریع و آسان (بدون نیاز به سیم کشی جداگانه EU7500 )

مناسب برای آسانسور های کششی

آموزش تابلو فرمان آرمان فراز

تابلو فرمان درایودار ال ایکس آرمان فراز:

از جمله ویژگی های تابلو فرمان درایودار ال ایکس آرمان فراز می توان، نصب آسان، تشخیص و ثبت خطاها و تعداد استارت به صورت سریع، فعال شدن سیستم اضطراری به صورت اتوماتیک در موقع قطعی برق و رفع سریع اشکالات، قابلیت حفاظت الکتریکی در جهت حرکت اضطراری برای کاهش مصرف انرژی را مثال زد.شما می توانید برای آموزش تابلو فرمان آرمان فراز و برند های معتبر تابلو فرمان آسانسور خطاهای تابلو فرمان و برخی ویژگی های آن را از دفترچه های راهنمای آن تابلو استخراج نمایید.

شرکت آرمان فراز پیمان و ارائه گارانتی:

شرکت آرمان فراز پیمان با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری پیشرفته در ارتقا دادن سطح کیفیت محصولات خود و برای حفظ رضایت بیشتر مشتریان بسیار تلاش نموده است. شركت هاي خريدار چنانچه با كارفرما اختلاف داشته باشند شركت آسانسور آرمان فراز پيمان از مداخله در اين امر خودداري نموده و موظف مي باشد به تابلو واجد شرايط گارانتي خدمات ارائه نمايد . سرويس گارانتي فقط به تابلو هايي ارائه خواهد شد كه با اعلام شماره سريال تابلو شرايط استفاده از گارانتي براي واحد خدمات پس از فروش محرز شده باشد.

آموزش تابلو فرمان آرمان فراز نمایندگی تابلو فرمان آسانسور آرمان فراز-آموزش تابلو فرمان آرمان فراز

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور همواره در امر فروش، نصب، تعمیر و نگهداری و پشتیبانی خدمات پس از فروش پیشرو بوده است. این مجموعه برای کسب رضایتمندی متقاضیان بسیار کوشش می کند. این شرکت با در نظر گرفتن ایمنی و سطح کیفیت بالای محصولات خود، در ارائه انواع برند معتبر تابلو فرمان آسانسور در بازار کشوراز محبوبیت ویژه ای در نزد خریداران برخوردار است.

تمامی محصولات این مجموعه منطبق بر استاندارد های ملی می باشد.

مجموعه رایا علاوه بر آموزش تابلو فرمان آرمان به پرسنل آموزش دیگر تابلو فرمان های آسانسور مانند آموزش تابلو فرمان داتیس را بر عهده گرفته است.