بهترین تابلو فرمان آسانسور ایرانی | قیمت انواع تابلو فرمان آسانسور |

امروزه در کشور انواع تابلو فرمان آسانسور با کیفیت ها و قیمت های متفاوت در حال طراحی و تولید هستند. بهترین تابلو فرمان آسانسور ایرانی ، تابلو فرمان پار می باشد که بسیار با کیفیت و مرغوب است. و در اکثر پروژه ها از این تابلو فرمان استفاده می شود. در نمایندگی رایا آسانسور قیمت انواع تابلو فرمان آسانسور بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. این نمایندگی با نصب انواع تابلو فرمان های با کیفیت و مرغوب عمر طولانی تری را برای آسانسور شما رقم خواهد زد.

بهترین تابلو فرمان آسانسور ایرانی

تابلو فرمان:

یکی از مهمترین قطعات الکتریکی آسانسور که در نصب آسانسور از ملزومات اصلی است بدون شک تابلو فرمان آسانسور است. تابلو فرمان ها در انواع دوسرعته (AC) و تک سرعته درایو دار (3VF) توسط شرکت های گوناگون با تولید می شود. با توجه به این که هر کدام از این تابلو فرمان ها باید موتور گیربکس خود را داشته باشد، برای تابلو فرمان های دوسرعته  موتور آسانسور نیز باید دو سرعت دور تند و دور کند داشته باشد ولی برای تابلو فرمان های تک سرعته طبعا باید موتور آسانسور دارای یک دور سرعت باشد.

بهترین تابلو فرمان آسانسور ایرانی ، توضیحات

هر تابلو فرمان شامل مدار های فرمان و ریزپردازنده و قطعات الکترونیکی است که همه ی این ها باید از مرغوبیت بالایی برخوردار باشند زیرا تابلو فرمان یکی از مهمترین بخش های الکتریکی و کنترلی آسانسور است. و وظیفه کنترل کابین  آسانسور و نیز اعلام وضعیت های مختلف را بر عهده دارد. با پیشرفت کشور علم و دانش در صنعت آسانسور ، متخصصین توانای کشورمان موفق به طراحی و تولید انواع قطعات آسانسور شدند. تابلو فرمان آسانسور یکی از قطعاتی است که با کنترل دقیق و استفاده از دانش روز و روش فناوری مدرن در انواع گوناگون با معرفی برند های مختلف در کشور در حال طراحی و تولید است. از انواع برند های معتبر تابلو فرمان در کشور می توان به تابلو فرمان پار ، آریان ، آرمان فراز و داتیس اشاره کرد.

بهترین تابلو فرمان آسانسور ایرانی

بهترین تابلو فرمان های آسانسور ایرانی

باکیفیت ترین و بهترین تابلو فرمان آسانسور ایرانی ، تابلو فرمان آسانسور پار می باشد. تابلوی با کیفیت پار با درایو یاسکاوا و با قدرت موتور 7/5 کیلو وات طراحی و تولید شده است. و به دليل استفاده از درايوهاي VVVF کاهش مصرف انرژي و هزينه هاي برق و حرکتی نرم و بدون لرزش را به دنبال دارد. این تابلو در انواع دو سرعته و تک سرعته و با مدل های مختلف :

آلفا

ترون

و اسمارت به بازار عرضه می شود.

این تابلو فرمان آسانسور یکی از باکیفیت ترین و بهترین تابلو فرمان های آسانسور ایرانی است.

قیمت روز تابلوفرمان آسانسور

این تابلو با استفاده از تکنولوژی روز باعث شده در هزینه تراول کابل مصرفی صرفه جویی بوجود آمده

و سیم کشی های اضافی برای سیستم نجات اضطراری کاهش یابد .شرکت آسانسور پار توانسته است تابلو فرمان های خود را بر اساس استاندارد بین المللی EN81 تولید و بهره برداری نماید.این تابلو در بسیاری از ساختمان های با تعداد توقف بالا و مراکز مهم کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

تابلو فرمان آسانسور آریان نیز یکی دیگر از بهترین تابلو های کنترلی در کشور است. تابلو آریان با درایو های مختلف آرکو و یاسکاوا و با قدرت 7/5 کیلو وات و سرعت 1 متر بر ثانیه در بازار موجود می باشد. این تابلو با صرفه جویی در مصرف انرژي و کاهش هزينه هاي مصرف برق تا میزان حداقل 50 درصد به دليل استفاده از انواع درايو و دارا بودن کیفیت و راندمان بالا نیاز روز کشور به تابلو فرمان آسانسور را پاسخگو بوده است.

تابلو فرمان آریان نیز از لحاظ کیفیت و مرغوبیت در زمره ی بهترین تابلو فرمان های آسانسور ایرانی قرار دارد.

بهترین تابلو فرمان ایرانی

تابلو فرمان های آرمان فراز و داتیس

آرمان فراز نام یکی دیگر از بهترین تابلو فرمان های آسانسور ایرانی است. این تابلو فرمان در مدل های دو سرعته و تک سرعته با درایو های مختلفی از قبیل درایو ال ایکس، درایو یاسکاوا، درایو جفران و… ، با قدرت موتور 7/5 کیلو وات و سرعت 1 متر بر ثانیه با ظرفیت نهایتا 450 کیلو گرم عرضه و توزیع می شوند. ناگفته نماند که تابلو فرمان آسانسور داتیس نیز با درایو زیما و با توان موتور 7/5 کیلو وات با کاهش مصرف انرژی تا میزان 30% جزء تابلو فرمان های با مصرف بهینه محسوب می شود. این تابلو دارای حرکتی بسیار نرم و ایده آل می باشد و دارای سیستم اصلاح فاز هوشمند و سیستم موتورسیف دیجیتال دارای LCD است.

تابلو فرمان های آسانسور

السا 

پایا و … نیز در کشور طراحی و تولید می شوند که از کیفیت پایین تری نسبت به تابلو های فوق برخوردار هستند.

تمامی این محصولات منطبق بر استاندارد EN81 اروپا طراحی و تولید شده اند.

هم چنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشند.

نمایندگی رسمی انواع تابلو فرمان

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور در مدت فعالیت خود جهت پیشبرد کیفیت خدمات و استفاده از تکنولوژی به روز صنعت آسانسور ، تلاش های بسیاری مبذول داشته که حاصل آن ارائه خدمات متنوع صنعت آسانسور در کشور است . این شرکت همواره سعی کرده تا با داشتن نمایندگی برندهای معتبر انواع قطعات آسانسور سهم کوچکی از نیاز کشور را تامین نماید. این مجموعه با بهره مندی از کارشناسان و متخصصان مجرب توانسته است پیشرو در صنعت آسانسور بوده و با بهره گیری از دانش روز نماینده ای موفق برای انواع بهترین تابلو فرمان آسانسور ایرانی باشد.

مجموعه رایا آسانسور 24 ساعته در حال پاسخگویی و خدمات رسانی سریع و بی وقفه می باشد.

بهترین و مناسب ترین قیمت ها را فقط از رایا آسانسور استعلام بگیرید.

باید دانست که :

سیستم الکتریکی آسانسور فقط از تابلو فرمان تشکیل نشده است

بلکه باید توجه داشت که قطعات الکتریال آسانسور کاملا متصل به تابلو فرمان می باشد.

تابلو فرمان ها هم به تابلو برق سه فاز،

هم به جعبه رویزیون، هم به موتور کابین،

هم به دورانداز ها و کلیدها و … متصل است و وظیفه کنترل همه ی این ها با تابلو فرمان است.

با توجه به امکاناتی که تابلو فرمان دارد دارای ترمینال های مختلفی است.

که باید از روی نقشه راهنمای ان نصب آن را انجام داد.