قیمت لوازم جانبی آسانسور
قیمت لوازم جانبی آسانسور | لیست قیمت روز قطعات آسانسور|

برای ساخت آسانسور ایده آل لازم است به سراغ قطعات اصیل و با کیفیت برویم. به همین منظور باید به نمایندگی های معتبر مراجعه نموده و در انتخاب قطعه مناسب و مرغوب با آن ها مشورت نمود. نمایندگی رایا آسانسور با تنظیم لیست کاملی از قطعات اصلی و جانبی آسانسور به شما این امکان را می دهد تا از مشخصات کامل قطعات آگاه شده و با اطلاع از قیمت روز لوازم جانبی آسانسور انتخاب راحت تری را تجربه کنید. رایا کلیه لوازم جانبی آسانسور را با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

قیمت لوازم جانبی آسانسور

امروزه با نصب آسانسور های مختلف درساختمان ها مشکلات بسیاری از قبیل مشکلات تردد و سر و صدا در ساختمان ها به حداقل رسیده است. استقبال مردم از آسانسور آنقدر بالا بوده، به طوری که احساس می شود بدون آن زندگی دشوار است. آسانسور های متنوعی در کشور ساخته می شود که هر کدام دارای قطعات و تجهیزات مخصوص به خود است. این آسانسور ها با توجه به کارایی شان در ساختمان های مختلف نصب می شوند. در ساخت آسانسور باید به اصالت و قیمت کلیه قطعات آسانسور مخصوصا قیمت لوازم جانبی آسانسور توجه نمود. 

قیمت لوازم جانبی آسانسور ،توضیحات

در بازار کنونی شاهد نوسانات و تغییر قیمت برخی از محصولات از جمله محصولات مرتبط با آسانسور می باشیم. باید دانست که قیمت برخی از قطعات آسانسور همچون بسیاری از برندهای موتور آسانسور، به شدت وابسطه به نرخ ارز می باشد. لذا با تغییر در بهای ارز، قیمت قطعات نیز دستخوش تغییر خواهد شد. گروهی از مردم از طریقه تعیین قیمت ها آگاه نبوده و مدام در حال اعتراض و شکایت می باشند. حال آنکه موضوعی که از قیمت قطعات مهمتر است، اصالت و کیفیت است. مطمئنا برای تهیه قطعه ی اصل، بخصوص قطعه وارداتی باید بهای بالاتری نسبت به قطعات تقلبی و بی کیفیت پرداخت. باید در نظر داشت که حتما قبل از خرید در درجه اول از اصالت قطعات و بعد، از قیمت دقیق آنها مطمئن شده و در نهایت خرید نمود.

قیمت لوازم جانبی آسانسور

 

قیمت لوازم آسانسور را از نمایندگی رایا آسانسور استعلام نمایید. رایا با فروش بالای بهترین قطعات آسانسور یکی از معتبرترین نمایندگی های آسانسور در کشور شناخته شده است. رایا برای تک تک قطعات اصلی و جانبی آسانسور قیمت های مناسبی در نظر گرفته است. قطعات را با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد. همین امر سبب کسب درصد بالایی از رضایت مشتریان شده است. برای تهیه انواع قطعات آسانسور سری به فروشگاه رایا آسانسور سری زده و علاوه بر تهیه بهترین قطعات با مناسب ترین قیمت، خدمات پس از فروش طلایی آن را دریافت نمایید. با مراجعه به رایا خرید مقرون به صرفه ای تجربه خواهید کرد.

قیمت لوازم جانبی انواع آسانسور

برخی از افراد بر این باورند که آسانسور یک سیستم کاملا ساده است که بسان یک بالابر معمولی مسافرین و بار را جابجا می کند. حال آنکه آسانسور برای نصب و راه اندازی نیاز به قطعات مختلف و طیف گسترده ای از تجهیزات و لوازم جانبی دارد به همین دلیل سیستم پیچیده ای است. تمامی این قطعات در کنار هم کاملا هماهنگ بصورت یک خانواده در کنار هم فعالیت کرده تا آسانسور کارکرد نرمالی داشته باشد. انتخاب قطعات آسانسور از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که با انتخاب نادرست قطعات، نمی توان از آسانسور انتظار عملکرد خوبی داشت. همچنین قطعه نامناسب ( مخصوصا قطعه تقلبی ) عمر چندانی نداشته و باعث فرسودگی زودهنگام آسانسور می شود. 

همانطور که می دانید آسانسور ها در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. آسانسور های کششی، هیدرولیک، وینچی و مغناطیسی از انواع آسانسور می باشند. که هر کدام از قطعات بخصوصی ساخته می شود. همچنین لوازم جانبی که در آنها بکار می رود با هم متفاوت است. قیمت لوازم جانبی آسانسور را فقط از نمایندگی رایا آسانسور استعلام نمایید.

قیمت لوازم جانبی آسانسور

لوازم جانبی موتور آسانسور

موتور آسانسور مهمترین و اساسی ترین قطعه ی آسانسور می باشد. در واقع قلب تپنده و مرکز اصلی هر دستگاه آسانسور موتور آن است.  موتور باید از باکیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات ساخته شود تا بتواند بهترین نقش را در آسانسور ایفا کند. موتور های گیربکسی، گیرلس و مغناطیسی از نمونه موتور های آسانسور می باشند. موتور آسانسور وظیفه حمل وزن بار و نفرات را به عهده دارد. موتور دارای چند قطعه جانبی است که با وجود آنها می تواند عملکرد ایده آلی داشته باشد. 

دنده برنجی

فن

ماردون

فلکه

بلبرینگ

لاستیک زیر موتور

پیچ و مهره 

از لوازم جانبی موتور آسانسور می باشند. 

برای اطلاع از دقیق ترین قیمت لوازم جانبی موتور آسانسور با رایا تماس بگیرید.

قیمت لوازم جانبی آسانسور

لوازم جانبی تابلو فرمان آسانسور

از مهمترین بخش های الکتریکی و کنترلی آسانسور می توان به تابلو فرمان آسانسور اشاره کرد. تابلو فرمان ها معمولا شامل مدار های فرمان و ریزپردازنده و قطعات الکترونیکی می باشند. از وظایف تابلو فرمان می توان کنترل حرکت کابین آسانسور و نیز اعلام وضعیت های مختلف را نام برد. نصب دقیق این سیستم در آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. تابلو فرمان ها معمولا در موتورخانه نصب می شوند. لوازمی از جمله فیوزها، سوکت فرمان، منبع تغذیه، ترمینال ها، دکمه قارچی و … در نصب و عملکرد ایده آل تابلو فرمان نقش بسزایی دارند.

 

لوازم جانبی ریل آسانسور 

ریل آسانسور از جنس فولاد ساخته شده و وظیفه هدایت کابین آسانسور به صورت عمودی را دارد.ر یل ها معمولا در شاخه های 5 متری و در ضخامت های گوناگون و نیز با سطح مقطعی T شکل تولید می شوند. نصب ریل از مراحل اولیه نصب آسانسور می باشد. ریل ها باید با دقت بالایی نصب شوند. بنابراین برای نصب دقیق نیاز به چند قطعه جانبی دارد که عبارت اند از: 

براکت

پشت بند

لقمه

پیچ

واشر

قیمت لوازم جانبی ریل آسانسور را از رایا جویا شوید

لوازم جانبی درب آسانسور

درب های آسانسور از دو جنبه ایمنی و تزئینی برخوردار می باشند، نصب دقیق آنها باعث می شود تا از سقوط افراد و بار جلوگیری شود. کمترین بی دقتی در نصب درب های آسانسور باعث بروز مشکلات بزرگی خواهد شد.  درب آسانسور نیز دارای قطعات جانبی مختلفی می باشد که از جمله آنها می توان به

سیل،

کفشک،

کنتاکت،

موتور سردرب،

درایو،

قرقره ها، تسمه، قفل، دیکتاتور و فنر اشاره کرد.

نمایندگی رسمی قطعات آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با واردات مستقیم بهترین قطعات آسانسور و توزیع آن ها به سراسر کشور توانسته گام های بلندی در بازار صنعت آسانسور بردارد. رایا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور برای کلیه قطعات اصلی و جانبی آسانسور منصفانه ترین قیمت ها را در نظر گرفته است. رایا با نصب دقیق قطعات، آرامش و امنیت خاص را برای شما رقم می زند.