کاهش قیمت آسانسور
کاهش قیمت آسانسور | لیست قیمت انواع آسانسور خانگی |

قیمت آسانسور در سال های اخیر با تغییرات زیادی مواجه شده است.متاسفانه در این سال ها کمتر کاهش قیمت آسانسور را مشاهده نموده ایم.قیمت ها یا با یک روند صعودی در جریان بوده و یا یک روند ثابت آن هم با یک شیب صعودی راطی نموده است.مجموعه رایا آسانسور به عنوان نمایندگی فروش برندهای معتبر قطعات آسانسور این قطعات را با قیمت مناسب در اختیار استفاده کنندگان در سراسر کشور قرار می دهد.

کاهش قیمت آسانسور

قیمت آسانسور براساس معیار و ملاک هایی محاسبه می شود .

و در دسترس افراد قرار می گیرد.

در سال های اخیر کمتر شاهد کاهش قیمت آسانسور هستیم.و اگر این امر اتفاق افتاده به صورت مقطعی و کوتاه مدت بوده و دلیل اصلی آن هم حباب قیمت ها در آن دوره زمانی است.

بر این اساس قیمت ها بایستی به صورت روزانه استعلام گرفته شود.و صرفا به قیمت های قبلی نمی توان اتکا نمود.معمولا شرکت های خدمات دهنده آسانسور برای قیمت های صادر شده مهلت زمانی تعیین می کنند.و در صورتی که مهلت تعیین شده به اتمام رسد.قیمت اعلام شده فاقد اعتبار خواهد بود.

کاهش قیمت آسانسور توضیحات

روند قیمت قطعات آسانسور در سال های اخیر با یک شیب صعودی در جریان است.

کاهش قیمت آسانسور به ندرت دیده می شود.

و ثبات قیمت ها نیز چند روزی بیشتر دوام نمی آورد.

بسیاری از کارشناسان و متخصصین در زمینه آسانسور علت این بی ثباتی در بازار آسانسور را چندین عامل می دانند.به عقیده آن ها نوسانات بازار ارز ، تورم ، کاهش قدرت خرید افراد ، میزان تقاضا ، تحریم و وارداتی بودن برخی مواد اولیه و سایر موارد باعث نوسان در بازار آسانسور می گردد.متاسفانه کاهش قدرت خرید افراد باعث می گردد.تا قطعاتی با کیفیت پایین خریداری نمایند.و در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار دهند.

خریداز شرکت ها و برندهای معتبر آسانسور دارای اهمیت فراوانی است.با مراجعه به لینک بهترین برند آسانسور در ایران اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

کاهش قیمت آسانسور

تکنیک های کم کردن قیمت آسانسور

می توان با رعایت برخی از عوامل یا انجام برخی موارد باعث کاهش قیمت آسانسور شد که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است.

استفاده از قطعات آسانسور با قیمت پایین تر با کارایی مشابه

بهتر است بسته به نوع ساختمان و قدرت خرید افراد خرید قطعات آسانسور صورت گیرد.

برخی از قطعات آسانسور کیفیت پایین تری دارند.

و به تناسب کیفیت پایین قیمت مناسب تری دارند.

البته این قطعات نسبت به سایر قطعات با کیفیت تر معایبی دارند.برای مثال موتور آسانسور مورد استفاده ممکن است لرزش داشته باشد.یا تابلو فرمان مد نظر فاقد همه ی برنامه های مورد نیاز در آسانسور باشد.

شما می توانید قیمت کابین آسانسور بهران را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

کاهش قیمت آسانسور

نصب آسانسور با توجه به قدرت خرید

در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور و به منظور کاهش قیمت آسانسور بهتر است.

قدرت خرید افراد در نظر گرفته شود.اگر هدف شما نصب آسانسوری با کیفیت مناسب و با کمترین هزینه است بهتر است از ابتدا با یک شرکت آسانسور قرارداد ببندید.وقبل از قرارداد از ان شرکت مشاوره فنی دریافت نمایید.این مشاوره به شما کمک می کند تا نسبت به قدرت خرید خود خرید قطعات اسانسور را انجام نمایید.

استفاده از برخی قطعات باکیفیت با هزینه نگهداری کم

در پروژه نصب و راه اندازی آسانسور بهتر است برای کاهش قیمت آسانسور از برخی از قطعات با کیفیت مهم و برخی متوسط به لحاظ کیفیتی استفاده نماییم.

برخی از قطعات آسانسور مانند نوع موتور آسانسور ، نوع تابلو فرمان ، تراول کابل آسانسور ، نوع ریل ،نوع سیم بکسل و سایر موارد بایستی دارای کیفیتی مناسب باشند.این کار باعث می گردد در بلندمدت هزینه های نگهداری آسانسور کاهش یابد.و مقرون به صرفه گردد.

کاهش قیمت آسانسور

استفاده از قطعات استوک 

استفاده از قطعات دست دوم در کاهش قیمت آسانسور اثر گذار است.

می توان برخی از قطعات از قبیل وزنه تعادل آسانسور ، ریل آسانسور و در برخی موارد موتور آسانسور را به طور استوک استفاده نمود.البته بایستی قبل از استفاده کیفیت این گونه قطعات توسط کارشناسان آسانسور تایید گردد.چراکه ممکن است عمر مفید قطعات آسانسور کاهش یابد و در نتیجه مقرون به صرفه نباشد.

حداقل استاندارد را در نصب آسانسور در نظر گرفتن

در نصب و راه اندازی آسانسور برخی از قطعات که نقش ایمنی در آسانسور را دارند.

در اولویت قرار می گیرند.

برای مثال پاراشوت آسانسور را بایستی در نظر گرفت.

این قطعه در آسانسور ترمز ایمنی آسانسور است و با امنیت افراد در تماس است.بنابراین بایستی به صورت استاندارد در نظر گرفته شود.باید دانست رعایت حداقل استاندارد باعث کاهش قیمت آسانسور می گردد.

با مراجعه به لینک لیست قیمت آسانسور سعید اطلاعاتی راجع به این شرکت معتبر کسب نمایید.

تناسب آسانسور با ساختمان

بهتر است:

نصب آسانسور با ساختمان تناسب داشته باشد.

باید به این نکته توجه نمود :

نصب یک آسانسور لوکس برای یک ساختمان معمولی صرفا باعث افزایش قیمت ساختمان نمی گردد.

بنابراین برای کاهش قیمت آسانسور تناسب آسانسور با ساختمان بسیار مهم است.

 استفاده از قطعات جایگزین برای کاهش قیمت آسانسور

در نصب و راه اندازی آسانسور برای کاهش قیمت آسانسور می توان برخی از قطعات را با برخی دیگر جایگزین نمود به عنوان مثال به جای استفاده از یک درایو تابلو فرمان با قیمت بالا می توان از یک درایو تابلو فرمان با قیمت مناسب تر استفاده نمود.یا به جای استفاده از فتوسل پرده ای از فتوسل نقطه ای استفاده نمود.

 

استفاده درست از قطعات برای کاهش بهای آسانسور

 قطعات آسانسور بایستی نسبت به ظرفیت و تعداد توقف ساختمان مورد استفاده قرار گیرند.

برای مثال نیازی نیست برای یک ساختمان 6 توقف 6نفره در از موتور آسانسور 7.5 کیلووات استفاده شود یا از ریل تی16 برای راهنمای کابین مورد استفاده قرار گیرد.باید دانست برای کاهش قیمت آسانسور می توان از موتور آسانسور 5.5 یا 6.1 کیلووات و ریل تی9 برای راهنمای کابین آسانسور استفاده نمود.

شما می توانید:

قیمت موتور آسانسور الکو را از رایا آسانسور استعلام نمایید.

نقش بازرگانی رایا در صنعت آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با بهره گیری از نیرو های متخصص و باتجربه در بخش های مختلف کاری توانسته قدم های مؤثری در رشد و توسعه صنعت آسانسور کشور بردارد. این مجموعه در جهت تأمین نیاز بازار  بهترین و باکیفیت ترین قطعات آسانسور را به سراسر کشور توزیع می نماید.این مجموعه در جهت کاهش قیمت آسانسور فروش مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور را در اختیار مشتریان قرار داده است.

در مجموعه رایا آموزش نقش اساسی ایفا می نماید.

با مراجعه به لینک آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا اطلاعاتی راجع به این تابلو فرمان کسب نمایید.

 تعداد توقف در تعیین قیمت آسانسور

در تعیین قیمت آسانسور یکی از شاخص های اساسی تعداد توقف است.هر چه تعداد ایستگاه های یک آسانسور افزایش یابد.قیمت پکیج آسانسور نیز افزایش خواهد یافت.چرا که میزان سیم بکسل ، تراول کابل ، تعداد درب ، میزان ریل و متعلقات ، تعداد پنل ها و سایر موارد افزایش می یابند.و باعث افزایش قیمت آسانسور می گردند.باید به این نکته توجه نمود : برای کاهش قیمت آسانسور می توان ، نصب آسانسور را در چندین مرحله انجام داد.به طوری که ابتدا درب و ریل ، بعد از آن قطعات مکانیکال و سپس قطعات الکتریکال ، مورد نصب و راه اندازی قرار گیرند.

 

ابعاد و ظرفیت در تعیین قیمت آسانسور

ابعاد و ظرفیت نیز در تعیین قیمت آسانسور تاثیر گذار است.برای مثال برای آسانسورهای 6 نفره از موتورهای گیربکس 5.5 و 6.1 کیلووات استفاده می شود.در صورتی که اگر ظرفیت کابین 8 نفره باشد.بایستی از موتور 7.5 کیلووات برای تامین نیروی محرکه آسانسور استفاده نمود.ضمن این که توان و قدرت تابلو فرمان نیز از 7.5 به 11 کیووات تغییر می کند.باید به این نکته توجه نمود : قطعات بر اساس برند، کشور سازنده، ظرفیت و مدل دارای تنوع بسیاری می باشد. همچنین کابین آسانسور بر اساس ضخامت ورق آهن، نوع ساخت و تزیین بکار رفته در آن دارای قیمت های گوناگونی می باشد.و ابعاد چاهک در تعیین قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.