آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا | قیمت انواع تابلو فرمان آسانسور |

آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا به عنوان یک برند متوسط در کنار بهترین برندهای تابلو فرمان آسانسور و بررسی کیفی این تابلو فرمان برای پیدا کردن نقاط ضعف و قوت مکانیزم و سرویس و نگهداری منظم آسانسور به سرویسکاران و نصابان آسانسور و افراد مستعد پیشنهاد می گردد.آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا، کاملا تخصصی و زیر نظر بهترین اساتید در حوزه صنعت طراحی تابلو فرمان آسانسور در کشور انجام می شود.

آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا

طراحی و ساخت تابلو فرمان آسانسور پایا در کشور ایران و در استان خراسان صورت گرفته و به تولید انبوه در کشور رسیده است. این تابلو فرمان به علت دارا بودن طراحی ویزه و قیمت مناسب جزء بهترین و محبوب ترین تابلو فرمان در نزد نصابان آسانسور و استفاده کنندگان می باشد. این تابلو از لحاظ مصرف انرژی برق بسیار بهینه است و می توان توقف های نرم و آسان را از ویژگی های بارز این تابلو دانست. تنظیم سرعت در تابلو فرمان پایا نیز بسیار آسان و کاملا دلخواه می باشد.

 

آموزش انواع تابلو فرمان آسانسور پایا

در آموزش تابلو فرمان این نکته ضروری است که

  1. ابتدا چند نوع تابلو فرمان وجود دارد ؟
  2. آیا این تابلو فرمان منطبق با استاندارد طراحی شده است ؟
  3. به تابلو فرمان های دو سرعته پایان کار تعلق می گیرد ؟
  4. کدام درایو می تواند با موتور آسانسور بهتر منطبق گردد ؟
  5. عملکرد کدام درایو بهتر است ؟

پاسخ به سوال اول : دو نوع 1-دو سرعته 2- درایو دار

پاسخ به سوال دوم : بله منطبق با استاندارد طراحی شده است.

پاسخ به سوال سوم : در استاندارد جدید به تابلو فرمان دوسرعته پایان کار تعلق نمی گیرد.

پاسخ به سوال چهارم : بستگی به نوع موتور موتور مورد استفاده و توان نامی آن دارد.

پاسخ به سوال پنجم : درایو هایی که به صورت کلوز طراحی می گردند.

آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا

تابلو فرمان دو سرعته پایا و دوسرعته تلفیقی : 

دو سرعته پایا:

دو سرعت دور کند و تند را دارا می باشد و با داشتن قابلیت نرم افزار دقیق، تنظیم طبقات و درب و نمراتور و …  و تنظیم پارامتر های آسانسوری توسط اپراتور را آسان و سریع انجام می دهد. در زمان قطعی برق برای اعلام خطاها از سیستم کنترل فاز کمک می گیرد. وجود سیستم حفاظت موتور نیز در این تابلو بسیار مهم است. سیم کشی آن منطبق بر کد رنگی استاندارد بین المللی می باشد. همچنین دارای قابلیت سیستم کنترل بار نیز برای سیم پیچ SLOW و FAST می باشد.

آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا

دو سرعته پایا تلفیقی:

کلیه امکانات تابلو فرمان دو سرعته را دارد. در این تابلو نیاز به سیم کشی جداگانه ندارد و به آسانی نصب می شود. فعال شدن سیستم اضطراری به هنگام قطعی برق به صورت اتوماتیک انجام می شود. برق رسانی بسیار سریع انجام شده و نیز این تابلو دارای نمایش LCD مجزا در موقع وضعیت اضطراری می باشد. این تابلو در تشخیص خطاها و ثبت تعداد استارت و راهنمایی بیشتر بسیار سریع عمل می کند. نمایش وضعیت ورودی و خروجی در این تابلو کنترل توسط LED صورت می گیرد. ابعاد آن مناسب برای فضای کمتر لز مورد نیاز طراحی شده است.

به لحاظ داشتن امکانات مذکور دارای قیمت مطلوبی بوده که بسیار پر طرفدار نیز هست و نیز دارای ضمانت نامه یک ساله و خدمات پس از فروش سریع می باشد.

آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا

 آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا درایودار 3VF :

تابلو فرمان درایودار 3VF و دایودار تلفیقی:

درایودار 3VF: 

  • این تابلو برای آسانسور های تا سرعت ۱٫۶m/s بسیار کاربردی است.
  • توقف نرم  و قابلیت استارت و دور اندازی این محصول بسیار مهم است.
  • کاهش مصرف برق تا میزان 50 درصد به نسبت تابلو های دو سرعته،
  • اصطکاک پایین قطعات مکانیکی و راه اندازی انواع موتور های آسانسور از ویژگی های بارز آن می باشد.
  • برای کنترل اضافه بار ولتاز از سیستم خطاهای اضافه بار کمک می گیرد.
  • در طول مسیر حرکت از کنترل گشتاور موتور بهره می برد. تنظیم این تابلو کاملا دلخواه است.
  • در زمان قطع فرمان و برای هشدار خطاها از سیستم کنترل فاز استفاده می کند.

  • نیاز به سیم کشی جداگانه ندارد و به آسانی نصب می شود.
  • فعال شدن سیستم اضطراری به هنگام قطعی برق به صورت اتوماتیک انجام می شود.
  • برق رسانی بسیار سریع انجام شده و نیز این تابلو دارای نمایش LCD مجزا در موقع وضعیت اضطراری می باشد.
  • این تابلو در تشخیص خطاها و ثبت تعداد استارت و راهنمایی بیشتر بسیار سریع عمل می کند.

در کلاس های آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا با روش طراحی، نصب و حتی تعمیر آن و البته بهترین برند تابلو فرمان آسانسور آشنا خواهیم شد.

مجموعه رایا علاوه بر آموزش تابلو فرمان پایا به پرسنل در آموزش تابلو فرمان آسانسور السا پیشرو بوده و به عنوان مرکز فروش ریل آسانسور ، در سطح کشور مطرح است.

آموزش تابلو فرمان آسانسور پایا

تابلو فرمان درایودار تلفیقی: 

به اضافه این که تمام امکانات تابلو فرمان 3VF را دارا می باشد، دارای سیستم  change over در زمان وصل برق و ابعاد و قیمت  مناسبی  می باشد.

 

کیفیت تابلو فرمان پایا

کیفیت و استاندارد محصولات برای مردم مخصوصا استفاده کنندگان و خریداران انواع قطعات آسانسور در تابلو فرمان آسانسور پایا حرف اول را می زند. ویژگی ها و امکانات خوب تابلو فرمان های پایا متخصصین و نصابان آسانسور را برای استفاده از این تابلو هاب کنترلی ترغیب می کند. از جمله قیمت مناسب و مطلوب آن نیز بسیار آن را پرطرفدار کرده است و جزء پرفروش ترین تابلو فرمان آسانسور در سطح کشور می باشد. این تابلو کاملا منطبق با استاندارد های ملی و دارای گواهی نامه ی استاندارد ملی ایران می باشد.

این تابلو تمام مراحل ایمنی و کیفیت بالا را طی کرده است.

با آموزش صحیح تابلو فرمان آسانسور پایا نحوه نصب و کارکرد آن را به خوبی یاد می گیریم.علاوه بر آن با بهترین برند تابلو فرمان آسانسور و انتخاب در ست تابلو فرمان در سطح کشور آشنا می شویم.

نمایندگی تابلو فرمان آسانسور پایا

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور در خصوص ارائه تابلو فرمان آسانسور پایا کلیه مراحل ایمنی و کیفیت بالا را طی کرده است. این مجموعه 24 ساعته و بدون وقفه در حال خدمات رسانی استو با بهره گیری از کادر موفق در امر بازاریابی همواره در به دست آوردن رضایت مشتریان در تلاش است.