قیمت پاراشوت آسانسور
قیمت پاراشوت آسانسور | نمایندگی فروش قطعات آسانسور|

در آسانسور سیستم های مختلفی تعبیه شده است. در جهت ایمنی در آسانسور ها وجود سیستم پاراشوت یا همان ترمز ایمنی لازم و ضروری است. این سیستم نقش مهمی در برقراری و حفظ امنیت آسانسور را ایفا می کند. قیمت پاراشوت آسانسور و لیست قیمت کامل قطعات و سیستم های آسانسور را تنها از نمایندگی رایا آسانسور استعلام نمایید.

قیمت پاراشوت آسانسور

از نظر متخصصین آسانسور باید طوری طراحی شود که علاوه بر آسان نمودن طی کردن طبقات، باید دارای امنیت نیز باشد. چرا که در صورت نبودن ایمنی در این دستگاه ممکن است خطرات جبران ناپذیری رخ دهد.

گاهی در زمان حرکت به سمت پایین بنابر مشکلاتی که در آسانسور رخ می دهد،

سرعت آسانسور از حد مجاز تجاوز نموده و با شتاب زیاد

آنچنان که گویی در حال سقوط می باشد به سمت پایین حرکت می کند.

متخصصین و نصابان برای اینکه در چنین شرایطی خطری جان مسافرین را تهدید نکند، سیستم ترمز ایمنی که همان پاراشوت است را در آسانسور نصب می کنند. قیمت پاراشوت آسانسور و نیز لیست کامل قیمت قطعات آسانسور را از فروشگاه رایا آسانسور جویا شوید.

قیمت پاراشوت آسانسور ،توضیح

ایجاد امنیت در آسانسور از نکات مهمی است که باید به آن بیشتر از هر چیز دیگری توجه نمود. سیستم پاراشوت از لازمه های آسانسور است. در حقیقت همه ی آسانسور ها باید به این سیستم مجهز باشند.

پاراشوت معمولا در زیر یوک کابین نصب می شود.

این سیستم دارای دو فک می باشد که در هر دو طرف زیر کابین نصب می شوند.

در زمان شتاب گرفتن کابین در حرکت رو به پایین سیم بکسل متصل به سیستم کنترل کننده یا همان گاورنر آسانسور متوقف شده و به تبع آن اهرمی که به این سیم بکسل متصل است همراه با ادامه حرکت کابین کشیده شده که در این شرایط دو فک پاراشوت به هم نزدیک شده

و در نهایت در اثر وزن کابین و سطح تماس فک ها به ریل ها کابین از حرکت باز می ایستد.

قیمت پاراشوت آسانسور و قیمت کابین آسانسور 6 نفره را از بازرگانی رایا آسانسور جویا شوید.

قیمت پاراشوت آسانسور

پاراشوت (ترمز ایمنی)

مدار ایمنی آسانسور از سیستم هایی نظیر پاراشوت، گاورنر آسانسور ، اورلود و … تشکیل می شود. با نصب مدار ایمنی در آسانسور می توان گفت که آسانسور ایمنن و مطمئنی خواهیم داشت. اما باید در نظر داشت که این قطعات و سیستم ها باید به صورت دقیق در محل خود نصب شوند تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

نصب آسانسور خود را به نیروهای زبده و متخصص رایا آسانسور بسپارید.

پاراشوت در مدل های مختلفی ساخته می شود.

پاراشوت لحظه ای که خود به دو نوع شانه ای و غلطکی تقسیم می شود.

پاراشوت لحظه ای با اثر ضربه گیری

و پاراشوت تدریجی.

اما کارکرد آنان با هم متفاوت است.

اینطور که در پاراشوت لحظه ای درگیری فک ها با ریل و تأثیر آن بر روی کابین به صورت آنی اتفاق می افتد. پاراشوت لحظه ای با اثر ضربه گیری همانند مدل اول است و تنها فرق بین آنها عکس العمل روی کابین یا وزنه تعاددل است که به واسطه ی سیستم ضربه گیر کاهش می یابد.

در مدل تدریجی کاهش سرعت با عمل ترمز بر روی ریل ها انجام می شود که دراین شرایط اثر نیروها بر کابین و وزنه تعادل کاهش می یابد. یکی از نکات مهم در نصب مدار ایمنی و ایجاد امنیت در آسانسور قیمت پاراشوت آسانسور است که بسیار مد نظر قرار می گیرد. 

با رایا آسانسور تجربه ی آسانسور سواری راحتی خواهید داشت.

قیمت روز پاراشوت آسانسور

نصب ترمز ایمنی آسانسور

همانطور که گفته شد، کلیه ی آسانسور ها باید به سیستم پاراشوت تجهیز شوند. این یک امر مهم در برقراری امنیت و آرامش کامل در آسانسور است. البته این نکته نیز قابل ذکر است تنها وجود این سیستم کافی نیست، بلکه نصب دقیق و صحیح آن اهمیت دارد.

در نصب پاراشوت آسانسور باید چند  نکته را رعایت نمود.

مثلا اینکه در زمان نصب دسته ی پاراشوت به فک ها نباید پیچ آلنی کاملا سفت و محکم شود

که در اینصورت دسته پاراشوت نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

بنابراین بهتر است کمی خلاصی داشته باشد.

دسته ی پاراشوت باید طوری نصب شود که بتوان فنر آن را به راحتی تنظیم نمود. باید طوری باشد که زمانیکه فنر تحت فشار است بتواند حدودا 10 سانتیمتر هم جمع شود و در حقیقت فنر مانع بالا آمدن دسته نشود.

دسته ها باید طوری نصب شوند که بتوان آنها را بالا کشیده و رها کرد تا فک ها به حالت عادی برگردند. این ها نکاتی است که باید در استفاده از پاراشوت رعایت نمود. قیمت پاراشوت آسانسور به لحاظ نوع و کیفیت متفاوت است. 

حفظ سلامت مسافرین در آسانسور در زمانی که کابین آسانسور با سرعت بیش از حد مجاز در حال حرکت است، به عملکرد صحیح پاراشوت بستگی دارد. بنابراین نصب آن دقت بالایی را می طلبد. که نصابان حرفه ای به آن توجه کامل دارند.

قیمت روز پاراشوت آسانسور

قیمت پاراشوت آسانسور

 

همانطور که گفته شد، پاراشوت یکی از قطعات مکانیکال آسانسور محسوب می گردد. از آنجایی که این وسیله مانند ترمز ایمنی در آسانسور فعالیت می کند، در مواقع اضطراری (افزایش بیش از حد سرعت حرکت کابین آسانسور) کابین را متوقف می کند.

وجود این قطعه در آسانسور اهمیت بسزایی دارد.

نصب این قطعه در تمامی آسانسور ها لازم می باشد. تا در زمان لازم از وقوع خطرات جلوگیری شود. نکته ای که در مورد پاراشوت بسیار مهم است این است که در زمان قطعی برق در آسانسور پاراشوت باید به صورت اتوماتیک وار عمل کند.

در این وضعیت از ترمز های اصطکاکی الکترومغناطیسی استفاده می شود.

در تعیین قیمت پاراشوت آسانسور نوع آن بسیار مهم است.

بازرگانی رایا آسانسور برای شما عزیزان بستر امنی ایجاد نموده

تا با خرید آنلاین قطعات آسانسور بتوانید باکیفیت ترین قطعات را با پرداخت هزینه کمتر دریافت نماید.

از قیمت پاراشوت آسانسور در این بازرگانی غافل نشوید.

اجزاء سیستم پاراشوت آسانسور

این سیستم از قطعات بخصوصی ساخته شده است که عبارت اند از:

  • بدنه اصلی ( که قطعات قفل کننده و فک های اصطکاکی روی آن نصب می شود. )
  • قطعات قفل کننده ( که به صورت مستقیم با ریل های راهنما درگیر می شود. )
  • سیستم ترمز،
  • وسیله ایمن برقی،
  • اهرم فرمان،
  • فنرهای نگهدارنده
  • مستهلک کننده انرژی

نصب دقیق پاراشوت و کلیه سیستم هایی که در مدار ایمنی آسانسور نصب می شوند موجب برقراری آرامش و امنیت کامل در آسانسور خواهد شد. با استعلام قیمت آسانسور  و نیز قیمت پاراشوت آسانسور و تمامی قطعات از رایا خرید مقرون به صرفه ای خواهید داشت.