قیمت کابین آسانسور 6 نفره
قیمت کابین آسانسور 6 نفره | کابین آسانسور تمام استیل

قیمت کابین آسانسور 6 نفره  مد نظر بسیاری از سازندگان ساختمان در سراسر کشور قرار می گیرد. کابین 6 نفره به عنوان یک ابعاد استاندارد در اکثر پروژه های کشور مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از سازندگان ساختمان کابین را همسو با موتور و تابلو فرمان آسانسور می دانند و بحث کیفیت و قیمت از اهمیت بسزایی برخوردار است. نصب کابین آسانسور استیل باعث طول عمر آسانسور می شود.

قیمت کابین آسانسور 6 نفره

کابین آسانسور به صورت های مختلفی تعریف می گردد :

اما کارشناسان و صاحب نظران در زمینه آسانسور آن را وسیله ای برای جابه جایی افراد  و حمل بار به صورت عمودی می دانند. کابین آسانسور به عنوان یک قطعه اصلی در صنعت آسانسور شناخته می شود و چون در معرض مشاهده افراد استفاده کننده از آسانسور قرار می گیرد بر اهمیت آن افزوده می شود.

قیمت کابین آسانسور 6 نفره توضیحات

یکی از معیارهای تعیین قیمت کابین آسانسور ، ظرفیت کابین است .

در آسانسور وزن تقریبی افراد 75 کیلوگرم در نظر گرفته می شود.

کابین های آسانسور به صورت 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 13 و 21 نفره طراحی می شوند و بسته به فضای ساختمان ، ابعاد ، ارتفاع ، تعداد افراد استفاده کننده ، تعداد ایستگاه و سایر موارد ظرفیت آن برای سفارش ، در نظر گرفته می شود.در آسانسور کابین به صورت تمام استیل ، نیمه استیل ، ام دی اف استیل و فرمیکا ساخته می شوند که آیتم قیمت نیز در آن ها متفاوت است. طراحی منحصر به فرد برای هر ساختمان جزء مهمی از خدمات  بشمار می آید. باید این نکته را در نظر گرفت که با توجه به میزان بودجه سازندگان ساختمان ، کابین آسانسور ساخته می گردد.

قیمت کابین آسانسور 6 نفره

قیمت کابین آسانسور 6 نفره تا 21 نفره

همانطور که می دانید:

هر چه ابعاد و ظرفیت کابین کمتر باشد:

برای ساختن آن از مواد و آلیاژ کمتری استفاده می گردد.

در نتیجه بهای تمام شده کمتری خواهد داشت. کابین آسانسور 6 نفره برای حمل و جا به جایی 450 کیلوگرم بار در نظر گرفته می شود و زمانی که بیش از ظرفیت از آن استفاده گردد ایمنی افراد استفاده کننده از  آسانسور کم می گردد.

در آیتم قیمت، طرح های کابین نیز اهمیت ویژه ای برخور دارند.

کابین آسانسور تمام استیل ، به دلیل استیل به کاررفته در آن دارای قیمتی به مراتب بالاتر از ام دی اف استیل است. طرح هایی مثل استیل میرور طلایی ، استیل میرور دودی ، استیل شامپاینی طوری ساخته شده اند که از لحاظ کیفیت و زیبایی در جایگاه بالایی قرار می گیرند. و نورپردازی ، زیبایی و جلوه کابین نقش تعیین کننده ای در قیمت کابین آسانسور خواهد داشت.

قیمت کابین آسانسور 6 نفره

نکاتی در مورد ساخت کابین آسانسور

در ساخت کابین آسانسور ، حداقل ارتفاع کابین بایستی 2 متر در نظر گرفته شود.

کابین آسانسور باید طوری طراحی شود که

ترمز ایمنی آسانسور به خوبی عمل نماید.

به علت اینکه کابین در معرض دید افراد قرار می گیرد، طراحی داخلی آن بایستی به شکلی منحصر به فرد جلوه نماید. سقف کابین ، دیواره و بدنه باید طوری طراحی شود که بجز ورودی کابین،دریچه اضطراری و محل های تهویه هوا ، سایر قسمت ها کاملا پوشیده در نظر گرفته شود.

مجموعه رایا با توجه به داشتن واحدهای مجزا در بازسازی آسانسور موفق عمل نموده و خدماتی چون تعمیر موتور گیربکس را با نهایت دقت و تخصص به انجام می رساند.

قیمت کابین آسانسور 6 نفره

قیمت کابین آسانسور 6 نفره

شما می توانید قیمت کابین آسانسور 6 نفره تا 21 نفره را از مجموعه رایا آسانسور استعلام نمایید.

ایمنی در کابین آسانسور

کابین آسانسور جزء قطعات اصلی و بسیار مهم در آسانسور در نظر گرفته می شود.

رعایت ایمنی در آن بسیار مهم و کلیدی است.

کف کابین ، دیواره ها، سقف، قاب و کفشکهای کابین باید طوری طراحی گردند که زمانی که ترمز ایمنی به کار می افتد استحکام لازم در برابر برخورد احتمالی روی ضربه گیرها را داشته باشند و نباید از موادی ساخته شده باشند که سریع آتش بگیرند.

طراحی کابین آسانسور

کابین آسانسور به عنوان یک قطعه سفارشی در صنعت آسانسور شناخته می شود.

پیش از ساخت کابین باید ابعاد داخل چاه آسانسور کاملا بررسی و اندازه گیری شود.

سپس ابعاد نهایی کابین آسانسور محاسبه گردد.

حد فاصل بین بدنه کابین و سطح داخلی دیواره چاه آسانسور حداکثر ۵ سانتی متر و حداقل دو سانتی متر در اندازه گیری ها باید مدنظر قرار گیرد.

واحد ساخت کابین آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با پرسنل با تجربه و متخصص و با بهره گیری از تکنولوژی نوین ، ابزار آلات پیشرفته در ساخت انواع کابین آسانسور تمام اسیل ، نیمه استیل ، ام دی اف و فرمیکا پیشرو عمل کرده و  در فروش قطعات آسانسور، نصب و تعمیر و نگهداری انواع موتور های آسانسور با کیفیت و ارائه قیمت مناسب در کسب رضایتمندی هر چه بیشتر متقاضیان همواره در تلاش است. حفظ ایمنی و آسودگی خاطر مشتریان بعد از خدمات رسانی از اهداف بلند این شرکت می باشد.این مجموعه با داشتن واحد کابین آسانسور مناسب ترین قیمت کابین آسانسور 6 نفره تا 21 نفره ، با بهترین کیفیت را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید.

کابین آسانسور ، طراحی داخلی

موضوع طراحی داخلی در کابین آسانسور از اهمیت خاصی برخوردار است. پوشش داخلی کابین آسانسور امروزه با استفاده از انواع ورقه های استیل، ام دی اف و فرمیکا انجام می‌شود. استفاده از ورق استیل ضد خش به دلیل مرغوبیت، کیفیت وکارایی بالاتر و استحکام و زیبایی نسبت به پوشش دیگر کابین یعنی فرمیکا و کابین آسانسور ام دی اف قیمت بالاتری دارد. و معمولا در اکثر ساختمان ها از ام دی اف استفاده می شود. در بسیاری از مواقع پوشش داخلی کابین را ، می توان با استفاده از آینه کردن محیط کابین طراحی کرد . این امر باعث زیبایی کابین آسانسور می شود. نوعی دیگر از کابین نیز ساخته می شود

که بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری از آن استفاده می شود،

و آن کابین پاناروما می باشد.

کابین پاناروما با زیبایی منحصربه فرد و چشم انداز زیبا به صورت هلالی شکل ساخته شده می شود.

این کابین با داشتن شیشه های لمینیت و درب های شیشه ای چشم هر بیننده ای را به خود جذب می نماید.

ناگفته نماند که پوشش شیشه ای نیز فضای کابین را برای مسافرین بسیار لذت بخش می کند.

باید دانست که به علت اینکه کابین آسانسور بیشتر در معرض دید افراد قرار می گیرد،

زیبایی و کیفیت کابین آسانسور نقش اساسی در جلوه آسانسور و کسب رضایت مشتری ایفا می نماید.