طرح کابین آسانسور تمام استیل
طرح کابین آسانسور تمام استیل | قیمت روز کابین آسانسور

طرح کابین آسانسور تمام استیل براساس سلیقه مستریان ساخته می شود. ارائه رنگ های متنوع این طرح توسط بازرگانی رایا آسانسور چشم هر بیننده ای را جذب می نماید. و موجب استقبال بین ظیر مشتریان می گردد.. رایا علاوه بر زیبایی کابین، ایمنی و سلامت مسافرین را در طراحی و ساخت کابین و نصب دقیق آن ضمانت می کند.

طرح کابین آسانسور تمام استیل

طرح کابین آسانسور تمام استیل برای بسیاری از سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور جذاب و از تنوع بالایی برخوردار است.

کابین های تمام استیل دارای مدل های مختلفی است انواع مدل های کابین استیل شامل کابین استیل خشدار دودی ، کابین استیل خشدار طلایی ، دودی طلایی ، کابین استیل طرحدار نقره ای میرور ، استیل طلایی طرحدار ، کابین استیل گندمی میرور ، استیل نقره ای خشدار میرور ، تایل استیل و تایل طلایی را می توان نام برد.هر کدام از این موارد مشتریان خاص خود را دارند.

طرح کابین آسانسور تمام استیل ،توضیحات

طرح کابین آسانسور تمام استیل با انواع مدل های مختلف در بازرگانی رایا عرضه می گردد.

گفتنی است کابین دارای انواع مختلفی است.

هر سفارش معمولا بین 7 تا 10 روز کاری آماده و به کل کشور ارسال می گردد.

باید دانست کابین آسانسور براساس استاندارد مشخص ساخته می شود.معمولا کف و سقف آسانسور با استفاده از ورق فولادی 2 میلیمتر و دیواره ها با استفاده از ورق 1.5 ساخته می شود.کابین جزء قطعات اصلی آسانسور است و در قسمت مکانیکل مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

طرح کابین آسانسور تمام استیل

کابین در آسانسور

 در آسانسور کابین اتاقکی است که مسافرین یا بار در داخل آن قرار می گیرد. و با حرکت عمودی در داخل چاهک آسانسور به حرکت در می آید. و طبقات ساختمان را طی می کند. این وسیله یکی از قسمت های مهم در آسانسور است و با توجه به ابعاد چاهک و نوع کاربری در انواع طرح ها و اشکال مختلف ساخته می شود.طرح کابین آسانسور تمام استیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

کابین در معرض دید افراد قرار می گیرد و آن را نگین هر ساختمان می دانند.کابین آسانسور و تزئینات و ظاهر آسانسور شماست که سلیقه‌ تان را نشان می دهد و زیباسازی آسانسور خصوصا تزئینات کابین آسانسور باید طوری باشد که با حس و حال معماری و نمای ساختمان همخوانی داشته باشد.باید به این نکته توجه نمود که کابین یکی از قطعات مکانیکی آسانسور بوده و به نوعی مهمترین قسمتی از آسانسور است که مسافران با آن در ارتباط مستقیم می باشند.

طرح کابین آسانسور تمام استیل

نکات رایج در ساخت کابین آسانسور

کابین بایستی براساس استاندارد و با متریال مشخص ساخته شود.دیواره کابین از جنس ورق فولادی به ضخامت حداقل 1/5 میلیمتر و کف و سقف آن حداقل 2 میلیمتر می‌باشد.باید دانست چون با این وسیله افراد جابه جا می شوند جنبه ایمنی آن دارای اهمیت است.بدنه به صورت لته های به عرض 30 تا 40 سانتی متر و به طول ارتفاع کابین آسانسور طراحی می شوند.

برخی از سازندگان کابین قطعات کابین را به هم جوش می دهند که این عمل با استاندارد مطابقت ندارد و باعث می شود عمر مفید کابین کاهش یابد.گفتنی است طرح کابین آسانسور تمام استیل جزء پرطرفدارترین مدل هاست .و خد دارای انواع مختلفی است.باید دانست لبه لته ها حداقل به اندازه 3/5 سانتیمتر برگشته تا ضمن امکان پیچ و مهره نمودن آنها به یکدیگر باعث تقویت بدنه نیز شود. ارتفاع مفید کابین حداقل 2 متر می باشد.

مجموعه رایا انواع نمونه طرح کابین آسانسور را در اختیار شما قرار می دهد.

طرح کابین آسانسور تمام استیل

 طرح کابین آسانسور تمام استیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

این طرح ها براساس سلیقه مشتریان ساخته می شوند.کابین تمام استیل بیشترین مشتریان را در سراسر کشور نسبت به دیگر مدل ها به خود جذب می کند.تنوع در طراحی ، تنوع در رنگ ،انواع نورپردازی از ویژگی هایی است که در کابین تمام استیل مشاهده می شود.طوری که هر بیننده ای مجذوب خود می نماید. 

انواع طرح کابین آسانسور تمام استیل

طراحی کابین آسانسور

طراحی و ساخت کابین دارای اهمیت است.

در طراحی کابین از متریال های مشخصی استفاده می گردد.در تزئینات و طراحی برخی از کابین ها از جنس استیل به صورت تمام استیل و نیمه استیل استفاده می شود. و در برخی نیز اجناسی چون MDF بکار برده می شود.

البته گاهی هم برای زیبایی بیشتر کابین ها از شیشه و آینه استفاده می شود.گفتنی است طرح کابین آسانسور تمام استیل نسبت به سایر طرح ها با استقبال بیشتری از سوی مشتریان قرار می گیرد.در کابین تمام استیل پوشش داخلی کابین تماما از جنس استیل ضد خش و نگیر در انواع گندمی، میرور، خشدار، طلایی، دودی و طرح دار ساخته می شود.

 

با مراجعه به لینک هزینه بازسازی کابین آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

انواع طرح کابین تمام استیل

تنوع در طرح ها و مدل های کابین آسانسور تمام استیل نسبت به سایر مدل ها بیشتر است و از این رو سهم بیشتری از بازار کابین را به خود اختصاص می دهد.

به کابین های 4 تا 10 نفره کابین های مسافر بر گفته می شود .

و کابین هایی 10 تا 21 نفره را کابین های باربر می نمایند .

هر چند که می توانند نقش جابه جایی مسافر را نیز ایفا نمایند.

با مراجعه به لینک مکانیزم درب آسانسور اطلاعاتی در این کسب نمایید.

انواع طرح کابین آسانسور تمام استیل شامل :

  • کابین استیل خشدار دودی
  • کابین استیل خشدار طلایی
  • دودی طلایی
  • کابین استیل طرحدار نقره ای میرور 
  • استیل طلایی طرحدار 
  • کابین استیل گندمی میرور 
  • استیل نقره ای خشدار میرور 
  • تایل استیل و تایل طلایی

واحد کابین رایا آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور پیشرو و پیشگام در فروش قطعات آسانسور و ارسال آن به سراسر کشور ، با داشتن واحد مجزا برای ساخت کابین آسانسور ،برای این قطعه اصلی در آسانسور اقدامات گسترده ای انجام می دهد. این مجموعه با به کار گیری پرسنل متخصص و استفاده از دانش روز آسانسور ، در زمینه کلیه خدمات آسانسور ، نقش اساسی را ایفا می نماید.

این مجموعه با ساخت کابین های استیل ، ام دی اف و فرمیکا برای کسب رضایت حداکثری مشتریان کوشا است.

شما می توانید قیمت کابین آسانسور 5 نفره و دیگر کابین ها را از بازرگانی رایا استعلام نمایید.

متعلقات کابین آسانسور

کابین های آسانسوری که در مجموعه رایا ساخته می شوند.به همراه متعلقات به سراسر کشور عرضه می شوند.این متعلقات شامل : کف سنگ یکپارچه ، یوک بالا و پایین ، پاراشوت و کادر وزنه است.بسته به نیاز مشتریان این مدل از کابین ها در ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند.ضمن این که طرح کابین آسانسور تمام استیل از تنوع بالایی در رنگ و مدل برخوردار است.شما می توانید : قیمت فروش کابین آسانسور را از ما استعلام نمایید.و با قیمت روز قطعات آسانسور بیشتر آشنا شوید.

قیمت طرح کابین آسانسور تمام استیل

تاثیر طرح کابین در قیمت آن

بدون شک طرح کابین آسانسور ، نوع تزیینات و نوع و مدل ورق در قیمت کابین تاثیر گذار است.ضمن این که در تعیین قیمت کابین ها بررسی مواردی همچون ظرفیت و مساحت از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا هر چه ظرفیت و مساحت کابین بیشتر شود، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. نوع قطعات و نوع پوشش داخلی نیز سبب تعیین قیمت های متفاوتی می شود.

استفاده از مواد مرغوب و طرح های خاص در کابین قیمت آنان را بیشتر می کند. کابین های جدید با توجه به بهای ارز در کشور با قیمت بالاتری نسبت به یکی دو سال اخیر به فروش می رسند.یکی از بهترین کابین های مجموعه رایا ، کابین آسانسور استیل کد3514 است.