قیمت کابین آسانسور 5 نفره
قیمت کابین آسانسور 5 نفره | قیمت روز کابین آسانسور

کابین آسانسور 5 نفره یکی از متداول ترین کابین ها در کشور به لحاظ ظرفیت است.از این رو قیمت کابین آسانسور 5 نفره دارای اهمیت بالایی است.معمولا ابعاد و ظرفیت کابین های چاهک آسانسور در اکثر آپارتمان ها به گونه ای تعبیه می شود.که مناسب برای کابین 4 تا 6 نفره است.ابعاد دریافتی مشتریان واحد کابین مجموعه رایا آسانسور نیز ، در اکثر موارد به صورت کابین 5 نفره است.

قیمت کابین آسانسور 5 نفره

کابین آسانسور یک قطعه سفارشی است که در مرحله مکانیکال آسانسور مورد نصب قرار می گیرد.ظرفیت کابین آسانسور نسبت به تراکم ترافیک و ابعاد چاهک مشخص می گردد.اما در اکثر آپارتمان ها کابین به صورت 5 نفره مورد استفاده قرار می گیرد.از این رو قیمت کابین آسانسور 5 نفره دارای اهمیت بالایی است.

بیشتر سازندگان ساختمان در یک آپارتمان 6 ایستگاه ساکن هستند.و بهترین ظرفیت برای تعداد ایستگاه 6 توقف ، استفاده از کابین با ظرفیت 5 یا 6 نفره است.باید به این نکته توجه نمود کابین آسانسور در طرح ها و ظرفیت های مختلف ساخته می شود.وزن تقریبی هر فرد در کابین آسانسور 75 کیلوگرم در نظر گرفته می شود.بنابراین ظرفیت یک کابین 5 نفره 375 کیلوگرم است.

قیمت کابین آسانسور 5 نفره توضیحات

تراکم ترافیک در ظرفیت کابین آسانسور تاثیر بسزایی دارد .

به طوری که هرچه ترافیک افراد در کابین آسانسور بیشتر باشد.

نیاز به ظرفیت کابین بزرگ تری است.

قیمت کابین آسانسور 5 نفره به لحاظ این که این ظرفیت هم به صورت پرترافیک و هم ترافیک می تواند استفاده شود .دارای اهمیت بالایی است.سازندگان ساختمان در پروژه نصب با یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور قرارداد منعقد می نمایند.در موقع نصب کابین آسانسور نصاب ظرفیت کابین آسانسور را با توجه به ابعاد چاهک محاسبه می کند.و به واحد ساخت کابین آسانسور منتقل می کند.این پروسه در نهایت منجر به ساخت کابین آسانسور می گردد.

قیمت کابین آسانسور 5 نفره

ظرفیت کابین آسانسور

ظرفیت کابین آسانسور از فاکتورهای اساسی ساخت کابین آسانسور است.کابین آسانسور از لحاظ ظرفیت در دو نوع مسافربر و باربر ساخته می گردد.معمولا کابین های آسانسور مسافربر با ظرفیت 4 تا 10 نفره ساخته می شوند.و کابین های آسانسور باربر با ظرفیت 10 تا 21 نفره ساخته می شوند.ظرفیت کابین آسانسور در قیمت پکیج آسانسور تاثیر مستقیم دارد .به طوری که هر چه ظرفیت کابین آسانسور بیشتر باشد ، قیمت کابین آسانسور نیز بیشتر خواهد شد.

باید به این نکته توجه نمود که در کابین های آسانسور با ظرفیت زیاد ، نوع ریل آسانسور نیز عوض می شود.و برای مثال برای حفظ تعادل کابین به جای ریل تی 9 از ریل تی16 استفاده می شود.به تبع آن توان موتور و تابلو فرمان نیز بالا می رود.مثلا با توجه به ظرفیت کابین آسانسور 5 نفره از موتور آسانسور 5.5 کیلووات و تابلو فرمان آسانسور 7.5 کیلووات استفاده می شود.

قیمت کابین آسانسور 5 نفره دارای قیمتی تعادلی است.

حال زمانی که از کابین 8 نفره استفاده شود.

توان موتور بایستی به 7.3 کیلووات و توان تابلو فرمان به 11 کیلووات تغییر کند.

باید به این نکته توجه نمود:

بسته به فضای ساختمان ، ابعاد ، ارتفاع ، تعداد افراد استفاده کننده ، تعداد ایستگاه و سایر موارد ظرفیت آن برای سفارش ، در نظر گرفته می شود.در آسانسور کابین به صورت تمام استیل ، نیمه استیل ، کابین ام دی اف استیل و فرمیکا ساخته می شوند که آیتم قیمت نیز در آن ها متفاوت است. طراحی منحصر به فرد برای هر ساختمان جزء مهمی از خدمات بشمار می آید. باید این نکته را در نظر گرفت که با توجه به میزان بودجه سازندگان ساختمان ، کابین آسانسور ساخته می گردد.

قیمت کابین آسانسور 5 نفره

قیمت کابین آسانسور 5 نفره

قیمت کابین آسانسور 5 نفره علاوه بر آیتم ظرفیت با توجه به آیتم های دیگر مانند طرح ، نوع کاربری ، نوع کابین و ارتفاع مورد محاسبه قرار می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود:

که برای مثال کابین آسانسور تمام استیل ، به دلیل استیل به کاررفته در آن دارای قیمتی به مراتب بالاتر از ام دی اف استیل است.

طرح هایی مثل استیل میرور طلایی ، استیل میرور دودی ، استیل شامپاینی طوری ساخته می شوند:

که از لحاظ کیفیت و زیبایی در جایگاه بالایی قرار می گیرند.

و نورپردازی ، زیبایی و جلوه کابین نقش تعیین کننده ای در قیمت کابین آسانسور خواهد داشت.

در کل کابین آسانسور بایستی هم نقش تزیینی و هم نقش ایمنی را داشته باشد.

این قطعه از آسانسور است که در معرض دید افراد قرار می گیرد.

که از این رو باید تزیینات خوبی داشته باشد.

و از لحاظ دیگر افراد با آن جابه جا می شوند پس نقش ایمنی باید داشته باشد.

لیست قیمت کابین آسانسور 5 نفره

استحکام کابین آسانسور

استحکام و مقاومت کابین آسانسور جزء الزامات کابین آسانسور است.کابین آسانسور جزء قطعات اصلی و بسیار مهم در آسانسور است.رعایت ایمنی و استحکام در آن بسیار مهم و کلیدی است.باید به این نکته توجه نمود : کف کابین ، دیواره ها، سقف، قاب و کفشک های کابین باید طوری طراحی گردند. که زمانی که ترمز ایمنی به کار می افتد.

استحکام لازم در برابر برخورد احتمالی روی ضربه گیرها را داشته باشند. و نباید از موادی ساخته شوند. که سریع آتش بگیرند.باید دانست در سقف و کف آسانسور بایستی از ورق 2 میل استفاده کرد.و دیواره ها حداقل باید با ورق 1.5 میل ساخته شود.

پس قیمت کابین آسانسور 5 نفره تحت تاثیر ایمنی و تزیینات نیز قرار می گیرد.

معمولا کابین آسانسور استیل دارای بهای تمام شده بیشتری است.

واحد طراحی کابین آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با پرسنل با تجربه و متخصص و با بهره گیری از تکنولوژی نوین ، ابزار آلات پیشرفته در ساخت انواع کابین آسانسور تمام اسیل ، نیمه استیل ، ام دی اف و فرمیکا پیشرو عمل کرده و در فروش قطعات آسانسور، نصب و تعمیر و نگهداری انواع موتور های آسانسور با کیفیت و ارائه قیمت مناسب در کسب رضایتمندی هر چه بیشتر متقاضیان همواره در تلاش است.

حفظ ایمنی و آسودگی خاطر مشتریان بعد از خدمات رسانی از اهداف بلند این شرکت می باشد.این مجموعه با داشتن واحد کابین آسانسور مناسب ترین قیمت کابین آسانسور 5 نفره تا 21 نفره ، با بهترین کیفیت را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید.شما می توانید علاوه بر قیمت کابین آسانسور قیمت موتور آسانسور ایتالیایی را نیز از مجموعه رایا آستعلام نمایید.

انواع کابین آسانسور بر حسب قیمت

در یک رتبه بندی بر حسب قیمت کابین های شیشه ای یا پانوراما گران ترین نوع کابین آسانسور محسوب می شوند.این مدل از آسانسورها معمولا در مراکز خرید ، هتل ها ، مراکز تجاری و مکان هایی که آسانسور در نمای بیرونی ساختمان نصب می شود.مورد استفاده قرار می گیرد.پس از آن کابین های تمام استیل به لحاظ قیمت در رتبه دوم قرار می گیرند.

قیمت کابین آسانسور 5 نفره

این مدل از کابین ها از تنوع بالایی در طرح و رنگ و مدل برخوردارند.و به همین دلیل بیشتر با استقبال سازندگان ساختمان مواجه می شوند.اما در حال حاضر ساده ترین مدل کابین ، نوع کابین آسانسور ام دی اف استیل است.این مدل از کابین آسانسور در طرح های ام دی اف معمولی ، ام دی اف هایگلس و ام دی اف طرحدار  طبقه بندی می شوند.و مشتریان خاص خود را در سراسر کشور دارند.

کاربری کابین آسانسور

نوع کاربری در قیمت کابین آسانسور 5 نفره تاثیر گذار است.برای مثال در مراکز خرید که آسانسور در نمای بیرونی ساخته می شود.بهتر است : از کابین آسانسور پانوراما استفاده نمود.که از ظاهری زیبا و منحصر به فرد برخوردار است.