قیمت گاورنر بهران
قیمت گاورنر بهران | نمایندگی فروش قطعات آسانسور بهران|

گاورنر یکی از قطعات مهم در آسانسور محسوب می شود که با وجود آن امنیت جان مسافرین در زمان بروز مشکل و سرعت غیر مجاز کابین تأمین می شود. البته باید در نصب آن دقت بالایی داشته و از عملکرد صحیح آن مطمئن شد. بهترین گاورنر آسانسور در ایران توسط شرکت بهران تولید می شود که از کیفیت و دقت بالایی در انجام وظیفه خود برخوردار است. قیمت گاورنر بهران را از نمایندگی معتبر رایا آسانسور استعلام نمایید.

قیمت گاورنر بهران

آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است. یکی از قطعاتی که در حفظ امنیت آسانسور نقش مهمی دارد، گاورنر آسانسور است. گاورنر نوعی ترمز مکانیکی الکتریکی است که توقف کابین آسانسور در زمان سقوط و یا سرعت بیش از حد مجاز کابین را بر عهده دارد. در واقع کنترل سرعت کابین در هر لحظه بر عهده ی گاورنر است. گاهی به علت بروز مشکل در سیستم آسانسور، سرعت کابین از حد مجاز بالاتر رفته و خطر ساز می شود. که در این صورت گاورنر فعال شده و در چند مرحله باعث توقف کابین می شود. بهترین و مرغوب ترین گاورنر آسانسور توسط شرکت آسانسور بهران تولید می شود. 

قیمت گاورنر آسانسور بهران

یکی از تولید کننده های قطعات آسانسور در کشور شرکت بزرگ بهران لیفت می باشد. این شرکت با تولید انواع مختلف از قطعات آسانسور توانسته نیاز بازار را تا حد امکان پاسخگو باشد. از جمله قطعاتی که در این شرکت تولید می شود، گاورنر آسانسور است که از مواد و قطعات مرغوبی ساخته شده و با قیمت بسیار مناسبی به سراسر کشور عرضه می شود. این گاورنر در سرعت های ۰٫۵ تا ۲٫۵ متر بر ثانیه و به صورت تک جهته و دو جهته به بازار عرضه شده است. شرکت بهران تنها تولید کننده ای است که گاورنر ها را با دقت بالایی بررسی و تست می کند. این شرکت در زمان فروش هر گاورنر برگه ی گزارش مخصوصی را همراه با گاورنر به مشتریان ارائه می دهد. این شرکت نامدار تمامی جوانب را در تعیین قیمت گاورنر سنجیده و قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته است.

برای دریافت لیست قیمت گاورنر بهران حتما سری به فروشگاه رایا آسانسور بزنید و این محصول را به صورت اصل دریافت کنید.

قیمت گاورنر بهران

قیمت و کیفیت گاورنر بهران

تمامی محصولات شرکت بهران از جمله گاورنر آسانسور، به لحاظ بهره گیری از دانش نوین و تکنولوژی مدرن و استفاده از ماشین آلات پیشرفته در خط تولید قطعات از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند. گاورنر بهران از مواد و قطعات مرغوبی ساخته شده و دارای کیفیت و کارایی بالایی است. نکته مهم این است که این گاورنر طوری طراحی شده که قرقره به صورت مستقیم بر روی چدن سایش نداشته باشد و همین امر سبب افزایش طول عمر مفید گاورنر شده است. تمامی قطعات به کار رفته در این گاورنر، با توجه به اهمیت بالای ایمنی در آن، تحت کنترل کیفی دقیق قرار گرفته است. در بررسی کیفیت این محصول با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات کامپیوتری، کالیبراسیون و تست گاورنر انجام شده است. که به طور دقیق گزارش هر محصول به آن الصاق شده است. 

با توجه به همه ی اینها می توان گفت که گاورنر بهران یکی از بهترین و باکیفیت ترین تولیدات این شرکت است که با کارایی و طول عمر بالا جزء پرفروش ترین محصولات بهران بوده و توانسته درصد بالایی از رضایت استفاده کنندگان را به دست آورد. این شرکت برای این محصول با ارزش و باکیفیت، قیمت مناسبی را تعیین نموده است. برای اطلاع از قیمت کلیه محصولات بهران همچون قیمت گاورنر بهران ، قیمت موتور آسانسور بهران، قیمت درب و … به نمایندگی رایا آسانسور مراجعه نمایید. 

قیمت گاورنر بهران

استاندارد گاورنر آسانسور بهران

این محصول در کارخانه آسانسور بهران طراحی و به تولید انبوه رسیده که دارای نشان استاندارد کیفیت سازمان ملی استاندارد می باشد. گاورنر بهران تمامی مراحل استاندارد را به خوبی طی نموده و کاملا مطابق با استاندارد های ملی ایران و اروپا ساخته شده است. از نکاتی که در مورد این گاورنر آسانسور حائز اهمیت است طراحی به صورت مهندسی معکوس ، گاورنرهای PFB ایتالیا است. نمایندگی رایا آسانسور تمامی محصولات شرکت بهران از جمله گاورنر آسانسور را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد.

قیمت گاورنر بهران

 

موارد مهم در نگهداری از گاورنر آسانسور بهران

همانطور که می دانید، کنترل حرکت کابین در هر لحظه و حفظ امنیت آسانسور بر عهده ی گاورنر است. بنابراین وجود گاورنر در آسانسور بسیار پر اهمیت بوده و می توان گفت که این قطعه حافظ جان مسافرین در آسانسور می باشد. پس در حفظ و نگهداری از آن باید تلاش نمود تا بتواند به درستی عمل کرده و مانع از ایجاد هر گونه خطر شود. در هنگام تهیه گاورنر بهران حتما به اصالت، کیفیت و قیمت گاورنر بهران توجه نمایید.

نکاتی که باید در حفظ و نگهداری گاورنر بهران رعایت شود عبارت اند از:

  • محل نصب گاورنر بایستی تمیز بوده و نباید اشیای اضافه در اطراف آن قرار داد.
  • قسمت های لاک و مهر شده در گاورنر را نباید دستکاری کرد.
  • نباید هیچ گونه فشار و یا کشیدگی در فنر سیستم گاورنر ایجاد نمود.
  • باید توجه داشت که بعد از هر نوبت سرویس هیچگونه جسم خارجی همانند دستمال، کارتن و … بر روی سیستم نمانده باشد. 
  • در هر نوبت از سرویس دوره ای (ماهیانه) حتما فاصله ی وزنه فلکه ته چاه را تا کف چاهک باید بررسی نمود.
  • استفاده از گریس و روغن برای سیستم گاورنر و یا سیم بکسل ممنوع می باشد. 
  • باید دقت نمود که هیچگونه وسیله یا اشیای اضافه در زیر وزنه فلکه در ته چاه نباشد.
  • باید مراقب سوئیچ های ایمنی الکتریکی بوده و نباید آنها را از مدار خارج نمود. 
  • در زمان بروز مشکل باید فقط با خدمات پس از فروش شرکت آسانسور بهران تماس گرفته شود. 

قیمت گاورنر بهران را از رایا آسانسور استعلام نمایید.

نمایندگی رسمی شرکت بهران لیفت

مجموعه رایا آسانسور با پشتیبانی قوی از شرکت بهران یکی از نمایندگی های معتبر این شرکت بوده که با فروش بالای محصولات بهران توانسته بسیاری از نیاز های بازار و مشتریان را تأمین نماید. این مجموعه تمامی محصولات بهران اعم از موتور آسانسور بهران، درب آسانسور بهران، قفل درب، گاورنر بهران و … را به صورت اصل و با بهترین قیمت به سراسر کشور عرضه می دارد. گاورنر بهران به لحاظ کیفیت بالا

در این نمایندگی فروش بالایی داشته است. رایا همواره برای کسب و

حفظ رضایت هرچه بیشتر مشتریان از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده

و همیشه رعایت نکات ایمنی و پیروی از استاندارد ها در انجام

کلیه خدمات آسانسور را الگوی خود قرار داده و در راستای ایجاد آرامش و امنیت

استفاده کنندگان از آسانسور تمام تلاش خود را به کار بسته است. 

قیمت گاورنر بهران را فقط از رایا آسانسور جویا شوید.

خدمات پس از فروش گاورنر بهران

گاورنر بهران را می توانید همراه با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

از نمایندگی رایا آسانسور دریافت نمایید. اما باید دقت نمود که برخی موارد همچون:

  • آسیب رساندن به قسمت های لاک و مهر شده (پلمپ شده) گاورنر بهران
  • شکستگی یا آسیب فیزیکی به سیستم گاورنر در زمان نصب
  • استفاده از سیم بکسل های نامرغوب و غیر استاندارد 

سبب باطل شدن گارانتی می شود. همچنین باید دقت داشت که 

ارائه شماره سریال سیستم گاورنر هنگام استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش لازم است.