قیمت موتو آسانسور بهران
قیمت موتور آسانسور بهران |نمایندگی موتور آسانسور بهران

قیمت موتور آسانسور بهران |لیست قیمت روز آسانسور بهران |قیمت روز موتور آسانسور |مشخصات فنی موتور آسانسور بهران |موتور آسانسور بهران فروش |

قیمت موتور آسانسور بهران با توجه به کیفیت بالای این موتور ، نسبت به سایر موتور های ایرانی از قبیل الکو، الکمپ، رامکو، یاران ،رامان و…   مورد توجه هر چه بیش تر استفاده کنندگان در کشور قرار گرفت.

قیمت موتور آسانسور بهران

[av_notification title=’اطلاعیه فروش سال 1400 موتور گیربکس بهران ‘ icon_select=’yes’ icon=’ue83e’ font=’entypo-fontello’ color=’green’ border=” custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-90d57′ admin_preview_bg=”]
فروش موتور گیربکس بهران از 1400/01/15به تعداد و مدت  محدود فقط از طریق  ثبت نام تلفنی 02144276445
[/av_notification]

فروش ویژه  موتور بهران از طریق لینک زیر-موتور آسانسور بهران فروش

فروش ویژه موتور گیربکس بهران سال 1400 

 

برای مشاهده فیلم های آموزشی و تخصصی آسانسور به صورت رایگان وارد لینک زیر شوید .

تعمیر آسانسور 

قیمت موتور آسانسور بهران

کیفیت موتور آسانسور بهران

شرکت آسانسور بهران با تلاش مضاعف و همتی روز افزون ، وبهره گیری از تجربیات سالیان دراز، واستفاده از دانش روز متخصصین، وپرسنل باسابقه ،خود را به عنوان یکی از موفق ترین تولید کنندگان در عرصه ی موتور گیربکس ، به عنوان یک قطعه ی پرکاربرد وکلیدی در صنعت آسانسور معرفی نماید.

این شرکت با استفاده از مجهز تین ومدرن ترین ماشین های CNC و روش های مدرن تولید ، توانست نقاط ضعف و قوت موتور گیربکس آسانسور را شناسایی وبا برطرف نمودن نقاط ضعف ،محصولی با کیفیت بالا وکارایی مناسب را به استفاده کنندگان ارائه دهد.این کیفیت وکارایی باعث شد ، قیمت موتور آسانسور بهران در جایگاه ورنج قیمتی مناسب ،همگام با سایر موتور های ایرانی به پیش رود.

موتور آسانسور بهران

استاندارد نکته ای کلیدی در صنعت آسانسور

در هر کسب کار و در هر صنعتی ، رعایت قوانین ومقررات و حدود واندازه ، باید در اولویت  قرار بگیرد. استاندارد به عنوان پایه واساس هر صنعت و در جهت حفظ کیفیت مورد توجه صنعت گران قرار گرفته ، و در صنعت استفاده می شود.

گروه صنعتی بهران با توجه به کسب پروانه بهره برداری آسانسور و پله برقی از وزارت صنعت و معدن و تجارت ایران و اخذ پروانه های استاندارد محصولات قفل درب لولایی بهران  و درب کشویی همچنین گاورنر  آسانسور بهران  از سازمان ملی استاندارد ایران ، جهت پیشبرد اهداف شرکت وبه روز کردن خود  با استانداردهای جهانی موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی به عنوان مثال  گواهینامه ISO9001و گواهینامه ISO10004 شده است.

شرکت بهران به عنوان ،صنعتگر نمونه استان تهران در سال 1392  و با توجه به کسب تقدیرنامه های متعدد در نمایشگاهها و سمینارهای تخصصی آسانسور و پله برقی ایران خود را مطرح ودر زمینه قیمت موتور آسانسور بهران خود را به عنوان شاخص ، معرفی نمود.

قیمت موتور آسانسور

 

قیمت موتو آسانسور بهران

قیمت روز موتور آسانسور بهران

قیمت موتور آسانسور بهران در بازار روز کشور ، در چند ماه اخیر دستخوش تغییرات ونواسانات زیادی گردید.به طوری که قیمت ها با شیب تند ، روند صعودی را دنبال نمود. واز روند ثابت با تغییرات جزئی فاصله گرفت .به طوری که دریک روز شاهد چندین چندین قیمت با توجه به قیمت لحظه ای دلار بودیم.

شرکت رایا آسانسور به عنوان نمایندگی رسمی شرکت بهران ،توانست با ارائه قیمت روز ، در خصوص قیمت موتور آسانسور بهران ودیگر قطعات ،رضایت 94 درصدی استفاده کنندگان را در این مقطع حساس زمانی به دست بیاورد.

قیمت موتور آسانسور بهران

مشخصات فنی موتور آسانسور بهران

شرکت بهران با تکیه بر دانش فنی متخصصان درداخل وخارج از کشور (استفاده از دانش و تجربه متخصصین شرکت  موتور آسانسور جم ایتالیا) توانست موتورهایی با توان 5.5کیلو وات ،6.1 کیلو وات و 7.3کیلو وات راتولید وبه بهره برداری برساند.

در این میان این شرکت توانست موتور 6.1 کیلو وات دو سرعته را به تولید انبوه رسانده و رضایت استفاده کنندگان را باتوجه به(قیمت موتور آسانسور بهران ) به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در خصوص مشخصات فنی، این موتور در ظرفیت 6 نفره وبا سرعت 1متر بر ثانیه طراحی گردیده است.

موتور آسانسور بهران خرید

محصولات تولید شده در شرکت آسانسور بهران

شرکت بهران علاوه بر تولید موتور های گیربکس با ظرفیت و توان های مختلف ، اقدام به تولید برخی دیگر از قطعات آسانسور به شرح زیر نموده است:

انواع درب آسانسور

درب های تولیدیاین شرکت ضمن داشتن ظرافت وکارایی از جنس مقاوم و در مدل های زیر ارائه میگردد:
– درب لولایی : بصورت یک لنگه و دو لنگه، با بالاترین کیفیت موجود و رنگهای متنوع.
– درب های نیمه اتوماتیک : بصورت دولته و سه لته، با روکش های استیل و رنگ های استاتیک و کوره ای.
– درب های تمام اتوماتیک : که در انواع سانترال و تلسکوپی،بصورت وارداتی و تولیدی در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد.

شستی احضار

شرکت آسانسور بهران با تولید انواع شستی احضار داخل کابین آسانسور  و طبقات، گامی دیگر در تولید قطعات آسانسور برداشته است.
کیفیت برتر،تنوع و زیبایی ، بهره گیری از تجهیزات نوین در تولید شستی و در نهایت گارانتی و خدمات واقعی ، از ویژگی های محصولات شرکت آسانسور بهران می باشد.

موتور اسانسوربهران

 

گارانتی و پشتیبانی شرکت آسانسور بهران

آسانسور بهران به عنوان یک تولید کننده موفق در صنعت آسانسور ،کلیه محصولات تولیدی خود را به مدت یک سال گارانتی می نماید.

این شرکت با پشتیبانی 24 ساعته آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در استان تهران وکل کشور است .وبا ارائه خدمات پس از فروش به مدت 10 سال ،این عملکرد را تضمین می نماید.

 

قیمت موتور آسانسور بهران به عنوان شاخص

قیمت موتور آسانسور بهران در مقایسه با سایر موتورهای گیربکس ایرانی، با توجه به کارایی بالای این محصول به عنوان شاخص موتورهای ایرانی مطرح گردیده که باعث شد فروش این شرکت نسبت به سایر رقبا پیشی گرفته و روز به روز افزایش یابد.

این امر باعث شد تا شرکت بهران اقدام به فروش موتور به صورت تحویل 15 روزه و تحویل یک ماهه نمود.

قیمت موتور آسانسور بهران

مشخصات تکمیلی موتور آسانسور بهران

این موتورگیربکس درظرفیت 6 نفره وبا سرعت 1m/s توسط متخصصین توانمند شرکت بهران طراحی وتولیدگردیده است.محصول عرضه شده دارای کارایی بالادرطراحی وتولید بوده و با شرایط جغرافیایی ایران همخوانی دارد.

دنده برنجی و مارپیچ موتور گیربکس های بهران به دلیل بهره مندی از کیفیت بسیاربــالا ، تــوان تحمــل فــشارهای محــوری شــدید را دارا می باشند . میزان صــدای ایــن موتور گیربکس کمتر از 60 دسیبل است و سطح لرزش افقی موتور گــیربکس های بهران کاملا با استانداردهایIEC34-14 وIEC2-23 اروپا مطابقت می نماید.

مزایای موتورگیربکس های دو سرعته بهران :

  • دارای کیلو وات های 5.5 ، 6.1 ، 7.3 کیلو وات
  • دارای استاتیک لود 2700 برای 5.5 کیلو وات و 3000 برای 6.1 3400 برای 703 کیلووات
  • دارای استارت بر ساعت 180
  • دارای فن حهت خنک کردن موتور