شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران | خدمات سرویس آسانسور

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور در تهران بوجود آمده است.شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران نسبت به صفر تا صد خدمات آسانسور اقدامات لازم را انجام می دهند. خدمات آسانسور شامل سرویس و نگهداری آسانسور ، نصب آسانسور ، بازسازی و تعمیرات آسانسور است.در هر شرکت هر کدام از این قسمت ها دارای واحد جداگانه هستند.

شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران

خدمات آسانسور در همه شرکت های آسانسوری انجام می شود.برخی از شرکت ها قابلیت ارائه صفرتا صد خدمات آسانسور را دارند.و برخی دیگر بخشی از خدمات را انجام می دهند.شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران با توجه به وسعت این استان بوجود آمده است.باید به این نکته توجه نمود شرکت های متعددی در همه مناطق تهران وجود دارد.که باعث سریع تر انجام شدن خدمات آسانسور می گردد.باید دانست هر کدام از خدمات آسانسور واحد خاص خود را دارند.سرویس و نگهداری آسانسور یکی از مهم ترین خدمات آسانسور است.که بایستی توسط افراد متخصص و با برنامه ریزی جامع صورت گیرد.

شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران توضیحات

بسیاری از شرکت های آسانسوری در تهران وجود دارند.

این شرکت ها دارای انواع خدمات آسانسور هستند.

یک شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران باید دارای واحدهای مجزا جهت ارائه خدمات متعدد باشد.

باید به این نکته توجه نمود :

برخی از خدمات آسانسور شامل سرویس و نگهداری آسانسور ، تعمیر آسانسور ، بازسازی آسانسور و نصب آسانسور است.باید دانست لزوم پشتیبانی دقیق از این واحدها الزامی است.معمولا زمانی که از خدمات آسانسور سخن به میان می آید تعمیر و نگهداری آسانسور در اولویت قرار می گیرد.هر شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور بایستی از تعمیرکاران و سرویسکاران باسابقه و متخصص استفاده نماید.به طوری که رضایتمندی مطلوبی در نزد مشتریان وجود داشته باشد.ایجاد این رضایتمندی مستلزم سرویس و نگهداری دقیق ، پشتیبانی به موقع و سریع است.

شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور جزء مهم ترین خدمات آسانسور محسوب می گردد.در این خدمت قراردادی به صورت سالیانه برای هر ساختمان در نظر گرفته می شود.و سرویس آسانسور به صورت حداقل ماهی یکبار به انجام می رسد.در سرویس آسانسور بازدید و بازرسی کلی از قطعات نصب شده در آسانسور بوجود می آید.به طوری که نقاط ضعف سیستم برطرف گردد.باید به این نکته توجه نمود بطور کلی هیچ سیستم یا مکانیزم مکانیکال و الکتریکال وجود ندارد که نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به ویژه سیستم هایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می نماید.بنابراین سرویس و نگهداری آسانسور بایستی جدی گرفته شود.و یک  شرکت خدمات دهنده آسانسور این مسئولیت را برعهده بگیرد.

شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران

خدمات تعمیر آسانسور

برخی از قطعات آسانسور دارای عمر مفید مشخصی هستند.

که در پایان عمر مفید فرسوده می گردند.و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند.

باید به این نکته توجه نمود :

فردی که دارای توانایی تعمیر قطعات آسانسور است :

نصب آسانسور را با سرعتی به مراتب بیشتر از یک نصاب معمولی آسانسور انجام می دهد.

و در واقع تعمیرات آسانسور سخت تر از نصب آسانسور می باشد.

در این بین توانایی تشخیص تعمیرکار آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.

و تفاوت عمده تعمیر کار آسانسور با سرویسکار آسانسور در تشخیص بهتر خرابی آسانسور است.

این امر نیازمند دانش کافی ، تخصص و مهارت در زمینه آسانسور است.

یک شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران بایستی دارای تعمیر کاران متخصص باشد.

تعمیر و نگهداری آسانسور نادرست و استفاده نامناسب می تواند برای ایمنی آسانسور را به مخاطره بیندازد. از این رو لازم است تا ساکنان آپارتمان های مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری در بازه های زمانی مشخص به تعمیر و نگهداری آسانسور بپردازند تا از سلامت و عدم وجود نقص فنی در آن مطمئن شوند.

شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران

شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور در استان تهران از غرب تا شرق و شمال و جنوب ، نسبت به تعمیر و نگهداری آسانسور و اعزام نیروی متخصص به محل اقدامات شایانی را به انجام رسانیده است.این شرکت با داشتن پشتوانه قوی مدیریتی ، پرسنل مجرب و با سابقه به عنوان یک شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران فعالیت دارد .و به عنوان معتبرترین شرکت آسانسور مطرح است.مجموعه رایا در طول فعالیت خود جهت پیشبرد کیفیت و سطح تکنولوژی این صنعت اقدامات گسترده ای را انجام داده است.پرسنل این مجموعه برای به نتیجه رساندن این تلاش ها زیر نظر متخصصین مجرب و باسابقه آموزش دیده و هر روز بر کیفیت خدمات خود افزوده است.این مجموعه در سال های اخیر توانسته است رضایتمندی مطلوبی را از مشتریان در سراسر کشور بوجود آورد.و به عنوان یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور معتبر شناخته شود.

خدمات نصب آسانسور 

پروژه نصب آسانسور بسیار مهم است.

و دارای مراحل خاصی است :

که بایستی به صورت منظم و طبق ضوابط مشخص انجام گیرد.

متاسفانه برخی از نصابان آسانسور به دلیل نداشتن تجربه کافی و عجله کردن در کار ، نصب آسانسور را به صورت غیر اصولی انجام داده و قطعات به خوبی بر سر جای خود تنظیم نگردیده اند.این امر باعث خرابی های متعدد در آسانسور گشته و نیاز به تعمیر ،توسط افراد متخصص و با تجربه کافی در زمینه آسانسور دارد.مراحل نصب آسانسور شامل آهن کشی ، نصب ریل و درب آسانسور ، نصب قطعات مکانیکال آسانسور و نصب قطعات راه اندازی است.دقت ، صبر ، داشتن مهارت و تجربه از اصولی است که هر نصاب آسانسور باید این اصول را داشته باشد.

خدمات بازسازی آسانسور

همانطور که می دانید قطعات آسانسور دارای عمر مفید مشخصی هستند.

و در طول سالیان نیاز به بازسازی و نوسازی در برخی از قطعات آسانسور مورد نیاز است.

باید به این نکته توجه نمود:

در ایران بیش از ۷۵% آسانسورها با سیستم دو سرعته و با حداکثر سرعت یک متر بر ثانیه کار می کند. استفاده از موتورهای گیربکس دار دو سرعت به خصوص در ساختمان هایی که از نظر ترافیکی پر تردد می باشد مثل بیمارستانها هتلها ساختمانهای اداری یا دولتی موجب افزایش هزینه‌های بسیار زیادی ناشی از مصرف زیاد میشود.بنابراین لزوم بازسازی آسانسور بایستی در اولویت قرار گیرد. بازسازی آسانسور جزء یکی از خدمات شرکت خدمات دهنده آسانسور تهران محسوب می گردد.باید دانست در صورت بی توجهی به این مسئله ممکن است خسارات مالی و جانی به دنبال داشته باشد.مجموعه رایا علاوه بر ارائه حدمات آسانسور آموزش سرویس و نگهداری آسانسور را در اولویت قرار می دهد.