شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران
شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران | شرکت نگهداری آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور در همه ی مناطق مورد نیاز است.شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران نزدیک به مناطق جنوب تهران است.و تعمیر و نگهداری از آسانسور در این منطقه را رهگیری می کند.سرویس آسانسور جزء الزامات آسانسور است.با سرویس و نگهداری به موقع از بسیاری از خرابی های بی مورد پیشگیری می شود.و در هزینه های آسانسور صرفه جویی می گردد.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

 استان تهران دارای مناطق متعدد و وسعت جغرافیایی است.با توجه به ترافیک و وسعت این شهر لزوم شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور در این با توجه به منطقه ، ضروری است.شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران برای پاسخگویی به نیازهای این منطقه در زمینه تعمیر و نگهداری آسانسور بوجود آمده است.زمانی که شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور در منطقه ای آسانسور در آن قرار دارد وجود داشته باشد.بهتر و سریع تر می تواند خدمات پشتیبانی را رهگیری نماید.این مهم باعث می گردد در وقت و زمان صرفه جویی به عمل آید و هزینه کمتری برای شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور و مدیر ساختمان بوجود آید.البته ممکن است یک شرکت در همه مناطق سرویسکار و تعمیر کار برای خدمات پشتیبانی داشته باشد و شرکت را در مرکز تهران قرار دهد.در این صورت می توان با یک برنامه ریزی دقیق عملیات سرویس و نگهداری آسانسور را پشتیبانی نمود.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران توضیحات

در حال حاضر در همه مناطق تهران شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور وجود دارد.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران با پشتیبانی فنی دقیق تعمیر و نگهداری اسانسور در این منطقه را رهگیری می کند.

این منطقه دارای آپارتمان های متعددی است

و سرویس ونگهداری آسانسور در این منطقه الزامی است.

باید به این نکته توجه نمود :

خدمات سرویس آسانسور براساس قرارداد سالیانه به انجام می رسد.به طوری که شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور ابتدا خدمات جنرال سرویس را رهگیری می نماید.پس از بررسی آسانسور و انجام خدمات جنرال سرویس آسانسور ، قرارداد برای ساختمان با توجه به تعداد ایستکاه ، ظرفیت آسانسور ، نوع درب ، نوع موتور آسانسور و سایر موارد منعقد می شود.

تعمیر فوری آسانسور

واحد خدمات آسانسور مجموعه رایا برای آسانسور ساختمان هایی که نیاز به تعمیر فوری دارند.اقداماتی را پیش بینی می نماید.و در مواقع خرابی سرویسکاران و تعمیرکاران این مجموعه در کمترین بازه زمانی در محل حاضر می شوند.و ضمن چکاپ کامل قطعات آسانسور ، رفع نقص احتمالی را انجام می دهند.و در چک لیست اقدامات را در اختیار مدیر ساختمان قرار می دهند.

 

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

تعمیر و نگهداری آسانسور

در هر آسانسور ممکن است خرابی بوجود آید.سرویس و نگهداری آسانسور عاملی است تا از خرابی های بی مورد پیشگیری کند.برخی از خدمات تعمیر آسانسور را سرویسکار می تواند انجام دهد.اما برخی از خرابی ها از دسترس سرویسکار خارج است.اما به هر حال تعمیر آسانسور ها در صورت بروز خرابی نیاز می شود و یکی از اصلی ترین خدمات ارائه داده شده در شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور است.معمولا انجام این کار توسط پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور انجام می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود: آسانسور ها در مدل های مختلفی طراحی می گردند. و در صورت بروز خرابی نیاز به تعمیرات در آن ها پیدا می شود. تعمیر آسانسور ها نیاز به دانش فنی بسیار بالایی بوده و بهتر است از افراد حرفه ای برای انجام آن استفاده شود.در تعمیر آسانسور سال ها تجربه نیاز است و صرفا تعمیر آسانسور با سرویس آسانسور متفاوت است.برای مثال تعمیر یا تعویض فلکه اصلی موتور یک کار زمان بر است و مستلزم دانش و تخصص یک تعمیر کار آسانسور است.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

اهمیت سرویس آسانسور در جنوب تهران

سرویس آسانسور در همه مناطق بایستی انجام گیرد.

در جنوب تهران نیز به همین صورت است.

در منطقه جنوب تهران تراکم جمعیت زیاد است.

و تعداد آپارتمان ها در این منطقه بسیار است.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران نزدیک به مناطق جنوب تهران است.و تعمیر و نگهداری از آسانسور در این منطقه را رهگیری می کند.

بسیاری از آسانسورها در این منطقه قدیمی بوده و نیاز به بازسازی دارند.

بنابراین لزوم جنرال سرویس آسانسور در این منطقه الزامی است.

در ابتدا یک کارشناس به محل اعزام و کلیه قطعات آسانسور مورد بازبینی قرار می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود در این فرایند بایستی از نقاط ضعف و قوت مکانیزم آسانسور بازرسی به عمل آید.اقدامات انجام شده به اطلاع شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور قرار می گیرد.واحد تعمیر و نگهداری با اطلاع از قطعات فرسوده شده نسبت به ارائه فاکتور اقدام می نماید.در نهایت رفع نقص توسط متخصصین مجموعه انجام می پذیرد.پس از انجام این فرایند قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور بین کارفرما ( مدیر ساختمان ) و پیمانکار (شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور) منعقد می شود.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

سرویس آسانسور دوره ای برای ساختمان نیاز است.

متاسفانه برخی از مدیران ساختمان به سرویس موردی آسانسور اکتفا می کنند.زمانی که با شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور  قرارداد منعقد می شود.شرکت موظف است حداقل ماهی یکبار و در فواصل زمانی منظم نسبت به خدمات سرویس آسانسور اقدامات لازم را انجام دهد.حتما نیاز به شرکت معتبری در زمینه سرویس آسانسور دارید.شرکتی متعهد و با رزومه کاری مطلوب که بتواند نیازهای شما را در زمینه آسانسور برطرف نماید.و همچنین شرکتی که در منطقه شما حضور پررنگی داشته باشد و بتواند خدمات آسانسور مفید و سریعی را به شما ارائه دهد.

شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران

 

آسانسورها با توجه به سال ساخت آپارتمان، ممکن است:

از شرکت بازرسی استاندارد را دریافت کرده باشند ویا خیر.

همین امر است که اهمیت انتخاب شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران را بیشتر نمایان می‌کند.باید دانست تعمیر و نگهداری آسانسور همسو با نصب آسانسور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

واحد سرویس و نگهداری مجموعه رایا آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور متشکل از سرویسکاران آموزش دیده و مجرب است.

این مجموعه دارای واحد سرویس و نگهداری آسانسور منظم و مجزا است.

مجموعه رایا دارای سرویسکاران باسابقه در همه مناطق استان تهران است.

که با به روز ترین تجهیزات در تهران ، آماده ارائه خدمات و سرویس در اسرع وقت است.

و رفع هر گونه خرابی و اجرای نگهداری پیشگیرانه در جهت افزایش عمر و کارایی دستگاه را بر عهده دارد.مجموعه رایا به عنوان یک شرکت نگهداری آسانسور مطرح است.این مجموعه صفر تا صد خدمات آسانسور را انجام می دهد. و با دارا بودن انبار قطعات قابلیت ارائه خدمات سرویس ، نگهداری و جنرال سرویس با مناسب ترین قیمت را به انجام می رساند.

این مجموعه توانسته است:

در سال های اخیر رضایمندی مطلوبی در زمینه خدمات آسانسور کسب نماید.