تعمیر آسانسور در تهران
تعمیر آسانسور در تهران |سرویس و نگهداری آسانسور |

تعمیر آسانسور در تهران |نرخ تعمیر آسانسور در تهران |چک لیست سرویس و گهداری آسانسور ،سرویس آسانسور غرب تهران |

تعمیر آسانسور در تهران در سال های اخیر شکل دیگری به خود گرفته است.و تعمیر کاران آسانسور با ابزار آلات جدید و دانش روز آسانسور نسبت به تعمیر آسانسور اقدام می نمایند.

تعمیر آسانسور در تهران

در بسیاری از اوقات با انجام سرویس دوره ای آسانسور و داشتن قرارداد سرویس و نگهداری سالانه آسانسور بسیاری از مشکلات آسانسور به حداقل می رسد و خرابی در آسانسور کمتر اتفاق می افتد.متاسفانه بسیاری از مدیران ساختمان از سرویس موردی استفاده کرده و سرویس و نگهداری آسانسور را به طور ماهانه جدی نمی گیرند.در برخی موارد اتفاق می افتد که آسانسور با خرابی مواجه شده که سرویسکار قدرت تشخیص علت خرابی را ندارد.

در اینجاست که اهمیت تعمیر آسانسور و تعمیر کار آسانسور مشخص می گردد.

 

تعمیر آسانسور در تهران

تعمیر کار آسانسور

تعمیر کار آسانسور شخصی است که توانایی نصب و راه اندازی قطعات آسانسور را داشته و با تجربه و دانش تخصصی در زمینه آسانسور توانایی تعمیر آسانسور با توجه به مکانیزم هر آسانسور را داشته باشد.هر چه تعمیر کار آسانسور از دانش و تجربه بیشتری برخوردار باشد با آرامش و اطمینان بیشتری به تعمیر آسانسور می پردازد.

نکته قابل توجه در مورد تعمیر کار آسانسور به روز بودن اطلاعات تعمیرکار با دانش روز آسانسور است.

تکنولوژی نوین امروزه باعث شده آسانسورهای جدید و مدرن به بازار عرضه شده و سرویسکار و تعمیر کار آسانسور آموزش لازم را در این زمینه ندیده باشند.

تعمیر آسانسور در تهران

اهمیت تعمیر آسانسور

تهران پرجمعیت ترین استان کشور است.

این شهر دارای بیشترین آپارتمان و واحدهای تجاری و دولتی است.

هر کدام از این ساختمان ها دارای آسانسور بوده و نیازمند تعمیر و نگهداری می باشند.

برخی از این ساختمان ها فاقد سرویسکار بوده و آسانسور ها ی این ساختمان ها در موقع خرابی، کنترل و بازبینی می شوند.سطح اهمیت تعمیر آسانسور در تهران را می توان از زاویه ای دیگر بررسی نمود.برخی ساختمان های شمال تهران دارای آسانسورهایی هستند که با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده و بسیاری از تعمیر کاران آسانسور در صورت خرابی آسانسور ،توانایی تشخیص علت خرابی آسانسور را ندارند.

 

تعمیر آسانسور در تهران

شرکت تعمیر آسانسور 

همانطور که می دانید تعدد ساختمان های اداری ،تجاری و مسکونی استان تهران که دارای آسانسور می باشند باعث شده است ، خدمات  آسانسور در تهران و خدمات سرویس ونگهداری در استان تهران با حساسیت خاصی روبرو  باشد.

و انتخاب یک شرکت نگهداری  آسانسور در تهران با قابلیت ارائه خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور موضوعی مهم تلقی گردد.

انتخاب شرکت تعمیر آسانسور در تهران

برخی از شرکت های تعمیر آسانسور در تهران از متخصصین با تجربه و حرفه ای در حوزه تعمیر استفاده نکرده و آموزش های لازم و دانش روز را در اختیار تعمیر کاران و سرویسکاران خود قرار نداده اند.شرکت فنی مهندسی رایا صعود آسیا با پرسنل مجرب و متخصص ، با استفاده از امکانات روز و دانش تخصصی در زمینه آسانسور ،در کلیه خدمات آسانسور به ویژه  تعمیر آسانسور  فعالیت گسترده ای داشته و برای بهبود سطح کیفی خدمات کوشا می باشد.

تعمیر آسانسور در تهران

وظایف تعمیر کار آسانسور

وظیفه اصلی تعمیرکار آسانسور ، تعمیر و نگهداری انواع آسانسور است.

تعمیرکار آسانسور باید در مواردی مانند نصب ، راه اندازی و سرویس آسانسور نیز تخصص و دانش کافی داشته باشد.

برخی از تعمیر کاران آسانسور به صورت تخصصی در یک بخش و برخی دیگر کلیه خدمات را انجام می دهند.

تخصص ،تجربه و مهارت از مواردی است که هر تعمیر کار آسانسور باید داشته باشد و این تجربه ومهارت باعث اطمینان خاطر تعمیرکار و کارفرما می گردد.

تعمیرکار و تعمیر آسانسور در تهران

همانطور که می دانید صنعت آسانسور روز به روز شاهد دستاوردهای جدیدی است.

آسانسور های مدرن و جدید به صورت مدام به بازار عرضه می گردد.

در این بین تهران به عنوان پایتخت کشور سریع تر از این سیستم مدرن بهره می گیرند.در نتیجه  سرویس  آسانسور در تهران شرایط پیچیده تری به خود می گیرد.برخی از تعمیرکاران آسانسور با دانش روز آشنایی نداشته و نیاز به آموزش مجدد و به روز کردن اطلاعات خود در زمینه آسانسور دارند.

 

تعمیر آسانسور در تهران

نقش مدیر ساختمان در تعمیر آسانسور

مدیر ساختمان و اهالی ساختمان می توانند نقش کنترلی را در آسانسور ایفا نمایند.به نحوی که در موقع استفاده از آسانسور هر گونه صدا و تکان در کابین آسانسور را جدی گرفته و به مسئول تعمیر آسانسور در تهران ارجاع نمایند.گاهی اوقات اتفاق می افتد صدای ایجاد شده ، به صورت موردی بوده ، اما ممکن است بسیار مهم باشد.در خصوص شنیده شدن صداهای غیر طبیعی در آسانسور بسیار جدی باید عمل کرد و حتی می بایست علت صدای بوجود آمده را با سرویسکار  آسانسور در میان گذاشت ، تا رفع نقص انجام گیرد.

قسمت های مهم در تعمیر آسانسور

به طوری کلی قسمت های مهم در تعمیر آسانسور شامل سه بخش تعمیرات موتور گیربکس ،تعمیرات تابلو فرمان و تعمیرات کابین آسانسور می باشد.نکته مهم در این رابطه لرزش کابین آسانسور است که باید آن را جدی گرفت.منشا اصلی بسیاری از این لرزش ها را باید در گیربکس آسانسور بررسی نمود که ممکن است علت عمده آن نقص بلبرینگ ها و حلزونی داخل گیربکس  باشد.

ویژگی های تعمیر کار آسانسور

تعمیر کار آسانسور ضمن داشتن تخصص در کار ، بایستی نکات ایمنی را رعایت نماید.

برنامه ریزی و کنترل دقیق را در دستور کار قرار دهد.

نکته اساسی در تعمیر آسانسور در تهران قدرت تشخیص تعمیرکار آسانسور است.

یک تعمیر کار آسانسور باید توانایی تشخیص و رفع نقص به موقع آسانسور را داشته باشد.

و رفع نقص را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد.این فرد باید خلاقیت لازم در تعمیرات را داشته باشد و با تکیه بر مهارت خود مشکل به وجود آمده را برطرف نماید.

شما می توانید خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور را از مجموعه رایا آسانسور بخواهید.

تجربه در تعمیر آسانسور

بسیاری از کارشناسان آسانسور تعمیر آسانسور در تهران در سطوح مختلفی قرار می گیرند.

توانایی تعمیر کاران آسانسور متفاوت بوده و کارایی آنان نیز متفاوت می باشد.

تجربه در تعمیر آسانسور بسیار حائز اهمیت است.

تعمیرکارانی که پروژه های نصب متعددی را تکمیل کرده اند و دارای تجربه عملیاتی می باشند بهتر و سریع تر خرابی آسانسور را تشخیص داده و آن را برطرف می نمایند.

در واقع یک تعمیرکار آسانسور باید ابتدا نصاب حرفه ای باشد.

مجموعه رایا با تجربه عملیاتی در تعمیرات آسانسور ، در خدماتی چون تعمیر آسانسور غرب تهران و سایر مناطق پیشگام بوده و همچنین سروس و نگهداری آسانسور را در اولویت قرار می دهد.