بهترین شرکت آسانسور
بهترین برند آسانسور در ایران | لیست قیمت انواع آسانسور |

 در کشور ما انواع آسانسور توسط شرکت های مختلفی در حال طراحی و ساخت می باشد . ساخت بهترین برند آسانسور در ایران را باید از شرکت های معتبر آسانسوری که دارای گواهی و پروانه عضویت در سندیکای آسانسور و همچنین دارای مجوز طراحی و مونتاژ از سوی وزارت صنایع و معادن می باشند درخواست نمود. همچنین باید قبل از هرکاری صحت و اعتبار مجوز ها از سندیکای آسانسور استعلام گردد. شرکت های آسانسور باید تمامی قواعد و مقررات و ایمنی در ساخت آسانسور ها را رعایت نموده و مطابق با استاندارد های آسانسور عمل نمایند.

بهترین برند آسانسور در ایران

آسانسور:

معمولا برای جابجایی و حمل بار و مسافرین در ساختمان ها از آسانسور، پله برقی و پیاده رو های متحرک استفاده می شود. این تجهیزات با توجه به میزان استفاده با قدرت های مختلف طراحی و تولید می شوند. امروزه آسانسور یکی از اجزای مهم و اساسی در ساختمان ها می باشد که در اشکال مختلف در ساختمان ها و بناهای گوناگون نصب می شود. آسانسور ها معمولا به وسیله موتور های الکتریکی فعالیت می کنند. این موتور ها از کابل کششی و یا سیستم های تعادل که مجهز به وزنه تعادل و چاه هستند و یا از پمپ مایع هیدرولیک برای به حرکت درآوردن جک استفاده می کنند.

بهترین برند آسانسور در ایران ، توضیحات

در بسیاری از کشور ها به علت استقبال و استفاده بسیار از آسانسور ها، بالابر ها و … متخصصین و دانشمندان سراسر دنیا را بر آن داشت تا در راستای ارتقاء کیفیت و تنوع در این صنعت بزرگ بیشتر تلاش نمایند. در ایران نیز انواع مختلف آسانسور، بالابر و پله برقی و … در حال طراحی و ساخت می باشد. رایا آسانسور با بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی در حال حاضر طراحی تولید نصب و تعمیر و نگهداری انواع آسانسور های گیربکس ،گیرلس ،هیدرولیک ،فروش کلیه قطعات آسانسور و طراحی ساخت انواع بالابر های هیدرولیک را انجام می دهد . لازم به ذکر است این مجموعه در اکثر شهر های ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال می باشد و قیمت های رقابتی را در نصب و تعمیر انواع آسانسور ها ارائه می دهد.

تیم تخصصی رایا با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. گروه رایا با تلفیق تخصص ، دانش ، و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری ،اداری ، و مسکونی می باشد.

بهترین برند آسانسور در ایران ، انواع آسانسور

آسانسور ها معمولا به چهار دسته کششی، هیدرولیک، وینچی و مغناطیسی تقسیم می شوند. 

آسانسور کششی: در این نوع آسانسور نیروی محرکه توسط یک موتور الکتریکی ایجاد می شود. به طور معمول این قطعه (موتور الکتریکی) در موتورخانه و بالای چاه آسانسور نصب می شود. آسانسور هیدرولیک: این نوع آسانسور توسط یک موتور الکتریکی پمپ فشار روغن و یک جک هیدرولیک فعالیت می کند. از مزایای این آسانسور می توان به حرکت نرم در اولین استارت، استهلاک بسیار کم، عیب یابی آسان آسانسور، عدم نیاز به موتور خانه در پشت بام و … اشاره کرد. 

آسانسور وینچی: این نوع آسانسور معمولا برای حمل بار مورد استفاده قرار می گیرد. آسانسور وینچی توسط زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و نیروی حرکت آن به روشی غیر از اصطکاک به آن وارد می شود. آسانسور مغناطیسی: در این نوع آسانسور ابزاری چون کابل فولادی، وزنه تعادل و البته موتورخانه و … وجود ندارد. بلکه این نوع آسانسور توسط ریل ها و تجهیزات متصل شده به دیواره چاه آسانسور که با مغناطیس دائم  نقش استاتور موتور و کابین آسانسور نقش روتور را دارد، فعالیت می کند. این نوع آسانسور ایمن تر و البته گرانتر از آسانسور های معمولی است و هنوز در هیچ پروژه ای اجرایی نشده و فعلا در حال طی کردن مراحل تحقیقاتی است. 

بهترین برند موتور آسانسور ایرانی:

موتور آسانسور بهرانمعتبرترین موتور آسانسور تولید داخل است که راندمان بسیار بالایی نسبت به دیگر تولیدات داخلی دارد.  این موتور گیربکس با قدرت های مختلفی از جمله 5/5 ، 6/1 و 7/3 کیلو وات و در ظرفیت های گوناگون تولید می شود. از لحاظ عملکرد، این موتور گیربکس، برای آسانسور های 6 نفره و 8 نفره قابل استفاده است. موتور آسانسور بهران با کارایی بالا طوری طراحی شده

که قابلیت جداسازی و دوباره سوار کردن آن در محل نصب را دارا می باشد.

نکته ای که در مورد این موتور گیربکس حائز اهمیت است سطح لرزش افقی کمتر از ۰٫۷ mm/s است،

که منطبق با استاندارد های اروپایی است.

این موتور گیربکس براساس موتور آسانسور جم ایتالیا طراحی شده است.

موتور بهران با توجه به کارایی و راندمان بالا و همچنین منحصر بودن در طرح دارای قیمتی بالاتر از سایر موتور های تولید داخل است.

که این باعث شده تا این موتور امتیاز بالاتری در بازار کشور کسب کند.

همینک این موتور آسانسور پرفروش ترین موتور آسانسور داخلی در کشور است.

نمایندگی معتبر آسانسور در ایران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور دارای پروانه  واحد طراحی و مونتاژ آسانسور ، بالابر و پله برقی به همراه عضویت در سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی است. این مجموعه با بهره گیری از تکنسین های مجرب و کارآزموده در بخش های مختلف طراحی، نصب، تعمیر و نگهداری، بازسازی انواع آسانسور و تولید بالابرهای هیدرولیک و فروش پله برقی و انواع قطعات آسانسور، همواره در افزایش سطح کیفی خدمات در تلاش است و در راستای رضایت هرچه بیشتر مشتری، ضمن تسریع در امر سرویس دهی اقدام به ارائه خدمات 24 ساعته نموده است. 

این مجموعه هنگام فروش قطعات برای اطمینان بیشتر مشتریان با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور اصالت و کیفیت قطعات را ضامن می شود. رایا آسانسور بهترین و مناسب ترین قیمت ها را برای مشتریان انتخاب نموده و آماده همکاری با تمامی شرکت های آسانسوری و غیر که در زمینه آسانسور و فروش قطعات فعالیت می کنند، می باشد. تخفیف ویژه به همکاران و متخصصین شرکت های معتبر آسانسور و تمام ارگان های دولتی و نظامی و همچنین ارسال یک روزه قطعات به سراسر کشور از ویژگی های بارز این مجموعه است. این مجموعه بهترین برند قطعات آسانسور در ایران را با سطح کیفی بالا به مشتریان ارائه می دهد.

بهترین برند های شستی آسانسور

انواع آسانسور براساس ارتفاع ساختمان

  • ساختمان های کم ارتفاع

آسانسور های هیدرولیک

  • ساختمان های با ارتفاع متوسط

آسانسور های گیربکس

  • ساختمان های با ارتفاع بلند

آسانسور های گیرلس

انواع آسانسور براساس نوع ساختمان

  • آسانسور های بیمارستان
  • آسانسور های مسکونی
  • آسانسور های صنعتی
  • آسانسور های کشاورزی
  • آسانسور های مخصوص پارکینگ

برخی از خدمات رایا آسانسور

  • سرویس و نگهداری آسانسور مطابق با استاندارد بین المللی آسانسور
  • سرویس و نگهداری آسانسور های خاص (پکیج های وارداتی،گیرلس ،هیدرولیک)
  • ارائه چک لیست سرویس و نگهداری به مدیریت ساختمان به صورت ادواری
  • اجرای جنرال سرویس در ابتدای قرار داد آسانسور
  • گارانتی یکساله قطعات نصب شده در سرویس و نگهداری آسانسور
  • اجرای تعمیرات ادواری توسط پرسنل متخصص و با تجریه مجموعه رایا
  • ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور به صورت منظم و به موقع
  • رفع تضمینی انواع خرابی که دیگر خدمات دهنده های آسانسور از انجام آن سر باز می زنند.