بازرگانی حریری درب آسانسور
بازرگانی حریری آسانسور |درب آسانسور اتوماتیک حریری

بسیاری از شرکت های آسانسوری در حوزه طراحی و تولید انواع درب آسانسور فعالیت می کنند که یکی از بزرگترین آنها بازرگانی حریری (بیابانی) است. بازرگانی حریری درب آسانسور را در طرح ها و مدل های متنوع تولید و روانه بازار نموده است. این شرکت چندین سال است که با تولید بهترین درب های آسانسور توانسته تا حد امکان پاسخگوی درخواست مشتریان و نیاز بازار نسبت به انواع درب آسانسور باشد.

بازرگانی حریری آسانسور

بازرگانی حریری (بیابانی) یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده درب آسانسور در کشور است که با 30 سال فعالیت در این عرصه توانسته در راستای برقراری امنیت و آرامش در صنعت آسانسور گام های بلند و مؤثری بردارد.

گروه صنعتی حریری با بهره گیری از نیرو های متخصص و مجرب در زمینه طراحی و ساخت درب آسانسور موفق به تولید درب آسانسور در طرح ها و مدل های متنوع شده است.

بازرگانی حریری درب آسانسور را به صورت تمام اتوماتیک راهی بازار نموده است. درب آسانسور اتوماتیک حریری را تنها در نمایندگی رایا آسانسور جستجو نمایید.

بازرگانی حریری آسانسور ،توضیح

بازرگانی حریری دارای خط تولید تمام اتوماتیک CNC درب آسانسور می باشد.

گروه صنعتی حریری با بهره گیری از دانش و تکنولوژی نوین و نیز بکارگیری ابزار آلات و ماشین آلات پیشرفته در خط تولید توانسته بهترین و مقاوم ترین درب های آسانسور را تولید نماید.این گروه تمامی درب های آسانسور را به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک عرضه می دارد.

سانترال و تلسکوپی از نمونه مدل های درب آسانسور حریری است که در اکثر پروژه های مهم از آنها استفاده می شود.

این درب ها با استفاده از بهترین مواد تولید شده اند که باعث مقاومت بالای آنان در برابر ضربه و فشار شده است. درب کابین و درب طبقه آسانسور حریری با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب در نمایندگی رایا آسانسور به فروش می رسد.

درب آسانسور بازرگانی حریری در آسانسور های پر تردد بیشترین استفاده را دارد. این درب آسانسور مطابق با استاندارد ملی و استاندارد EN81-1/2:1998 – ۹۵/۱۶/EC طراحی و به تولید انبوه رسیده است. 

بازرگانی حریری درب آسانسور

درب آسانسور حریری

درب آسانسور حریری از بهترین درب های اتوماتیک آسانسور در کشور است که در طرح های متنوع با عرض 60 تا 360 سانتی متر و ارتفاع 2 تا 3 متر وارد بازار شده است. این درب از ورق فولادی به ضخامت ۵/۱ میلیمتر ساخته شده است.

از نکاتی که در مورد مکانیزم درب اتوماتیک آسانسور حریری حائز اهمیت است داشتن حرکت نرم و بدون صدا با سیستم محرکه تسمه ای و موتور DC و کنترل سرعت موتور به روش PWM است.

این درب با تنظیم جداگانه سرعت تند و کند، تنظیم جداگانه سرعت بازشو و بسته شو و تشخیص خودکار مانع و هشدار به تابلو فرمان آسانسور یکی از بهترین درب های اتوماتیک آسانسور در سطح کشور شناخته می شود.

حرکت آهسته در زمان باز و بسته کردن کمان و قفل و داشتن منبع تغذیه سوئیچینگ با ولتاژ ورودی و ولتاژ خروجی از دیگر ویژگی های این درب اتوماتیک آسانسور است.

بازرگانی حریری درب آسانسور تمام اتوماتیک و نیه اتوماتیک کابین آسانسور را با کیفیت بالا در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

بازرگانی حریری درب آسانسور

ویژگی های مشترک درب تمام اتوماتیک طبقه و کابین آسانسور حریری

 

• درب طبقه مطابق با استاندارد ملی و استاندارد EN81-1/2:1998 – 95/16/EC
• عرض بازشو از 60 تا 360 سانتیمتر
• ارتفاع ورودی از 2 تا 3 متر
• لنگه دربها از ورق فولادی به ضخامت 5/1 میلیمتر با تقویت داخلی
• سردرب از ورق فولادی به ضخامت 5/1 یا 2 میلیمتر با تقویت داخلی
• چارچوب و لنگه دربها با رنگ پودری الکترواستاتیک (RAL 7032)

بازرگانی حریری قیمت درب آسانسور های خود را مناسب تعیین نموده است.

برای اطلاع از دقیق ترین قیمت درب آسانسور بیابانی (حریری) با رایا آسانسور تماس بگیرید.

بازرگانی حریری درب آسانسور

بازرگانی حریری درب آسانسور

کلیه محصولات بازرگانی حریری از مواد و قطعات مرغوب ساخته شده که بعد از تولید مورد تست و کنترل دقیق قرار می گیرند. طراحی منحصر به فرد و کیفیت و طول عمر بالا از معیارهای انتخاب درب آسانسور حریری برای پروژه های انبوه سازی و مهم می باشد.

استفاده از درب های حریری موجب بالا بردن سطح کیفی آسانسور شده و از آنجایی که درب آسانسور از قطعات اصلی محسوب می شود و کیفیت و قیمت آن در تعیین قیمت تمام شده آسانسور مؤثر است، قیمت نهایی آسانسور را بالا می برد.

مجموعه رایا آسانسور با پشتیبانی قوی از بازرگانی حریری درب آسانسور تولید شده این گروه صنعتی را با کیفیت بالا و بهترین قیمت و به صورت اصل همراه با گارانتی معتبر در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد. 

دیگر ویژگی های درب تمام اتوماتیک طبقات آسانسور حریری

  • ستون استاندارد پیچ و مهره ای 45×135 میلیمتر
  • سیل آلومینیومی و زیرپایی
  • قفل و کنتاکت درب مطابق استاندارد ملی و استاندارد EN81-1/2:1998 – 95/16/EC
  • باز کننده اضطراری قفل تعبیه شده بر روی سردرب
  • قرقره ایمنی فولادی برای محافظت در هنگام آتش سوزی
  • زبانه محافظ فولادی در قسمت بالا و پایین برای جلوگیری از سقوط درب بداخل چاه
  • بستهای L شکل بالایی و پایینی و جانبی پیچ و مهره ای جهت نصب درب

بازرگانی حریری درب آسانسور کابین را به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ارائه می دهد.

همانطور که می دانید، ابعاد درب آسانسور حریری مطابق با استاندارد های اروپا می باشد.

دیگر ویژگی های درب تمام اتوماتیک کابین آسانسور حریری

  • حرکت نرم و بدون صدا با سیستم محرکه تسمه ای و موتور DC
  • کنترل سرعت موتور به روش PWM
  • تنظیم جداگانه سرعت تند و کند
  • تنظیم جداگانه سرعت بازشو و بسته شو
  • تشخیص خودکار مانع و اعلام به تابلو فرمان آسانسور
  • تنظیم نیروی درب در زمان برخورد با مانع
  • حرکت آهسته در زمان باز و بسته کردن کمان و قفل
  • منبع تغذیه سوئیچینگ با ولتاژ ورودی 100~240V AC و ولتاژ خروجی 24V DC

پیشنهاد می کنیم تعمیر درب آسانسور خود را به پرسنل متخصص و زبده رایا آسانسور بسپارید.

نمایندگی فروش درب آسانسور حریری

 مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با دراختیار داشتن نمایندگی بازرگانی حریری کلیه تولیدات حریری را با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتریان به سراسر کشور توزیع می نماید.

رایا آسانسور با بهره گیری از تکتنسین های متخصص و باتجربه در بخش های مختلف

فروش، نصب، سرویس، تعمیر و نگهداری انواع آسانسور و قطعات آن علاوه بر فروش کلیه قطعات، صفر تا صد خدمات آسانسور را با رعایت نکات ایمنی و استاندارد ها در سراسر تهران به انجام می رساند.

سرویس آسانسور پونک، سرویس آسانسور شهر ری و دیگر شهرهای استان تهران توسط این مجموعه رهگیری می شود. 

 

این مجموعه توسط نیروهای متخصص خود در بخش فروش توانسته بهترین و مرغوبترین قطعات از جمله درب آسانسور را به مشتریان ارائه دهد. رایا آسانسور یکی از بزرگترین نمایندگی های بازرگانی حریری است و بیشترین سهم فروش از محصولات حریری را در چندین سال اخیر به خود اختصاص داده است. 

تولید درب اتوماتیک در مجموعه حریری

شرکت آسانسور حریری سال هاست : در زمینه تولید انواع درب های اتوماتیک تلسکوپی و سانترال و درب های نیمه اتوماتیک به فعالیت می پردازد.این مجموعه با تولید قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای به روز دنیا ، سهم مهمی در تولید درب های اتوماتیک و فروش لوازم جانبی درب به سراسر کشور دارد.در این راستا همکاری با جمعی از مهندسین و متخصصین مجرب و کار آزموده و به کارگیری جدیدترین دستگاه ها و روش های تولید تاثیر گذار است.بازرگانی حریری آسانسور با کسب تجربه موفق در زمینه تولید قطعات آسانسور و نو آوری های مداوم همواره در صنعت آسانسور پیشرو و پیشگام است.

اصول مهندسی و تکنولوژی نوین در تولید درب آسانسور حریری

بهره گیری از تکنولوژی نوین ، ماشین آلات پیشرفته ، اصول مهندسی و دانش روز در تولید قطعات آسانسور و به ویژه درب های اتوماتیک در کیفیت درب های تولیدی بسیار تاثیرگذار است.بر این اساس درب های تولیدی دارای عملکرد عالی، دوام طولانی، قابلیت نصب آسان، تعمیر و نگهداری ساده می باشند.ضمن این که تامین قطعات آسانسور متناسب با نیاز بازار، بخش دیگری از فعالیت شرکت درب اتوماتیک سماتیک 2000 را تشکیل می دهد.