مرکز فروش ریل آسانسور در تهران
مرکز فروش ریل آسانسور در تهران | نمایندگی فروش انواع قطعات آسانسور

ریل یکی از قطعات اصلی و مهم آسانسور است که وظیفه سنگینی در مقابل عملکرد ایده آل آسانسور دارد. فروشگاه های بسیاری در کشور در فروش انواع قطعات آسانسور از جمله ریل فعالیت می کنند. مرکز فروش ریل آسانسور در تهران است و تمامی فروشنده های سراسر کشور ریل آسانسور را از این مرکز تهیه می نمایند. بازرگانی رایا آسانسوربه عنوان مرکز فروش ریل آسانسور معتبرترین برند های این قطعه را بدون واسطه به مشتریان در سراسر کشور با بهترین قیمت و گارانتی ارائه می دهد.

مرکز فروش ریل آسانسور در تهران

 

مرکز فروش ریل آسانسور در تهران واقع شده و به همین دلیل تمامی فروشندگان این قطعه از این مرکز محصولات خود را تهیه می کنند. ریل آسانسور همچون دیگر قطعات آسانسور از تهران به دیگر استان ها توزیع می شود.

مرکز فروش ریل آسانسور در تهران با قیمت بسیار مناسب

انواع مختلف ریل را به فروشندگان کل کشور ارائه می دهد.

پیشنهاد ما برای شما عزیزان برای خرید آسان و بهتر ریل آسانسور مراجعه به بازرگانی رایا آسانسور و دریافت راهنمایی از مشاورین متخصص و باتجربه این مجموعه می باشد.

مرکز فروش ریل آسانسور در تهران ، توضیحات

شهر تهران به عنوان یکی از شهرهای بزرگ کشور عهده دار پخش قطعات اصلی آسانسور همچون ریل است. مرکز فروش ریل آسانسور در تهران قرار دارد.

در این مرکز تمامی برند های مشهور ریل آسانسور دنیا به فروش می رسد.

خرید ازاین مرکز فروش ریل آسانسور بسیار مقرون به صرفه تر است.

چرا که در این صورت واسطه ها حذف شده و مردم به جای اینکه از فروشگاه های شهر خودشان خرید کنند با تهیه ریل آسانسور از این مرکز، خرید به صرفه ای خواهند داشت. در این مرکز قیمت ها پایین تر از فروشگاه های دیگر است. 

مرکز فروش ریل آسانسور در تهران

 

معرفی انواع ریل آسانسور

ریل در آسانسور هدایت گرحرکت  کابین و وزنه تعادل به صورت عمودی است.

ریل در انواع مختلفی تولید می شود. ریل سرد و ریل گرم.

ریل ها معمولا به دو روش کشش سرد و کشش گرم ساخته می شوند.

این ریل ها با مقاطع T شکل و دراندازه های T5، T9، T16،T125 در کشور هایی همچون اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، چین و …. تولید می شوند. باید دانست که با توجه به نوع ساخت ریل ها مقاومت و استحکام آنها در برابر فشار و ضربه های ناگهانی همچون ترمز ایمنی آسانسور(پاراشوت) با هم متفاوت است.

مرکز فروش ریل آسانسور در تهران قرار دارد.

ریل ها با استفاده از روش ماشینکاری سطح صیقلی و صافی پیدا می کنند و مقاومتشان بیشر می شود. ریل سرد استقامت بیشتری نسبت به ریل گرم دارد. بنابراین از آن در آسانسور های با ارتفاع بلند و ظرفیت بالا استفاده می شود.

برای تشخیص بهتر ریل ها از هم پسوند هایی وجود دارد. 

ریل های تولید شده با روش ماشینکاری دارای پسوند B

ریل های تولید شده با روش کشش سرد دارای پسوند A

ریل هایی که با روش ماشینکاری با سرعت بالا تولید می شوند دارای پسوند AB می باشند. 

توصیه می شود قیمت ریل آسانسور تی 16 و دیگر ریل ها را تنها از مرکز فروش ریل آسانسور در تهران جویا شوید.

مرکز فروش ریل آسانسور مارازی در تهران

 

نحوه انتخاب ریل آسانسور

انتخاب ریل آسانسور یکی از دغدغه های بزرگ خریداران آسانسور است.

چرا که ریل وظیفه سنگینی در آسانسور به دوش می کشد.

و انتخاب آن مستلزم داشتن آگاهی دقیق از این قطعه است. ریل ها معمولا با توجه به ظرفیت، ارتفاع و سرعت آسانسورها انتخاب و نصب می شوند. در پروژه های کم تردد و با ارتفاع و سرعت کم از ریل های گرم استفاده می شود.

در مقابل برای طراحی و راه اندازی بهتر و ایمن تر پروژه های بزرگ و مهم  ریل های سرد بکار برده می شود. زیرا همانطور که پیشتر اشاره شد، این ریل ها دارای مقاومت بالاتری نسبت به نوع گرم می باشند.

در مرکز فروش ریل آسانسور رایا در تهران بهترین و معتبرترین برند های ریل آسانسور به فروش می رسد. 

متخصصین رایا آسانسور قبل از گرفتن تصمیم و خرید قطعی متقاضیان ریل آسانسور، آنان را راهنمایی نموده و با ارائه لیست قیمت انواع ریل آسانسور و نیز مشاوره رایگان تجربه خرید مناسب و مقرون به صرفه ای را برایشان رقم می زنند. 

مرکز فروش ریل آسانسور مارازی در تهران

مرکز فروش ریل آسانسور در تهران

در این مرکز انواع مختلفی از ریل آسانسور با معرفی برند های گوناگون وجود دارد. تهران مرکز اصلی پخش ریل آسانسور در کشور است. این شهر میزبان مرکز فروش ریل آسانسور در کشور بوده و تمامی فروشندگان این قطعه از این مرکز نیازمندی های خود را خرید می کنند.

از جمله ریل هایی که در این مرکز به فروش می رسد می توان به:

ریل آسانسور سوپر ساورا اسپانیا و ریل های ایتالیایی همچون مارازی و مونته فرو، ریل های ساخت ترکیه نظیر ریل آسانسور ترکلی، آیگون، فالکون، چیلیک و… و نیز ریل های مونته فرو و رونفا چینی اشاره نمود. 

برای اطلاع از قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا و دیگر ریل ها با رایا آسانسور تماس بگیرید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Elevator-rail-sales-center-in-Tehran-7.jpg است

خرید ریل آسانسور

باید دانست که ریل آسانسور به صورت جفتی به فروش می رسد. همچنین ریل آسانسور دارای متعلقاتی نظیر پشت بند و براکت و پیچ و لقمه است که همراه ریل به مشتری ارائه می شود. ریل ها هر کدام  دارای پشت بند و براکت بخصوصی بوده و تنها از متعلقات بخصوص خود برای نصب آنها استفاده می شود.

در خرید این قطعه مهم باید به استاندارد و اصالت و کیفیت آن توجه ویژه داشت. چرا که بسیاری از فروشندگان سعی در فروش ریل های تقلبی به جای ریل های اصلی دارند. آنان با کاهش قیمت ها متقاضیان این قطعه را به خود جذب می کنند. بنابراین توصیه می شود در جهت تهیه ریل آسانسور به مرکز فروش ریل آسانسور در تهران مراجعه نمایید و تا از اصالت آن مطمئن نشدید خرید نکنید.

ما در مجموعه رایا آسانسور تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا بهترین و باکیفیت ترین قطعات آسانسور همچون ریل را به مشتریان ارائه دهیم. به همین منظور برای اطمینان شما عزیزان از اصالت کالای خود و اثبات تعهدمان کارت گارانتی معتبر ارائه می دهیم. با خرید اینترنتی ریل آسانسور از رایا خرید مطمئن و ایمنی داشته باشید.

مرکز فروش ریل آسانسور

شرکت بزرگ رایا آسانسور از معدود شرکت هایی است که بدون واسطه و مستقیم انواع ریل آسانسور از برند های معتبر دنیا را وارد کشور نموده و آنها را با حفظ کیفیت و قیمت بسیار مناسب به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. این شرکت در فروش انواع ریل آسانسور پیشرو بوده و به عنوان بزرگترین توزیع کننده ریل آسانسور شناخته شده است.