قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا | فروش ریل مارازی ایتالیا

قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا برای سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.این محصول جزء بهترین ریل های آسانسور وارداتی از کشور ایتالیا است.که به صورت تی5، تی9 و تی16 به کشور وارد می شود.بازرگانی رایا آسانسور این محصول را با در نظر گرفتن اصالت جنس به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور ارسال می نماید.

قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا

ریل جزء 5 قطعه مهم و اساسی در آسانسور محسوب می گردد.

که پس از آهن کشی مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا براساس نرخ ارز ، میزان عرضه و مقدار تقاضا تعیین می گردد.به دلیل وارداتی بودن نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول در نظر گرفت.و قیمت ها به صورت روزانه تغییر می نماید.

برای سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور در کنار کیفیت ، بهای تمام شده محصول از اهمیت بالایی برخوردار است.چرا که به طور تقریبی یک ششم بهای تمام شده یک پکیج آسانسور را ریل تشکیل می دهد.

قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا توضیحات

یکی از مهم ترین قطعات آسانسور ریل است.

ریل وظیفه راهنمای کابین آسانسور و وزنه تعادل را بر عهده دارد.

یکی از بهترین ریل های وارداتی به کشور ریل مارازی ایتالیا است.قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا دارای اهمیت بالایی است .این محصول یکی از با کیفیت ترین ریل های آسانسور وارداتی به کشور است.که به صورت شاخه های 5متری به کشور وارد می شود.

ریل در آسانسور به صورت تی5،تی9 و تی16مورد استفاده قرار می گردد.جنس ریل از اهمیت بالایی برخوردار است و بایستی از مواد فولاد مرغوب ساخته شود.به طوری که مقاوم و مستحکم در برابر انحراف ، کجی و خمش باشد.

قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا

ریل آسانسور مارازی ایتالیا مشخصات :

ریل مارزای ایتالیا به صورت تی5 ، تی9 و تی16 در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول دارای گواهینامه بین المللی ISO7465 است.

و با استفاده از روش تکنولوژی کشش سرد طراحی شده است.

باید به این نکته توجه نمود:

ریل T5 مناسب جهت ریل وزنه برای آسانسورهای تا ۷ نفره است.

و ریل T9 مناسب جهت ریل کابین برای آسانسورهای تا ۹ نفره است.

البته در صورتی که ریل T9 برای وزنه تعادل مورد استفاده قرار گیردبرای آسانسورهای بالای ۹ نفره را پاسخگو است.باید به این نکته توجه نمود قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا دائما در حال تغییر است و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت.این محصول مقاوم در مقابل سایش و ساییدگی خط ترمز اضطراری ( پاراشوت) است.یکی دیگر از بهترین برندهای ریل ، ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا است.

قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا

قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا

همانطور که گفته شد:

قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا براساس شاخص نرخ ارز تغییر می کند.

و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

باید به این نکته توجه نمود این محصول مقاوم در مقابل کجی و انحراف حین حمل و نقل است و با دقیق ترین دستگاه های اندازه گیری و ماشین کاری طراحی شده است.

این ریل طوری طراحی شده که برای آسانسورهای پر ترافیک مورد استفاده قرار گیرد.

باید دانست:

ریل مارازی مطابق با استانداردهای روز اروپا طراحی شده است و به همراه ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا دو برند معتبر وارداتی از کشور ایتالیا محسوب می گردد.که در کشور از محبوبیت بالایی در نزد سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور برخوردار است.

ریل تی16 مارازی مناسب جهت آسانسور های ۱۰ نفره و بالاتر ، آسانسور های مرتفع و آسانسور های باسرعت ۱٫۶ متر بر ثانیه است و مقاوم در قبال سایش و ساییدگی خط ترمز اضطراری (پاراشوت)جهت آسانسورهای تا ۱۰ نفره وکمتر از ۱۵ طبقه است.در نتیجه برای پروژه های مرتفع می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

شما می توانید:

لیست قیمت انواع ریل آسانسور را از ما استعلام نمایید.

لیست قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا

شرکت مارازی ایتالیا

شرکت مارازی در شهر Piacenza ایتالیا تاسیس گردید .

 این مجموعه با هدف رضایت مشتری و بالابردن کیفیت به کار خود ادامه داد.

شرکت مارازی با استفاده از ، تکنولوژی نوین ، ابزارآلات پیشرفته و دانش روز توانست محصولاتی با کیفیت را روانه بازار گرداند.هم اکنون شرکت مارازی ایتالیا در بیش از ۳۰ کشور جهان دارای نمایندگی فروش است که این امر نشان دهنده ی تمایل مصرف کنندگان به خرید جنس با کیفیت بالا بوده است.باید دانست قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا به صورت روزانه تعیین می گردد.و دائما در حال تغییر است.

مجموعه رایا علاوه بر فروش ریل آسانسور در قطعات آسانسور را نیز به فروش می رساند.

و مناسب ترین قیمت دیکتاتور آسانسور را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

توجه به اصالت ریل آسانسور

توجه به اصالت جنس یکی از دغدغه های اصلی سازندگان ساختمان است.

متاسفانه برخی از ریل های آسانسور تقلبی هستند.

و چون ریلهای تقلبی آرم وعلائم برند اصلی را کپی می کنند.

بسیاری از پیمانکاران از این امر سواستفاده کرده و ریل تقلبی را به عنوان ریل اصلی به کارفرما ها ارایه میکنند وسعی میکنند در نهایت با کاهش قیمت پیشنهادی آسانسور به کارفرما وی را اغفال کنند که این کاهش قیمت بخشی مربوط به استفاده از اجناس تقلبی می باشد.در هنگام خرید سعی شود از شرکت های معتبر خرید ریل آسانسور انجام گیرد و حتی المکان از خرید از مغازه ها خودداری گردد.

شما می توانید :

با مراجعه به لینک بازرگانی سعید آسانسور قیمت ، با این شرکت معتبر بهتر آشنا شوید.

 مرکز پخش ریل آسانسور

درایران یکی از مراکز پخش ریل آسانسور مجموعه رایا آسانسور می باشد که با داشتن کادر مجرب و زبده در زمینه فروش و راهنمایی های به موقع شمارا در خرید کمک می کند.این مجموعه علاوه بر فروش ریل خدماتی چون سرویس و نگهداری آسانسور، تعمیر ، بازسازی ، نصب و سایر خدمات آسانسور را را رهگیری می نماید.

مجموعه رایا با داشتن کادر مجرب و با سابقه بالا در امر فروش آسانسور میتواند شما در خرید قطعات آسانسور کمک و راهنمایی کند وبه شما این اطمینان را میدهد که با دادن ضمانت نامه اصلی کالا شمارا در خرید خرسند کند.

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور در تلاش است که بهترین خدمات را به هموطنان عزیزمان ارائه نماید.

این مجموعه علاوه بر مرکز پخش ریل آسانسور به عنوان مرکز فروش تراول کابل آسانسور شناخته می شود.

و مناسب ترین قیمت ها را در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهد.

ریل فیک و تقلبی در بازار کشور

متاسفانه با توجه به قیمت بالایی ریل های وارداتی به کشور ، برخی از افراد سودجو اقدام به فروش ریل های تقلبی و فیک می نمایند.ساده ترین راه برای تشخیص ریل اصلی از تقلبی وزن ریل آسانسور است.در ریل تقلبی از فولاد کمتری استفاده می شود.و به همین دلیل سبک تر است.

شما می توانید : قیمت ریل آسانسور مارازی ایتالیا و سایر برندهای ریل را از ما استعلام نمایید.و با قیمت روز قطعات آسانسور بیشتر آشنا شوید.

قیمت روز ریل آسانسور مارازی ایتالیا

ویژگی های مهم ریل مارازی ایتالیا

ریل آسانسور مارازی ایتالیا را یکی از بهترین مارک های وارداتی ریل به کشور می دانند. که با بهره گیری از تکنولوژی کشش سرد به تولید ریل آسانسور می پردازد.این برند سال هاست به کشور وارد می شود.و در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

  • کیفیت و استحکام بالای ریل مارازی
  • مقاومت بالا در برابر انحراف ، کجی و خمش
  • دارای گواهینامه بین المللی ریل آسانسور ISO 7465
  • مقاوم در برابر هر گونه سایش و ساییدگی خط ترمز اضطراری آسانسور
  • مناسب پروژه های پرترافیک و با تعداد توقف بالا

شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش ریل آسانسور با قیمت و مشخصات فنی انواع ریل آسانسور بیشتر آشنا شوید.