مرکز فروش تراول کابل آسانسور
مرکز فروش تراول کابل آسانسور |قیمت تراول کابل آسانسور|

آسانسور از قطعات مختلفی ساخته شده است. یکی از قطعات مهم در آسانسور تراول کابل است که عهده دار انتقال دستور العمل تابلو به جعبه رویزون می باشد. از آنجایی که این قطعه نقش مهمی در آسانسور ایفا می کند باید دارای کیفیت و مقاومت باشد. مرکز فروش تراول کابل آسانسور رایا بهترین برند های تراول کابل آسانسور را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد. 

مرکز فروش تراول کابل آسانسور

رابط بین تابلو فرمان و کابین آسانسور تراول کابل است. تراول کابل درخواست های کابین و طبقات را به تابلو فرمان رسانده و بعد از عمل پردازش توسط تابلو فرمان دستورات صادر شده از تابلو فرمان را به کابین منتقل می نماید. تراول کابل های مختلفی در سراسر دنیا ساخته می شود که از انواع آنها می توان به تراول کابل تخت موازی، تخت گروهی و گرد اشاره نمود. که در آسانسور تراول تخت کارایی بیشتری دارد. از آنجایی که این قطعه مدام به همراه کابین در حال حرکت است، باید دارای کیفیت و مقاومت کافی در برابر ساییدگی باشد. معمولا در مراکز فروش تراول کابل آسانسور مدل تخت آن به مشتریان ارائه می شود.

مرکز فروش تراول کابل آسانسور رایا

تراول کابل یکی از مهم ترین قطعات الکترونیکی در آسانسور است که توسط آن فرمان های کابین و طبقات به  تابلو رسیده و بالعکس. تراول کابل های مختلفی با معرفی برند های گوناگون وارد بازار شده اند. هر کدام از این تراول کابل ها دارای کیفیت های متفاوتی بوده و نیز از قیمت های بخصوصی برخوردارند. مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور بهترین و باکیفیت ترین برند های تراول کابل آسانسور را به صورت مستقیم وارد کشور نموده و آنها را به همراه تراول کابل های داخلی به سراسر کشور توزیع می کند. این مرکز فروش دارای نمایندگی معتبرترین شرکت های تولید کننده قطعات از جمله تراول کابل آسانسور بوده که تمامی آنها را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به متقاضیان ارائه می دهد. انواع تراول کابل اروپایی، ترکی و ایرانی

در این نمایندگی به صورت اصل به همراه گارانتی معتبر به فروش می رسد.

نمایندگی رایا آسانسور همه روزه آماده ی پذیرش سفارشات شما عزیزان است. 

مرکز فروش تراول کابل آسانسور

برند های رایج تراول کابل در کشور

از آنجایی که در اروپا صنعت آسانسور پیشرفت بالایی داشته است، بهترین قطعات آسانسور از جمله تراول کابل در این قاره ساخته می شود. کشور های اروپایی با طراحی و تولید باکیفیت ترین قطعات آسانسور و توزیع آنها به کشور های مختلف گام های مؤثری در رشد و توسعه ی این صنعت بزرگ در دنیا برداشته اند. رایا آسانسور به عنوان یک مرکز فروش تراول کابل آسانسور مرغوب ترین تراول کابل آسانسور را که در کشور سوئیس توسط شرکت بزرگ دت وایلر طراحی و ساخته شده است با بهترین قیمت به فروش می رساند. چندین سال است که از این تراول کابل در صنعت آسانسور کشورمان بهره گیری می شود. جمهوری چک نیز با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری شرکت دت وایلر سوئیس مشابه تراول کابل های این شرکت را طراحی و تولید می کند. تراول کابل های دت وایلر چک نیز مطابق با استاندارد های اروپایی ساخته شده اند.

در کشور ترکیه نیز انواع تراول کابل تولید می شود.

تراول کابل فوپا، آکیش، سانکا و نرگیز از نمونه

تراول کابل های ساخت ترکیه است که آنها نیز بسیار با کیفیت می باشند. 

در کشور ما هم تراول کابل های متعددی از جمله تراول کابل گلشنی،

دت وایلر ایرانی، تراول کابل آسیا و … ساخته می شوند.

کلیه ی تراول کابل های داخلی مطابق با استاندارد اروپایی ساخته شده اند. 

مرکز فروش تراول کابل آسانسور

نحوه محاسبه طول تراول کابل آسانسور

در نصب آسانسور برای استفاده از تراول کابل ابتدا طول مسیر، طول کابین، اندازه ی روی کابین، اندازه ی زیر کابین، طول چاه آسانسور تا تابلو فرمان که در موتور خانه نصب می شود را به دست آورده و بعد اقدام به جدا نمودن تراول کابل می نمایند. تراول کابل ها به صورت تخت یا گرد در آسانسور استفاده می شوند. که معمولا برای انتقال دستور العمل ها از تابلو فرمان به جعبه رویزیون روی کابین مدل های تخت آن بیشتر بکار برده می شود. بهتر است بعد از اندازه گیری دقیق با کاتر مخصوصی تراول کابل را جدا نمود. به این صورت که یک خراش سطحی کوچک بر روی آن ایجاد نموده بدون اینکه به سیم های داخل آن صدمه ای برسد. بعد از آن نخ های داخل تراول کابل را باید تا محل برش بیرون کشید.

(متخصصین مرکز فروش تراول کابل آسانسور رایا شما را با اندازه گیری تراول کابل آشنا خواهند نمود.)

اندازه های بالا برای پروژه های مختلف متفاوت است. باید دانست که در اندازه گیری تراول کابل دقت لازم را داشته تا دچار مشکل نشویم. این کار را معمولا خود نصابان انجام می دهند. روش دیگری از محاسبه ی تراول کابل وجود دارد و آن بدین صورت است که تعداد توقف ضربدر 3/2 می شود و با عدد 11 جمع می گردد. باید به این نکته توجه داشت در صورتی که از کارکدک تابلو فرمان استفاده نشود می توان به جای آن از دو رشته تراول کابل استفاده نمود. به طوری که تراول کابل محاسبه شده ضربدر 2 می شود. ممکن است انجام این کار چندین ساعت طول بکشد. زیرا باید دقیق اندازه گیری شود.

مرکز فروش تراول کابل آسانسور

 

مرکز فروش تراول کابل آسانسور

تراول کابل تخت موازی، تراول کابل تخت گروهی و تراول کابل گرد از انواع تراول کابل می باشند. که بیشتر از نوع تخت آن در آسانسور استفاده می شود. هر کدام از این تراول کابل ها دارای خصوصیات و قیمت های متفاوتی هستند. نوع تخت موازی آن با تعداد 12،18، 20 و 24 رشته وارد بازار شده و برای سرعت 1/5 متر بر ثانیه و طول مسیر تا حداقل 70 متر بکار برده می شود. نوع تخت گروهی آن معمولا با تعداد رشته 18، 24 و 36 برای سرعت 4 متر بر ثانیه با طول مسیر 160 متر بدون سیم بکسل و برای سرعت 10 متر بر ثانیه با طول مسیر بیشتر از 160 متر با سیم بکسل در آسانسور بکار برده می شود. این تراول کابل های تخت دارای دو زوج رشته بهم تابیده شیلددار بوده و از آنها در جهت

تبادل اطلاعات سریال استفاده می شود. نمایندگی رایا آسانسور یکی از

مراکز بزرگ فروش قطعات آسانسور در کشور بوده که تمامی قطعات

از جمله تراول کابل را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. 

معمولا در مرکز فروش تراول کابل آسانسور تراول کابل دت وایلر سوئیس را پیشنهاد می دهند.

ویژگی تراول کابل مناسب

برای انتخاب یک تراول کابل مناسب باید از خصوصیات آن مطلع شد. برای مثال تراول کابل آسانسور باید حتما از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا دیرتر دچار ساییدگی و پارگی شود. علاوه بر آن باید با شرایط مختلف آب و هوایی سازگار باشد. به دلیل حرکت دائم این قطعه به همراه کابین باید حتما از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار باشد. در خرید تراول کابل توجه داشته باشید که حتما درون آن یک نخ نایلونی محکم وجود داشته باشد. وجود این نخ سبب استقامت تراول کابل در برابر کشش می شود. تراول کابل ها معمولا با تعداد 4، 8، 12، 16، 20 و 24 رشته ساخته می شوند. باید دانست که استفاده از تراول کابل هایی با کمتر از 12 رشته باعث سبک شدن و در نتیجه گره خوردن آن می شود. 

نمایندگی رایا آسانسور

نمایندگی رایا آسانسور با بهره گیرزی از تکنسین های متخصص و باتجربه همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت ترین قطعات آسانسور را به مشتریان ارائه دهد. رایا با واردات انواع قطعات آسانسور از برند های معتبر روز دنیا توانسته دسترسی به قطعات مرغوب را برای مردم آسان تر کند. این نمایندگی مرغوب ترین تراول کابل های آسانسور را در اختیار مشتریان قرار می دهد. بهترین تراول کابل در دنیا تراول کابل آسانسور دت وایلر سوئیس بوده که نمایندگی رایا آسانسور این تراول کابل را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب به سراسر کشور توزیع می نماید. رایا با فروش بالای انواع قطعات آسانسور به یکی از مراکز فروش قطعات آسانسور در کشور تبدیل شده است. بهترین قطعات را در فروشگاه رایا آسانسور جستجو کنید. 

علاوه بر آن رایا کلیه خدمات آسانسور از قبیل

نصب انواع آسانسور، سرویس و نگهداری،

بازسازی آسانسور، تعمیرات آسانسور و … را

با رعایت نکات ایمنی و حفظ استاندارد ها

به صورت دقیق و با سرعت بالا به انجام می رساند.