تراول کابل آسانسور 24 رشته
تراول کابل آسانسور 24 رشته | فروش تراول کابل آسانسور

تراول کابل یکی از اصلی ترین قطعات الکتریکال آسانسور است که نقش اساسی را در ارسال درخواست ها به تابلو فرمان بر عهده دارد.تراول کابل آسانسور 24 رشته به صورت روکش مس و تمام مس تولید می گردد.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش تراول کابل آسانسور ، این محصول را با بهترین کیفیت به سراسر کشور عرضه می نماید.

تراول کابل آسانسور 24 رشته

تراول کابل آسانسور 24 رشته با عایق پی وی سی طراحی شده است.

در صنعت آسانسور از کابل های 12 ، 18 ، 20 و 24 رشته استفاده می گردد.

معمولا تراول کابل های 24 رشته بیشترین استفاده را دارند.دلیل آن هم وجود رشته های اضافی در آن است.تراول 24 رشته با ضخامت عایق 0.6 میلیمتر و به صورت تمام مس و روکش مس تولید و روانه بازار شده است.گفتنی است تراول کابل یکی از اصلی ترین قطعات الکتریکال است که وظیفه ارسال درخواست ها به تابلو فرمان را بر عهده دارد .

تابلو فرمان درخواست ها را پردازش و به موتور به عنوان نیروی محرکه آسانسور انتقال می نماید.

تراول کابل آسانسور 24 رشته توضیحات

تراول کابل آسانسور 24 رشته متشکل از 23 رشته سفید رنگ شماره گذاری شده و یک رشته سبز و زرد ارت است.سایز تراول کابل به صورت 0.75×24 و 1×24 طراحی شده است.باید به این نکته توجه نمود رشته ها به طور موازی در 6 گروه 4 تایی کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

گفتنی است :

شکل تراول کابل به صورت تخت بوده و با استفاده از روکش PVC به تولید رسیده است.این تراول کابل برای آسانسورهای حداکثر 80 متر مورد استفاده قرار می گیرد.

تراول کابل آسانسور 24 رشته

تراول کابل آسانسور چیست

آسانسور در 4 مرحله نصب می شود که آخرین مرحله آن نصب قطعات الکتریکال است.

یکی از مهم ترین قطعات الکتریکال تراول کابل آسانسور 24 رشته است.

این وسیله نوعی کابل تخت است که ارتباط دهنده بین تابلو فرمان آسانسور و کابین می باشد.

در واقع درخواست ها از کابین توسط تراول کابل به تابلو فرمان منتقل می شود.

تابلو فرمان درخواست ها را پردازش و آن را به موتور به عنوان نیروی محرکه آسانسور منتقل می نماید.باید به این نکته توجه نمود ن کابل همواره در حال حرکت می باشد و از این رو باید از جنسی مرغوب و مستحکم و با انعطاف پذیری بالا ساخته شود.

تراول کابل آسانسور 24 رشته

برندهای تراول کابل آسانسور

تروال کابل در واقع شامل چندین رشته سیم برق می باشد که ترمینال های تابلوی فرمان را به جعبه رویزیون روی کابین ارتباط می دهد .از برندهای تراول کابل آسانسور 24 رشته ، می توان به تراول کابل آسانسور دت وایلر سوییس ، دت وایلر چک ، تراول کابل فوپا، نرگیز و mks ترک و تراول کابل دت وایلر چین را نام برد.از برندهای داخلی تراول کابل ، تراول کابل گلشنی ، تراول کابل دت وایلر ایران و تراول کابل آسان کابل را می توان نام برد.

باید به این نکته توجه نمود :

تراول کابل ،کابلی است که از یک سو به تابلو فرمان و از طرف دیگر به زیر کابین متصل است.

و دایم با آسانسور به بالا و پایین رفته و وظیفه ارتباط بین کابین و مدار کنترل را دارد. 

تراول کابل آسانسور 24 رشته

همانطور که گفته شد :

تراول کابل آسانسور 24 رشته به صورت روکش مس و تمام مس تولید.

و به بازار عرضه می گردد.

تراول کابل های تمام مس از کیفیت بالاتری نسبت به تراول روکش مس برخوردار است.این تراول کابل با ولتاژ 300/500 ولت و به صورت تخت طراحی شده است.و بازه دمای کار آن  5- تا 70+ سلسیوس است.

گفتنی است :

رشته ها به طور موازی در 6 گروه 4 تایی کنار یکدیگر قرار گرفته اند

.باید دانستبیشتر از تراول کابل ۲۴ رشته در آسانسور استفاده می گردد.

چراکه زمانی که یک یا چند رشته تراول کابل با مشکل مواجه شود.بتوان از رشته های رزرو برای حفظ کارایی سیستم استفاده نمود.باید به این نکته توجه نمود جنس تراول کابل بسیار مهم است و بایستی از مواد مرغوب و مقاوم در آن استفاده گردد.تراول کابل جزء قطعاتی است که در مرحله پایانی فرایند نصب آسانسور ، مورد نصب قرار می گیرد.این قطعه از آسانسور در داخل و خارج از کشور توسط برندهای متعددی به بازار عرضه شده است.

قیمت تراول کابل آسانسور 24 رشته

گفتنی است در کنار عرضه تراول کابل بازرگانی رایا آسانسور نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران را در اختیار دارد.

محاسبه تراول کابل آسانسور

برای محاسبه تراول کابل آسانسور تعداد توقف در 3.2 ضرب می گردد.

و با عدد 11 جمع می شود تا میزان تراول کابل براساس متراژ محاسبه شود.

در صورتی که در ساختمان از جعبه کارکدک استفاده نشده باشد این مقدار در 2 ضرب می شود.در واقع تراول کابل به صورت 2 رشته مورد نصب قرار می گیرد.گفتنی است در تابلو فرمان های امروزی از یک جعبه کارکدک استفاده می گردد .که کارکدک نیز مشابه تراول کابل رابط بین کابین و تابلو فرمان آسانسور است. هموراه به جهت صرفه جویی در هزینه ها می بایست در مصرف تراول کابل دقت کرد و آن را کمتر استفاده کرد .

به همین دلیل از یک رشته تراول کابل در آسانسور استفاده می گردد.

و کارکدک نیز به عنوان رشته دیگر تراول کابل مورد استفاده قرار می گیرد.

با مراجعه به لینک علت بازنشدن درب آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

نحوه خرید تراول کابل 

برای خرید تراول کابل آسانسور 24 رشته کافی است به سایت بازرگانی رایا آسانسور مراجعه نموده و ابتدا اطلاعاتی را در مورد انواع مختلف تراول کابل کسب نمایید.شما می توانید با شماره های ثابت مجموعه تماس گرفته و مقدار مورد نیاز خود را سفارش دهید.یا این که از کارشناسان ما در مجموعه برای محاسبه میزان تراول کابل کمک بگیرید.

بازرگانی رایا آسانسور از طریق پیم رسان واتساپ نیز پاسخگوی شما خواهد بود.

این مجموعه توانسته است در واردات قطعات مهم آسانسور کوشا باشد.

و به عنوان وارد کننده موتور ساسی این محصول و سایر قطعات را به سراسر کشور ارسال می نماید.

مرکز پخش قطعات آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با در اختیار داشتن نمایندگی انواع قطعات آسانسور همواره در تلاش است تا به صورت مستقیم و بدون واسطه واردات قطعات آسانسور را انجام داده و آن ها را به سراسر کشور با توجه به نیاز بازار و متناسب با درخواست مشتریان عرضه کند. این مجموعه با این کار توانسته دسترسی به محصولات با کیفیت داخلی و خارجی را برای مردم آسان تر کند.

رایا آسانسور توسط کارشناسان و پرسنل متخصص و توانمند خود با نصب دقیق و ماهرانه انواع قطعات آسانسور برای مشتریان عزیز ایمنی و آرامش خاطر خاصی را رقم می زند.مجموعه رایا سرویس و تعمیر آسانسور را در اولویت قرار می دهد.